abonnement Unibet Coolblue
pi_120757206
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Even inbrekend:

Ik ben wel benieuwd waarom meisjes/jonge vrouwen sowieso overwegen een
tatoeage te nemen daar ik als man bijvoorbeeld het helemaal niet mooi vind.
En ik sta denk ik daar niet alleen daar tatoeages vroeger alleen voorbehouden
waren aan strippers en bikers.

Ik heb ook een gevoel dat het pure verveling is om erbij te willen horen dat men
het lichaam laat bedekken met tatoeages.
voor de zoveelste die denkt hier een zeer originele vraag te stellen:
dit is een topic waar mensen die een tatoeage verwijdering ondergaan of willen ondergaan onderling dit proces bespreken.
voor iedereen die zijn eigen individuele nieuwsgierigheid / gevoel voor superioriteit wil bevredigen en niet wordt gehinderd door enige ervaringen op dit vlak: open lekker je eigen topic. we zijn hier niet om mensen zoals jij te bevestigen in enige vooroordelen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_120808167
Ik ben inmiddels een week geleden bij laser company geweest. Had geen emla erop gesmeerd, maar man wat een nare pijn! Gelukkig is het laseren snel gedaan en wordt t gekoeld.
Ik zie nu al enorm verschil, maar mijn tattoo bleek uit zichzelf al een beetje vervaagd. Heb m 8 jaar geleden laten zetten maar de laatste jaren bedekte ik m altijd in de zomer.
Ik vond m niet lelijk maar hij past gewoon niet meer bij mij en wil m gewoon weg hebben.
Ik vind laser company een fijne toko. Komt heel professioneel over en het zijn erg aardige mensen die er werken.
Over 9 weken mag ik weer, deze keer sneer ik wel met emla van tevoren ;)
Tralalalaaa
  donderdag 27 december 2012 @ 08:06:02 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120808210
Emla maakt echt enorm veel verschil. Wij zijn begin december weer geweest. Langzaam maar zeker zie je het steeds minder worden. Moet nog ff foto's maken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120808307
eens, die creme doet veel.
ik doe altijd een flinke laag erop, dan inwikkelen met folie en lekker de hele rit naar de kliniek laten zitten en inwerken. tegen de tijd dat ik aankom (met na insmeren aankleden, spullen pakken rijden etc) is het rustig 2 uur later en dan kun je ook echt op de huid zien waar de creme zijn werk doet, dat ziet iets witter dan de huid eromheen.
samen met de koeling tijdens het laseren wordt het bijna een walk in the park ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 27 december 2012 @ 11:54:02 #180
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120811801
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef matthijst het volgende:
Misschien iets voor de openingspost?
Heb topics 4, 5 en 6 doorgekeken en alle afbeeldingen + behandelaars verzameld.
Als er iets niet klopt moet je het maar even melden.

NenaLois - Lasercentrum Veldhoven, na 13x laseren met 8 weken ertussen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthijst - Lasercentrum Veldhoven, na 4/5x laseren met 8 weken ertussen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CWW - Lasercentrum Veldhoven, na 4x laseren waarvan 2 met R20 (effectief dus 8x):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lady_nogaga, na 15 behandelingen bij Het Lasercentrum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ploon - Aesthetic Beauty Clinics (tussendoor een jaar Lasercentrum Veldhoven ), na ongeveer 4 jaar laseren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jannemann 1978 - Aesthetic Beauty Clinics, na 10x (doodshoofd):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raantje, na 9x bij Aesthetic Beauty Clinics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magnetron, na 3x Lasercentrum Biltstraat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunn1979 - ergens in groningen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje late reacties van een newbie hier hoor, maar dit is juist omdat ik een newb ben. Ik denk dat het wel fijn zou zijn als er een "degelijke" OP is, nu moet je nog heel erg zoeken voor duidelijk informatie. Terwijl op de site van Kliniek Veldhoven wel een beetje informatie staat, maar daar is het natuurlijk vermengd met informatie over waarom je juist dáár je tattoo moet laten verwijderen. Een beetje info over de werking van de laser en bijvoorbeeld waarom je je na een behandeling wat "ziekig" kan voelen is denk ik voor mensen die geïnteresseerd zijn in verwijderen van een tattoo heel fijn om van te voren te weten (tenminste, ik zou dat bijvoorbeeld wel fijn vinden)

