abonnement Unibet Coolblue
pi_113365620
Nederlandse primeur Hollister voor Maastricht

Hollister Co komt naar Nederland. De Amerikaanse winkelketen

Hollister Co, genoemd naar een stad in de Amerikaanse staat Californië, komt uit dezelfde koker als het populaire Abercrombie & Fitch. De marketingcampagnes zijn zo'n beetje hetzelfde: we zien goed gebouwde, sportieve en sexy jongens en meisjes in weinig verhullende kleding in zonnig Californië. Net als bij Abercrombie & Fitch staat ook in de winkels van deze formule de muziek hard en worden bezoekers onder het parfum gespoten. Hollister richt zich echter op een iets jongere doelgroep en is goedkoper.

De eerste winkel van de keten zal dit jaar nog openen in het winkelcentrum Entre Deux in Maastricht.

bron
pi_121639086
quote:
Het monumentale pand aan de Oudegracht 113 heeft een nieuwe bestemming. Hollister California, een bekend Amerikaans modebedrijf, gaat intrek nemen in het imposante gebouw. Daarmee heeft Utrecht als tweede stad van Nederland dit Amerikaanse bedrijf binnen de gelederen.

Hollister verkoopt onder andere kleding van het merk Abercrombie & Fitch, dat vooral bij jongeren erg in de smaak valt. In Maastricht is de modeketen al gevestigd. „Ze zijn van harte welkom in Utrecht”, zegt voorzitter Tom Broekman van de Ondernemersvereniging historische binnenstad Utrecht.

Wanneer de zaak opengaat, is nog niet officieel bekend. „Maar bij een soortgelijk pand zijn ze zo’n drie maanden bezig geweest met de verbouwing”, weet Broekman daaraan toe te voegen. In Amsterdam is onlangs een zaak opengegaan waar Abercrombiespullen te koop zijn.
bron

Dat is het pand waar de FRS heeft gezeten.
pi_122817927
Oh, dat is mooi dichtbij! Ik bestel vrij regelmatig bij Hollister (ook via eBay). Maar passen blijft toch makkelijker.
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:15:21 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122821873
Maastricht is niet Utrecht
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_122822054
Die trend is toch al weer voorbij?
pi_122825128
Hollister <3
pi_122843666
Vind ik leeuk! :) nu victoria's secret nog! Forever21 komt ook al :)
pi_122843938
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef MisssC het volgende:
Vind ik leeuk! :) nu victoria's secret nog! Forever21 komt ook al :)
En Urban Outfitters komt ook. Abercrombie & Fitch is al geopend.

Victoria's Secret is op Schiphol te vinden, achter de douane en alleen accessoires.Helaas, hopelijk een voorbode voor meer.

Marks & Spencer keert trouwens ook weer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')