abonnement Unibet Coolblue
pi_111177575
De eerste optie eindelijk besproken oftewel paragraaf 2 af *O* en de tweede optie valt eigenlijk niet heel veel over te zeggen doet de minister zelf ook niet dus paragraaf 3 ook eigenlijk al af :') *O* en eigenlijk idem voor de derde optie en dus paragraaf 4 :')
pi_111177587
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De eerste optie eindelijk besproken oftewel paragraaf 2 af *O* en de tweede optie valt eigenlijk niet heel veel over te zeggen doet de minister zelf ook niet dus paragraaf 3 ook eigenlijk al af :') *O* en eigenlijk idem voor paragraaf 4 :')
Netjes ^O^
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:00:26 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111177705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De eerste optie eindelijk besproken oftewel paragraaf 2 af *O* en de tweede optie valt eigenlijk niet heel veel over te zeggen doet de minister zelf ook niet dus paragraaf 3 ook eigenlijk al af :') *O* en eigenlijk idem voor de derde optie en dus paragraaf 4 :')
14.gif
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_111177779
Mja, ik zit alleen iedere keer te twijfelen of de keuzes die ik gemaakt heb qua volgorde voor behandelen oke is.. Heb nu eerst de opties uiteengezet en alle argumenten over de gewenstheid van de optie (op die van de minister na) ga ik straks pas bespreken in de paragraaf waarin ik de meest wenselijke optie ga kiezen :P maar vraag me nu af of ik die argumenten ook al bij de opties zelf moet zetten maar als ik dat doe dan komt alles er zo dubbel in te staan...

Op het moment denk ik maar dat het gewoon op papier moet komen en kan ik de volgorde altijd nog aanpassen zolang het maar al op papier staat.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:18:21 #55
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111178364
Juust. Als je de kern hebt en je hebt al op papier staan wat je belangrijk vindt, dan ga je vanzelf wel merken of het in een logische en verstandige, begrijpelijke volgorde staat. Zo niet, is het dan wat schuiven en je koppelzinnen e.d. aanpassen, maar de inhoud blijft.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:48:06 #56
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111179608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef Laysa het volgende:
Nou ja uiteindelijk was he toch een hoop geld hoor...Moest ook een beurt enzulks :')
Mja, wat dat betreft is beide draagarmen tegelijk wel handiger, of fusees als het alleen daar om gaat. Dan bespaar je één keer de kosten voor het uitlijnen. Een beurt is over het algemeen nogal geldklopperij als je het mij vraagt. De olie en filters vervangen is zelfs voor een 'amateur' maar een half uurtje werk, en de kosten totaal zitten op 80 euro ofzo (als je en wat groter blok hebt, dus meer olie).

De APK was inderdaad wel prijzig voor de diesel, komt natuurlijk door je roetmeting ;( Nouja, het kan er weer een 13 maanden tegen :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:49:47 #57
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111179695
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Ja dat is ook, maar da's de consequentie van autorijden. Ik ben de komende maanden ook aan de beurt voor nieuwe remschijven, het stellen van de handrem en een nieuwe APK (diesel-APK is duur). En dan doe ik de onderhoudsbeurt met filters, olie en een nieuwe kachelweerstand nog zelf :').
Ga je de schijven laten doen? :o Ik heb ze zowel voor als achter nou al 'n paar keer los gehad, maar da's echt maar een half uurtje per kant :o

Handrem stellen bleek overigens met twee man heel makkelijk te zijn, dus toe was het zo gepiept :)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:51:36 #58
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111179793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Mja, wat dat betreft is beide draagarmen tegelijk wel handiger, of fusees als het alleen daar om gaat. Dan bespaar je één keer de kosten voor het uitlijnen. Een beurt is over het algemeen nogal geldklopperij als je het mij vraagt. De olie en filters vervangen is zelfs voor een 'amateur' maar een half uurtje werk, en de kosten totaal zitten op 80 euro ofzo (als je en wat groter blok hebt, dus meer olie).

De APK was inderdaad wel prijzig voor de diesel, komt natuurlijk door je roetmeting ;( Nouja, het kan er weer een 13 maanden tegen :P
Volgende keer dus gewoon even een belletje doen als er een beurt gedaan moet worden, dat wil ik best even een keer doen :)
pi_111179839


-edit door IB
pi_111179961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Mja, wat dat betreft is beide draagarmen tegelijk wel handiger, of fusees als het alleen daar om gaat. Dan bespaar je één keer de kosten voor het uitlijnen. Een beurt is over het algemeen nogal geldklopperij als je het mij vraagt. De olie en filters vervangen is zelfs voor een 'amateur' maar een half uurtje werk, en de kosten totaal zitten op 80 euro ofzo (als je en wat groter blok hebt, dus meer olie).

De APK was inderdaad wel prijzig voor de diesel, komt natuurlijk door je roetmeting ;( Nouja, het kan er weer een 13 maanden tegen :P
Ik laat graag dat soort dingen door kundige mensen doen...Ik weet wat ik wel, maar ook niet kan :D
Vl rijden we weer een jaar :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:26:53 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111181271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ga je de schijven laten doen? :o Ik heb ze zowel voor als achter nou al 'n paar keer los gehad, maar da's echt maar een half uurtje per kant :o

Handrem stellen bleek overigens met twee man heel makkelijk te zijn, dus toe was het zo gepiept :)
Mja, ik twijfel nog een beetje. Om de één of andere reden heb ik linksvoor al een flink beschadigde remschijf. Er lijkt iets aan te lopen ofzo, maar aan de binnenkant is ie in elk geval voorzien van een flinke inkeping. Ik weet niet hoe het komt, dus als ik nu zelf de schijven ga vervangen en dat probleem wordt niet opgelost, kan het zomaar zijn dat het bij de nieuwe schijven weer mis gaat.
Punt is ook dat ik de komende tijd gewoon érg weinig tijd heb, dus het niet zie zitten om te gaan klungelen en een halve vrije dag kwijt te zijn aan zoiets, dat is 't me niet waard. Ik moet zeker weten dat het snel goed gaat.

Dus: als jij daar meer verstand van hebt en zin/tijd hebt om me een keertje te helpen, dan graag? :) Zo niet, dan moet ik toch naar de garage...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:34:09 #62
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111181540
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, ik twijfel nog een beetje. Om de één of andere reden heb ik linksvoor al een flink beschadigde remschijf. Er lijkt iets aan te lopen ofzo, maar aan de binnenkant is ie in elk geval voorzien van een flinke inkeping. Ik weet niet hoe het komt, dus als ik nu zelf de schijven ga vervangen en dat probleem wordt niet opgelost, kan het zomaar zijn dat het bij de nieuwe schijven weer mis gaat.
Punt is ook dat ik de komende tijd gewoon érg weinig tijd heb, dus het niet zie zitten om te gaan klungelen en een halve vrije dag kwijt te zijn aan zoiets, dat is 't me niet waard. Ik moet zeker weten dat het snel goed gaat.

Dus: als jij daar meer verstand van hebt en zin/tijd hebt om me een keertje te helpen, dan graag? :) Zo niet, dan moet ik toch naar de garage...
Ik kan natuurlijk niet beloven dat we er achter komen maar het kan goed zijn dat bijvoorbeeld je remklauw wat blijft hangen of er iets anders beschadigd is aan je blok/schijf? Dat is eigenlijk het enige waardoor ik me kan voorstellen dat zo'n schijf verkeerd inslijt.

Verder moeten we even zien hoe ze bij jou vast zitten, maar dat komt vast wel goed :) Kijken kost niets, maar je moet er wel zeker van zijn dat als we er niet uitkomen je monteur het anders er gewoon onder wil zetten :)

Gangbaar maken van een remzuiger is in principe niet zo moeilijk, da's gewoon behandelen met WD40 en hem een paar keer indrukken met een oud remblok + waterpomptang en dan weer uitdrukken met je rempedaal :) Het eerste moet ook al als je de blokken vervangt, anders passen ze nooit over de schijf :D Kunnen we dus best even naar kijken :)
pi_111181563
En de laatste GoT is wel weer leuk
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:35:08 #64
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111181579
Wij kijken ze van de week even na elkaar denk ik :D
pi_111181664
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
Wij kijken ze van de week even na elkaar denk ik :D
Wij hebben net ook 3 tot en met 5 gekeken :P
Alleen ik vind Carice echt enorm nikszeggends :')
Wat een stompzinnige rol
pi_111181737
Dat inderdaad :P

Maar wat IB zegt, ik merk dat ik de serie leuker vond als ik meerder afleveringen achter elkaar kon kijken.. Op de een of andere manier vind ik seizoen 2 nog niet zo tof als seizoen 1. Misschien als we het nu een beetje opsparen dat het dan weer goed komt :)
pi_111181841
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat inderdaad :P

Maar wat IB zegt, ik merk dat ik de serie leuker vond als ik meerder afleveringen achter elkaar kon kijken.. Op de een of andere manier vind ik seizoen 2 nog niet zo tof als seizoen 1. Misschien als we het nu een beetje opsparen dat het dan weer goed komt :)
In de laatste 2 komt Arya weer aan bod....dat vind ik dan wel weer een leuke verhaallijn...and the Imp O+
Ik heb een zwak voor dwergen vrees ik, want de dwerg in Carnivale was ook al zunne toffe :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Laysa op 05-05-2012 21:46:32 ]
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 21:43:27 #68
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111181950
Die dwerg is tof!

Wat het nou deze?



Of deze?



of deze?



Of deze?



Nee volgens mij was het deze:



Het stikt van de dwergen op google afbeeldingen. :(
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_111181999
Die dwerg uit GoT heeft ook nog best een aantrekkelijk hoofd :Y
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 21:45:47 #70
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111182054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die dwerg uit GoT heeft ook nog best een aantrekkelijk hoofd :Y
Je weet wat ze zeggen hè, dwergen hebben reuzen. :)
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_111182134
Geweldige serie



Mind the Imp :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:11:08 #72
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111183136
:')
pi_111183153
Jammie :9

pi_111183220
Die wordt mooi oud :Y
pi_111183272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die wordt mooi oud :Y
Nu op Comedy Central :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')