abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 juli 2002 @ 16:26:29 #1
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5190968
Nou dan open ik het wel...

Dit is Villa Faat, momenteel bewoond door een aantal lekkere wijven.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 29 juli 2002 @ 16:29:25 #2
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_5191011
Kasper bedoelt dus dit:

Villa Faat is te vinden als nummertje 14 op de landkaart van Fokeiland
Het adres is Grote Berg 1 en het ligt aan het einde van een prachtig beekje.
Op dit moment wonen in de Villa Faat 4 personen:

Op de eerste verdieping wonen Faat en Edsel en in de linkervleugel wonen Jojogirl en Superbam
De rechtervleugel wordt momenteel verbouwd.

Te huur in de Villa Faat is nog het souterrain en de zolderetage, uiteraard voorzien van eigen keuken, badkamer met ligbad, douche en toilet.
Bovendien hebben alle kamers satelietaansluitingen voor tv en pc
Gebruik van zwembad, yacuzi, tennisbanen en fitnessruimte zijn bij de huur inbegrepen.

Info bij Faat hier in dit topic.

(edit : iets verwijderd om verwarring te voorkomen)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 29-07-2002 16:36]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 29 juli 2002 @ 16:34:48 #3
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5191070

Mijn verhaal was korter en meer to the point LD.

* Kasper geniet aan de rand van het zwembad van het uitzicht.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_5191072
Hmmm, ik heb mijn Ontbijterie gebouwd op de plaats waar ooit het Smulaapje stond, komen er nu nog meer mensen vragen stellen?

Ach, het zal wel goed komen... Zeg, las ik het goed? Is het souterrain te huur? Ik begin het leven in een tent toch een beetje zat te worden...

The prettiest people do the ugliest things
  maandag 29 juli 2002 @ 17:07:56 #5
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5191499
* Na een middagje in het heerlijk verkoelende water staat Kasper zich onder goedkeurende blikken van Lisolotte, af te drogen.

Tot morgen Lotje.

Bye Superbam.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 29 juli 2002 @ 17:10:44 #6
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5191535
* Liselotte weet haar afschuw over Kasper's zelfingenomenheid goed te verbergen en zegt allerliefst gedag.

Doei Kasper.

* Dan neemt ze nog maar een RBC'tje en begint ze met Superbam te kletsen.

Op wie lijk ik dan? Op Jojo soms? Omdat we ongeveer even lang zijn en een beetje hetzelfde figuur en haar hebben?

Hip to be square
pi_5200678
damn...ik val ook altijd te vroeg in slaap
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_5230687
Kronar legt een bosje rozen neer bij de deur.
Op een briefje schrijft hij:
code:
Het was een fijne zwemtocht met een verrassend einde
zullen we dat snel weer doen ...
:*
Kronar

Dan gaat hij weer terug naar het kasteel van LD om zich om te kleden voor een HWP later die avond.
die by the sword
  donderdag 1 augustus 2002 @ 16:35:17 #9
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5230736
* Liselotte komt thuis en kan nog net voorkomen dat ze bovenop de bloemen gaat staan. Ze pakt en leest het briefje en ziet dat ze van Kronar zijn.

Wat lief van hem

* Ze gaat naar binnen, de bos bloemen in haar armen. Tijd voor een uitgebreide bad- en tut-sessie.

Hip to be square
  donderdag 1 augustus 2002 @ 19:54:06 #10
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5232800
* Liselotte legt nog de laatste hand aan haar make-up, zoekt naar haar handtas en verlaat dan de Villa, opgetogen over dat ze Kronar zo weer zal zien.
Hip to be square
  maandag 5 augustus 2002 @ 07:16:45 #11
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5267715
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:26 schreef kasper het volgende:
Nou dan open ik het wel...

Dit is Villa Faat, momenteel bewoond door een aantal lekkere wijven.


Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 5 augustus 2002 @ 07:25:13 #12
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5267718
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kasper bedoelt dus dit:

Villa Faat is te vinden als nummertje 14 op de landkaart van Fokeiland
Het adres is Grote Berg 1 en het ligt aan het einde van een prachtig beekje.
Op dit moment wonen in de Villa Faat 4 personen:

Op de eerste verdieping wonen Faat en Edsel en in de linkervleugel wonen Jojogirl en Superbam
De rechtervleugel wordt momenteel verbouwd.

Te huur in de Villa Faat is nog het souterrain en de zolderetage, uiteraard voorzien van eigen keuken, badkamer met ligbad, douche en toilet.
Bovendien hebben alle kamers satelietaansluitingen voor tv en pc
Gebruik van zwembad, yacuzi, tennisbanen en fitnessruimte zijn bij de huur inbegrepen.

Info bij Faat hier in dit topic.

(edit : iets verwijderd om verwarring te voorkomen)


Heel attent van je LD, maar klopt helaas ook al niets meer van
Edsel is volgens mij 2 jaar geleden al vertrokken naar Afrika, en
Superbam en Jojogirl zijn hier helaas ook niet meer woonachtig.

Momenteel wonen in Villa Faat, Faat, Alexanderr en Liselotte
En ja Khalein, je bent welkom om in het souterrain te komen wonen
iemand die zich met lekker voedsel bezighoudt is hier altijd welkom

Trek er maar vast in, we komen elkaar wel weer tegen als ik van het
onbewoonde eilandje voor de kust van fokeiland terugkom

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_5270338
tis nog wel mijn postadres hoor, ik moet mijn uitkering toch kunnen vangen...
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_5276307
* Meldt !!!!

Excellent! Eindelijk uit die tent! Ik ga snel m'n spulletjes halen en een beetje de boel inrichten en zo... Duurt bij mij meestal een eeuwigheid, dus als je me zoekt en ik ben niet aan het werk...

The prettiest people do the ugliest things
  woensdag 21 augustus 2002 @ 19:17:35 #15
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5479203
* Het heeft wat uurtjes gekost, maar eindelijk heeft Liselotte de PC helemaal aangesloten en werkend gekregen.

Nu nog al mijn data kopiëren * verzucht Liselotte.

Hip to be square
pi_5619255
* Khalein is net uit z'n nest gerold en moet nodig douchen...

Na een verfrissende splash in de badkamer, is hij bijna klaar om aan de slag te gaan. Eerst gaat hij nog ff op zoek naar huisgenoten...

Zo, mensen... Ik ga richting het werk... Wie is er vanavond hier voor het eten? Iemand? Hallo? ........

Anybody here?

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 3 september 2002 @ 09:19:03 #17
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5634358
* Dagenlang heeft Liselotte achter de PC gezeten, vaak druk per telefoon overleggend met haar opdrachtgevers. Nu is ze dan eindelijk zover dat ze weer een dag wat rust kan nemen.
Ze neemt een uitgebreide douche en ziet dan in haar kast dat ze eigenlijk te wienig leuke kleren heeft.
Eerst maar even winkelen dus en dan komt de rest van de plannen later wel.
Hip to be square
  dinsdag 3 september 2002 @ 14:59:41 #18
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5638196
* Nadat Liselotte de kleren in de kast heeft getrokken en 1 van de nieuwe outfits aan heeft getrokken, loopt ze met een grote mand naar de keuken.

[Dit bericht is gewijzigd door Liselotte op 03-09-2002 16:28]

Hip to be square
  dinsdag 3 september 2002 @ 16:29:45 #19
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5639595
* Een uurtje kokkerellen later is de mand gevuld met een heleboel heerlijkheden en is de koelkast bijna leeg. Gewapend met de overvolle mand, een fles champagne en een stralende glimlach vertrekt Liselotte naar het strand.
Hip to be square
pi_5705141
* Gisteren is Khalein dan toch eindelijk begonnen met de herinrichting van z'n leefruimte in de villa. Eerste klus: verven! En dat is me niet de minste opgave, gezien het grote muuroppervlak.

Na een meervoud aan uren op z'n Karate Kids aan het kliederen te zijn geweest, is ongeveer de helft van de eerste laag verf voorzien.

"Damn! Dat ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf!", is Khaleins reactie bij het wakker worden de volgende ochtend... "Shit, koppijn! F*cking verflucht", het weinig onduidelijke vervolg van zijn ontwaken...

The prettiest people do the ugliest things
pi_5782085
Door iedereen vergeten en verlaten kruipt Callista door de gangen van VillaFaat.
Elke kamer op de begane vloer en eerste verdieping kent ze inmiddels, maar vandaag
is ze op ontdekkingsreis door het soutterain waar pas een nieuwe bewoner is ingetrokken

Een beetje verdrietig is Callista wel, * er isss gewoon helemaal ssniemand die
een een lekkkere sdrinken of eten voor me maakt of een mooi verhaaltje voorleezszsht,
pappa Craziessst isssh weg, mamma Lurky isshzs weg en zsshtiefmam Faat isssh ook al wegz

Dapper slikt Callista haar tranen weg en kruipt in een kamer waar de muren echt
prachtig beschilderd zijn, * ooooooh denkt Callista, * hier issshs het mooi ssszeg en kijkt
bewondered rond. Vermoeid van de lange wandeling van boven naar beneden
valt haar oog op een heerlijk bed. * Mmm , even lekker ssszslapen denkt Callista en
kruipt stiekem in het bed van Khalein waar ze op een heerlijk zacht kussen in slaap valt.

pi_5795602
* Khalein komt met een big smile thuis. Hij heeft net op geheel eigen wijze de mieren uit de Ontbijterie een kopje kleiner platter gemaakt en voorlopig die plaag uitgeschakeld...

Eenmaal in zijn woonruimte, hoort hij een onbekend geluid.

Ja zeg, wat gaan we nu weer beleven? Zitten hier mieren met enorme longen of zo?

* Dan ziet hij zijn bed en een hem volkomen onbekend serpent...

Ehm... Ehrr... Wat moet ik hier nou weer van denken?

The prettiest people do the ugliest things
pi_5808800
* Khalein wil graag een tukkie doen, maar voelt zich nou niet echt geroepen om deze slang van zijn bed te verwijderen... In plaats daarvan pakt hij wat reserve slaapgoed uit een kast en maakt een bedje op de grond...

Dit los ik morgen wel op, of misschien lost het zichzelf wel op! Who knows... Ik wil nu gewoon knorre....

The prettiest people do the ugliest things
  dinsdag 24 september 2002 @ 10:10:12 #24
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5945306
* Alweer heeft Liselotte dagenlang achter de PC gezeten en niets anders gedaan dan gegevens invoeren, af en toe onderbroken door overleg met haar opdrachtgevers. Nu zit deze klus er weer op en gaat ze genieten van haar welverdiende "nachtrust", ook al is de zon net aan het opklimmen boven het eiland.
Hip to be square
pi_5963360
* Is het tijd voor de winterslaap of zo? Na dagen gewacht te hebben, ligt het serpent nog steeds op Khaleins bed en geeft het niet echt de indruk dat het gaat verkassen... Wat kan hieraan gedaan worden? Het beest ziet er nogal content uit en Khalein is net iets teveel dierenvriend om met geweld de situatie op te lossen. Maar ja: het is en blijft een slang, dus enig beleid in deze is wenselijk...

Plotseling bedenkt hij een wel erg simpele strategie: z'n oude wekker naast de slang leggen en af laten gaan. Dat ding maakt dermate veel herrie dat zijn buren van het platteland dachten dat er weer oorlog was

Khalein zet zijn wekker en plaatst deze vlak naast de slang...

The prettiest people do the ugliest things
pi_5963483
* Om eventuele confrontaties te vermijden, vetrekt Khalein richting pluisjes ranjastalletje...
The prettiest people do the ugliest things
pi_5963674
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNGGGGGGGGGG

* De arme Callista die lekker opgerold lag in een soort winterslaap schrikt zich een ongeluk en schiet stijf als een stok bliksemschichtend door bed.

shuhjs, shuhjs swatsj sisj sdatsj?

* Ze ruikt even aan de wekker. De geur van de ontbijterie hangt eraan. Verheugd op een ontbijtje op bed. rolt Callista zich weer op en wacht af. Ze kruipt onder het dekbed.

Siksj sgasj szesj slekkersj sverrassensj... Sdatsj szesj smesj smoetensj szoekensj... Shasj shasj shaj shasj

* Zoals elk klein kindje heeft ze heimelijke pret met haar verstoppertjespel onder de dekens. Even is ze al haar verdriet vergeten. Ze verheugd zich op eieren, melk, pap en zachte broodjes...

pi_6052319
* Na een paar vermoeiden dagen andere dingen doen in een ander land, komt Khalein moe maar voldaan weer thuis...

Aaaaahhh..... Tijd om eens lekker uit te slapen...

* Hij trekt zijn kleren uit, wast een en ander, doet de lichten uit en kruipt in bed om er vervolgens met een krijs weer uit te stuiteren!

What da hell? D'r ligt iets glads in mijn bed en dat beweegt en een sissend geluid maakt...

The prettiest people do the ugliest things
pi_6812886
* Na weken afwezig te zijn geweest, komt Khalein thuis om wedermaal niemand aan te treffen... De slang die zijn bed in bezit had genomen is ook nergens te bespeuren...

Het is tijd voor een douche, een goede scheerbeurt en dan het comfort van een echt bed....

The prettiest people do the ugliest things
pi_7025213
gelukkig geen last van ongedierte alleen een spinnetje, maar die doet niks anders dan de vliegjes vangen... dan laten we die maar lekker hangen :p
pi_7361631
* Khalein heeft vernomen dat Duukboat is langsgeweest met wijze woorden...

Ik kom die jongen irl nooit meer tegen, maar wel op het eiland? Ohw well...

Oy! Duukboat!!!

The prettiest people do the ugliest things
pi_7472178
* Lucio is nog steeds op zoek naar zijn werkgever. De reden? Khalein had nieuwe woonruimte voor hem geregeld en had ook al een sleutel in zijn bezit. Dankzij het wegblijven van Khalein, heeft Lucio een nacht op een tafel in de Muncherie moeten doorbrengen...

Oy! Khalein!!! Vhere zhe hell aar you?

pi_7477726
* TheScienceMan loopt toevallig langs Villa Faat en ziet Lucio rondlopen en hoort hem Khalein roepen...

Hallo Lucio, je zoekt Khalein? Die hangt nog ergens rond op het door mij georganiseerde feest: Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002

  woensdag 12 februari 2003 @ 11:13:09 #34
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8431190
* Liselotte zit al weken in de Villa een beetje depri te wezen.
Haar bazen hebben haar ontslagen van het project. Alsof het haar fout was dat de Drakenheer van het eiland verdween en er dus niks meer te bespieden viel. Ze hebben hun oog inmiddels op een ander eiland laten vallen en konden haar daarbij niet meer gebruiken. Dat de Drakenheer inmiddels weer terug is, boeide hen niet meer.
Nu brengt ze haar dagen door achter de PC of in het zwembad, veel meer kan ze niet doen. Eigenlijk mist ze Kronar wel, ook al begon het contact met hem alleen in de hoop door te dringen tot het kasteel.

[Dit bericht is gewijzigd door Liselotte op 12-02-2003 11:44]

Hip to be square
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:19:17 #35
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8432515
* Liselotte zit in een stoel bij het zwembad als ze vanuit de verte een piepje hoort, ten teken dat ze een nieuwe E-mail heeft.

* Ze staat op en loopt naar de laptop die op de tuintafel staat. Als ze Outlook aanklikt, ziet ze dat de mail van Jojogirl is. Even is ze verbaasd, met haar heeft ze al maanden geen contact meer gehad. Ze opent het mailtje om erachter te komen waarom Jojo nu weer contact zoekt. Haar ogen scrollen over de regels en zien al gauw het nieuws. Jojo komt terug. Haar relatie is op de klippen gelopen en ze wil weg uit het dorp waar hij nog woont. Met haar twee kinderen zal ze weer naar het Eiland verhuizen om haar supermarkt te heropenen.
Liselotte mailt meteen terug dat Jojogirl natuurlijk weer in de Villa kan komen wonen en dat zij wat dingen wil regelen om te zorgen dat alles klaar is als ze aankomt. Tien minuten later klikt ze op "Send" en staat ze meteen op om even te douchen en om te kleden zodat ze daarna kan gaan kijken hoe erg de supermarkt er nu aan toe is.

Hip to be square
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:00:38 #36
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8458978
* Ook in de Villa heeft Liselotte druk opgeruimd en schoongemaakt. Alles is helemaal klaar voor Jojo's terugkomst.
Hip to be square
pi_8460812
*in ouwe kamer het bed maar vast weer opmaakt*
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:29:15 #38
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8490383
* Nadat ze Pascal en Gert-Jan naar bed hebben gebracht, hebben Liselotte en Jojogirl urenlang zitten kletsen, over alles wat er gebeurd is, sinds ze elkaar voor het laatst zagen. Toendertijd was Liselotte nog het kindermeisje van Gert-Jan en Pascal en ze waren nog op reis met zn vieren. Het kan vreemd lopen, want geen van tweeën hadden ze gedacht ooit nog weer eens met zn allen in Villa Faat te wonen.
Als ze op de klok kijken zien ze tot hun schrik dat het al half drie is. Ze doven de laatste restjes van het haardvuur en gaan slapen. Morgen zal een lange dag hard werken in de supermarkt worden, dus ze kunnen hun nachtrust goed gebruiken.
Hip to be square
  maandag 17 februari 2003 @ 13:25:55 #39
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8534252
* Kasper rijdt langs Villa Faat op weg naar het MCF.
Zoals altijd glijden z'n ogen onwillekeurig langs de verlaten villa.
Dan ziet hij wat beweging in de tuin. Z'n adem stokt in z'n keel.

Is dat...? Nee, het zal de vrouw van de tuinman wel zijn.

* Vol gas rijdt Kasper door.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 08:28:16 #40
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8926644
Faat komt na maanden lang zwerven eindelijk weer eens bij haar Villa aan
Dankzij vakkundig personeel is de boel perfect onderhouden, de gazons
liggen er prachtig bij, de keuken glimt en het zwembad ziet er aanlokkelijk uit

Faat spurt naar boven, trekt een bikinistring uit de kast, pakt een fles wodka,
een schaal met koude kipsalade en een goed boek. Dan ploft ze op een
plastic opblaasfauteil het zwembad in en blijft daar de rest van de dag dobberen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_8950348
Hallo daar!! Ik ben er weer Back from the States, here to make your live living hell

Wat hoor ik? Je hebt mijn bron van inkomsten vernietigd?

Alexanderr springt in het zwembad bovenop Faat en begint haar te verzuipen

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zaterdag 8 maart 2003 @ 10:18:38 #42
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8950355
Whaaaaaaaaaaaaaaa.....aaaargh *blup, blup*
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 10 maart 2003 @ 01:10:29 #43
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_8996737
Zondagavond en eindelijk ligt Faat weer in haar bedje,
pfff het was me het weekendje wel weer zeg

Eerst die halve moordaanslag van een dronken Alexanderr
Godzijdank is dat allemaal goed afgelopen en slaapt meneer zijn roes nu uit in het souterrain

En vandaag dan de ooit zo beruchte Don Luizenbol de wijde zee opgebonjourt
Daar horen we gelukkig nooit meer wat van, wegwezen dat soort nietsnutten

Met een glimlach kijkt Faat uit haar wijdopenstaande ramen richting zee
die mooie glinsterende plekken bovenop het zwarte water laat zien

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 15 maart 2003 @ 06:15:36 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9133558
*timmer, timmer, knutsel, knutsel....

Faat staat in werkkleren kamertje van Gerrit in te richten,
met een beetje geluk is het klaar voordat de zon opkomt

Voorlopig ligt Gerritje nog in het grote bed van Faat te

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 15 maart 2003 @ 07:02:09 #45
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9133593
Even voordat de zon opkomt is Faat klaar met behangen en de kamer inrichten

Stiekem haalt ze Gerritje uit het grote hemelbed en legt hem in zijn nieuwe bedje,
nu maar hopen dat hij het mooi vind

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:03:28 #46
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9141038
* Gerritje ontwaakt na een lange slaap in Faat's warme bedje. Hij wrijft eens goed door zijn ogen en ziet dat hij in een volkomen onbekend bed ligt. Hij wrijft nog harder door de ogen en ziet dat er FC FOK!-behang op de muur zit!! Dan weet hij het zeker; dit is Gerritjes nieuwe kamer!!!

Mama Faat is liev

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 16 maart 2003 @ 07:39:11 #47
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9151676
Faat gluurt even stiekem om het hoekje om te kijken of Gerritje nog in zijn bedje ligt

Als ze ziet dat die nog heerlijk ligt te slapen trekt ze nog even het dekbed over hem heen
en zet ze zijn ramen lekker open om de frisse fokeilandlucht naar binnen te laten

Dan sluipt ze zachtjes weer naar buiten en loopt naar de keuken
Tis een mooie dag om eens wat nieuwe taarten te gaan bakken....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 16 maart 2003 @ 19:16:32 #48
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9161550
* Fikkie wandelt een beetje over het eiland als ze een lekkere baklucht ruikt. Ze wandelt haar neus achterna en komt zo aan bij de Villa van Faat. Ze ziet de tuindeuren openstaan en loopt naar binnen. In de keuken ziet ze een verse appeltaart op het aanrecht staan. Ze gaat op haar achterpoten tegen de keukenkastjes staan en neemt een hap. Oei au! Dat is dus nog een beetje heet. Fikkie loopt met pijn in haar bek terug naar de tuin. Hopenlijk heeft Faat ergens een vijver in haar enorme tuin zodat ze wat water kan drinken.
[I]Daar wassik weer![/I]
  zondag 16 maart 2003 @ 21:35:06 #49
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9164892
* Gerritje wordt wakker, doet snel zijn kleertjes aan en gaat naar de keuken, op zoek naar een lekker ontbijtje. Mama Faat heeft een eitje gekookt, boterhammetje gesmeerd en sinaasappeltjes geperst! Gerritje eet en drinkt alles snel op en hoort dan buiten een hondje blaffen. Snel rent hij naar buiten en daar ziet hij Fikkie zowat de vijver leegdrinken!

"Hoi hondje, ik ben Gerritje !" zegt hij tegen het onbekende hondje. "Ik ben nieuw op FOK!eiland, woon jij soms ook in Villa Faat? ........ Hallo hondje, waarom zeg je niks???"

* Dan bedenkt Gerritje zich plotseling dat hondjes niet kunnen praten. "Dan maar spelen" denkt hij. Hij pakt een tak en gooit hem zo ver hij kan. "Pak em hondje!", roept Gerritje dan en Fikkie rent er hard achteraan.

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  maandag 17 maart 2003 @ 01:10:11 #50
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9169995
* Gerritje binnenkomen, tis 1 uur geweest, bedtijd!!

Gerritje geeft nog snel een dikke kus aan Fikkie voordat hij naar binnen komt rennen
waar Faat hem snel onder de warme douche zet en zijn pyjamaatje klaarlegt

* Wil je nog een glaasje melk en een verhaaltje voor het slapen gaan?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 17 maart 2003 @ 07:57:24 #51
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9171574
Faat staat alweer het ontbijt te maken en snijdt de appeltaart van gisteren aan
als ze ziet dat er een groot stuk mist

Mmm, zou Superbam hier dan toch stiekem in het weekend weer langskomen?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 17 maart 2003 @ 19:05:47 #52
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9186446
* Fikkie heeft in de tuin heerlijk gespeeld met Gerritje en daarna op een hoekje van de veranda liggen slapen. Met één oor dat te luisteren lag uiteraard. Je kunt nooit genoeg op je hoede zijn op dit eiland. Ze voelt haar maag knorren. De gedachte aan de appeltaart van gisteren leidt haar wederom naar de keuken. Ondanks dat ze haar bek verbrandde was het wel erg lekkere taart. Als ze de plavuizen van de keuken betreedt ziet ze dat er iemand in de keuken staat. En het is niet Gerritje. Ze weet even niet zo goed of ze weer weg zal gaan of de mevrouw die daar staat smekend aan zal kijken om een stukje appeltaart. Ze wil zich omdraaien, maar het is al te laat. Ze is gezien....
[I]Daar wassik weer![/I]
  maandag 17 maart 2003 @ 23:10:54 #53
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9193249
* WHAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA

In één sprong zit Faat bovenop de reusachtige koloniale keukenkast en gilt nogmaals

* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........EEN WOLF IN MIJN KEUKEN

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 17 maart 2003 @ 23:58:20 #54
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9194158
* Van schrik zit Gerritje plotseling rechtop in zijn bedje. Hij was net zo lekker in dromenland tot iemand in de echte FOK!eiland-wereld hem met veel kabaal wakker maakte. Nogmaals hoort hij de kreten van een oversture mevrouw en dat is het sein voor ons dappere strijdertje om de gevaarlijke tocht naar de begane grond te gaan maken. Als hij bovenaan de trap staat hoort hij de vrouw in paniek roepen "een wolf in mijn keuken!!" en van schrik blijft hij even staan. Het zal toch niet, een echte wolf in de keuken van Villa Faat?? Wie zou die rare mevrouw trouwens zijn die de hele buurt bij elkaar schreeuwt? Treetje voor treetje schuifelt Gerritje naar beneden. De honkbalknuppel die hij heeft gekregen van AirRaid komt nu goed van pas, dat heeft hij wel eens in films gezien. Dan komt hij bij de keukendeur, maar Gerritje durft niet verder te gaan. Stel je voor als hij zodadelijk oog in oog staat met een wolf! Toch besluit hij het te doen en hij houdt zijn honkbalknuppel in de aanslag. Met een flinke duw gooit hij de keukendeur open......

Mama....? Fikkie....? Wat zijn jullie nou weer aan het doen?

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:16:44 #55
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9194558
* Gerritje PAS OP!!

Faat zet haar voeten vast achter de rand van de kast en laat zich als een speer
voorover zakken waarbij ze in vliegende vaart Gerritje optilt en ook op de kast zet

* Pffff, gelukkig ben je veilig, heb je toevallig je mobieltje in je pyjamabroekzakje
We moeten even de euh...euh..jachtvereniging ofzo denk ik bellen, om te
vragen of ze een paar jagers sturen, ze zijn toch al actief vanwege het pinguinseizoen
dus dan kunnen ze ook wel die wolf pakken. Kan wel een weerwolf zijn brrrrr....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:55:13 #56
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9199725
* Fikkie snapt helemaal niets van de consternatie. Die mevrouw die ineens bovenop een kast springt.... en opeens was daar Gerritje weer. Maar voor ze Gerritje lief aan kon kijken en duidelijk kon maken dat ze honger heeft, werd hij door zijn moeder op de kast gehesen. Ze blaft een paar keer, misschien zijn ze wel aan het spelen? Maar Fikkie wil helemaal niet spelen, ze valt bijna om van de honger. Ze had toch gewoon naar AirRaid's snackbar moeten gaan en daar een beetje bedelen, dat werkt altijd goed. Maar ja gisteren met Gerritje spelen was zooo leuk dat ze in de buurt gebleven was in het geval dat ie vandaag weer een beetje met takken en ballen wilde gooien. Fikkie gaat op de grond van de keuken zitten en kijkt de twee mensen op de kast niet-begrijpend aan.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_9209462
SyPhEr, die alles vanaf de straat had gehoord snelde de keuken in en keek naar Faat en Gerritje op de keukenkastjes en zag Fikkie staan.. SyPhEr begon te lachen en legde Faat uit dat dat gewoon een hond is.

"Kom maar Fikkie.. krijg je wel wat van mij" zei SyPhEr en nam Fikkie mee...

  woensdag 19 maart 2003 @ 08:42:58 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9223838
* Gerritje, kom snel, één of ander knaapje heeft de wolf mee weten te lokken,
we zijn weer veilig en kunnen naar beneden

Faat doet alle deuren goed dicht dit keer en begint in een grote kom beslag te kloppen

* Nu we zo geschrokken zijn lieve Gerritje kunnen we wel een goed ontbijtje gebruiken,
heb jij ook zin in pannekoeken?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 19 maart 2003 @ 09:08:04 #59
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_9224127
* Odulla krijgt recht in haar gezicht een deur dicht gesmeten...

Lekker dan, had net zoveel zin in een pannekoeken...

* Met een sip gezicht draait ze zich om en loopt weg...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 19 maart 2003 @ 09:13:12 #60
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9224163
* Hey!!!! Vanuit het raam ziet Faat een wel heel bekende rug

* Odulla!!!!!! Kom binnen meis, wilde je alweer weggaan?
Ik ben net pannenkoeken aan het bakken kom gezellig aan tafel

Wil je lekker kopje cappuccino? Dit is trouwens Gerritje, die woont hier bij mij
Gerritje, dit is tante Odulla, geef je even netjes een handje aan haar

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 19 maart 2003 @ 09:22:58 #61
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_9224266
Ha, meissie!
Hoe gaat het met je?!
Ha Gerritje...
* Odulla geeft Gerritje braaf een handje terug en gaat aan tafel zitten.
Hmmmmmm... 'n cappuccino gaat er altijd wel in.
Trouwens... heb je nog een kamer vrij hier? Liefst natuurlijk met een bad...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 19 maart 2003 @ 09:52:28 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9224820
Natuurlijk, de hele zolderverdieping staat tot je beschikking en alle kamers
zijn voorzien van eigen badkamer

Hardstikke leuk, je bent van harte welkom

Ik zal binnenkort weer eens de oude foto's van Villa Faat opduikelen
weet je hoe het eruit ziet, maar nu helaas geen tijd meer voor

Faat, Odulla en Gerritje smikkelen ondertussen luid gelach en geklets
door van hun pannenkoeken terwijl de zon al lekker de keuken inschijnt.

Die Gerritje is ook een echte bofkont hij heeft nu maar liefst 2 geweldige mama's

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9224902
* superbam komt op een bekende geur af....

Pannenkoeken

ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even aanschuiven?

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:03:01 #64
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9225038
Hey Superbam kom er gezellig bij zitten, ik heb nog verse cappuccino staan
en pannenkoeken hebben we zat

Ken je Gerritje al? Gerritje dit is Superbam, ik mag Bammerdebambam zeggen, maar
jij moet gewoon Superbam zeggen, Supertje dit is Gerritje ja die daar onder de poedersuiker

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9225082
Die ken ik al...

een vervelend jankerig kereltje, dan steeds een muurtje bij zich heeft om achter te schuilen..

bedoel je die?


Lekkere pannenkoeken hoor Faat, en de capu....
als vanouds

* superbam denk weemoedig terug aan vroegere tijden....

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:06:23 #66
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9225098
Bammie hou je in en geef netjes een handje

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9225149
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef Faat het volgende:
Bammie hou je in en geef netjes een handje


jankventjes zijn


jij niet Faa, jij bent

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:34:34 #68
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_9225639
Hmmm... de zolderverdieping is bij deze vergeven Faatje! Thanx, je bent een schat!
En wat betreft Gerritje, genoeg ervaring opgedaan de laatste tijd met die 3 "van mij", dusseeee... eentje kan er nog wel bij!

* Odulla schuift wat dichter naar Superbam toe...

Hey... lieffie van me... hoe gaat 'ie nu?

* Ondertussen probeert Odulla een stukje pannekoek van Bam te jatten... wat aardig schijnt te lukken...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_9225741
ga jij maar lekker weer naar Kasper hoor.....

als je Chantal tenminste kunt passeren

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:42:38 #70
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9225813
* Fikkie heeft zich weten los te rukken van Sypher en komt teruggehold naar Villa Faat. Daar ziet ze dat alle deuren dicht zijn. Ze ruikt de overheerlijke pannekoeken en dat zorgt dat haar maag alleen nog maar meer gaat rommelen. Binnen hoort ze mensen gezellig samen eten. Ze gaat voor de deur liggen en begint zachtjes te janken.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_9225854
*deur opendoet, bordje pannenkoeken neerzet, bakkie water ernaast, etc.*

haal jij dan straks ff de post op?

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:47:32 #72
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_9225931
* Zwaar teleurgesteld in het mannelijk geslacht, druipt Odulla af naar haar riante verblijf...

Een lekker heet bad zal me goed doen...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:47:43 #73
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9225939
* Fikkie smikkelt de pannekoeken op en lebbert van het water.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_9225970
* superbam profiteert van de rust en gaat eens lekker op het terras in de zon liggen....is lang geleden.......
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:56:57 #75
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_9226159
* Odulla laat zich voorzichtig in het water zakken... en doet haar ogen dicht...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:10:10 #76
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9231021
* Gerritje heeft zijn pannenkoeken op en besluit met Fikkie te gaan spelen. Hij rent naar de schuur, pakt een tennisbal en gooit hem hard weg. *PATS!* de ruit doormidden... Hij was even vergeten dat ie nog niet naar buiten was gelopen.
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_9231433
* SyPhEr duikt snel weg voor de overrazende tennisbal die hij bíjna tegen zijn kop gesmeten kreeg...Hmm weer bij Villa Faat.. 2e probleem.. Even de tennisbal terug brengen. Hij loopt naar de Villa en belt aan en wacht tot iemand open doet
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:20:37 #78
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9232839
* Fikkie schrikt zich rot door het glasgerinkel en rent naar het terras, waar ze zich snel verstopt onder de stoel van Superbam
[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 06:17:56 #79
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9275911
Huh? Wat een drukte allemaal ineens en wat is er met mijn raam gebeurt

Faat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoel

Dan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!

Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel

Terwijl Odulla lekker in haar badje dobbert en Superbam in het zwembad plonst, spreekt
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe

.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!

Als Faat iedereen braaf ziet knikken trekt ze de koektrommel met verse koekjes
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakje

Dan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
* Zeg Super, is het water een beetje lekker?......

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9279600
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 06:17 schreef Faat het volgende:
Huh? Wat een drukte allemaal ineens en wat is er met mijn raam gebeurt

Faat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoel

Dan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!

Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel

Terwijl Odulla lekker in haar badje dobbert en Superbam in het zwembad plonst, spreekt
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe

.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!

Als Faat iedereen braaf ziet knikken trekt ze de koektrommel met verse koekjes
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakje

Dan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
* Zeg Super, is het water een beetje lekker?......


wat ben jij af en toe ook een enorm irritant wijf zeg
*handdoek pakt, joint pakt, Faat pakt*
ga jij ook maar ff zwemmen, met je mooie nieuwe badpak
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:49:36 #81
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9279675
* Kasper trapt keihard op de rem wanneer hij Villa Faat passeert.
Daar heb je die irritante superbam weer.
Maar wie doet daar in het zwembad aerobic-oefeningen?

Dat is Faat. En haar badpak past niet goed.

Bij elke beweging proberen haar dikke meloenen zich naar buiten te wurmen.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:20:10 #82
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9280403
* Fikkie heeft het bakje melk opgedronken en springt van de keukenstoel. Ze glijdt bijna uit over de spekgladde plavuizen Dan loopt ze naar buiten waar ze op het terras gaat zitten kijken naar alle bedrijvigheid rond de villa.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_9287510
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 06:17 schreef Faat het volgende:
Huh? Wat een drukte allemaal ineens en wat is er met mijn raam gebeurt

Faat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoel

Dan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!

Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel

Terwijl Odulla lekker in haar badje dobbert en Superbam in het zwembad plonst, spreekt
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe

.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!

Als Faat iedereen braaf ziet knikken trekt ze de koektrommel met verse koekjes
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakje

Dan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
* Zeg Super, is het water een beetje lekker?......


"Zeg dametje.. Voor het gemak:
1. ik ben NIET klein
2. Ik kom alleen die stomme bal terug brengen"
* SyPhEr loopt het huis uit en smijt de deur dicht... sjonge jonge denkt hij... als dat mens nu eerst vraagt...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:32:35 #84
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9287934
* Gerritje zit nog narillend aan de keukentafel. "Mama Faat is soms toch wel een beetje streng", denkt hij. Hij eet snel zijn koekjes op, gooit de melk door de gootsteen (melk, bah! ) en rent dan de trap op naar zijn kamertje.

Een minuutje later komt hij stralend de trap aflopen in zijn nieuwe zwembroek . Dan huppelt hij blij naar het zwembad, neemt een flinke aanloop en.... *PLONS*..... maakt een bommetje!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  maandag 24 maart 2003 @ 13:59:34 #85
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9338139
* Fikkie schudt zich uit. Suf kind: spettert haar helemaal nat ! Ze laat even haar tanden zien. Grrrr.... Dan besluit ze eieren voor haar geld te kiezen en gaat ietsje verder van het zwembad in de schaduw liggen.
[I]Daar wassik weer![/I]
  maandag 24 maart 2003 @ 14:09:43 #86
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9338367
Faat wilde eigenlijk graag een uitgebreide lunch maken, maar is ineens
zo moe dat ze langzaamaan in het zonnetje in slaap sukkelt....... tot laterzzzz
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 24 maart 2003 @ 15:17:16 #87
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9339832
* Gerritje is moe geworden van het zwemmen en krijgt trek in een lekker tosti-tje. Mama Faat is echter in een diepe slaap beland en ligt gestrekt langs het zwembad op een ligbedje. Dan krijgt Gerritje een idee. Hij neemt een flinke aanloop en plonst zo hard hij kan in het zwembad, twee meter van Faat vandaan. Zo, nu moet Mama Faat wel wakker zijn geworden!

Eén tosti voor Gerritje graag.

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 25 maart 2003 @ 06:53:00 #88
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9354867
Wat hoor ik? Tosti's?? Hmmm, lekkerrrrr, daar wil Faat wel voor wakker worden
Kom Gerritje laten we hollen naar de keuken, dan maken we er een tosti-feestje van

Faat zet een nieuw record neer als ze de 100 meter naar de keuken een sprintje trekt
met Gerritje, die met zijn kleine beentjes haar probeert bij te houden, vlak achter de hielen

Samen gaan ze op zoek naar kaas, ananas, ham, salami, appel, verse spijs en brood
Terwijl het tosti ijzer warm staat te worden ploffen ze in de zachte fauteuills die in de keuken staan

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 09:58:43 #89
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9356496
* Magneet komt toevallig langs villa faat gelopen en ruikt op een flinke afstand al de geur van tosti's. Meteen ren ik naar de villa en storm de keuken binnen : mag ik ook een tosti?
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:05:47 #90
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9356649
Tuurlijk Magneet, schuif lekker aan

Wat voor tosti wil je?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:18:09 #91
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9356861
* Fikkie ligt te dutten in de tuin als ze opeens brandlucht ruikt. Ze doet eerst een oog open, maar ziet niets. Ze denkt erover om de geur te negeren, heel sterk is deze namelijk niet. Op het moment dat ze haar oog weer wil sluiten ziet ze echter een sliertje rook vanuit het keukenraam komen, dat half open staat. Ze kijkt om zich heen, maar ziet dat er behalve Superbam niemand is. En die ligt op zijn rug in het zwembad te dobberen. Ze staat op en wandelt het huis in. Ze volgt haar neus en komt bij de keuken aan. Daar ziet ze dat het keukengordijn naast het tosti-ijzer vlam gevat heeft. Faat, Gerritje en Magneet liggen in de fauteuils te slapen. Of zouden ze bewusteloos zijn door de rook? Fikkie probeert met haar kop Faat wakker te maken..... Als dat niet lukt, begint ze hard te blaffen.....
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:21:25 #92
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9356902
* Magneet word wakker van hel blaffen WOEHAA! brand *pakt snel alles wat brand en gooit het buiten in het zwembad*
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:28:44 #93
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9357004
Wat heerlijk dat ik om me heen zoveel oplettende mensen en dieren heb

Ik loop ondertussen even naar de kelder om een nieuw tosti apparaat te halen,
die heb ik daar in 10 tallen opgeslagen namelijk

Misschien willen jullie dan even naar Superbam kijken, ik heb me namelijk
ooit laten vertellen dat het niet verstandig is om electrische apparaten
in het water te gooien als er ook een persoon in aanwezig is

Aan de andere kant is Superbam natuurlijk een bikkel, nou ik ben zo terug
dan kunnen we weer verder met de tosti's

Faat geeft Fikkie in het voorbij gaan nog even een knuffel goed opgelet jochie
en hobbelt naar de kelder...

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9357178
* superbam klimt het zwembad uit en slaat gauw een handdoek om zijn middel, aangezien de electriciteit een nogal opvallend effect had op zijn gemoed..
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:40:36 #95
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9357192
maar faatje toch die kabel is toch niet lang genoeg om tot in het zwembad te komen
pi_9357242
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:40 schreef Magneet het volgende:
maar faatje toch die kabel is toch niet lang genoeg om tot in het zwembad te komen
op t eiland is alles langer dan irl

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 25-03-2003 10:44]

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:44:22 #97
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9357248
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:40 schreef Magneet het volgende:
maar faatje toch die kabel is toch niet lang genoeg om tot in het zwembad te komen
Nou als ik zo naar Superbam kijk, zou je toch denken van wel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:50:59 #98
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9357376
je hebt gelijk mm rare kabels hier maar volgens mij is er een stop gesprongen want het nieuwe tosti apparaat doet nu ook niet veel
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:55:07 #99
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9357460
Inmiddels heeft Faat vanuit de kelder maar liefst een stapel van 10 tosti apparaten meegenomen
en stopt ze in elke een andere gevarieerde tosti, jongens nog 2 minuutjes dan kunnen we smullen

In de eerste zit een tosti met Kernhem, boerenham en peer met een snufje cayennepeper
In de tweede zit een tosti met chocolade en hazelnoten
In de derde zit een hotdogtosti met zuurkool, Cantenaar kaas en een beetje mosterd
In de vierde zit een driekazen tosti met Mozzarella, Gormas en Parmezaanse kaas
In de vijfde zit een tonijntosti met ansojovis, Maaslander en kappertjes
In de zesde zit een brietosti met walnoot en ontbijtspek
In de zevende zit een appeltosti met amandelspijs en kaneel
In de achste zit een tosti met kipsaté salade en wortelrauwkost
In de negende zit een tosti met jonge kaas, York ham en ananas
En in de laatste zit een tosti met kaas, uitjes en pesto

Pas op, want ze zijn heet, ik ga vast beginnen aan de volgende lading. Curry, ketchup
en mosterd staan op tafel en vergeet jullie handjes niet te wassen voor jullie beginnen

Ondertussen trekt Faat wat Breezers, Smirnofjes Ice en biertjes open en zet die erbij..

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:56:40 #100
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9357488
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:50 schreef Magneet het volgende:
je hebt gelijk mm rare kabels hier maar volgens mij is er een stop gesprongen want het nieuwe tosti apparaat doet nu ook niet veel
Das geen tosti apparaat waar jij naar kijkt, das het cappuccino apparaat
Klopt dat die niet veel doet, want hij staat niet aan!

Kijk eens deze kant op, er staan maar liefst 10 tostidingen te bakken

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:57:28 #101
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9357504
* Magneet pakt snel een appeltosti, heb je ook een budel pilsje voor me??
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:58:10 #102
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9357518
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:56 schreef Faat het volgende:

[..]

Das geen tosti apparaat waar jij naar kijkt, das het cappuccino apparaat
Klopt dat die niet veel doet, want hij staat niet aan!

Kijk eens deze kant op, er staan maar liefst 10 tostidingen te bakken


mmm moet toch maar eens wat vroeger wakker worden volgens mij
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:03:40 #103
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9357633
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:57 schreef Magneet het volgende:
* Magneet pakt snel een appeltosti, heb je ook een budel pilsje voor me??
Tuurlijk, ik heb Budel, Amstel, Grolsch, Palm, Heineken, HertogJan,
Dommelsch, wiskey en wodka, ijsblokjes, schijfjes citroen en gesuikerde glazen

Je bevindt je hier dan ook in een high tech keuken van de voormalig chekfok van het eiland

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:15:44 #104
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9357919
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:03 schreef Faat het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik heb Budel, Amstel, Grolsch, Palm, Heineken, HertogJan,
Dommelsch, wiskey en wodka, ijsblokjes, schijfjes citroen en gesuikerde glazen

Je bevindt je hier dan ook in een high tech keuken van de voormalig chekfok van het eiland


en ik moet weer leren typen want het is budels pils maar dat boeit niet

* Magneet trekt een flesje budels open en zit te genieten van de tosti

  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:18:33 #105
5663 superbam
faatfanaat
pi_9357988
* superbam kan eindelijk de handdoek loslaten en neemt een beugeltje..

prut!

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:10:21 #106
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9359089
* Fikkie zit in de keuken en kijkt verlekkerd naar de vleeswaren die nog op het aanrecht liggen. Ze hoopt dat ze ook een stukje krijgt
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:11:58 #107
5663 superbam
faatfanaat
pi_9359129
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:10 schreef Fikkie het volgende:
* Fikkie zit in de keuken en kijkt verlekkerd naar de vleeswaren die nog op het aanrecht liggen. Ze hoopt dat ze ook een stukje krijgt
*stukje worst voorhoudt*
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 12:35:46 #108
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9359595
* Fikkie hapt in het stukje worst dan Superbam haar voorhoudt. Ze schrokt het naar binnen en kijkt of er nog meer komt
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:05:30 #109
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9360164
* Magneet gooit de helft van een tosti hier heb je een stuk van gerritje zijn vorige tosti hij is al weer aan een nieuw smaakej begonnen
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:16:25 #110
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9360471
* Fikkie eet het vlees van de tosti en laat de rest liggen. Vervolgens kijkt de Superbam smekend aan om nog een stukje worst
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:20:00 #111
5663 superbam
faatfanaat
pi_9360579
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:16 schreef Fikkie het volgende:
* Fikkie eet het vlees van de tosti en laat de rest liggen. Vervolgens kijkt de Superbam smekend aan om nog een stukje worst
*nog een stukje voorhoudt*

en hoe spreekt ze dan?

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 14:39:06 #112
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9362612
* Gerritje neemt van alle tosti's een paar happen en begint dan snel weer aan de volgende. Gelukkig is er Fikkie om alle restjes op te eten .

* Gerritje vindt het hier gezellig in Villa Faat!!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:55:11 #113
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9364655
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:20 schreef superbam het volgende:
*nog een stukje voorhoudt*

en hoe spreekt ze dan?


* Fikkie hapt het stukje worst uit Superbams vingers, kwispelt en blaft vrolijk
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:06:58 #114
5663 superbam
faatfanaat
pi_9365011
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:55 schreef Fikkie het volgende:

[..]

* Fikkie hapt het stukje worst uit Superbams vingers, kwispelt en blaft vrolijk


* superbam pakt Fikkie op en pleurt haar met een sierlijke boog in het zwembad.

tja, anders gaat het hele huis ernaar ruiken hè

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:08:29 #115
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9365056
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:06 schreef superbam het volgende:
* superbam pakt Fikkie op en pleurt haar met een sierlijke boog in het zwembad.

tja, anders gaat het hele huis ernaar ruiken hè


* Fikkie komt uit het zwembad geklommen, rent naar Superbam en gaat zich naast hem eens even flink staan uitschudden.
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:09:53 #116
5663 superbam
faatfanaat
pi_9365093
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:08 schreef Fikkie het volgende:

[..]

* Fikkie komt uit het zwembad geklommen, rent naar Superbam en gaat zich naast hem eens even flink staan uitschudden.


*bbq aanmaakt met een schuin oog naar Fikkie gericht*
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:24:39 #117
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9365498
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:09 schreef superbam het volgende:
*bbq aanmaakt met een schuin oog naar Fikkie gericht*
* Fikkie kwispelt nog harder, wetende dat barbeque betekent dat er veel vlees gegeten gaat worden en al die leuke baasjes hier vast wel zo nu en dan 'per ongeluk' iets laten vallen
[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 05:59:13 #118
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9424607
De houtskooltjes op de BBQ gloeien met rode pretoogjes en de stukken
pikant gemarineerd vlees en heerlijke vis zijn bijna niet aan te slepen

Stokbroden, sauzen en salades vliegen erdoorheen en het is één grote
gezellige beestenboel in de tuin van Villa Faat.



