abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111958305
Ok, shit happens, vanmorgen op de A4 schade gelopen.

Busje met aanhangwagen heeft een ijzeren/metaal voorwerp laten vallen, welke ik niet kon ontwijken. Gevolg is schade aan aan voorbumper (en waarschijnlijk meer, er hangt wat lost, verder heb ik er nog niet helemaal onder gekeken).

Het is nog vroeg en ik heb nog een hoop te regelen, mijn vraag is in het kort. Zal de schade gedekt worden door de tegenpartij of is het een twijfel geval?
pi_111958413
Lijkt mij dat de volledige schuld bij de tegenpartij ligt. Ondeugdelijke lading enzo.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:09:24 #3
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_111958423
Heb je de naam van de bestuurder van het busje?
Samen schadeformulier ingevuld?

Zo niet, dan is het lastig om het op zijn verzekering te halen. Waarschijnlijk ben je er zelf voor verzekerd, denk ik
XBox gamertag:NLGoliath
pi_111958444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Goliath_82 het volgende:
Heb je de naam van de bestuurder van het busje?
Samen schadeformulier ingevuld?

Zo niet, dan is het lastig om het op zijn verzekering te halen. Waarschijnlijk ben je er zelf voor verzekerd, denk ik
Schadeformulier is ingevuld tot zo ver mogelijk was. Het is geen particulier, bedrijfsbusje, dus ze zullen sowieso niet moeilijk doen denk ik. Ook een kort verhaal op papier geschreven, welke ondertekend is.

Het gaat mij meer om, ben je zelf verantwoordelijk voor zoiets of de tegenpartij.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:16:29 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111958515
Hoeveel afstand hield je?

Lijkt me logisch dat de tegenpartij verantwoordelijk is voor z'n lading... En wat mij betreft krijgt-ie er een flinke boete bij ook, levensgevaarlijk voor motorrijders! En de wetgeving voor aanhangwagens is niet voor niets dusdanig dat alles afgedekt moet zijn.
censuur :O
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:19:35 #6
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_111958561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Schadeformulier is ingevuld tot zo ver mogelijk was. Het is geen particulier, bedrijfsbusje, dus ze zullen sowieso niet moeilijk doen denk ik. Ook een kort verhaal op papier geschreven, welke ondertekend is.

Het gaat mij meer om, ben je zelf verantwoordelijk voor zoiets of de tegenpartij.
Dan is volgens mij het bedrijf verantwoordelijk. Dat is neem ik aan ook wel op te maken uit het opgeschreven verhaal.
XBox gamertag:NLGoliath
pi_111958609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoeveel afstand hield je?
Dunno, ik heb het ook niet zien gebeuren (niet zien vallen dus).

quote:
Lijkt me logisch dat de tegenpartij verantwoordelijk is voor z'n lading... En wat mij betreft krijgt-ie er een flinke boete bij ook, levensgevaarlijk voor motorrijders! En de wetgeving voor aanhangwagens is niet voor niets dusdanig dat alles afgedekt moet zijn.
Volgens mij was het een onderdeel van de constructie zelf, hij had het over een bak ofzo, oud geroest plaat leek het (maar dan erg vervormd).

Er was nog een auto, liep een lekke band, dat gebeurde na mij.

/toevoeging:
Als het een motorrijder geweest lag hij zeker in de vangrails.
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:23:11 #8
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_111958615
Je bent als bestuurder altijd verantwoordelijk in geval van afvallende lading. Dus je moet gewoon een schadeformulier invullen en deze doorsturen naar je verzekering.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_111958625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef trigt013 het volgende:
Je bent als bestuurder altijd verantwoordelijk in geval van afvallende lading. Dus je moet gewoon een schadeformulier invullen en deze doorsturen naar je verzekering.
Mja, ik vraag mij dus af, of de tegenpartij kan zeggen: had je het maar moeten ontwijken
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:28:45 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111958689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:24 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mja, ik vraag mij dus af, of de tegenpartij kan zeggen: had je het maar moeten ontwijken
Dat kan-ie zeggen, maar dat zal hem niet helpen.
Hint: "Had je het maar niet moeten verliezen".
censuur :O
pi_111958716
quote:

[..]

Kunnen ze best zeggen natuurlijk alleen werkt het zo niet
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Frontpage donderdag 24 mei 2012 @ 09:23:56 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_111959780
quote:

[..]

Hij kan van alles zeggen, maar dit is natuurlijk kant en klare onzin.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_111960267
Overduidelijk schuld van dat busje. Verzekering van de tegenpartij zal dit dus gewoon dekken.
pi_115266212
Update: Inmiddels brief ontvangen van de verzekering van de tegenpartij. Binnen enkele dagen gaan ze het schadebedrag overmaken ^O^
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:01:31 #15
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_115266359
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:31:40 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115268590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
Update: Inmiddels brief ontvangen van de verzekering van de tegenpartij. Binnen enkele dagen gaan ze het schadebedrag overmaken ^O^
bedankt voor de update!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')