abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 mei 2012 @ 19:23:31 #226
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111258668
SD-slot is jammer ja, maar op zich moet je met 24GB vrije ruimte en 1,8GB voor apps toch wel genoeg hebben? :P
En de One X heeft ook Gorilla Glass, wel versie 2, maar alsnog blijft het gewoon glas, zal niet veel verschil zitten tussen One X en S2 qua valschade.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111258964
Hmmm, minpuntje dan dat er geen stevige phones meer zijn...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111261084
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmm, minpuntje dan dat er geen stevige phones meer zijn...
Mwoah, ik heb sinds kort een Xperia Arc S, en ondanks dat het een vrij platte telefoon is, met een plastic achterkant, vind ik 'm toch solide aanvoelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_111261229
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

My Data manager. Werkt per app, laat de data per maand/dag/uur zien. Werkt ideaal wmb.
Net even bekeken op Play ( :') waarom hebben ze in godsnaam de naam veranderd?) en dat ziet er goed uit.
Maar hoe verhoudt het zich tot 3G Watchdog en Droidstats? Qua mogelijkheden en qua geheugengebruik?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_111261380
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Net even bekeken op Play ( :') waarom hebben ze in godsnaam de naam veranderd?) en dat ziet er goed uit.
Maar hoe verhoudt het zich tot 3G Watchdog en Droidstats? Qua mogelijkheden en qua geheugengebruik?
Droidstats heb ik even geinstalleerd gehad, maar vond ik niet zo duidelijk. Watchdog ken ik niet.
pi_111261435
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Hmmm, minpuntje dan dat er geen stevige phones meer zijn...
De HTC One X voelt wat mij betreft stevig genoeg aan, maar ik denk dat er nog weinig mensen zijn die hem hard hebben laten vallen dus er valt nog weinig te zeggen over de valbestendigheid.
pi_111268380
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Net even bekeken op Play ( :') waarom hebben ze in godsnaam de naam veranderd?) en dat ziet er goed uit.
Om zich te distantiëren van Apple Market.

Ik vind het ook een grafnaam die nergens op slaat, hoop dat ze het later terugveranderen of een betere naam verzinnen...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111268585
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb sinds kort een Xperia Arc S, en ondanks dat het een vrij platte telefoon is, met een plastic achterkant, vind ik 'm toch solide aanvoelen.
Prachtig toestel, heb nooit gedacht van hmmm die is lelijk. Maar SE komt niet zo vaak over de brug met FW updates als Samsung en HTC. Toch?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111268682
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Prachtig toestel, heb nooit gedacht van hmmm die is lelijk. Maar SE komt niet zo vaak over de brug met FW updates als Samsung en HTC. Toch?
De laatste tijd heeft SE meer toestellen geüpdatet dan HTC.
pi_111269196
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De laatste tijd heeft SE meer toestellen geüpdatet dan HTC.
Op 1 of andere vreemde manier is SE nooit in geslaagd om op nr 1 te komen, eerst was het de originele nexus, toen de HTC Desire en later de Samsung GS2. (uiteraard hebben er meerdere Samsungs en HTC varianten tussen gezeten maar immens populair waren ze niet zoals die 2)

Iemand een idee waarom de SE nooit de top 1 bereikt heeft? (Motorola schijnt ook Android toestellen te hebben, heb er echter nooit 1 gezien of vastgehouden).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111269527
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Op 1 of andere vreemde manier is SE nooit in geslaagd om op nr 1 te komen, eerst was het de originele nexus, toen de HTC Desire en later de Samsung GS2. (uiteraard hebben er meerdere Samsungs en HTC varianten tussen gezeten maar immens populair waren ze niet zoals die 2)

Iemand een idee waarom de SE nooit de top 1 bereikt heeft? (Motorola schijnt ook Android toestellen te hebben, heb er echter nooit 1 gezien of vastgehouden).
Te lange ontwikkeltrajecten en trage marktintroducties als ik zo verschillende berichten mag geloven. Zie de Xperia S, wanneer ze deze in het najaar van vorig jaar op de markt hadden kunnen brengen hadden ze een toptoestel gehad.

Geruchten gaan dat dit kwam door de terughoudenheid van Ericsson, nu zij zijn afgekocht wordt er verwacht dat Sony de ontwikkeltijden korter maakt zodat ze concurrerende high-end toestellen kunnen introduceren.
pi_111269778
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Te lange ontwikkeltrajecten en trage marktintroducties als ik zo verschillende berichten mag geloven. Zie de Xperia S, wanneer ze deze in het najaar van vorig jaar op de markt hadden kunnen brengen hadden ze een toptoestel gehad.

Geruchten gaan dat dit kwam door de terughoudenheid van Ericsson, nu zij zijn afgekocht wordt er verwacht dat Sony de ontwikkeltijden korter maakt zodat ze concurrerende high-end toestellen kunnen introduceren.
Oke, nou ik ben benieuwd. Hoop op meer concurrentie en zodoende innovatie. Samsung heeft overduidelijk de S3 afgezwakt want waar moeten ze nu precies tegen op boksen na hun nog altijd populaire S2. Als SE of HTC nu met een moordtoestel zou komen zou Samsung weer keihard moeten terugknokken. Op hun beurt weer zouden SE en HTC ook weer moeten knokken en dan zouden we nog wel eens vaker verrast kunnen worden dan nu het geval is.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111269902
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oke, nou ik ben benieuwd. Hoop op meer concurrentie en zodoende innovatie. Samsung heeft overduidelijk de S3 afgezwakt want waar moeten ze nu precies tegen op boksen na hun nog altijd populaire S2. Als SE of HTC nu met een moordtoestel zou komen zou Samsung weer keihard moeten terugknokken. Op hun beurt weer zouden SE en HTC ook weer moeten knokken en dan zouden we nog wel eens vaker verrast kunnen worden dan nu het geval is.
HTC heeft dit jaar al hard moeten knokken en heeft naar mijn mening twee toptoestellen afgeleverd. Dat de S3 tegenvalt in de ogen van velen komt denk ik vooral door de hooggespannen verwachtingen, want als je puur naar de feiten kijkt is het wellicht wederom het beste androidtoestel verkrijgbaar (even de vergelijkingen met de One X afwachten).
pi_111270458
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

HTC heeft dit jaar al hard moeten knokken en heeft naar mijn mening twee toptoestellen afgeleverd. Dat de S3 tegenvalt in de ogen van velen komt denk ik vooral door de hooggespannen verwachtingen, want als je puur naar de feiten kijkt is het wellicht wederom het beste androidtoestel verkrijgbaar (even de vergelijkingen met de One X afwachten).
Klopt, komt door de sterke geruchten wat niet waar bleek te zijn, de specs zijn minder goed dan beweerd werd en hij is van geheel plastic itt de keramische achterkantgerucht destijds.

Welk toestel heb jij? En kijk je momenteel uit naar een bepaald toestel?

Edit:
quote:
Voor nu moeten we het echter doen met de eerste indruk van het toestel zelf. Die is behoorlijk positief; de S III kan zich meten met de One X van HTC en dat is toch een van de beste smartphones die je momenteel kan kopen. Hij maakt echter niet dezelfde knallende entree als zijn voorganger. We hopen snel meer tijd door te kunnen brengen met de S III om een mooi totaalplaatje te krijgen.
http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html

[ Bericht 24% gewijzigd door Kloonhommel op 07-05-2012 23:00:15 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 7 mei 2012 @ 23:17:28 #240
350608 Expression
Moving on
pi_111271583
Ik snap al die teleurstelling niet om de SIII, behalve het design. Er zitten best veel nieuwe dingen in als S Voice etc. Waarom was de SII dan zo'n succes? Zoveel nieuwe dingen waren er toch niet in vergelijking met de S?

En die video overal heen kunnen plaatsen is best nice. ^O^ Moet dat ding kunnen vliegen ofzo om indruk te maken?
Run rabbit, run.
pi_111271629
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Klopt, komt door de sterke geruchten wat niet waar bleek te zijn, de specs zijn minder goed dan beweerd werd en hij is van geheel plastic itt de keramische achterkantgerucht destijds.

Welk toestel heb jij? En kijk je momenteel uit naar een bepaald toestel?

Edit:

[..]

http://tweakers.net/revie(...)opige-conclusie.html
Ik heb de One X. Niets om naar uit te kijken dus ;)
pi_111271737
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Expression het volgende:
Ik snap al die teleurstelling niet om de SIII, behalve het design. Er zitten best veel nieuwe dingen in als S Voice etc. Waarom was de SII dan zo'n succes? Zoveel nieuwe dingen waren er toch niet in vergelijking met de S?
De SII was een krachtpatser, veel sneller dan het toptoestel van HTC destijds. Er zat een zeer goede camera in en het scherm zag er prachtig uit. Het ging tot nu toe vooral om snelheidsverbeteringen om Android soepeler te laten lopen.

Nu zie je dat Android onder de huidige hardware sowieso soepel loopt en gaan fabrikanten het op de software (functies en gebruiksgemak) gooien.
pi_111271764
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Expression het volgende:
Ik snap al die teleurstelling niet om de SIII, behalve het design. Er zitten best veel nieuwe dingen in als S Voice etc. Waarom was de SII dan zo'n succes? Zoveel nieuwe dingen waren er toch niet in vergelijking met de S?

En die video overal heen kunnen plaatsen is best nice. ^O^ Moet datding kunnen vliegen ofzo om indruk te maken?
Geweldige specs, geweldig scherm, geweldige prijs.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111271845
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik heb de One X. Niets om naar uit te kijken dus ;)
Zou je als de review in het voordeel van S3 valt alsnog overstappen naar dit toestel? Zo nee, waarom niet?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_111271935
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zou je als de review in het voordeel van S3 valt alsnog overstappen naar dit toestel? Zo nee, waarom niet?
Dat gaat sowieso niet gebeuren, ik doe 2 jaar met een toestel en ga niet tussendoor overstappen. Sowieso wil ik geen Samsung vanwege Touchwizz en ik ga ook niet lopen kloten met custom roms.
pi_111272145
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Te lange ontwikkeltrajecten en trage marktintroducties als ik zo verschillende berichten mag geloven. Zie de Xperia S, wanneer ze deze in het najaar van vorig jaar op de markt hadden kunnen brengen hadden ze een toptoestel gehad.

Geruchten gaan dat dit kwam door de terughoudenheid van Ericsson, nu zij zijn afgekocht wordt er verwacht dat Sony de ontwikkeltijden korter maakt zodat ze concurrerende high-end toestellen kunnen introduceren.
Tussen het iPhone- en Samsunggeweld en de bijbehorende (grote) kampen zijn ze gewoon ondergesneeuwd. Onterecht mijns inziens, want ze hebben fijne toestellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_111272241
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tussen het iPhone- en Samsunggeweld en de bijbehorende (grote) kampen zijn ze gewoon ondergesneeuwd. Onterecht mijns inziens, want ze hebben fijne toestellen.
Ze lopen gewoon achter de feiten aan. Kijk maar de Xperia S. Paar maanden terug had dit een toptoestel geweest, nu lopen ze qua specs in ieder geval achter (qua software weet ik niet, persoonlijk geen ervaring mee). Lees de revieuws er maar op na, het is het allemaal net niet als je op zoekt bent naar een high-end telefoon.
pi_111272688
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat gaat sowieso niet gebeuren, ik doe 2 jaar met een toestel en ga niet tussendoor overstappen. Sowieso wil ik geen Samsung vanwege Touchwizz en ik ga ook niet lopen kloten met custom roms.
Ghe he, Ik heb de Desire nu ook iets meer dan 2 jaar. Ik heb hele tijd me afgevraagd of ik de S3 zou accepteren omdat er geen Sense erop zit. Ik gebruik Sense voor vrijwel alles. En dat ie me waarschuwt als iemand nieuwe contactinformatie heeft (zoals dat iemand eindelijk whatsapp heeft geinstalleerd) vind ik ook geweldig. Zo ben ik vaak de 1e die hun feliciteert.

Maar nu de S3 tegenvalt, ben ik eens gaan nadenken, ik heb veel custom roms geprobeerd en ik was het meest verrukt om Sense roms, zeker hoe hoger de versie daarvan was, hoe meer geweldiger ik het vond uitzien. De Desire kon het helaas niet bij benen en dus heb ik nu een 2.1/3.0 hybrid variant. Nog hoger gaat gewoon niet soepel genoeg meer.

Daarom ben ik maar weer gaan kijken naar een HTC en zo kwam ik bij de HTC One X / S uit. Persoonlijk wil ik graag een groter scherm dan ik nu heb en denk ik dus voor de X te gaan.

Ik hoop dat er een (extra) battery komt die over de HTC One X past (zoals bij iPhone). Dat zou de batterijduur verdubbelen en hij wordt er nauwelijks dikker van...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 7 mei 2012 @ 23:44:40 #249
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_111272718
Ik vroeg me af.
Op de SII met die android navigatie app, hoeveel internet kost dit?
pi_111272829
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Muffle het volgende:
Ik vroeg me af.
Op de SII met die android navigatie app, hoeveel internet kost dit?
Niet hoger dan welk ander android toestel ook. Ik snap niet waarom je specifiek naar dit toestel vraagt?

Er zit overigens verschil in tussen online navigatie en offline navigatie. Het 1e verbruikt natuurlijk bakken data en de 2e amper (voor de snellere GPS fix).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')