Je zou bijna denken dat die gasten echt niets beters aan
hun hoofd hebben dan eten, drinken, muziek, zon, sex en spelen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:12:31 #119
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9424827
hebben we dat dan faat?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:42:06 #120
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9424999
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 08:12 schreef Magneet het volgende:
hebben we dat dan faat?
Volgens mij niet

Kan ik voor jou nog een speklapje bakken lekker met chilisaus?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 28 maart 2003 @ 08:46:40 #121
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9425020
yummie heerlijk doe er maar 2
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:26:08 #122
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9425359
* Fikkie kijkt Faat en Magneet smekend aan
[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:38:35 #123
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9425503
* Magneet laat volledig per ongeluk een stuk vlees vallen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:41:38 #124
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9425541
* Fikkie springt erop af en smikkelt het op

*kwispel*

[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:34:31 #125
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9426320
Faat gooit nog een beetje chilisaus op Fikkie's hoofd speklapje..
Das voor de smaak moppie, lekkerrrrr pittig
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:02:29 #126
5663 superbam
faatfanaat
pi_9426864
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:38 schreef Magneet het volgende:
* Magneet laat volledig per ongeluk een stuk vlees vallen
en jij trapt erin

ik had haar mooi een kwartiertje zo laten kijken

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:54:44 #127
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9427901
* Fikkie krijgt het warm van Faat's chilisaus en springt in het zwembad
[I]Daar wassik weer![/I]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:21:13 #128
5663 superbam
faatfanaat
pi_9428401
ook daar blijf ik mooi een kwartiertje naar kijken
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:58:12 #129
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9429092
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:02 schreef superbam het volgende:

[..]

en jij trapt erin

ik had haar mooi een kwartiertje zo laten kijken


Sorry, ik houd meer van mensen pesten geeft een beter effect
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:14:48 #130
43321 mr_criminal
Fok! Crimineel
pi_9429490
* mr_criminal loopt rond de villa en neemt foto's..
Crimineel Goed
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:23:15 #131
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9445938
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:14 schreef mr_criminal het volgende:
* mr_criminal loopt rond de villa en neemt foto's..
Faat zit net aan een lekker kippeboutje als ze een fotograaf spot in de bosjes

* Joehoe!!!

Luidkeels begroet Faat de fotograaf en zwaait even naar hem

* Wil je ook een spiesje met kip en satésaus?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9446000
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:23 schreef Faat het volgende:

[..]

Faat zit net aan een lekker kippeboutje als ze een fotograaf spot in de bosjes

* Joehoe!!!

Luidkeels begroet Faat de fotograaf en zwaait even naar hem

* Wil je ook een spiesje met kip en satésaus?


volgens mij moet je even de telefoon pakken en zeggen dat je naar fbto gaat
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:34:46 #133
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9446021
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:32 schreef superbam het volgende:
volgens mij moet je even de telefoon pakken en zeggen dat je naar fbto gaat
Zeg lolbroek, zou je mij niet eens bedanken in je sig, zowel voor het eerste gedeelte
als het tweede gedeelte heb je je toch door mij laten inspireren en verkregen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_9446040
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:34 schreef Faat het volgende:

[..]

Zeg lolbroek, zou je mij niet eens bedanken in je sig, zowel voor het eerste gedeelte
als het tweede gedeelte heb je je toch door mij laten inspireren en verkregen


beter zo?
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:43:30 #135
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9446094
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:36 schreef superbam het volgende:
beter zo?

Helemaal

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 30 maart 2003 @ 10:07:23 #136
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9460742
Tis weer zondagmorgen en iedereen ligt laveloos en volgevreten in en rondom het zwembad

Faat begint maar met het opruimen van alle bende van gisteren en vist hier en daar
wat kippebotten, vissegraten en lege glazen uit het zwembad en uit de bosjes

Gelukkig hebben de vogels zich al tegoed gedaan aan alle kruimels en overgebleven
stokbrood, zodat Faat al snel met de hogedrukspuit de laatste restjes schoonkan spuiten

* Spuiterdespuit....

Oops Superbam wat een pech........bed weg
Oops Fikkie wat een pech....poot weg

Haha, best wel gaaf zijn hoge druk spuuuihuuuuit aaaaah.......

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 31 maart 2003 @ 16:57:01 #137
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9486969
* Gerritje wordt wakker van een raar spuitgeluid. Van gisteravond kan hij zich niet veel meer herinneren. Het was een wilde nacht, maar elk detail ontbreekt. Gerritje hoort Superbam schreeuwen en Fikkie hard blaffen vanuit de achtertuin. Dan krijst ook Mama Faat de hele buurt bij elkaar en hij kijkt snel uit het raam.

* Superbam ligt op de grond naast zijn bed, Fikkie mist een pootje en Mama Faat vliegt in de lucht met in haar handen een uit de klauwen gewassen tuinslang.

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:32:16 #138
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9574312
Hey Gerritje lekker geslapen?

Wil je even een naald en wat mooi garen mee naar buiten nemen
We moeten Fikkie's pootje even vast naaien, die heb ik per ongeluk eraf gespoten

* Gerritje komt aangerend met de mooiste roze en blauwe garen die hij kon vinden en geeft
alles aan Faat

Oké, Gerrit als jij Fikkie een beetje lachgas geeft en haar stevig vasthoudt
dan doe ik de EHBO....

Niet veel later zit het pootje van Fikkie er al weer vakkundig aan en ziet ze er met
een paar roze en blauwe strikjes omheen weer geweldig uit

* Voorzichtig tilt Gerritje Fikkie de Villa in en legt haar op een kussentje bij de haard

Faat loopt met de laatste rommel van de veranda achter hem aan,
stapt nog even over de nog steeds laveloze Superbam heen, en gaat vervolgns
voor Gerritje en Fikkie iets lekkers klaarmaken

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 6 april 2003 @ 21:57:02 #139
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9624805
* Fikkie wordt wakker van de geuren van eten die vanuit de keuken komen. Haar maagje knort. Haar pootje doet een beetje pijn. Ze likt een paar keer aan de roze en blauwe garen en legt dan haar kop zielig over de rand van de mand. Ze jankt zachtjes. Ze hoopt maar dat ze snel iets te eten krijgt van Faat
[I]Daar wassik weer![/I]
  zondag 6 april 2003 @ 23:21:37 #140
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_9626726
Faat zet net een grote stapel pannekoeken neer als ze Fikkie hoort huilen

Hey wolfie, gaat het weer een beetje? Lust je misschien lekker
een pannekoek met spek? Of heb je liever met aardbeitjes en slagroom?

Faat weet niet zeker wat wolven eten, maar snijdt allebei de pannekoeken in
kleine stukjes en zet er een flinke kom Amaretto naast, tis per slot van rekening weekend

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 6 april 2003 @ 23:23:52 #141
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9626763
* Fikkie begint te eten van de pannenkoek met spek. De pijn in haar pootje wordt meteen minder. Of zou dat door de afleiding komen? Dan drinkt ze van de amaretto en niet lang daarna valt ze in een diepe slaap.
[I]Daar wassik weer![/I]
  maandag 7 april 2003 @ 18:01:19 #142
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9640197
* Gerritje vindt dat Fikkie nu wel lang genoeg heeft geslapen en besluit haar wakker te schudden.'"Hé, sloom hondje, wakker worden!! Zullen we gaan spelen?" Gerritje pakt een stok en gooit die zo hard hij kan weg.
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  dinsdag 8 april 2003 @ 12:06:23 #143
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9653639
Als Fikkie wakker wordt merkt ze dat de pijn in haar poot als sneeuw voor de zon is verdwenen. Ze ziet Gerritje een stok door de ruit gooien en wacht rustig af tot Faat hem de les komt lezen
[I]Daar wassik weer![/I]
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:05:20 #144
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_11483825
* Kasper slentert door Villa Faat en maakt verbouwingsplannen.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:26:46 #145
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11489673
What the fuck?!!! Mijn huis uit, jij lelijke vlegel!!

* Faat rent met een gietijzeren wok richting Kasper

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:38:21 #146
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_11489937
* Kasper rent weg als een haas en roept over z'n schouder: Dit doet je zaak geen goed Faatje.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:45:18 #147
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11490094
Dat zullen we nog wel eens jij halfgare appelflap!!

Faat slaat de deur dicht achter Kasper en loopt vrolijk de keuken weer in
Zo eens kijken wat ik vanavond eens klaar zal maken

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:54:23 #148
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_11490262
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:45 schreef Faat het volgende:
Dat zullen we nog wel eens jij halfgare appelflap!!
* Al rennend denkt Kasper na over Faat's woorden

Dat zullen we nog wel eens.... wat?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:41:32 #149
15043 Hellgate
http://www.accountkiller.com/r
pi_11539637
KLIK...KLIK....zo mevrouw Faat ..het heeft even geduurd maar u gaat met mij mee.
*****aangekomen in geheim cellencomplex*************
U bent niet verplicht tot antwoorden maar u mag een verklaring geven ivm het verwisselen van de pijnstillers op het politiebureau met XTC pillen.
Uiteraard blijft u hier totdat de rechter een uitspraak heeft gedaan in uw brandstichtingszaak
Hellgate geleidt mevrouw Faat een cel in en drukt op een knop ....een krachtveld sluit zich rondom de cel.
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:11:34 #150
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11799028
Na een lange duffe dag en een nog veel idiotere rechtszaak eindelijk in de Villa aankomt,
waar Faat rechtstreeks naar de slaapkamer sprint tot de aangename ontdekking komt dat
haar clowntje in bed op haar ligt te wachten...

Hai daar kanjer, daar ben ik dan eindelijk, ik kon bijna niet wegkomen,
maar ik heb de rechtszaak gewonnen dus we hebben wat te vieren

Flesje champagna opentrekt en op het bed neerploft

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:31:20 #151
58729 Fillipos
lekker vulfaatje
pi_11799369
Beetje slaperig kijkt Fillipos Faat aan en trek zijn mooiste clowns glimlach
Ben je in een kort rokje naar de rechtbak geweest??????
Filip voelt even onder het rokje en constateert dat zijn geliefde geen slip draagt. Deze rechtzaak kon je ook niet verliezen he, geile bakfiets van me. Hard en zonder mededogen slaat Filip een paar keer goed op Faats achterwerk waarbij langzaam haar rokje omhoog trekt.

Dat rokje kan nu wel uit schat. Je krijgt van mij geen vrijspraak maar levenslang. Tenzij je vanavond dermate je best doet dat ik tot de beslissing kom dat het zonde is om zo'n sexbom voor jaren uit de maatschappij te halen.

Filip schenkt de glazen nog eens vol en neemt met een geile blik in zijn ogen nog eens een goeie slok

Fillipos is ein Stecher vom tiefsten
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:39:13 #152
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11799518
Haha die slip heb ik onderweg uitgetrokken hoor, je denkt toch niet dat ik sliploos
tussen een stel koters ga zitten

Faat is ernstig blij met de vrijspraak en niet in het minst onder de indruk van de
dreigementen die Fillopos uit, zijn glas uit handen pakt en bovenop zijn gezicht gaat zitten

Ik drink jouw glas wel leeg mopje, ik heb voor jou een ander drankje zonder glas

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:56:21 #153
58729 Fillipos
lekker vulfaatje
pi_11799765
Filip is even bang voor een golden shower maar merkt dan dat de tap van het drankje dat Faat bedoelde al lang opengezet is. Hij probeert om alles tussen haar benen droog te likken en ondanks dat dit water naar de zee dragen blijkt, blijft Filip het proberen.

Filip besluit dat hij de bron die dit godendrankje produceert maar eens wat beter moet bekijken en met zijn tong baant hij zich een weg naar de geiser van dit vocht.

Met wat meer druk drukt Faat haar flamoes tegen de gretige tong van het altijd vrolijke clowntje aan. Filip begrijpt de hint en gaat wat met zijn tong omhoog en rondjes likt langs het kleine puntige felle clownsneusje dat plotseling voor zijn neus verschijnt. Uit zijn ooghoeken ziet Filip dat faat haar twee circustenten masseert en hard in het puntige dak knijpt.

Fillipos is ein Stecher vom tiefsten
  woensdag 16 juli 2003 @ 01:28:16 #154
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11800232
Aaah yeah

Nee zeg Flipje, golden showers heb ik wel, massief goud met marmer zelfs,
maar ik doe er niet aan

Als Faat ziet dat Fillipos door drukke werkzaamheden niet veel geluid meer uitbrengt
draait ze zich zonder het contact met zijn warme lippen te verliezen om en laat ze zich
voorover zakken en bekijkt of de circuspaal wel stevig genoeg is

Aangezien ze haar lenzen al uit heeft dit op de tast moet doen en geen beter zintuig
dan de mond, dus laat Faat haar mond over de circuspaal heen glijden en
inspecteert het op scheuren en gaten

Mmm, 1 klein gaatje gevonden, maar dat kan gedicht worden alvorens er het hele
gewicht van de tent op moet komen te hangen. We willen natuurlijk niet dat de boel instort.
Misschien kan ik het wel dicht likken denkt Faat en bedenkt zich dat het haar
favoriete ijsje is uit de beste Italiaanse ijssalon van de stad en likt gulzig door.

Op de één of andere vreemde manier wil dat niet echt lukken, maar hoort Faat haar
clowntje steeds harder kreunen terwijl de circuspaal wel steeds groter lijkt te worden.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 16 juli 2003 @ 14:10:58 #155
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_11808929
* Kasper gluurt vanuit de bosje naar de prachtige Villa die in 't zonnetje nog mooier lijkt te zijn als anders.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:45:15 #156
58729 Fillipos
lekker vulfaatje
pi_11836094
-edit

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipos op 17-07-2003 15:47]

Fillipos is ein Stecher vom tiefsten
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:47:10 #157
58729 Fillipos
lekker vulfaatje
pi_11836132
De tijd staat niet stil in villa Faat. Het is inmiddels uren later en ook Filip en Faat hebben nog geen seconde stil gezeten. De circuspaal is inmiddels goedgekeurd door de gerehabilteerde Faat maar beiden zal al lang weer vergeten dat ze dat aan het vieren zijn en gaan gewoon door met het het feest der liefde. Nogmaals laat Faat weten aan Filip dat de circuspaal stevig en groot genoeg is en dat het tijd wordt om haar circustent eroverheen te trekken.

Filip loopt wat door de kamer op zoek naar klemmetjes waarmee hij Faats circustent wat steviger vast wil maken. Terwijl hij door de woonkamer loopt van de villa voelt hij een stevig zomerbriesje over zijn naakte lichaam waaien en filip loopt naar het raam om die nog wat verder op te zetten.

Groot is de varbazing als hij ineens de eilanddokter door de struiken ziet kruipen.
Filip besteedt er niet al teveel aandacht aan en neemt aan dat de dokter op zoek is naar geneeskrachtige kruiden die talrijk groeien rond villa Faat. Het is hier dan ook zeer vruchtbare grond.

Vanuit een ander vertrek hoort hij Faat ongeduldig kreunen en Filip sommeert de krolse Faat onmiddelijk hier bij het raam te komen. Binnen een paar seconden staat Faat voor hem en filip is content als hij ziet dat Faat zelf al de klemmetjes voor de circustent heeft gevonden. Het clowntje bevestigd de klemmetjes hardhandig en tilt Faat op en zet haar met blote kont op het vensterbank voor het open raam.

Het waait nog al buiten faat en we willen tenslotte niet dat je kostbare circustent weg waait Faat wiebelt met haar billen wat over de kouwe vensterbankstenen en fluisterd in Filips oren een nieuw soort circusact die ze graag wil gaan repeteren

Fillipos is ein Stecher vom tiefsten
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:07:53 #158
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11883233
Gezeten op de vensterbank streelt de zachte warme zwoele eilandwind Faat's rug
en geniet Faat van de strelingen van Fillipos
Al uitdagend laat Faat zich langzaam achterover vallen en vertrouwt erop dat de
sterke armen van Fillipos haar wel tegenhouden

Helaas is Fillipos een beetje afgeleid en staat hij naakt zijn keiharde prachtige
mannelijkheid een beetje te showen voor een onzichtbaar publiek en
hangt Faat plots achterover bungelend uit het slaapkamerraam van Villa Faat

Al waren zijn armen dan niet te vertrouwen, met zijn naar de hemelstijgende genotsknots heeft
hij Faat snel vastgeprikt om haar te verhoeden met haar blote kont in de rozenstruiken te flikkeren

Faat uit een gilletje, maar kan zich door haar getrainde buikspieren gemakkelijk en
snel omhoog trekken en slaat behalve haar benen ook haar armen om Fillipos heen

Flipje het schattige en meegaande clowntje van Fokeiland weet precies wat hij moet doen
en trekt Faat nog wat dieper naar zich toe terwijl hij met een glimlach het raam uitstaart

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_11895892
* Vanuit een oude eikenboom die goed uitzicht biedt over de villa volgt Craziest het hele gebeuren. De koele zomerwind op zijn voorhoofd doen hem met zijn gedachten terug varen naar hoe hij hier ook al weer beland is.


