Schadeformulier is ingevuld tot zo ver mogelijk was. Het is geen particulier, bedrijfsbusje, dus ze zullen sowieso niet moeilijk doen denk ik. Ook een kort verhaal op papier geschreven, welke ondertekend is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Goliath_82 het volgende:
Heb je de naam van de bestuurder van het busje?
Samen schadeformulier ingevuld?
Zo niet, dan is het lastig om het op zijn verzekering te halen. Waarschijnlijk ben je er zelf voor verzekerd, denk ik
Dan is volgens mij het bedrijf verantwoordelijk. Dat is neem ik aan ook wel op te maken uit het opgeschreven verhaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Schadeformulier is ingevuld tot zo ver mogelijk was. Het is geen particulier, bedrijfsbusje, dus ze zullen sowieso niet moeilijk doen denk ik. Ook een kort verhaal op papier geschreven, welke ondertekend is.
Het gaat mij meer om, ben je zelf verantwoordelijk voor zoiets of de tegenpartij.
Dunno, ik heb het ook niet zien gebeuren (niet zien vallen dus).quote:
Volgens mij was het een onderdeel van de constructie zelf, hij had het over een bak ofzo, oud geroest plaat leek het (maar dan erg vervormd).quote:Lijkt me logisch dat de tegenpartij verantwoordelijk is voor z'n lading... En wat mij betreft krijgt-ie er een flinke boete bij ook, levensgevaarlijk voor motorrijders! En de wetgeving voor aanhangwagens is niet voor niets dusdanig dat alles afgedekt moet zijn.
Mja, ik vraag mij dus af, of de tegenpartij kan zeggen: had je het maar moeten ontwijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef trigt013 het volgende:
Je bent als bestuurder altijd verantwoordelijk in geval van afvallende lading. Dus je moet gewoon een schadeformulier invullen en deze doorsturen naar je verzekering.
Dat kan-ie zeggen, maar dat zal hem niet helpen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, ik vraag mij dus af, of de tegenpartij kan zeggen: had je het maar moeten ontwijken
Kunnen ze best zeggen natuurlijk alleen werkt het zo nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, ik vraag mij dus af, of de tegenpartij kan zeggen: had je het maar moeten ontwijken
Hij kan van alles zeggen, maar dit is natuurlijk kant en klare onzin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
Update: Inmiddels brief ontvangen van de verzekering van de tegenpartij. Binnen enkele dagen gaan ze het schadebedrag overmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |