abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 mei 2012 @ 10:46:22 #251
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_112082079
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:39 schreef LaPeach het volgende:

[..]

Die van 9 juni was een optie voor IHaveAmnesia omdat zij straks voor 7 weken op vakantie gaat :P en ze voor die tijd nog wilde meeten ;)
Ach sooo :)

7 weken vakantie, ik wil het ook :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112082098
Als er voldoende opkomst is, dan ben ik ook voor een dagje Scheveningen.
pi_112082143
9 juni kan ik wss niet.

quote:
*O* PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT *O*

Wanneer?

Zaterdag 30 Juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.

Waar?

Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.

Waarom?

Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique

Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
Children of the night. What music they make.
pi_112082215
ff de tussenstand; om het overzichtelijk te houden:

9 Juni, Scheveningen:


Zeker
IhaveAmnesia

Onder voorbehoud
Sylvesterrr
LaPeach

30 Juni, Utrecht.


Mensen die zeker komen:

Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
Sylvesterrr

Onder voorbehoud:

Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 10:53:48 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 10:53:34 #255
52513 whosvegas
The Trickster
pi_112082218
quote:
Wanneer?

Zaterdag 30 Juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.

Waar?

Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.

Waarom?

Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique

Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
Whosvegas
Are you nuts??
  zondag 27 mei 2012 @ 11:28:33 #256
343693 Softlegend
This ecto lifts
pi_112082905
Goedemorgen iedereen!

Omdat ik mij nog niet heb voorgesteld doe ik het hier.

Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Hoogvliet en woon nu op kamers in Tilburg!
In het dagelijks leven ben werkzaam als technisch telecom tekenaar. Nederland stapt over op glasvezel internet/digitale tv/telefonie. Of je wilt of niet je komt er niet onderuit :P. De onderwerp tekeningen worden door mij vervaardigt waarna monteurs ermee aan de slag gaan en het buiten aanleggen/uitbreiden of reviseren.

Verder ben ik al een poos flink aan het eten, ik ben namelijk begonnen met bodybuilding(ja ja vieze ecto blabla :P). Recent ben ik ook van start gegaan met het SS programma in de sportschool. Verder ben ik in mijn vrije tijd achter de pc te vinden ( :') ), rond mijn wagen of in de sportschool.

Ook ben ik slechthorend. Ik ben als horende opgegroeid en later ging dit gehoor langzaam maar zeker achteruit. Opeens verstond ik mijn vrienden niet meer of docenten etc. Dit is dan ook mijn meest ingrijpende ervaring en ook mede hierdoor ben ik vrij terughoudend geworden en ben ik helaas ook in een vrij langdurig isolement terecht gekomen. Echter wil ik ook weer proberen mijzelf te worden aangezien ik toch een sociaal gericht innerlijk heb en dus via deze weg een start maak!

Trouwens je kunt het best met mij babbelen in 1 op 1 situaties. In groeps situaties krijg ik het zeer moeilijk, helaas doet het mij nog vrij weinig dus vandaar dat ik al deze week naar de meet ging! In een groep kun je het beste iemand die dicht bij mij zit met mij laten communiceren. Ik word door het CI(gehoorsimplantaat) in gehorige omgevingen gedwongen te liplezen hiermee begrijp ik gemiddeld 50% van wat iemand in zo'n omgeving vertelt derest probeer ik alsnog met het CI op te vangen! Dit is vrij lastig maar tot ik volledig aan het CI gewend ben (mechanisch oor) wat gemiddeld een jaar vanaf de implantatie is ben ik dus simpelweg gewoon opnieuw aan het leren horen.
pi_112083495
Welkom *O*

Nogmaals erg tof dat je stappen zet om uit je isolement te raken; hopelijk inspireer je hier anderen mensen door om het zelfde te doen.

Sowieso props voor de boi omdat HVT en SS _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2012 12:00:47 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 11:56:11 #258
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_112083531
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Softlegend het volgende:
Goedemorgen iedereen!

Omdat ik mij nog niet heb voorgesteld doe ik het hier.

Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Hoogvliet en woon nu op kamers in Tilburg!
In het dagelijks leven ben werkzaam als technisch telecom tekenaar. Nederland stapt over op glasvezel internet/digitale tv/telefonie. Of je wilt of niet je komt er niet onderuit :P. De onderwerp tekeningen worden door mij vervaardigt waarna monteurs ermee aan de slag gaan en het buiten aanleggen/uitbreiden of reviseren.

Verder ben ik al een poos flink aan het eten, ik ben namelijk begonnen met bodybuilding(ja ja vieze ecto blabla :P). Recent ben ik ook van start gegaan met het SS programma in de sportschool. Verder ben ik in mijn vrije tijd achter de pc te vinden ( :') ), rond mijn wagen of in de sportschool.

Ook ben ik slechthorend. Ik ben als horende opgegroeid en later ging dit gehoor langzaam maar zeker achteruit. Opeens verstond ik mijn vrienden niet meer of docenten etc. Dit is dan ook mijn meest ingrijpende ervaring en ook mede hierdoor ben ik vrij terughoudend geworden en ben ik helaas ook in een vrij langdurig isolement terecht gekomen. Echter wil ik ook weer proberen mijzelf te worden aangezien ik toch een sociaal gericht innerlijk heb en dus via deze weg een start maak!

Trouwens je kunt het best met mij babbelen in 1 op 1 situaties. In groeps situaties krijg ik het zeer moeilijk, helaas doet het mij nog vrij weinig dus vandaar dat ik al deze week naar de meet ging! In een groep kun je het beste iemand die dicht bij mij zit met mij laten communiceren. Ik word door het CI(gehoorsimplantaat) in gehorige omgevingen gedwongen te liplezen hiermee begrijp ik gemiddeld 50% van wat iemand in zo'n omgeving vertelt derest probeer ik alsnog met het CI op te vangen! Dit is vrij lastig maar tot ik volledig aan het CI gewend ben (mechanisch oor) wat gemiddeld een jaar vanaf de implantatie is ben ik dus simpelweg gewoon opnieuw aan het leren horen.
Leuk om te lezen wat jouw achtergrond nou is, want ik heb je amper gesproken tijdens de meet. Vind het ook erg goed en leuk dat je erbij was :Y Volgende keer spreek ik je misschien wat meer :)
pi_112083761
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Leuk om te lezen wat jouw achtergrond nou is, want ik heb je amper gesproken tijdens de meet. Vind het ook erg goed en leuk dat je erbij was :Y Volgende keer spreek ik je misschien wat meer :)
Van hetzelfde!

Nu ik nadenk vind ik je echt cool :D Ik zou niet weten hoe ik ermee om was gegaan :)
pi_112083789
Messy,

Jij wilt niet een middagje Scheveningen overwegen? :P
  zondag 27 mei 2012 @ 12:12:35 #261
343693 Softlegend
This ecto lifts
pi_112083951
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:55 schreef Weissman het volgende:
Welkom *O*

Nogmaals erg tof dat je stappen zet om uit je isolement te raken; hopelijk inspireer je hier anderen mensen door om het zelfde te doen.

Sowieso props voor de boi omdat HVT en SS _O_
Ik ben sowieso benieuwd wat jij in de sportschool voor routine volgt aangezien je zelf een training had ontworpen begreep ik.

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Leuk om te lezen wat jouw achtergrond nou is, want ik heb je amper gesproken tijdens de meet. Vind het ook erg goed en leuk dat je erbij was :Y Volgende keer spreek ik je misschien wat meer :)
Eigenlijk wilde ik iedereen laten vertellen waarom ze er zaten, dit omdat sommige waaronder ik vrij stil waren en toch een kans wilde geven om los te komen. Alleen hield ik mij dus in aangezien ik merkte dat ik de stemmen niet goed kon onderscheiden van het omgevingsgeluid..

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

Van hetzelfde!

Nu ik nadenk vind ik je echt cool :D Ik zou niet weten hoe ik ermee om was gegaan :)
Denk er maar niet teveel overna! Het heeft mij geen goed gedaan en grijze haren opgeleverd! :P
  zondag 27 mei 2012 @ 12:15:30 #262
258885 Solique
I Kill You !
pi_112084016
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:32 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Sol komt ook O+ *O*
Ja, kan je eindelijk die lelijkerd ontmoeten. :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_112084111
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Softlegend het volgende:
Goedemorgen iedereen!

Omdat ik mij nog niet heb voorgesteld doe ik het hier.

Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Hoogvliet en woon nu op kamers in Tilburg!
In het dagelijks leven ben werkzaam als technisch telecom tekenaar. Nederland stapt over op glasvezel internet/digitale tv/telefonie. Of je wilt of niet je komt er niet onderuit :P. De onderwerp tekeningen worden door mij vervaardigt waarna monteurs ermee aan de slag gaan en het buiten aanleggen/uitbreiden of reviseren.
Welkom! Technisch telecom tekenaar, je zit dus in de telecom-sector! *O* Ik werk als data analyst bij een kabelbedrijf. Ik heb regelmatig contact met onze engineers en technicians, weet dus wel ongeveer wat je doet. :P
pi_112084136
Vast een pittige beroep ook :P Verdient het goed? 8)7
  zondag 27 mei 2012 @ 12:21:49 #265
343693 Softlegend
This ecto lifts
pi_112084180
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vast een pittige beroep ook :P Verdient het goed? 8)7
Zo, jij laat er geen gras over groeien :P
pi_112084206
Hahaha :D Ben je inmiddels wel gewend denk ik :P
pi_112084211
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vast een pittige beroep ook :P Verdient het goed? 8)7
Als het is wat ik denk dat het is, dan moet je best goed in wiskunde en natuurkunde zijn. Helaas wordt het technisch personeel vaak onderbetaald, terwijl de commerciële medewerkers niets kunnen verkopen zonder de techneuten. :')

Waarom willen vrouwen trouwens altijd weten of het goed verdient? :X
  zondag 27 mei 2012 @ 12:23:25 #268
258885 Solique
I Kill You !
pi_112084235
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vast een pittige beroep ook :P Verdient het goed? 8)7
Goed verdienen zou voor mijn beroep ook moeten gelden maar tja IT wereld ingestort :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 27 mei 2012 @ 12:23:59 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112084248
Iedereen hoort goed te verdienen, maar helaas... Je krijgt het niet 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 27 mei 2012 @ 12:25:09 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112084273
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom willen vrouwen trouwens altijd weten of het goed verdient? :X
Dat is voor mannen nogal belangrijk om een goedbetaalde baan te hebben, ze vragen bij vrouwen altijd naar haar baan. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_112084287
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Iedereen hoort goed te verdienen, maar helaas... Je krijgt het niet 8-)
Ik verdien een miljoen per jaar, maar zoveel krijg ik helaas niet nee.

Ik zou eigenlijk een vast percentage van mijn opbrengst (cq besparing) als vergoeding moeten vragen.
  zondag 27 mei 2012 @ 12:25:31 #272
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112084289
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:28 schreef Softlegend het volgende:
Goedemorgen iedereen!

Omdat ik mij nog niet heb voorgesteld doe ik het hier.

Ik ben geboren in Den Haag, opgegroeid in Hoogvliet en woon nu op kamers in Tilburg!
In het dagelijks leven ben werkzaam als technisch telecom tekenaar. Nederland stapt over op glasvezel internet/digitale tv/telefonie. Of je wilt of niet je komt er niet onderuit :P. De onderwerp tekeningen worden door mij vervaardigt waarna monteurs ermee aan de slag gaan en het buiten aanleggen/uitbreiden of reviseren.

Verder ben ik al een poos flink aan het eten, ik ben namelijk begonnen met bodybuilding(ja ja vieze ecto blabla :P). Recent ben ik ook van start gegaan met het SS programma in de sportschool. Verder ben ik in mijn vrije tijd achter de pc te vinden ( :') ), rond mijn wagen of in de sportschool.

Ook ben ik slechthorend. Ik ben als horende opgegroeid en later ging dit gehoor langzaam maar zeker achteruit. Opeens verstond ik mijn vrienden niet meer of docenten etc. Dit is dan ook mijn meest ingrijpende ervaring en ook mede hierdoor ben ik vrij terughoudend geworden en ben ik helaas ook in een vrij langdurig isolement terecht gekomen. Echter wil ik ook weer proberen mijzelf te worden aangezien ik toch een sociaal gericht innerlijk heb en dus via deze weg een start maak!

Trouwens je kunt het best met mij babbelen in 1 op 1 situaties. In groeps situaties krijg ik het zeer moeilijk, helaas doet het mij nog vrij weinig dus vandaar dat ik al deze week naar de meet ging! In een groep kun je het beste iemand die dicht bij mij zit met mij laten communiceren. Ik word door het CI(gehoorsimplantaat) in gehorige omgevingen gedwongen te liplezen hiermee begrijp ik gemiddeld 50% van wat iemand in zo'n omgeving vertelt derest probeer ik alsnog met het CI op te vangen! Dit is vrij lastig maar tot ik volledig aan het CI gewend ben (mechanisch oor) wat gemiddeld een jaar vanaf de implantatie is ben ik dus simpelweg gewoon opnieuw aan het leren horen.
Ik vind het toch erg knap van je dat je toch naar de meet bent geweest :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 27 mei 2012 @ 12:26:12 #273
258885 Solique
I Kill You !
pi_112084310
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Iedereen hoort goed te verdienen, maar helaas... Je krijgt het niet 8-)
Het verdienen en krijgen zijn twee totaal verschillende dingen -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 27 mei 2012 @ 12:26:20 #274
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112084315
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind het toch erg knap van je dat je toch naar de meet bent geweest :)
Ja ik vraag me af wanneer ik weer ga. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 27 mei 2012 @ 12:26:32 #275
343693 Softlegend
This ecto lifts
pi_112084324
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als het is wat ik denk dat het is, dan moet je best goed in wiskunde en natuurkunde zijn. Helaas wordt het technisch personeel vaak onderbetaald, terwijl de commerciële medewerkers niets kunnen verkopen zonder de techneuten. :')

Waarom willen vrouwen trouwens altijd weten of het goed verdient? :X
Vrouwen waren geen vrouwen als ze het niet wilde weten :P

Je hebt trouwens gelijk, veel rekenwerk mbt het kabelwerk en idd je word pas goed betaald na vele(lees 1-5 jaar voor je pensioen :p) jaren trouwe dienst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')