abonnement Unibet Coolblue
pi_117534366
En Bailey en die leuke dokter, dat kan ik dus gewoon niet geloven..... ik vind Bailey geweldig, maar HOE heeft ze zo'n hottie aan de haak geslagen? Ik zie de aantrekkingskracht niet... Baileys ex-man vond ik prima bij haar passen, dat was een 'normale' persoon qua looks, maar deze acteur is echt zooo HOT.... dat ik het een beetje onrealistisch vind..... en ook Booty Call Bailey, vind ik gewoon niet bij Bailey passen... Bailey is nou niet echt een MILF.... :D Ik vind het bijna ongemakkelijk om die twee samen te zien.... :@

[ Bericht 16% gewijzigd door anynamy op 03-10-2012 01:49:34 ]
pi_117535891
Ik had het denk ik 'leuker' gevonden als Bailey gewoon getrouwd had gebleven en gewoon 1 van de weinigen in dat ziekenhuis was zonder allerlei relatieperikelen. Gewoon de sterke factor, zegmaar.
Ik vind die liefdesscenes van haar met Ben (of Eli toen ook nog) een beetje... mjah, ongemakkelijk inderdaad. het past gewoon niet bij hoe zij in de eerste seizoenen neergezet werd.
Helemaal niet erg dat ze wat softer is geworden, dat niet, maar ik zie haar toch wel als een stabiele factor.

Overigens vind ik Ben helemaal niet zo'n hottie.
Tralalalaaa
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:23:27 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117536704
Laatste jaren zijn Mer/Der juist het stabiele koppel imo. Dat Bailey zo veranderd is vind ik vrij normaal. Haar ex nam haar niet voor hoe ze was en leverde continue commentaar. En dan moet ze bij m blijven zodat ze maar chagrijnig blijft? :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:33:42 #254
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117538413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:39 schreef anynamy het volgende:
En Bailey en die leuke dokter, dat kan ik dus gewoon niet geloven..... ik vind Bailey geweldig, maar HOE heeft ze zo'n hottie aan de haak geslagen? Ik zie de aantrekkingskracht niet... Baileys ex-man vond ik prima bij haar passen, dat was een 'normale' persoon qua looks, maar deze acteur is echt zooo HOT.... dat ik het een beetje onrealistisch vind..... en ook Booty Call Bailey, vind ik gewoon niet bij Bailey passen... Bailey is nou niet echt een MILF.... :D Ik vind het bijna ongemakkelijk om die twee samen te zien.... :@
Kwestie van perspectief denk ik, ik heb er bv geen moeite mee om het te geloven. Om even een real life voorbeeld te nemen: de vrouw van de acteur die Avery speelt scoort m.i. lager op de hotness scale dan hijzelf, maar je kiest niet op wie je verliefd wordt en om nou te zeggen ":die is te knap voor die" vind ik wat oppervlakkig.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 oktober 2012 @ 10:35:42 #255
163650 Greys
pi_117538485
Ik vind het ook wel geloofwaardig, Bailey en haar hottie. Dat is idd een kwestie van perspectief want:

a) vind ik haar hottie bijvoorbeeld weer helemaal geen hottie :D ik vind het een beetje een suffe lul :@
b) vallen zat mannen op types als Bailey
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117538733
ben ik de enige die vind dat de serie minder boeiend is geworden nadat het beste koppel uit de serie is weggegaan? :/
pi_117538939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:43 schreef resque het volgende:
ben ik de enige die vind dat de serie minder boeiend is geworden nadat het beste koppel uit de serie is weggegaan? :/
Ligt eraan; op wie doel je met "het beste koppel"? :P
pi_117538977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ligt eraan; op wie doel je met "het beste koppel"? :P
Mijn gok is Mark en Lexie. Wat een tof koppel was, ja. O+

Maar ik vind de serie nog steeds boeiend, ben echt enorm benieuwd naar de volgende ep!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117538979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ligt eraan; op wie doel je met "het beste koppel"? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117539040
Is dat een spoiler, nee toch? Anders maak ik van mijn reactie ook nog even een spoiler.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:56:22 #261
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117539083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Is dat een spoiler, nee toch? Anders maak ik van mijn reactie ook nog even een spoiler.
Ik zou niet weten wat het zou moeten spoileren.
pi_117539153
Is geen spoiler inderdaad. En ik vond Lexie & Mark verre van het beste koppel van de serie. Meredith & Derek of zelfs Cristina & Owen vind ik vele malen interessanter (ik vind Owen een lul en bij lange na niet goed genoeg voor Cristina, maar hun dynamiek zorgt wel voor interessante verhaallijnen). En ik denk dat Callie & Arizona komend seizoen ook wel voor vuurwerk gaan zorgen. Lexie & Mark vond ik maar saai, eigenlijk, met dat nutteloze gesmacht van ze.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:03:00 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117539244
Lexie en Mark waren belangrijk voor de serie en ik vond ze wel wat hebben maar ik was meer een fan van het individuele karakter van hun beiden. De hele ''meant to be'' zag ik altijd bij Mer/Der, en ook bij Callie/Arizona ; en natuurlijk Izzie/Denny. Maar verder heb ik niet heel veel met de koppels in Grey's. Al begin ik April en Avery wel erg leuk te vinden samen dus ik hoop dat ze nog wat krijgen.

Daarnaast is het een beetje vroeg om nu al te zeggen dat de serie achteruit is gegaan met Mark en Lexie die weg zijn. We hebben alleen nog afl 1 gezien en daar zat Mark nog in..Lexie is er ook pas net uit. Zodra het weer een paar afleveringen loopt kun je echt zeggen of de serie achteruit is gegaan. Ik maak mn oordeel sowieso vaak pas op het eind van een seizoen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117539295
ik spoiler omdat ze nu dood zijn en niet iedereen dat misschien weet omdat ze de eerste aflevering nog niet hebben gezien :) maar ok /care.

Vond ze gewoon het leukst eigenlijk, juist die spanning vind ik leuk. Christina vind ik maar een zeikwijf en meredith en derek vind ik niet zo'n leuke spanning hebben als lexie en mark.

En nee je kan het nog niet echt zeggen, maar vind het wel op dit moment wel jammer iig..
pi_117539302
meant to be :+

Mark en Lexie samen is alweer zo'n eeuwigheid geleden.

Ik vind het wel jammer dat Shonda nooit de kans heeft gekregen ze weer samen te brengen maar ze waren al zo lang geen koppel meer dat hun personages wat saai waren geworden in mijn ogen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117539486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
meant to be :+

Mark en Lexie samen is alweer zo'n eeuwigheid geleden.

Ik vind het wel jammer dat Shonda nooit de kans heeft gekregen ze weer samen te brengen maar ze waren al zo lang geen koppel meer dat hun personages wat saai waren geworden in mijn ogen.
Heb je gelijk in, maar hoopte altijd weer elke aflevering dat er wat met hun zou gebeuren.. leek wel alsof ik het alleen voor hun keek haha ;)
pi_117540417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef resque het volgende:
ik spoiler omdat ze nu dood zijn en niet iedereen dat misschien weet omdat ze de eerste aflevering nog niet hebben gezien :) maar ok /care.
Tja, dit is het USA-topic, volgens mij weten mensen wel dat ze daar uit moeten blijven als ze niet de nieuwste aflevering gezien hebben. :P
pi_117541076
Ik hoop stiekem dat April en Avery een koppel worden en blijven O+ zodat April toch haar maagdelijkheid heeft bewaard voor de man waarmee ze gaat trouwen/blijven :) maar dat zal vast niet gebeuren :')
pi_117541238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn gok is Mark en Lexie. Wat een tof koppel was, ja. O+

Maar ik vind de serie nog steeds boeiend, ben echt enorm benieuwd naar de volgende ep!
Callie en Mark's vriendschap vond ik ook echt heel erg leuk.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:21:08 #270
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117541655
Mark en Lexie waren leuk, maar hun welles-nietes werd tegelijk ook wel wat langdradig. Net als Meredith en Derek destijds (helemaal in het begin waren ze écht leuk, toen werd het écht vervelend en nu vind ik ze wel oke). Cristina en Owen vind ik ook niet top samen, maar zoals hierboven ook al genoemd: ze hebben wel goeie verhaallijnen/scenes samen. Maar eigenlijk zag ik Owen liever bij Teddy.

De tofste koppels waren/zijn wat mij betreft nog steeds Mark/Addison, Izzie/Alex, Callie/Arizona en Teddy/Henry. De minst toffe koppels waren Cristina/Burke, George/Izzie en Callie/Hahn.
En om terug te komen bij het begin van deze 'koppel-discussie': het liefdesleven van Bailey heeft me nooit ook maar iets geinteresseert...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:47:15 #271
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117542488
De dood van Mark is trouwens ook genoemd in PP.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:05:33 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117543136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Muis006 het volgende:
De dood van Mark is trouwens ook genoemd in PP.
Aan de promo van 9x03 te zien gaan ze er daar ook nog even mee door. Wel realistisch gezien Addison en Mark een uitgebreid verleden hebben.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_117544792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef EllaN het volgende:

[..]

Callie en Mark's vriendschap vond ik ook echt heel erg leuk.
Ja indd en dat in zo'n heftige aflevering. Dat was het moment waarop ik toch een beetje moest huilen hihi
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:39:11 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117546765
Ik root voor een McArmy/Christina Reünie. Waar maakte me niet uit. Als er maar een ventilator is. Een grote.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 oktober 2012 @ 15:02:29 #275
163650 Greys
pi_117547607
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Vivi het volgende:
Ik root voor een McArmy/Christina Reünie. Waar maakte me niet uit. Als er maar een ventilator is. Een grote.
^^

Exact dit ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')