Het moet een paar dagen geleden geweest zijn dat de Don zoals altijd de dag begon met een bezoekje aan zijn stamkroeg. Na gezellig wat ingedronken te hebben had hij de vrouw van de kroegbaas een beurt gegeven in de keuken en daarna had hij de lotto inleggen geïnd bij de andere stamgasten. Tot zover was alles zoals elke andere dag verlopen. Om een uur of 4 s middags was de kroegbaas uit zijn nest gekomen en had voor de vaste debiteurenkern wat gehaktballen gedraaid.

De dag vorderde gestaag en hier en daar werd een biljartje gelegd. De Don had zijn vaste plek aan de bar op gezocht en was zoals elke avond een gesprek met de kroegbaas begonnen. Terwijl hij er voor zorgde dat hij terloops de kroegbaas complimenteerde met de inzet van zijn vrouw was de drank rijkelijk gaan vloeien. De kroegbaas leek deze avond guller dan anderen en de ene whisky naar de ander was van het huis.

Normaliter zou de kroegbaas tegen 1 uur gemeld hebben dat hij het voor gezien hield en zou de Don nog een poging gewaagd hebben bij de dochter van de kroegbaas maar zo niet deze avond. Het laatste wat craziest zich kan herinneren is dat hij zich ineens helemaal slap voelde en een lachende kroegbaas nog net een zakje met pillen in zijn zak zag stoppen.

Wie weet hoeveel uren later was Craziest wakker geworden terwijl hij naakt vastgebonden zat aan een eik die zich naast villa faat ophield. Het moet al een oude eik geweest zijn want welke eik kiest er nu voor om daar te gaan staan. Met andere woorden de eik moet ouder zijn dan de villa. Ondanks een nog steeds lamlendig gevoel en een knallende koppijn had Craziest geprobeerd zich van de touwen te ontdoen. Dit was echter onbegonnen werk. De kroegbaas had geen half werk geleverd. Maar uit het niets had het lot zich ten gunste van de don gekeerd. Naar later zou blijken was het Faat geweest die hem uit deze hel had helpen ontsnappen.

Ze was die avond met zon gestamp uit de rechtbank richting haar villa en haar 3e hands neukertje vertrokken dat de knopen in de touwen spontaan waren gesprongen.

En hier lag de Don dan nog steeds boven op de takken van de eik.

* Er waren al heel wat dingen voorgevallen sindsdien. Craziest had door het open raam precies kunnen volgen wat er zich afspeelde in de villa. Hij had zelfs de eiland dokter nog betrapt terwijl die fotos zat te maken van de hete taferelen. Het had de dokter zichtbaar niet ongeboeid gelaten want het had niet lang geduurd of hij zat met de broek op zijn enkels zo nu en dan nog een kiekje te nemen. Craziest vermoede dat de dokter op mannen valt en zo opgewonden was geraakt van Filliposos anders kan hij ook moeilijk de extreme geilheid van de dokter verklaren. De dokter was nadat hij zichzelf bevredigt had vertrokken en had de don totaal niet opgemerkt. Diezelfde Don die nu naar billen van Faat zat te kijken. Het was duidelijk voor de Don. Hij moet in actie komen

bad to tha bone
  maandag 28 juli 2003 @ 21:55:06 #160
54904 sylph
Assassin
pi_12077286
Voorzichtig sluipt sylph om Viilla Faat, op zoek naar een ingang. Ze had een nieuwe opdracht gekregen, de opdracht om een inwoner van dit huis om te brengen. Voorzichtig gluurt de huurmoordenaar naar binnen door een raam. Ze was op alles voorbereid, maar niet op wat ze nu te zien kreeg. De vrouw des huizes en een heer waren druk bezig met intieme activiteiten. Het schaamrood stijgt haar naar de kaken bij het zien van deze wilde taferelen. Dan wordt plots haar aandacht getrokken door geluiden om haar heen. Met een schok realiseert sylph zich dat ze niet de enige is die dit tweetal bespiedt. Niet ver van haar, in een boom, zag ze een man zitten. Even verderop ziet ze nog een andere man, die ze herkent als de eiland dokter. Uiterst verbaasd over deze ontwikkelingen krabt sylph achter haar oor en vraagt zich af wat ze moet doen. Klaarblijkelijk was haar slachtoffer niet aanwezig en zal ze moeten wachten tot diens terugkeer. Een klein glimlachje verschijnt op haar gezicht. In de tussentijd kan ik net zo goed dit tweetal begluren....
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  maandag 28 juli 2003 @ 22:49:37 #161
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12078876
Faat en Flip zijn na een paar heerlijk wilde dagen eindelijk bevredigt en terwijl Flipje
laveloos en uitgeput in het grote hemelbed ligt bij te komen, kan Faat de slaap
niet vatten. In haar blootje drinkt ze uit een fles wodka en zit in de vensterbank
van de donkere slaapkamer uit het raam naar de sterrenhemel te kijken.

Omdat er op Fokeiland zo weinig licht is, is de hemel bezaaid met honderdduizenden
gegroepeerde, zeer goed zichtbare, fonkelende sterren die het eiland sprankelend verlichten.
Ze heeft even het gevoel dat de sterren ogen hebben en op haar neerkijken en even
lijkt het wel alsof ze niet alleen is.

Er maakt zich een onrustig gevoel van Faat meester en ze besluit om op
onderzoek uit te gaan, vanuit de keuken pakt ze snel haar oude vertrouwde
deegroller, want zonder voelt ze zich niet aangekleed, en sluipt zachtjes naar buiten.
Ze weet natuurlijk precies waar de knisperende steentjes liggen kan
die gemakkelijk ontwijken en hupt geluidloos naar de zijkant van de villa.

Onder haar slaapkamer raam ziet ze een donkere gestalte staan die
ze behoedzaam nadert en wanneer ze er vlak achter staat de deegroller
met een geweldige klap op de schedel van de insluiper terecht laat komen!

* Yihaaa! De indringer zakt als een lappenpop inéén en Faat juicht

Aangezien de politie en de hele rechterlijke macht van Fokeiland heeft bewezen
niet te vertrouwen te zijn besluit Faat het recht in eigen hand te nemen en tilt de
bewusteloze insluiper, die uiterst licht blijkt te zijn, op en loopt de villa weer in.

In de keuken legt Faat het boefje op de keukentafel en zoekt snel wat touw om de
handen en voeten vast te binden, maar dan begint ineens de bewusteloze
gestalte wat bij te komen en kreunt zachtjes.....

* Faat kijkt verbaasd op, hmmm, dat klonk wel erg vrouwelijk voor een man..

Faat, die nog altijd naakt is buigt zich voorover en kijkt in het gezicht van
een prachtige jonge vrouw en vraagt verbaasd....hey wie ben jij?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 29 juli 2003 @ 20:11:00 #162
54904 sylph
Assassin
pi_12098650
Zachtjes kreunend opent sylph haar ogen. Haar hoofd bonkt alsof ze een heftige klap heeft gekregen. Ze knippert een paar keer om haar zicht een beetje te focussen en ziet dat er een vrouw over haar heen gebogen staat. Oh shit, dat is die vrouw die ik heb zitten begluren....en die deegroller verklaart die buil op m'n hoofd... Een lichte blos verschijnt op haar wangen als het tot haar doordringt dat de vrouw poedelnaakt is.

"Hey, wie ben jij?"

Met een vriendelijke glimlach kijkt de vrouw haar aan. sylph schraapt haar keel en haar ogen dwalen over het welgevormde, en niet te vergeten naakte, lichaam van de vrouw. De blos op haar wangen verdiept zich.

"Euhm... ik ben erm... Weet u dat u geen kleding aan heeft?"

sylph gaat rechtop zitten en kijkt even om zich heen.

"Ahem, mijn naam is sylph en ik was een beetje verdwaald... zeg maar.... Toen kwam ik bij dit huis en zag twee mannen naar binnen kijken en ik wilde ook wel eens zien wat hier te beleven viel...."

Met een onschuldige glimlach kijkt sylph de vrouw aan en weer glijden haar ogen over het ontblote lichaam.

Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  donderdag 31 juli 2003 @ 23:13:07 #163
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12151695
Faat kijkt verbaasd naar de blozende schoonheid die wat bazelt over 2 mannen,
ze zal Flipje wel dubbel hebben gezien denkt Faat, hij is natuurlijk nogal indrukwekkend

Faat besluit er verder maar niets over te zeggen en een kopje thee voor Sylph te gaan zetten.

* Gaat het een beetje met je hoofd meis? Je zult er wel een flinke buil aan over
houden Ik had je voor een inbreker aangezien, wat kwam je hier eigenlijk doen?

Terwijl Faat wat heen en weer dribbelt met kokend water en kruiden voelt ze de ogen van Sylph
in haar rug prikken. Tis wel een vreemd wezentje denkt Faat, maar damn wat is ze mooi zeg

Met een glimlach overhandigt Faat Sylph een kopje dampende kruidenthee
en schenkt een groot glas cognac in voor hun beiden voor de schrik

* Ik zal trouwens even naar die bult van je kijken en hem insmeren met een
zelfgemaakte créme waardoor je er morgen zo goed als niets meer van ziet

Uit een kommetje haalt Faat wat heerlijk naar pistacheruikende crème
en begint deze zachtjes op het hoofd van Sylph te smeren die gaandeweg
Faats aanrakingen steeds roder en roder wordt en lichtelijk begint te gloeien.

* Jeetje meis, wat zie je er koortsig uit, als je wat uit wil trekken ga gerust je gang hoor,
de airco is helaas stuk gegaan en er is geen monteur momenteel op het eiland aanwezig.

Wellicht kun je in bad wat afkoelen en ik zie dat je ook nogal modderig bent geworden
van de val in de rozenstruiken.

Ik heb een royale jacuzi en aangezien ik ook nog wel zin in een bad heb duiken we er
samen wel even gezellig in. Ga je mee, de cognac nemen we gewoon mee

Faat trekt een niet protesterende Sylph met zich mee en leidt haar voor naar de badkamer

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_12251814
sylph glimlacht flauwtjes en gedwee volgt ze Faat. Ze kan haar ogen niet van de vrouw afhouden. Mooie en sierlijk gevormden billen leiden haar naar de badkamer. Met een zachte tik loopt ze tegen Faat op die plots stil staat. Onmiddelijk verschijnt er een blos op haar wangen en stamelend verontschuldigt ze zich terwijl ze driftig naar haar glas cognac wijst.

"Eh, ik kan niet zo goed tegen wijn... erm cognac bedoel ik. Ja stijgt snel naar m'n hoofd snap je.... Goh mooie badkamer en wat een geweldige jacuzzi zeg...."

Faat kijkt haar een beetje verdwaasd aan en schudt meewarrig haar hoofd. Vlug schenkt ze nog wat cognac bij in sylph haar glas.

"Ja mooi is het he. Ik zal even de jacuzzi aan zetten, ontdoe je maar vast van je kleding. Daar in de kast liggen trouwens nog wat handdoeken..."

Een beetje schuchter en nog immer blozend ontdoet sylph zich van haar kleding.

Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:38:22 #165
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12268799
Faat heeft ondertussen het bad vol laten lopen, een muziekje staat aan, de glazen
staan op de rand en de bubbels staan op standje 2 terwijl ze naar de verlegen Sylph kijkt.

* Kom er lekker in lieverd, water is op een zeer aangename temperatuur, ik zal je even
afsponzen met een heerlijke natuurspons die als je op dit knopje drukt begint te vibreren

Sylph sputtert niet tegen en laat haar mooie glanzende lichaam in het water glijden en trekt
Faat met zich mee het water in. Omdat deze net een slok cognac wilde nemen schiet het
glas uit haar handen en duikt onder water. Lachend probeert Faat op de tast het glas te
vinden en laat het niet na Sylph per ongeluk langs de binnenkant van haar dijen te strelen

Even later staat het glas weer gevuld op de rand van de jacuzi en pakt Faat een fles heerlijk
geurende badolie die ze royaal op de badspons aanbrengt en begint daarmee langzaam
over de bevallige nek en schouders van Sylph al masserend wat rondjes te draaien.

Als Faat ziet dat Sylph genietend haar ogen sluit besluit ze wat verder te gaan dan alleen de
nek en schouders en laat na eerst de rug van Sylph grondig gemasseerd te hebben, de
spons over Sylphs buik en borsten heen gaan. Faat bestudeert de mooie rondingen van
Sylphs borsten en drukt tegelijkertijd op de spons waardoor deze gaat vibreren.

Sylph houdt nog altijd haar ogen gesloten, maar Faat ziet de trilling door haar heen gaan en
kruipt nog wat dichter naar Sylph toe terwijl ze met de vibrerende spons over Sylphs tepels gaat

Met rode koontjes opent Sylph ineens haar ogen en kijkt Faat vragend aan:
* Faat, heb jij weleens met een vrouw gezoent?

Onderzoekend kijkt Faat naar Sylphs gezicht en knikt instemmend.
* En jij heb jij weleens met een vrouw gezoend?

Wanneer Sylph nee schudt buigt Faat zich voorover en laat haar lippen op die van Sylph
terecht komen en in een vederlichte kus brengt Faat haar tong naar binnen. Sylphs
heerlijke tong is al snel gevonden en liefdevol, zoals alleen vrouwen met elkaar kunnen
zoenen, zijn Faat en Sylph een tijdje vergeten waar ze zijn en gaan helemaal in elkaar op
terwijl hun lippen en tongen een onderzoekend en opwindend gevecht met elkaar voeren.

Dan kijkt Faat Sylphs ineens lachend aan en zegt: * Nu wel!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_12809236
sylph voelt een zachte tinteling door haar lijf schieten als ze Faat haar hand op haar dij voelt. Een blos stijgt naar haar wangen. Snel neemt ze nog maar een slok van de opnieuw gevulde glas cognac en lacht een beetje schaapachtig naar Faat. sylph hoopt maar dat Faat haar gebloos toeschrijft aan de vele glazen drank die zo ondertussen hebben gedronken.
Tot sylph's grote verbazing en genoegen begint Faat haar zachtjes te masseren met een heerlijke badolie en zachte spons. Met een zucht leunt ze haar hoofd ietwat achterover en sluit ze haar ogen.
Een zachte vibratie tegen haar lijf brengt sylph uit haar mijmeringen en ze voelt dat Faat haar borsten wel erg veel aandacht geeft. Ze besluit haar ogen stijf dicht te houden, maar als Faat met de heerlijke spons over de gevoelige delen van haar borsten glijdt kan ze een zacht gekreun niet onderdrukken. Haar ogen vliegen open.

"Faat, heb jij weleens met een vrouw gezoend?"

Tot sylph's plezier knikt Faat instemmend.

"En jij, heb jij weleens met een vrouw gezoend?"

Ontkennend schudt sylph met haar hoofd en Faat buigt zich naar haar toe. Hun lippen wrijven licht tegen elkaar en sylph opent haar mond een beetje. sylph's tong begroet die van Faat en verkent de warmte van diens mond. Samen dansen hun tongen met elkaar en sylph raakt aardig oververhit. Hun warme natte lichamen kronkelen tegen elkaar aan. Tot sylph's grote teleurstelling verbreekt Faat hun intense kus en kijkt haar vrolijk aan.

"Nu wel!"

sylph voelt zich ontzettend aangetrokken tot deze vrouw en laat haar hand over Faat haar zachte benen glijden. Met een speels lachje kijkt ze prachtige vrouw aan.

"Heb je nog meer.... interessante dingen met een vrouw gedaan?"

Vragen en met grote onschuldige ogen kijkt sylph naar Faat terwijl ze met haar vingers Faats buik streelt en dan haar volle ronding in haar hand neemt. Ze leunt een beetje naar Faat en kust zachtjes haar nek. Met haar tong glijdt ze langzaam naar beneden en volgt de prachte ronde vormen van haar lichaam. Haar vrije hand verkent de zachtheid van Faat haar dijen en glijdt langzaam omhoog.

Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
pi_12977030
Na zich weggejaagd te hebben gevoeld uit het VTC besluit Alexanderr dat het weer eens
tijd wordt om zijn oude vriendin Faat op te zoeken. Zij zal vast wel een plekje voor hem vrij hebben.

Liever had hij niet zonder geld bij haar aangeklopt, maar nood breekt wetten en Alex
wandelt de mooie oprijlaan van Villa Faat af en stapt via de keukendeur naar binnen.

Het is stil in Villa Faat en Alexanderr dwaalt wat rond, hij heeft hier in het verleden
heel wat leuke uurtjes meegemaakt en wordt overspoeld door herinneringen.

Op de eerste etage aangekomen hoort Alex wat gespetter uit de badkamer komen en
ervan overtuigd dat hij Faat in bad zal aantreffen gooit hij de deur open en springt naar binnen

Faaaaaaaaaaaaaaaaaatje.......ik ben er weer!!!!

Alex rent op Faat af, maar glijdt net voor de jacuzzi uit en landt met kleren en al in het bad
precies tussen Faat en Sylph in. Als hij proestend en al boven komt geeft hij Faat een dikke
zoen en kijkt eens vreemd naar het wezentje dat bij haar in bad zit.

Eeeeeeej, hallo, wie ben jij nu weer? Alex wacht het antwoord niet eens af en
geeft het elfje direct een dikke zoen, hoi jij ziet er lekker uit zeg, ik ben Alexanderr,
miljonair, wereldveroveraar, drinkeboer en ik heb de mooiste lul van de wereld

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_12980318
sylph schrikt zich wezenloos als er plots een manspersoon tussen haar en Faat plonst. Net als ze een beetje afstand wilt nemen krijgt ze een dikke zoen van de man en ze kijkt hem een beetje beduusd aan, plots wel erg bewust van haar naaktheid. Ze stottert en mompelt een beetje maar wordt overstemd door de man.

ik ben Alexanderr, miljonair, wereldveroveraar, drinkeboer en ik heb de mooiste lul van de wereld.

sylph bloost en kijkt de andere kant op.

"Oh is dat zo... ja uhm.... Hi ik ben sylph en uhm.... Faat hier betrapte me toen ik haar aan het bespieden was en... euhm"

sylph kan zichzelf wel voor d'r kop slaan. Bespieden! Nee dat maakt een goeie indruk. sylph bestudeerd de muur en vindt deze plots wel erg interessant. Ze tikt met haar vingers op haar been, maar beseft niet dat dat Alexanderr's been is.

Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  zondag 21 september 2003 @ 10:05:29 #169
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13328483
Faat ligt helemaal dubbel als ze ziet dat sylph ongemerkt op Alexanders
been zit te tikken en geeft Alex een veelbetekenend knipoogje

* Hey joh! mafkees, wat moet je met kleren aan in bad? Ga die handel eens even vlug uittrekken!!

Als Alex even het bad uitklimt om zich te ontdoen van zijn kletsnatte kleding
schuift Faat zich naar voren en gaat wijdbeens bij sylph op schoot zitten, slaat
haar armen om haar nek en drukt haar borsten tegen die van sylph aan

* Sylph, ik heb zo'n zin om met je te zoenen, zullen we nog even?
Trek je van Alex niet teveel aan, das een hele goede oude vriend, hij doet niet echt kwaad

Sylph zegt niet heel erg veel, maar het opheffen van haar gezicht en de zwoele getuite
lippen zijn voor Faat genoeg en nogmaals drukt Faat haar lippen op die van sylph
voor een heerlijk lange zoen. Opgewonden door sylphs welwillendheid pakt Faat de
mooie borsten van sylph in haar handen, streelt en kneedt ze en speelt met haar tepels

Alex heeft zich intussen uitgekleed en springt het bad weer in. Terwijl hij nog een fles
champagne opent en een flinke slok neemt roept hij boos naar Faat

* Hoezo?? Trek je van Alexander niet teveel aan! Niet zo'n brutale mond hè bitch!!

Alexander pakt Faat bij de haren vast en trekt haar hoofd naar achter en gooit
er bij Faat nog een royale hoeveelheid champagne in

* Dat vrouwelijke zachtaardige gefröbel van jullie stelt ook van geen kanten wat voor,
jullie hebben gewoon een echte man nodig!

Om zijn woorden nog meer kracht bij te zetten glijdt Alex achter Faat, begiet zichzelf met
een grote hoeveelheid olie en prikt zijn keiharde prachtexemplaar behoedzaam
achterlangs haar sterretje in. Zijn handen laat hij langs haar lichaam glijden richting sylph
waar hij Faats handen voor de zijne vervangt en hij iets minder strelerig dan Faat de tepels
van sylphs vastpakt en er knijpend zich aan vasthoudt terwijl hij stotende bewegingen maakt

Als sylph wil protesteren krijgt ze een hard tikje in haar gezicht van Alexs platte hand
en pakt hij nogmaals de champagnefles, knijpt haar neus dicht en gooit de resterende
inhoud champagne bij sylph in haar keel waardoor die in 1 keer naar haar hoofd stijgt.

Met een nog roder hoofd dan ze al eerder had stamelt sylph nog wat, maar tegen
zoveel mannelijk geweld is ze niet opgewassen. Op haar schoot voelt ze Faats
naaktheid en het schuren van de ballen van Alex over haar benen windt sylph enorm op.

Enthousiast begint ze met Alexander te zoenen en laat haar handen naar beneden glijden
Sylphje komt helemaal los en gaat op ontdekkingsreis naar dat wat onder water gebeurd.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 20 oktober 2003 @ 09:17:52 #170
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13999725
*gaap*

Een maand later is het badwater toch wel ernstig koud geworden en Faat klimt uit bad.

Ik heb zin om met vakantie te gaan en ga even een tas inpakken

Even later staat Faat met een grote tas bij de deur en schrijft nog wat briefjes
voor het personeel dat achterblijft met wat aanwijzingen en opdrachten.

Dan sluit ze de deur achter zich en loopt weg, auf wiedersehen allen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13999735
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_13999761
Faat wacht!! Ik ga met je mee

Alexander springt ook het bad uit en rent naakt achter Faat aan

Kleren kopen we onderweg wel babe, als ik tot die tijd even een jurkje van je mag lenen?!

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  maandag 20 oktober 2003 @ 09:21:20 #173
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13999773
Is goed Alex, hier deze rode zal je wel goed staan

Kom dan gaan we

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_14684010
Het koude regenwater drupt van zijn lange zwarte haren op het eikenhouten parket. Zijn kleren zijn doorweekt van de regen, en plakken tegen zijn gebruinde huid aan.
Zo op het eerste gezicht bleek er niemand thuis te zijn, en Asschen liep verder het huis in. Bij de badkamer aangekomen vond hij iets wat leek op een wastobe, en hij liet het vol lopen met warm water. Zijn kleren hing hij over de reling van de trap, daar zouden ze wel drogen.

Langzaam liet de krijger zijn naakte lichaam zakken in het wamre water. Het was lang geleden dat hij van een warm bad had kunnen genieten. Hij waste het bloed en opgedroogde zweet van zijn lichaam. Toen het water begon af te koelen stapte het het bad uit, het water zag inmiddels zwart van al het vuil dat eraf gewassen was. Tevreden met het resultaat verliet hij de badkamer.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_14751250
Omdat het op Fokeiland ook wat kouder begint te worden sprokkelt Alexanderr
wat hout bij elkaar en steekt de open haard in de living van Villa Faat aan
De oude vodden die hij op de reling van de trap tegenkwam dienen goed
om het vuur eens flink op te stoken en al snel knispert er een heerlijk warm vuur

Alexanderr en Faat zijn een paar dagen geleden weer terug gekomen van hun vakantie in
India waar ze romantische momenten in de Taj Mahal en bovenop een olifant hebben beleefd

Terwijl Alex in gedachten verzonken een wiskey drinkt gaat de deur open.
De naakte jongeman loopt op Alex af en vraagt hem of hij misschien zijn kleding heeft gezien

* Huh? Wat?! Je kleding? Waar heb jij kleding voor nodig dan?

Alexanderr bekijkt de jongeman met een geile blik en blijft even ter hoogte van zijn kruis hangen

Er flikkert even iets donkers in de ogen van Asschen_Sukar, maar nog
voordat hij iets heeft kunnen zeggen is Alexanderr opgesprongen en torent boven hem uit.

* Hier neem wat te drinken en kom even gezellig bij me zitten

Asschen wil eigenlijk weglopen maar voelt de dringende hand van Alex op zijn
schouder die hem hardhandig op de bank drukt waar hij een ogenblik verbaast blijft zitten

Dat ogenblik was precies wat Alexanderr nodig had en met een snelle beweging
trekt hij de drapeerkoorden van de gordijnen en laat zich boven Asschen vallen

Er volgt een worsteling, maar de vermoeide naakte dappere Asschen moet het
afleggen tegen de veel grotere en sterkere tegenstander die Alex is

Behendig draait Alex de drapeerkoorden om de enkels van As en bindt hem op zijn buik vast
aan de bankpoten, wijdbeens brult Asschen de vreselijkste dingen naar Alex, maar die
heeft hem inmiddels een paar kussens onder de schoot geschoven en ook zijn handen vastgezet

Alexanderr bekijkt de tegenspartelende jongen lachend en slaat nog een wiskey achterover

* Zo gezellig dat je even langskomt en wat lig je er heerlijk bij zo.

Hoe heet je eigenlijk?! Asschen Sukar? Haha wat is dat nou voor een
naam zeg, ik noem je wel Assie. Vind je toch niet erg hè schoonheid?

Terwijl Assie brult en schreeuwt en verwoed aan zijn hand- en enkelboeien rukt
loopt Alex even weg en komt enige minuten later weer terug met een grote fles olie

* Assie, ik kom even lekker naast je zitten, ik wil even knus doen met je

Angstig knijpt Assie zijn billen bij elkaar als hij ploteling een koude straal olie
voelt glibberen. Het levert hem een harde klap van Alexanderr op die
ondertussen in alle rust doorgaat met Assie's achterwerk volledig in te olieën

Als Assie een vinger in zijn kontgaatje voelt brult hij hele Villa Faat bij elkaar
Maar er is niemand die hem hoort, Faat is boodschappen doen
en alle andere bewoners van de villa zijn elders. De mooie afgelegen plek
op de berg van Fokeiland waar de villa is gebouwd biedt Assie geen enkele hulp

Arme Assie, terwijl hij zichzelf schor schreeuwt gaat Alexander met een
sardonische glimlach verder en brengt nog een vinger in en even later nog 2

De billen van Assie zijn inmiddels paars aangelopen van de harde klappen
die hij constant te verduren krijgt van Alex. Volgens Alex is slaan de enige
oplossing tegen tegensputterende jongetjes met hun onnozele anale verkramping

Als Assie dan eindelijk de uitputting nabij is, het huilen en schreeuwen bijna
niet meer over zijn lippen kan krijgen voelt Alex ineens de langverwachtte ontspanning
Hij drukt zijn duim tegen zijn middelvinger aan en duwt zijn hele hand naar binnen

Hij spuit en nog wat olie bij en in het diepe warme binnenste van Assie's
darmen maakt hij een vuist en ramt deze er tot zijn onderarm in

* Ohw Assie, dat vergeet ik je nog bijna te zeggen: welkom in Villa Faat

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  maandag 24 november 2003 @ 09:42:20 #176
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_14880409
Faat komt terug van het boodschappen doen en parkeert vakkundig haar M5 voor de deur
Met 2 grote dozen en een tiental tasjes met namen van boetieks erop dribbelt ze de villa binnen

* Eeej Alex kanjer, ben je wakker, kom me eens helpen

Alex schiet Faat te hulp en samen lopen ze al babbelend de huiskamer in

* Holy shit Alex, waar ben jij allemaal mee bezig hier?

Faat, die Asschen Sukar niet herkend, kijkt verbaasd naar de puinhoop
in de kamer en dan naar de bank waar ze een schaapje ziet liggen.

* Zeg, die komt toch niet uit de kudde van de buren hè?!

Alex bekent schuldig dat dat best het geval kan zijn, maar dat hij dit schaapje
heeft gevangen en hem voor de fun aan een rectaal onderzoekje heeft onderworpen.

* Nou zegt Faat lachend het lijkt er anders op dat dit schaapje er behoorlijk van heeft genoten,
die is echt niet meer geschikt om terug te sturen naar de kudde hoor, die is totaal ontspoord.

Nu heb ik weleens gehoord dat ontspoorde schaapjes altijd volledig geschoren moeten worden,
omdat ze zichzelf anders helemaal kaal vreten, dat is toch echt te sneu voor het arme beestje

Haal jij even de tondeuze van boven, dan scheren we dit schaap kaal.

Terwijl Alexanderr de tondeuse haalt ruimt Faat even alle inkopen op en schenkt voor
haar en Alexanderr een drankje in. Er wacht hen een flinke klus om dit uit de kluiten
gewassen schaap volledig van zijn vacht te ontdoen.

Even later staat Alex met de tondeuze voor Faat

* Oké, Alex, jij moet zijn poten goed vasthouden dan scheer ik

Vanuit het beestje zijn mond komen ineens weer de vreselijkste geluiden,
gekerm en gehuil, maar Faat laat zich niet vermurwen en scheert gestaag door.

De dotten wol liggen her en der verspreidt over het tapijt en op wat kleine verwondingen na
bloed het schaap verder ook nergens en is het niet ernstig verwond, maar het gekerm dat blijft.

* Verdorie Alex, dit schaap is echt helemaal niets meer waard, zelfs geschoren
kunnen we deze niet terugsturen naar de kudde, dat is gewoonweg te zielig

We zullen met een andere oplossing moeten komen. Hè man, wat heb je ons toch
weer voor ellende op de hals gehaald. Je zult nog zien dat dit ongeluk brengt ook

Ik denk dat er maar één oplossing is om dit ten goede te keren.
We zullen het schaap moeten offeren aan Juno.

De godin zal het tij voor ons vast wel weer kunnen keren als we haar dit offer brengen.
Hou jij het schaapje nog even vast, dan pak ik een grote zak en mijn grote slagersmes uit de keuken.

Even later stoppen Alexanderr en Juno het schaapje in de grote jutenzak die Faat
nog op zolder had liggen en eigenlijk gereserveerd was voor Sinterklaas

Maar goed, nu dient het een ander doel en met het grote slagersmes achter Faats broekriem
laden ze het wiebelende pakket achter in de auto en rijden de berg af onderweg naar

De Kerkers van Juno..

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 17 december 2003 @ 07:33:57 #177
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15473933
In Gerritjes slaapkamer klinkt de stem van Faat:

De geheime kamer is een legende van zweinstein. Meer dan duizend jaar gelden werd zweinstein opgericht door vier grootse tovenaars. Helga Huffelpuf, Rowena Ravenklauw, Goderic Griffoendor en Zalazar Zwadderich. Maar na een tijd kreeg Zwadderich ruzie met de drie anderen. Hij vond dat alleen maar kinderen van zuiver bloed in hun school binnen mochten, maar de anderen waren het daar niet mee eens. Zij vonden dat elke jonge tovenaar recht had op magisch onderwijs, zuiver bloed of niet. Na een ernstig conflict met Griffoendor, vertrok Zwadderich, maar vooraleer hij het kasteel verlaatte, bouwde hij nog een kamer, een geheime kamer. En alleen zijn erfgenaam zou die kunnen openen en de gruwel die zich erin schuil houd te bevrijden. Die gruwel is de basilisk. De basilisk versteende de modderbloedjes en 1 keer viel er een dode. Jammerende Jenny.........

Even later hoor je vanuit de slaapkamer van Gerritje alleen nog maar
2 rustig ademhalende mensen die in dromenland liggen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 27 december 2003 @ 08:23:58 #178
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15737025
Faat wordt eindelijk weer eens wakker in Villa Faat en kijkt verbaasd als ze ziet dat
Gerritje er alweer vandoor is. Hij heeft niet eens iets gezegd of een briefje achtergelaten

Pfffffff...kinderen, denkt Faat

Tijd om eens een lekker ontbijtje te maken dan maar.

Even later komt een de heerlijke geur van pas gebakken brood uit de oven
en staat Faat in haar pyjamaatje te vechten aan het aanrecht met een pot koffie

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 27 december 2003 @ 11:37:42 #179
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15738172
* Gerritje ruikt tijdens het spelen in zijn Speeltuin, gelegen pal naast de Villa, overheerlijk gebakken brood uit de keuken komen en besluit maar eens een kijkje te gaan nemen.

Stiekem kijkt hij door het raam, en daar ziet hij Mama Faat in haar roze ( ) pyjama in de weer met een pot koffie. Op de keukentafel ziet hij een lekker vers brood liggen, dus rent hij zo snel hij kan door de deur naar binnen. "Hoi Mama, hier ben ik weer!! Mag ik een lekker boterhammetje?"

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 28 december 2003 @ 09:04:08 #180
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15760656
Eeeej moppie

Tuurljk mag jij een boterhammetje, wat wil je erop, grote muisjes,
gestampte olifantjes of sneeuwvlokjes? Ik heb ook kaas en worst.

Maar zullen we eerst even de indianendans doen?

* Faat springt in haar roze pyjama ineens door de keuken

Oewoewoewoewoewoewoewoewoe
Oewoewoewoewoewoewoewoewoe

Dit is een dans uit de States
Indianendans
Iedereen doet die daar nog steeds
Indianendans
Alle dansers op een rij
Indianendans
Doe maar mee en schuif wat dichterbij
Jij en jij
Doe die dans

Oewoewoewoewoewoewoewoewoe
Oewoewoewoewoewoewoewoewoe

Het ritme is echt ideaal
Indianendans
Iedereen rond de totempaal
Indianendans
We gaan tekeer op het feest
Indianendans
Doe maar mee en schuif wat dichterbij
Jij en jij
Doe die dans

Je voelt je een wilde indiaan
Dansend rond het vuur in het licht van de maan
Doe die dans
Dans

Beweeg zoals het opperhoofd
Indianendans
Het dansend vuur word nooit gedoofd
Indianendans
Alle dansers op een rij
Doe maar mee en schuif wat dichterbij
Jij en jij
Doe die dans

Oewoewoewoewoewoewoewoewoe
Doe die dans
Oewoewoewoewoewoewoewoewoe
Dans

Je voelt je een wilde indiaan
Dansend rond het vuur in het licht van de maan
Indianendans

Oewoewoewoewoewoewoewoewoe
Indianendans
Indianendans

Oewoewoewoewoewoewoewoewoe

Doe maar mee en schuif wat dichterbij
Jij en jij
Doe die dans

*Hijg* Zo dat was leuk, wil je er ook nog iets te drinken bij Gerrit?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 28 december 2003 @ 12:09:12 #181
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15761832
* Gerritje wordt door Mama Faat door de keuken geslingerd op de maat van een of ander dom M Kids-liedje, het moet hier niet veel gekker worden!!

Euh, bedankt maar ik hoef even geen boterhammetjes meer...

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 28 december 2003 @ 12:54:56 #182
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15762811
* zucht* die kleintjes beginnen ook steeds vroeger te puberen

En ik had nog wel zo mijn best gedaan om de danspasjes te oefenen

* besluit om de rest van de dag maar een pyjamadag te houden, de roze omwisselt voor
een riante fluwelen blauwe en met zelfgebakken koekjes in de fauteill bij de open haard ploft

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 28 december 2003 @ 13:15:38 #183
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15763179
Hé, die koekjes ruiken niet verkeerd zeg!!

* Gerritje rent naar Mama Faat en springt met een grote sprong op haar schoot.
Zullen we de tv aanzetten en een mooie film kijken?

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 28 december 2003 @ 13:34:16 #184
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15763623
Helahola *kreunt* wat ben jij zwaar geworden zeg

Welk koekje heb jij trek in, ik heb een heleboel verschillende gebakken.
Hier kies maar, deze vind je vast lekker, mag ik het nootje bovenop?

Filmpje is goed lieverd, zullen we the Blair Witch Project gaan kijken en dan
samen onze hoofden onder de kussens verstoppen, die is namelijk onwijs eng

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 28 december 2003 @ 14:23:43 #185
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_15764638
Nee die heksen-film is veel te eng hoor, die durf ik niet te kijken!! Laten we Bassie & Adriaan gaan kijken, dat is veel leuker!

* Gerritje pakt de videoband met op het hoesje geschreven 'B&A Handsome Boys'. "Hmm, vast een aflevering die ik nooit heb gezien", denkt hij.

Daar komt ie!! *op play drukt*

*kreun*hijg*kreun*aaaaah*

zijn dat Bassie & Adriaan mama? Wat doen die daar voor rare dingen?

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 28 december 2003 @ 14:41:47 #186
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15764967
Bassie probeert Adriaan op te blazen Gerritje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 29 december 2003 @ 08:31:28 #187
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15788042
Gerritje was niet zo onder de indruk als velen misschien dachten en is tijdens het
kijken naar de videoband 's avonds in slaap gevallen en ligt met een grote glimlach
op zijn gezicht te dromen over patatkramen, suikerspinnen en spelende vriendjes

Mama Faat sluipt zachtjes door het huis, wisselt nog even snel de videoband in de
recorder om door er Platvoet en zijn vriendjes in te gooien, verwijdert in de huiskamer
alle pornotapes en dvd's en stopt die in een afgesloten kast in haar slaapkamer

Als Faat net in de keuken staat om een paar cakes te bakken ziet zij een bestelwagen de
oprijlaan opkomen en snelt erop af om het pakket dat ze heeft besteld in ontvangst te nemen.

* Goedemorgen, meneer de postbode, wat brengt u mee voor mij vandaag?

Met een geweldig groot pak loopt Faat door de Villa en besluit maar meteen door te lopen
naar de speeltuin van Gerritje waar ze het pak uitpakt en handig in elkaar monteert.

Even later staat Faat tevreden te kijken naar het resultaat, ze heeft slechts 2 schroefjes
over, maar het geheel staat zo stevig als een huis. Nu maar afwachten wat Gerritje ervan vind

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 4 januari 2004 @ 04:42:56 #188
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15948051
Woest draait Faat aan allerlei knoppen in de hoop dat er eentje van de centrale verwarming
is. Allerlei lichten gaan aan en uit, allerlei schitteringen waarvan er geen eentje warmte bied.
Er zit niets anders op, Faat moet naar buiten om houtblokken te pakken,
zodat ze die megafucking stinkende open haard weer aan kan krijgen.

Berekoud is het terwijl Faat vanuit de keuken voorzichtig haar neus naar buiten steekt.
Sjaal om, handschoenen aan, berenpantoffels aan en lantaarntje in haar
hand om dan enigszins angstig een sprintje naar de stapel hout te nemen.

Dikke sneeuwvlokken vallen naar beneden en blijven op de grond liggen
Gadverdamme, wat prachtig mensen al die sneeuw, moppert Faat wat voor zich uit.
Als Faat rechts uit een bosje een vreemd geluid hoort staat ze verstijfd stil.

JA HALLO!!!! WIE IS DAAR?!!

Voorzichtig en nog banger dan net schuifelt Faat voetje voor voetje vooruit.
Als ze de grote stapel hout maar kan halen, dan kan ze een blok pakken om elke
vermeende dief die zich maar op haar erf durft te bevinden, op zijn kop te rammen.

Nogmaals, dit keer nog stoerder: JA HALLO!!!! WIE IS DAAR, MAAK JE BEKEND
SMERIG GEDROCHT VAN DE NACHT, JE BEVINDT JE HIER OP PRIVE TERREIN

Een zacht * kwaaaak klinkt

Kwaaaaaak??

Faat pakt het grootste blok hout dat ze tillen kan en rent op de bosjes af terwijl ze
zelf ook heel hard kwaaaaaak roept. Vanuit alle kanten uit de bosjes schieten ineens
meerdere gekleurde pakketjes die allemaal kwaaaakgeluiden maken

Als een bezetene rent Faat om de bosjes heen om de kwaaakers bijeen te jagen.
Ik moet geen vreemden in mijn bosjes te kwaaaken 'snachts, wie zijn jullie zeg op!!!

Bij de grote houtstapel stopt een drietal gekleurde pakketjes en kijken Faat met grote
ogen aan, de één huilt een beetje, de ander bibbert een beetje en de derde blijft kwaken...

Ohw hoi hallo euh.....jongens, zegt Faat. Wattuh doen jullie hier en euhm wie zijn jullie?

De kleine kwakertjes stellen zich voor en vertellen dat ze het huis uit zijn gezet
en onderweg naar het vliegveld verdwaald zijn in de plots opstekende sneeuwstorm.

Oooooooh, jochies op straat gezet?

* Jaaaa en we deden helemaal niets verkeerd

Faats hart gaat uit naar de verstoten kuikentjes en neemt ze snel samen
met een paar grote houtblokken mee naar binnen. Ach lieverds toch wat erg
allemaal, treedt binnen in mijn huisje. Het zou leuk klinken als ik kon zeggen
dat het hier warm is enzo, maar dat moet ik nog even in orde maken

Jongens maak het jullie ondertussen gemakkelijk, trek jullie jasjes uit dan maak ik
even het vuur aan en lekkere warme chocomelk, dat lusten jullie wel hè, zet jullie
tasje maar in de keuken neer en kom lekker hier voor de haard zitten of liggen....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15953974
Owkéé, mannen..... het is gelukt....we zijn binnen.


Heb ik niet gezegd, dat de "kijk ons eens zielig zijn" aanpak altijd lukt!!!!!

* Het drietal kijkt eens tevreden om zich heen...... Dat was nog eens wat anders dan dat schamele optrekje van Ome Omni......

Tevreden, kruipen ze bij het vuur..... wachtend op de dingen die komen zouden (en op de chocolademelk natuurlijk!!!!!).

  zondag 4 januari 2004 @ 17:50:37 #190
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_15958417
Met een blad vol dampende bekers warme chocolademelk, een karaf rum, een potje
kandijsuiker en een megagrote kom met versgeklopte slagroom komt Faat de kamer
binnen waar de kuikentjes knus met z'n drieën voor het vuur zitten en hun veertjes warmen.

Zo jochies, dat was wat zeg helemaal verdwaald in zulke barre weersomstandigheden.
Maar vertel eens hoe het zo gekomen is dat jullie de deur gewezen is. Zo'n onmenselijke
actie in deze tijd van het jaar en dan 3 zulke lieve kuikentjes als jullie nog wel, ongelooflijk

De kuikens kruipen lekker tegen Faat aan en doen om beurten hun verslag over de nare
omstandigheden waarin ze de afgelopen maanden geleefd hebben bij hun oom Omni.
Elke avond moesten ze verplicht naar allerlei literaire onzin en zwamgedichten luisteren,
nooit kregen ze iets lekkers te drinken en tot overmaat van ramp, terwijl ze al weken zindelijk
waren, deed hun kwaadaardige oom hen nog altijd Pampers om en liet ze dagenlang
met bepoepte en bepiste broekjes rondhupsen

Ter illustratie toont EmPee Faat een paar vuurrode billetjes met luieruitslag

Oooooh jochies, als ik dit had geweten, verdorie, kinderleed gebeurd gewoon om de hoek

Nou komen jullie maar even lekker tot rust hier, ik heb wel een lekker zalfje voor je
billetjes EmPee en hier mogen jullie gewoon Calimero kijken hoor en van gedichten
heb ik al helemaal geen kaas gegeten dus daar hoeven jullie ook niet naar te luisteren.

CeeCee als jij even die grote blauwe tube uit de badkamer pakt dan smeer ik je broertjes
billetjes in en maak ik voor jullie nog een lekkere beker chocomelk met een minischeutje rum

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_15987090
* CeeCee , kuiert wat door de grote villa..... "badkamer, blauwe tube..badkamer, blauwe tube....badkamer, blauwe tube.... blauwe kamer badtube.....blauw bad met tube.... tube blauwe badspoeling...... ehmmmm?????"

Hé.... waar was die kamer ook al weer...... (had ik de GPS maar meegnomen.....)

Nou ja, mooie gelegenheid om het huis eens zonder die tante met haar chocola te verkennen.

pi_15994752
* EmPee , hijst met enige gène zijn broekje omhoog......Tante wordt nu wel erg intiem....... daar had hij bij Ome Omnifit nou nooit last van gehad...... Even denkt hij er aan om de KK-lijn te bellen, maar besluit dan, om puur materialistische redenen, om nog ff te wachten.

De sobere kilte van de grot staat immers nog vers in zijn geheugen gegrift. Maar goed, dat Tante niet weet, dat zijn rode bibs werd veroorzaakt, door het onvrijwillige contact, dat hij had gehad met het bosje brandnetels, toen hij zich met z'n broers probeerde te verschuilen in de tuin van de villa...... Met Oompje hadden ze toch nog "een appeltje te schillen"

  woensdag 7 januari 2004 @ 08:19:40 #193
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16029002
Faat staat druk te kokkerellen in de keuken, Empee en NeeNee liggen "the kids van room 402"
te kijken als CeeCee eindelijk de keuken binnenwaggelt met een grote tube in zijn hand

Ohw ja, zegt Faat, geef maar hier lieverd, was het door de drukte alweer bijna vergeten.
Ga maar lekker bij je broertjes zitten dan krijg je zo ook wat lekkers te eten

Faat draait even snel het gas laag, pakt EmPee op en smeert snel zijn billen in.
Dan gaat ze weer de keuken in om zich weer te concentreren op het eten.
Een half uurtje later kunnen de kuikens aan tafel en serveert Faat een lekkere
wild-goulashschotel met konijnenbouten, sinaasappel, rozemarijn en gepofte aardappeltjes

Maar als Faat de kuikens aan ziet komen lopen slaakt ze een kreet en laat bijna
de grote ovenschaal uit haar handen glippen...
Het gehele achterwerk van EmPee is fel blauw geworden, blauwe billetjes
met blauwe veertjes sieren het kleine hondskuikentje

Euhm.....CeeCee.......euh......welke tube heb jij precies gepakt uit de badkamer?!

Faat pakt de achteloos weggelegde tube waarmee ze EmPee heeft ingesmeerd op
en leest: * Matrix Prizms, translucent hair color gloss, kobalt blue*

Oooooooohw nee, lieffie dit is blauwe haarverf, ohw dear, ohw dear, oooohw

De kuikentjes lijken niet onder de indruk en vragen zich af wanneer ze nu hun eten krijgen

Snel schept Faat hun bordjes vol en denkt diep na, hoe krijg je haarverf uit babybillen-veertjes??!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16122692
* Terwijl hij uiterlijk onbewogen, zijn eten naar binnen slurpt, baalt EmPee als een stekker. Eerst rode..... en nu zelfs blauwe billen!!! Spot van de hele wereld. Als ze maar niet dachten, dat hij het ze gemakkelijk zou maken.... Hij zou zijn "veren duur verkopen"....

Geruime tijd gaat het goed, en weten CeeCee en NeeNee hun neiging te onderdrukken, om de talloze moppen, die dwangmatig in hun creatieve geesten opborrelen, te debiteren.... Maar als het toetje wordt opgediend: vla versierd met blauwe!! frutsels, houden ze het niet meer, en barsten in schaterkwaken uit.

Het duurt dan ook niet lang, of de etenstafel is één groot slachtveld. Borden, schalen met eten, veren (óók hier en daar een blauwe) en hondekuikens, vliegen in het rond; in de keuken, een ware verwoesting (5 op de schaal van Richter) aanrichtend.

Hey!! EmPee....... Kun je nu óók door een sleutelgat?????

* CeeCee duikt, na het roepen van deze vriendelijkheid, direct weg, om het bord met vla, dat zijn kant uit vliegt, te ontwijken. Het bord raakt NeeNee vol in de kwek!!!!!

One Down.... One to go!!!!!

* Brult EmPee vervaarlijk, terwijl hij met een pan op zijn hoofd, en diverse stuks bestek in zijn handen, op zijn kwelgeesten afstormt.......

  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:59:57 #195
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16135459
* Gerritje is de laatste dagen zo druk geweest met zijn nieuwe Speeltuin dat hij daar een paar nachtjes is blijven slapen in een hut onder de glijbaan. Al dat snoep, die koekjes en uiteraard de vele ijzen beginnen hem wel een beetje de keel uit te hangen, dus hij besluit maar weer eens naar de Villa te vertrekken. Als hij daar aankomt ruikt hij overheerlijke geuren vanuit de keuken komen....

Met een grote zwaai gooit hij de keukendeur open om aan tafel te stormen, maar tot zijn verbazing ziet hij 1 grote bende in de normaal zo propere keuken. Aan het eind van de tafel zit Mama Faat met open mond en vol verbazing te kijken naar drie rare wezens die met rare kwaak-kreten smijten en een foodfight houden. Gerritje heeft de drie kwakers nog nooit eerder heeft gezien. Er is er zelfs een bij met een blauwe verenkont!

In een reflex springt hij snel achter een omgevallen bijzettafeltje en verzameld zoveel eten als hij kan. Als hij na een halve minuut merkt dat hij inmiddels ook een mikpunt is geworden, besluit hij in de tegenaanval te gaan. * Aanvalluuuuh!!! roept Gerritje, en met een harde smak smijt hij een kippenbout tegen het blauwe achterwerk van een van de kuikens.

