abonnement Unibet Coolblue
pi_5263881
waarom heeft nou niemand het over de bonk???

dat is de winkel in breda! in een zei staatje van de markt en de iedeale winkel voor je skate kleding, surf kledins snowboardspullen etc etc etc!

maar niet te vergeten de jongens die er rond lopen/ personeel ........oelala!

achterin ataat een rode bank waar je alles rustig over je heen kan laten komen!
heerlijke winkel! zulleke winkels vind je bijna nergens! zelfs niet in rdam, waar overigens nu ook een braitan is.

voor skate spullen en jongens ga je dus naar de bonk!!!

als je uit zeeland komt maakt het niet uit of je naar brada gaat of naar rotterdam, in rotterdam zit echt wel alles. maar is weer heel erg verspreid, veel lopen dus. als je naar rotterdam gaat moet je vooral de h&m s niet overslaan!

het zijn er drie en alle drie weer anders! laat even weten hoe het was!

we'll make a chocolate mouse!
pi_5264127
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 21:31 schreef Peentje het volgende:
waarom heeft nou niemand het over de bonk???

dat is de winkel in breda! in een zei staatje van de markt en de iedeale winkel voor je skate kleding, surf kledins snowboardspullen etc etc etc!

maar niet te vergeten de jongens die er rond lopen/ personeel ........oelala!

achterin ataat een rode bank waar je alles rustig over je heen kan laten komen!
heerlijke winkel! zulleke winkels vind je bijna nergens! zelfs niet in rdam, waar overigens nu ook een braitan is.

voor skate spullen en jongens ga je dus naar de bonk!!!

als je uit zeeland komt maakt het niet uit of je naar brada gaat of naar rotterdam, in rotterdam zit echt wel alles. maar is weer heel erg verspreid, veel lopen dus. als je naar rotterdam gaat moet je vooral de h&m s niet overslaan!

het zijn er drie en alle drie weer anders! laat even weten hoe het was!


Nou dan zou ik liever naar de Britain gaan voor de mannen hoor
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_5264158
Ontopic please ik ga niet naar breda voor de mannen
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_5264164
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 20:59 schreef Herfst het volgende:

[..]

Dinsdag dan maar
[..]

Britain, wat voor soort winkel is dat? En heb je verder nog tips, mijn voorkeur gaat uit naar netjes/casual kleding. En er is ook een score geloof ik he, voor wat broeken, weet je die misschien te zijn?


Britain is dan niks voor jou sorry.
Voor de casual stuff kun je naar de LadySting, Only en Open32 in de Barones.
Een score? The Score? bedoel je misschien. Die zit in de buurt van de Xenos (weet niet alles preziez te zitten). Maar dan moet je de Eindstraat door, de kruising oversteken (kijk uit voor de doorrijdende bussen, langs de bodyshop (aan je rechterhand) een eindje doorlopen en daar zitten de wat meer casual stuff-winkels. (Street One e.d.)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 7 augustus 2002 @ 10:54:58 #30
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_5289197
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 21:31 schreef Peentje het volgende:
waarom heeft nou niemand het over de bonk???

dat is de winkel in breda! in een zei staatje van de markt en de iedeale winkel voor je skate kleding, surf kledins snowboardspullen etc etc etc!

maar niet te vergeten de jongens die er rond lopen/ personeel ........oelala!

achterin ataat een rode bank waar je alles rustig over je heen kan laten komen!
heerlijke winkel! zulleke winkels vind je bijna nergens! zelfs niet in rdam, waar overigens nu ook een braitan is.

voor skate spullen en jongens ga je dus naar de bonk!!!

als je uit zeeland komt maakt het niet uit of je naar brada gaat of naar rotterdam, in rotterdam zit echt wel alles. maar is weer heel erg verspreid, veel lopen dus. als je naar rotterdam gaat moet je vooral de h&m s niet overslaan!

het zijn er drie en alle drie weer anders! laat even weten hoe het was!


[off topic]
Geinig winkel idd kocht er vroeger veel stuff tegenwoordig alleen voor hoodedsweats ofzo lekker baggy. Alleen ze zijn daar zo opdringerig fuck it man niet in de zin van koop dit maar je zet 1 voet in de winkel meteen 3 dudes aan je voeten die vanalles naar je toe gooiten laat mij maar alleen winkelen en een beetje kijken vind ik zeker zo vet.
[/off topic]
Het beste kan je beginnen bij de dump van breda en zo richting de kerk lopen. zodra je bij de kerk bent de afslagen links en rechts ff doen en dan heb je de stad wel gehad.

Winkels waar ik altijd even binnen stap (voor mij en mijn vriendin dan)

H&M (altijd.....zucht)
Van leest
play it again (de 2e hands cd winkel)
tango (jammergenoeg dicht)
sting

ach je komt toch alles tegen

have phun

010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')