Ik zou het ook kunnen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Goed ideeDamn ik wil zo'n ding. Of gewoon bloedserieus met badeendjes en bootjes spelen en de wereld om je heen vergeten.
En er dan gruwelijk verbrand uit komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
In een Golf met harde muziek en ramen naar beneden, je bent een pauper/tokkie/sjonnie/troll dus.
[..]
Goed ideeDamn ik wil zo'n ding. Of gewoon bloedserieus met badeendjes en bootjes spelen en de wereld om je heen vergeten.
het gaat weer over supersoakers en spuitenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef White_Flower het volgende:
Sommigen hebben geen airco. En bovendien, het heeft wel wat met open ramen rondrijden.
Ik ben niet begonnen hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het gaat weer over supersoakers en spuiten
quote:
softiequote:
Of een aanhanger huren en er gewoon een badje opzetten. O nee ik heb geen trekhaak, da's sowieso lelijk.quote:
Gewoon veel door tunnels rijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En er dan gruwelijk verbrand uit komen.
Mensen met een slechte weerstandquote:
Jammer TSquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef Schalks. het volgende:
http://dsc.discovery.com/(...)indows-minimyth.html
Hoezo jammer? Het gaat er toch niet om wat het zuinigst is. Het gaat toch om comfort? Anders moet je gewoon in een Smart rijden hoor.quote:
TS heeft het over energieverspilling dus daar gaat het wel overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Het gaat er toch niet om wat het zuinigst is. Het gaat toch om comfort? Anders moet je gewoon in een Smart rijden hoor.
Oh ja, hihi ik had de OP moeten lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
TS heeft het over energieverspilling dus daar gaat het wel over
Poing Poing Poing, Dung Dung Dung en trillende spiegels en wapperende broekspijpen en harenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef Phreakingout het volgende:
Omdat er soms zulke smerige beats voorbij komen.. dat moet ik gewoon mijn medemens laten horen!!
Haha, geinig is dat. Van die ventjes met hun harde muziek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef Phreakingout het volgende:
Omdat er soms zulke smerige beats voorbij komen.. dat moet ik gewoon mijn medemens laten horen!!
Ja dit idd, bij stoplichten en stadsverkeer is het soms chiller. En als ik moet tanken gebruik ik de airco ook opeens aanzienlijk minderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
In de stad vind ik het wel lekker om met open ramen te rijden, op de snelweg gewoon airco aan en raampjes dicht, want anders hoor ik de radio niet meer door de wind
Op de snelweg met je ramen open. Lekker fohnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dit idd, bij stoplichten en stadsverkeer is het soms chiller. En als ik moet tanken gebruik ik de airco ook opeens aanzienlijk minderMaar ja raampje open op de snelweg dat is gewoon super irritant. Behalve bij file dan hè. Ja voor lange afstanden airco aan en ramen dichthouden. Korte stukjes cruisen of met je arm naar buiten hangen is ook wel chill. Het is maar waar je zin in hebt.
Niks..... Het is gewoon vrij droge lucht met een lagere vochtigheid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Franknfurter het volgende:
Gadverdamme aircodroge kotslucht. Enig idee wat dat doet met je keel?
Misschien je airco wat vaker gebruiken? Ook in de winter een paar keer. Bij mij ruik je niks hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Franknfurter het volgende:
Gadverdamme aircodroge kotslucht. Enig idee wat dat doet met je keel?
Krijg je lekker druk van op je oren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Op de snelweg met je ramen open. Lekker fohnen.
Ja, als je dus al een beetje een zwak keeltje hebt (zoals ik toen ik 10 keer per jaar keelontsteking hadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:07 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Niks..... Het is gewoon vrij droge lucht met een lagere vochtigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |