quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 13:13 schreef Neymarrr het volgende:[..]
Ik zie er persoonlijk weinig mis mee, het is een stijl en dat is niet echt de doorsnee stijl van dit topic. Zijn jeans hebben goeie pasvorm en zo'n overhemd met hoge kraag past goed bij de schoenen. Ik zou het zelf niet dragen, maar ik vind het jammer dat dit topic heel erg gefocust is op 1 soort kledingstijl. Maargoed nu zal ik wel weer reacties krijgen van, dan lees je toch niet mee

Dit. Ik vind dat de mensen hier ook erg overdrijven. Natuurlijk mag je een mening verkondigen, maar ik zie ook niet wat er nu heel erg mis is. Ik zou die riem en schoenen ook niet dragen, maar die broek is mooier dan die meeste broeken die ik hier langs zie komen. Zelf vind ik de overhemd ook iets te wijd, maar ik hou dan ook van lekker strak

. Gewoon een prima outfit hoor Mistral! Ik denk ook dat de vieze spiegel en de kwaliteit van de foto het ook een beetje af doet. Je zou die broek eens met details moeten zien

.
quote:
Op zaterdag 5 mei 2012 13:26 schreef 1-0-8 het volgende:[..]
Overhemd met borstzak kan prima, maar niet met ook nog een hoge kraag en te wijde pasvorm...
Goed, na alle commentaren trekt hij dit nooit meer aan natuurlijk

Ik denk dat hij zich hier niet heel druk om zal maken

, als je dat wel zou doen zou je eens moeten afvragen waarom je überhaupt hier een outfit zou posten.
[ Bericht 0% gewijzigd door xSanjay op 05-05-2012 13:50:52 ]