En deze reeks loopt niet heel hard dus als je een paar delen terug leest zit je al snel weer bij ervaringen van mensen die helemaal niet meer online zijn of die misschien wel verouderde methodes hebben gebruikt
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:49:20 #181
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120904445
Foto van voor, en na de zesde keer:


Er zitten enkele donkerder 'vlekken' in de tatoeage, dus daar gaat het allemaal net wat langzamer.
Aan de rechterkant met Photoshop het contrast omhoog gegooid, zodat iets duidelijker te zien is welke stukken er nog "donker" zijn. Het is al wel een flink verschil met de eerste keer...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121412496
Ik weet dat deze vraag een tijd geleden ook al is langsgekomen, maar misschien is er nu nieuwe informatie..

Weet iemand waar men in regio Amsterdam terecht kan voor het verwijderen van een tatoeage? In mijn geval gaat het om een zwarte tattoo op de schouder. Ik zie regelmatig goede ervaringen langskomen voor klinieken in het zuiden, maar zoek toch echt iets dichter bij huis! En afgaand op ervaringen van anderen met Laser Inc / Vossius trekt dat mij ook niet bepaald...
pi_121437422
wat gaat dat al goed matthijst!

behandelaar in Amsterdam... ik ken er geen behalve de mindere, anyone?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 15:57:24 #184
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121437647
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef lrd500 het volgende:
Ik weet dat deze vraag een tijd geleden ook al is langsgekomen, maar misschien is er nu nieuwe informatie..

Weet iemand waar men in regio Amsterdam terecht kan voor het verwijderen van een tatoeage? In mijn geval gaat het om een zwarte tattoo op de schouder. Ik zie regelmatig goede ervaringen langskomen voor klinieken in het zuiden, maar zoek toch echt iets dichter bij huis! En afgaand op ervaringen van anderen met Laser Inc / Vossius trekt dat mij ook niet bepaald...
Waarom niet wat meer uitgeven aan reiskosten als je dan zeker weet dat je niet straks ipv een tattoo een litteken hebt
pi_121463256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Waarom niet wat meer uitgeven aan reiskosten als je dan zeker weet dat je niet straks ipv een tattoo een litteken hebt
en niet alleen de reiskosten, het is echt maar een paar keer per jaar.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121494530
Ik heb nu al 13 jaar een tatoeage van een chinees teken op mijn schouder en twijfel al jaren om deze te laten verwijderen. Twijfel vanwege: waar te laten doen?, Ga ik er littekens of iets anders aan over houden? Erg duur, duurt lang (weinig geduld).

Enkele jaren geleden intake in veldhoven (beide klinieken) gedaan en inmiddels keuze gemaakt voor aesthetics. Als ik bovenstaande lees, lijkt het alsof het lasercentrum sneller resultaten geeft dan aesthetics.... Ik vind betrouwbaarheid en resultaat uiteraard het belangrijkste, maar secundair de tijd die het in beslag neemt en de kosten ook wel erg belangrijk! Verder twijfel ik ook over die R20... Nog weinig resultaten bekend!

Dus graag jullie advies: lasercentrum/aesthetics? Wel of niet R20?

Verder heb ik ook nog een andere kliniek gevonden bij mij in de buurt, maar daar kan ik niet veel over vinden op inet: Sanders kliniek in Bussum. Iemand toevallig ervaring mee?
pi_121544571
Ik kom me hier ook even melden. Heb het topic deel 6 voor de helft gelezen en wilde toen zelf even posten maarja, dan is er al een topic 7 :p.

Toen ik net 19 was geworden heb ik op vakantie in Hongarije een kleine tattoo laten zetten. Vriendin van mij heeft bij dezelfde tent een navelpiercing laten zetten en dat is nog heel lang ontstoken geweest. Mijn tattoo heb ik verder gelukkig nooit last van gehad maar wil er nu eigenlijk vanaf. Het is de letter M, de eerste letter van de voornaam van mijn broertje. Op moment van zetten was hij 7 jaar en echt super dol op hem dus leek me een leuk idee. Maarja, kleine broertjes worden groot en nu ben ik 25, hij 13 en ondanks dat ik nog steeds dol op hem ben voelt het wel een beetje raar. Wat als ik zometeen kindjes heb, dan heb ik wel zijn letter, moet ik dan de rest er ook bij laten zetten :P. En uiteindelijk wordt het ook een volwassen vent dus het voelt gewoon raar en ik heb besloten er vanaf te willen.

De definitieve keuze kwam nadat ik een aantal keren op Groupon de aanbieding voor Laser Company voorbij zag komen. Ik heb ze toen gebeld voor informatie voordat ik de Groupon kocht maar werd een beetje vreemd te woord gestaan, oftewel geen goed gevoel en ik kon ook nergens recencies van ze vinden. Na het vorige topic doorgelezen te hebben heb ik een afspraak gemaakt met Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Dit zal maandag 4 februari plaatsvinden en als het me bevalt laat ik me gelijk behandelen. Omdat het niet zo'n grote tattoo is zal het prijsverschil vast niet zo groot zijn en dan heb ik liever dat het zeker weten goed gebeurd. Reistijd is voor mij geen probleem, ben wel gewend om altijd in de auto te zitten :P. Hoop doordat het niet een pikzwarte tattoo is hij snel weg zal zijn. Hij zit trouwens op mijn schouder, beetje lager dan bij de meeste mensen.

Hier alvast een foto nog voor enige behandeling:

http://img268.imageshack.us/img268/4668/tattooklein.jpg (copy/paste deze link)
  maandag 14 januari 2013 @ 18:41:33 #188
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_121557055
Jeetje... Ik schrik van de reacties in dit topic!

Ik wil mijn tattoo laten laseren, en had een paar maand terug eens kort op een site gekeken. Ik meen mij te herinneren dat daar stond dat je van zo'n 6-8 behandelingen uit moest gaan.
Maar hier lees ik dat jullie 13 behandelingen weinig vinden :o :o En dat het om de 8 weken moet!
En ik maar denken dat ik eerst alles bij elkaar moest sparen en ik het pas na de zomer hoefde te plannen...
Nu wil ik het dus eigenlijk zo snel mogelijk in gang zetten, omdat ik nu dus pas weet hoe ellendig lang het kan duren!

Ik heb een klein roosje op mijn pols. Ik wil er wel wat overheen laten zetten als hij (zo goed als) weg is, dus ik hoop dat ik het nog met wat minder behandelingen red!

Welke klinieken zijn échte aanraders volgens jullie waarvan ik echt niet hoef te twijfelen dat het oplichters/prutsers zijn? :) Alvast bedankt!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:00:08 #189
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_121557852
De twee die het meest in dit topic besproken worden, zitten beide in het zuiden van het land.
Nou ben ik best bereid om dat af te reizen als het niet anders kan, maar ik ben toch benieuwd of er niet ergens anders ook nog klinieken zitten die bij jullie bekend staan als goeie klinieken voor het laseren van tattoo's? Liefst iets meer in het noordoosten of in regio Amsterdam?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_121754076
Er zullen ongetwijfeld elders ook behandelaren of klinieken zijn en ongetwijfeld zijn die ook prima.
wat we wel merken is dat de kliniek in Veldhoven hier echt al jaren ervaring mee heeft en ook blijft vernieuwen en onderzoeken in de methode.

ik zag net op de site trouwens dat ze inmiddels ook een certificering hebben: http://www.kliniekveldhov(...)r%20ZKN%20audit.html

ik kan mij wel voorstellen dat mensen liever dichterbij hun woonplaats naar een kliniek gaan maar voor veel mensen op dit topic geldt dat er inmiddels heel veel behandelaars als paddestoelen uit de grond schieten zonder enige goede kennis van zaken. gewoon omdat het een onbeschermd beroep is en het goed geld oplevert.
als dan ergens een behandelaar al jarenlang goed bezig is en inmiddels als een autoriteit geldt op dit gebied, hoef ik niet lang na te denken voor die paar keer per jaar op en neer reizen.

ik heb mijn eerste 3 behandelingen bij zo'n slechte gehad die alleen maar pijn deed en littekenweefsel heeft veroorzaakt (en zijn eigen zakken gevuld) en ben toen overgestapt. Ik woonde toen nog in Amsterdam en ging toch op en neer naar Veldhoven. inmiddels ben ik verhuisd en heb ik nog een langere reistijd maar voor die paar keer per jaar zeker weten dat mijn lijf het allemaal netjes overleefd en mooi wordt heb ik dat graag over.

maar zoals eerder gezegd, dat moet iedereen voor zichzelf beslissen, het is meer dat we weinig andere behandelaren kennen en zodra een behandelaar dan hier wordt genoemd en hij is dus vrij nieuw dan worden de meesten onder ons al wat zenuwachtig, liever in zee gaan met een bulk aan jarenlange ervaring.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121754091
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:45 schreef Corinevg het volgende:
Dit zal maandag 4 februari plaatsvinden en als het me bevalt laat ik me gelijk behandelen.
Succes, hou je ons op de hoogte?
en als je nog iets wilt weten voorafgaand aan de echte eerste behandeling...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121754096
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:

Nu wil ik het dus eigenlijk zo snel mogelijk in gang zetten, omdat ik nu dus pas weet hoe ellendig lang het kan duren!

je hebt meteen het vervelendste punt van het hele proces te pakken: het duurt vrij lang helaas
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_121754149
ben nu even de hele site aan het doorspitten van de kliniek in Veldhoven, deze is ook heel leuk natuurlijk: http://www.kliniekveldhov(...)gazine%20Grazia.html
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:45:42 #194
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_121809437
Bedankt WRH, ik vroeg me gewoon af of er misschien mensen waren hier die ook goeie verhalen/ervaringen hebben met andere klinieken op andere locaties in Nederland.
Maar ik ben het helemaal met je eens dat wanneer dit niet het geval is, de reistijd iemand niet moet tegen houden. Mij in ieder geval niet, en ga ik ook gewoon het zekere voor het onzekere nemen, dan maar wat verder reizen. Zal me er binnenkort eens wat meer in gaan verdiepen allemaal :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_121939715
Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee hier op het forum en vind het nu wel eens tijd om zelf ook mee te gaan doen.

Ik heb 2 tattoos, een flinke tribal op mijn ene bovenarm en een band om mijn andere arm.
Beide ongeveer 20 jaar geleden laten zetten.
Ik heb niet echt spijt maar ik vind het gewoon niet meer mooi, dus van mij mag het er af.

Heb eerst een tijd lang het net afgezocht en een hoop over het onderwerp gelezen.
Ik ben zelf niet erg gevoelig voor wat mensen allemaal roepen en ga meestal op mijn eigen gevoel af.

Zelf woon ik in de Zaanstreek en zo ben ik terecht gekomen bij Laserpraktijk Oud Suyt in Koog aan de Zaan.
Na het eerste gesprek had ik er gelijk een goed gevoel over en besloot niet verder te zoeken.

In februari ga ik voor de 4e keer.
Ik zal in totaal ongeveer 12 behandelingen nodig hebben en ik ga zo om de 8 a 10 weken.

De grote tribal is al een flink stuk lichter met hier en daar wat lichte vlekken.
Die andere is wat dikker/dieper gezet dus daar is nog niet zo heel veel te zien, hij is wel lichter dan dat ie was.

Zal binnenkort wat foto's plaatsen.
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 12:10:25 #196
382129 crew  Donna
pi_122292555
Vorige week was het na 11! weken nog niet goed genoeg geheeld om te kunnen laseren. Nu heb ik voor volgende week in eerste instantie weer een afspraak staan die ik altijd nog kan verplaatsen.

Mijn huid is volgens m`n tattoo artist een hell om onder handen te nemen en dat blijkt nu bij het laseren ook. Het gaat traag, maar uiteindelijk zal het wel goed komen.

De dunne zwarte lijntjes en de kleur vervaagd echt al heel goed.
pi_122387019
Ik hoop van harte dat er over niet teveel tijd een nieuwe baanbrekende methode komt. Als ik de ontwikkelingen zo lees (na mijn eigen verhaal in het verleden) is er nog weinig vooruitgang geboekt met het verwijderen. Waar ik me aan stoor is dat je in de media vaak hoort dat iemand "eventjes" een tatoeage laat weglaseren, alsof het ff een behandelkamer in en uit is en klaar.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:31:40 #198
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_122388068
Klopt, terwijl 12-14 keer toch wel "normaal" lijkt te zijn. Hou er minimaal 8 weken tussen en je bent ongeveer 2 jaar bezig...

Vandaag voor de eerste keer op de nieuwe lokatie van Het Lasercentrum Eindhoven geweest (Ceramlaan 10, dus niet meer in Veldhoven). Mooie praktijkruimte is het daar geworden :)
Was de zevende keer, zal over een week of twee wel weer wat foto's posten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_122797381
Frans Bromet heeft weer eens een prachtig documentaire gemaakt, uitzending is al geweest, maar nog te zien via uitzending gemist.

quote:
Wat doe je met een liefdestatoeage als de liefde voorbij is? Frans Bromet gaat in NCRV Dokument Onder de huid op zoek naar de verhalen achter de tattoo.
Vroeger bevestigde je liefde de de ander met bloemen of een ring, tegenwoordig zet je beiden een liefdestattoo. Maar wat doe je met de tatoeage als de liefde voorbij of als er een ander in je leven is? Frans Bromet onthult de verhalen achter de tatoeages.

De 24-jarige vuilnisman Sander laat in zwierige letters de naam van zijn geliefde Daphne in zijn nek tatoeëren. Zonder haar is zijn leven useless. Amanda en Wicher gaan trouwen en daar hoort ook het zetten van een tatoeage bij. Hij een hart met de tekst true en zij met love.

Liefde verwijderen
Maar wat als de liefde anders loopt dan gedacht? Ronald loopt rond met een tattoo in zijn hals met de naam van zijn ex, Claudia. Hij besluit Claudia's naam met lasertechniek weg te laten halen. Ook Jolenta laat na 28 jaar een tattoo van haar arm verwijderen. Nadat haar man Jan een pan soep door de kamer gooide, zet zij definitief een punt achter hun huwelijk.
pi_122980571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:10 schreef Samson het volgende:
Ik hoop van harte dat er over niet teveel tijd een nieuwe baanbrekende methode komt. Als ik de ontwikkelingen zo lees (na mijn eigen verhaal in het verleden) is er nog weinig vooruitgang geboekt met het verwijderen. Waar ik me aan stoor is dat je in de media vaak hoort dat iemand "eventjes" een tatoeage laat weglaseren, alsof het ff een behandelkamer in en uit is en klaar.....
nou inderdaad. zoals je het geregeld leest wordt echt de indruk gegeven dat het 'wel eventjes' in 2 a 3 keer laseren gepiept is, even snel die ruimte in en hop, nog terwijl je je schoenen aantrekt zie je de inkt er bij wijze van spreken al uit lopen, yeah right.
ik ken eigenlijk geen verhalen van mensen met minder dan minimaal 10 maal behandelen en volgens mij zit ik dan nog aan de redelijk lage kant, 15 komt vaak eerder in de buurt. paar jaar, minimaal.
denk ook dat klinieken er goed aan doen om wat meer nadruk te leggen op de psychische kant van het hele behandel verhaal, want ik persoonlijk vind het best zwaar dat ik al enige jaren geleden het besluit heb genomen om iets te laten verwijderen en nu na jaren nog steeds een (weliswaar inmiddels lichtgrijze) grote tatoeage vlek heb staan, zwaar zichtbaar nog steeds.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')