Hij heeft ook een aantal stukken sinaasappel kunnen bemachtigen en besluit ook deze etenswaren af te vuren. * Hier, pak aan!! roept hij, en de sinaasappelsap vliegt door de keuken! Helaas krijgt Mama Faat de volle laag.... euh, sorry Mama... dat was niet de bedoeling... ...echt niet!!

[Dit bericht is gewijzigd door Gerritje op 10-01-2004 20:02]

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_16147940
* EmPee wrijft beduust over z'n (blauwe) zitdeel..... Een aanval van achteren (lees: op z'n achterste) .

Het omkijken naar de nieuwe "vijand", mag de pret van zijn broers echter niet drukken, en levert als droevig resultaat: 2x goulash en 12 gepofte aardappelen, tegen zijn "helm" op.

Luister eens kleine opdonder, zal ik je gezicht eens ff verb..plfglbvhff

* Een welgemikte kippenpoot verhindert elke verdere vorm van communicatie...

pi_16195962
* Déja Vue.......
Niet van enig "streetsmart" gespeend, weten de drie, dat zij het altijd zullen afleggen tegen eigen (aangenomen) bloed.....
Kom op "brothers in arms", weet EmPee uiteindelijk uit te brengen, na het verorberen van de kippenpoot.....
Het drietal slaat nog éénmaal zijn slag..... en kaapt genoeg proviand om de komende dagen door te komen...... Eerst maar eens terug naar Oompje.... "Bloed kruipt, waar het niet gaan kan"
pi_16196745
* Terwijl , CeeCee,,,, Gerritje "een koekle van eigen deeg geeft" trekken de drie zich bescheiden terug....... Villa Faat was te mooi om waar te zijn..... hen paste slechts de grot (:zelfmedelijdensmiley)
tante Vaat, zou het wel begrijpen...........
  dinsdag 13 januari 2004 @ 08:29:39 #199
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16210546
In een complete chaotische keuken staat Faat 2 grote emmers met sop te maken
en gooit alle losse stukken voedsel die her en der verspreid liggen in een vuilniszak.

Het is weer doodstil in Villa Faat, Gerritje speelt alweer in zijn speeltuin en de lieve kuikentjes zijn
gisteravond heimelijk vertrokken. Bij de gedachte daaraan druppen er wat tranen over Faats wangen.
Verbeten poetst zij voort, schraapt stukken taart van de wanden, delen kip en konijn tussen de leuke
steentjes vandaan. Ach ja, die mooie steentjes, helemaal uit Marokko over laten komen om
de keuken on te sieren en nu niets meer verworden dan het doelwit van rondvliegende goulash.

Faat moet de trap erbij pakken om zelfs stukken sinaasappel van het plafond te schrapen, gaat
overal met een royale hoeveelheid sop en water langs totdat de keuken langzaam toonbaar wordt.

In een geheel blinkende keuken kijkt Faat even later rond, normaliter zou ze nu een taart
of een cake gaan bakken, maar alle zin ontbreekt. Ze rommelt wat in de provisiekast, die
leger lijkt dan anders, maar vindt daar toch nog genoeg te eten en drinken en sleept dit naar
haar slaapkamer. Uit haar kast pakt ze een 20-tal dvdtjes en installeert zich in het grote bed.

Faat gaat voor een hele tijd relaxen en een klein winterslaapje houden.
Daarna maar eens plannen maken om deze verdoemde villa af te breken.....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16238727
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 08:29 schreef Faat het volgende:
Faat gaat maar eens plannen maken om deze verdoemde villa af te breken.....
klop! klop! Sloper nodig?????
Bei onz sein de preizuh seer gunstug!!!!

Zulluh wu fast beginnuh, of willu nog afsgeit nemuh van uw guliefdu pant????

pi_16238825
* jan-jaap komt laat op de avond langs de villa van Faat en besluit eens langs Faat te gaan en loopt het tuinpad op en belt aan.
pi_16238896
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:04 schreef Jan-jaap het volgende:
* jan-jaap komt laat op de avond langs de villa van Faat en besluit eens langs Faat te gaan en loopt het tuinpad op en belt aan.
Folleguns mei is zu niet thuis...... JJ
  woensdag 14 januari 2004 @ 05:03:13 #203
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16243449
Faat kijkt vanuit haar slaapkamerraam naar de mannen die bij de deur staan.
Jan Jaap werpt ze precies een biertje en een zak chips in zijn handen
en over sloopuh weet ze welgemikt een emmer koud water te gooien.

* Tot zover reikt mijn gastvrijheid heren!! Bedankt voor jullie komst en tot ziens

Faat kruipt weer in bed en zet "the Four Feathers" aan.....mooie film

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16243463
nah

* teleurgesteld loopt Jan-jaap weer het tuinpad af ,ondertussen drinkt hij zijn biertje op

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 14-01-2004 05:16]

  woensdag 14 januari 2004 @ 05:15:44 #205
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16243471
Faat gooit nog een grote pioenroos achter Japie aan

Ben je boos
Vang deze roos
Zet hem op je hoed
Dan ben je morgen weer goed

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16243484
* vangt nog snel de roos en zwaait even naar Faat

dank je Faat

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 14-01-2004 08:36]

pi_16319650
* superbam komt met Fikkie aangelopen en ploft neer op het terras bij het zwembad...

gelukkig doet de megakoelkast het nog steeds goed....

biertje Fikkie?

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:44:08 #208
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16319711
* Fikkie ziet dat haar drinkbak, weliswaar leeg, nog steeds onder een van de tuinstoelen in Faats tuin staat. Ze duwt deze met haar kop naar Superbam. Hij giet er een gelige substantie in, en Fikkie, die sinds ze ranja heeft leren drinken, niet meer zo wantrouwend staat tegenover dranken anders dan water, begint het op te slorpen.
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16319761
gatver Fikkie, bier uit een bakje?
*fles schuin houdt*

hier, zo moet je dat drinken

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:47:57 #210
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16319792
* Fikkie kijkt Superbam niet-begrijpend aan
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16319860
* superbam geeft zijn poging op en ververst het drinkbakje maar en pakt een tennisbal, welke een flink eind de tuin ingegooid wordt..

zoek!!?

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 17:54:27 #212
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_16319946
* Fikkie sprint achter de bal aan en brengt deze, voorzien van een flinke klodder hondenkwijl, terug naar Superbam *kwispel*
[I]Daar wassik weer![/I]
pi_16320000
* superbam gooit de bal nu heel hard naar het Prettig Gesprek...

kom op Fikkie, de dame wil de villa grondig onder handen nemen dit weekend en heeft daarvoor nogal wat post-ruimte nodig....

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_16372906
* De ramen van de slaapkamer van Faat waaien luidruchtig open en een
geel, groen, blauw en turquoise bundel licht richt zich vanuit de hemel tot Faats bed
Een lichtgevend silhouet zweeft langzaam naar beneden en komt via het open venster binnen

Het is de verschijning van Fearin en ze landt lichtvoetig aan Faats voeteneinde

Faatje opstaan!!!! We gaan ons klaarmaken voor vertrek, ik ben hier om je te helpen

  zondag 18 januari 2004 @ 18:39:08 #215
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16372934
Rot op Fearin! Ik ben ziek, ik baal, ik blijf liggen en ik blijf op mijn eiland!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16373160

Nee hoor, we gaan een boot bouwen en laten ons wegvaren met de grote stroom
Noach deed het eerder ook al, ook hij sputterde wat tegen, maar uiteindelijk ging hij
bouwen net als jij zult doen.

En nog meer hulp is onderweg, je hoeft het niet alleen te doen

pi_16373428
Faatje we gaan je villa krikken

* Alex neemt een aanloop en springt bovenop Faat meteen woest neukende
bewegingen makend gedreven door het woord krikken

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 18 januari 2004 @ 18:57:42 #218
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16373474
Fuck off man, oversexte randdebiel, gaaaaaaaat van me nest af!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 18 januari 2004 @ 19:20:53 #219
79067 Zwarte-Piet
met zwarte piemel
pi_16374199
* Met een hele grote zak komt Zwarte Piet de slaapkamer binnen

Jaja jongens en meisjes hier is Zwarte Piet met een zak vol krikken. slaat uw
handen ineen.
Dat zeiden we in de pepernotenfabriek ook altijd tegen elkaar: eenmacht maakt
dracht of kracht euh.....

Zwarte Piet weet het niet meer

  zondag 18 januari 2004 @ 19:27:23 #220
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_16374429
Ik zou ook graag willen helpen

Ilyana knipoogt ondertussen verleidelijk naar Alexanderr die eindelijk van Faat af kruipt.....

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 18 januari 2004 @ 19:42:54 #221
28104 De_Zwarte_Bok
Lucifer Himself
pi_16374896
In de stinkwolk die hij WAARDIG is verschijnt ook De Zwarte Bok en zijn bulderende hellestem

* Mijn geheel belangeloze hulp zal de uwe zijn, zieltjes winnen we elders wel weer in

whoehahahahahahaha

Straight Outta Hell
pi_16374929
Als laatst komt Juno als de oppergodin die ze is naar binnen treden en reikt haar hand

* Let's go girls

  zondag 18 januari 2004 @ 19:45:37 #223
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16374974
Grrrr....goed oké, het hele zootje naar buiten maar dan

In de zak van Zwarte Piet blijken zo'n 50.000 krikken te zitten en worden die door Faat,
Juno, Zwarte Piet en Fearin om de meter tussen de villa en de grond gestoken

Alexanderr en Ilyana liggen ondertussen in de bosjes te krikken

En De Zwarte Bok haalt de hoge cypersbomen neer door bliksemstralen uit te spugen.

Een wilde kreet uit de bosjes doet vermoeden dat of een bliksemstraal het blote
achterwerk van Alex heeft geraakt ófwel dat Alex klaar is
Hoe het ook zij, voor details is geen tijd meer..

* Alexander pakt de omgekapte bomen en legt ze achter elkaar voor de Villa neer.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16375273
We komen mankracht te kort, ik trek nog even een blik slaven open
  zondag 18 januari 2004 @ 20:00:27 #225
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16375384
50 Man sterk staan even later op krikjes te stampen en met een oorverdovend geluid
maakt de villa zich los van de grond

* Enig gerinkel doet vermoeden dat Faat haar Villeroy & Boch serviesgoed naar de filistijnen
is, maar soit, verhuizen gaat met scherven gepaard

Staat 7 jaar geluk voor, so who fucking cares...

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16375458
1, 2, 3 duwen maarrrrrr!!! En jawel de dames in het gezelschap mogen dit best met
onbloot bovenlijf doen, lekker

Ooops......we gaan weer verder 1, 2, 3........

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 18 januari 2004 @ 20:17:55 #227
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_16375849
* Ohw Alex, geile kerel die je bent
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 18 januari 2004 @ 20:18:48 #228
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16375880
Tering denkt Faat, heb je dat dwepende sufkutje ook weer, waar heb ik al deze mensen
is godsnaam aan verdiend?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16375973
* Fearin begeleid de grote krikactie en schuift de villa langzaam vooruit over de ronde
boomstammen tot het allerhoogste puntje van Fokeiland.

  zondag 18 januari 2004 @ 20:23:54 #230
28104 De_Zwarte_Bok
Lucifer Himself
pi_16376034
Luitjes is dit genoeg hout om een bootje te bouwen?!

* Verveeld kijkt de Zwarte Bok vanachter 3550 gekapte bomen en een inmiddels
reusachtig braakliggend stuk land

Straight Outta Hell
  zondag 18 januari 2004 @ 20:26:20 #231
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16376109
De Villa ligt nu "vrij" bovenop de grote berg en het krioelt eromheen van rondrennende
slaven die met hout en spijkers een geraamte om de villa heen maken.

Iedereen werkt hard en weldra begint in het geraamte de vorm van een boot te ontstaan....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16376376
Doooorwerken stelltje lapzwansen!!!

kloescht over de bezwete ruggen van de mannen te laten gaan...

  zondag 18 januari 2004 @ 20:36:44 #233
79067 Zwarte-Piet
met zwarte piemel
pi_16376436
Zo gaat ie goed jongens en meisjes. De meisjes mogen even pauze en van Zwarte Piet
zijn heeeeeerlijkheden genieten, jongens werken door!!
  zondag 18 januari 2004 @ 20:37:49 #234
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16376476
Ha fijn Zwarte Piet een pauze gaat er wel, wat heb je voor ons pepernoten, marsepein?

Als Zwarte Piet zijn broek begint los te knopen weet Faat alweer genoeg en duwt
Ilyana naar voren.

Pfffff, Faat belt de traiteur wel even om wat fatsoenlijks te bikken te krijgen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 18 januari 2004 @ 20:38:53 #235
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_16376512
* Oooooooh Zwaaaaaaaaaaaaaarte Piet
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_16376805
Men ziet Alexanderr werken als een paard en slaat zo'n 48972 spijkers per uur in
de "boot" waardoor en tijdens zonsondergang ineens een gevaarte van jewelste
staat bovenop de Grote Berg van fokeiland.
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 18 januari 2004 @ 20:51:03 #237
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16376876
Faat kijkt met betraande ogen, djeeeeeeeeez tis echt een ark van jewelste geworden
Uniek in zijn soort, hoeveel bootjes zullen er nu helemaal zijn waar mijn villa in past

Ik denk dat de beste scheepswerf van de wereld ons dit niet nadoet

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16376924
Slaven allemaal een kwast pakken en dichtlijmen die boel en met dichtlijmen bedoel
ik ook dichtlijmen er mag geen waterdruppel door de wanden komen!!
pi_16377100
* Hey wijffie je bedoelt zeker dichtspuiten?
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_16377146
Als jij vloeibaar polyester kunt spuiten jij uit de kluiten gewassen neaderthaler,
gaat dan gerust je gang

Ik kriebel wel even onder je ballen voor een snel resultaat

  zondag 18 januari 2004 @ 21:02:40 #241
79067 Zwarte-Piet
met zwarte piemel
pi_16377214
* Oooooh wat zal Sinterklaas trots op ons zijn dit jaar kunnen we veeeeeel cadeautjes
ontvangen jongens en meisjes
  zondag 18 januari 2004 @ 21:06:50 #242
28104 De_Zwarte_Bok
Lucifer Himself
pi_16377364
De Zwarte Bok kon het toch niet laten en heeft wat slaven voor zich gewonnen
en opgestookt tegen Juno
Straight Outta Hell
pi_16377407
* Terwijl zij heimelijk snode plannen smeden vliegt Fearin om de boot voor de allerlaatste inspectie

Lieve mensen, de loopplank ligt uit, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn jullie bezittingen
te verzamelen en een alles wat meegenomen moet worden aan boord te laden?

  zondag 18 januari 2004 @ 21:09:36 #244
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16377468
* Ik zal effe die zooi uit de achtertuin halen, schorem gooit er tegenwoordig maar van alles neer
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 18 januari 2004 @ 21:10:40 #245
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_16377508
* Ik heb alles dat ik nodig heb

*kijkt naar Alexanderr

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_16377553
Ik ook, ik ben gereed

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  zondag 18 januari 2004 @ 21:13:13 #247
79067 Zwarte-Piet
met zwarte piemel
pi_16377612
Zwarte Piet heeft weinig nodig jongens en meisjes, ik ben gereed
pi_16377664
Mijn martelwerktuigen laat ik wel opnieuw bouwen, samen met mijn slaven ben ook
ik klaar voor de grote vloedgolf

pi_16377710
* Laten we allemaal aan boord stappen dan en de loopplank binnen halen

Faat, wil jij voor het laatste avondmaal op dit eiland zorgen?

  zondag 18 januari 2004 @ 21:16:20 #250
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16377740
Haaaaa, altijd heerlijk om mijn keuken bij de hand te hebben

Juno? Zouden je slaven mij misschen kunnen helpen met een feestmaal

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16377789
Jazeker vrouwke, kan ik zelf misschien ook nog wat voor je doen?
  zondag 18 januari 2004 @ 21:18:52 #252
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16377837
Nou ik heb wat vaten bier die aangeslagen kunnen worden als Alexanderr dat nou doet
en jij opent een 10-tal flessen Dom Perignom dan kunnen we de glazen inschenken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 18 januari 2004 @ 21:20:12 #253
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_16377865
* Faaaaahaaaaat, waar varen we eigenlijk naar toe??
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 18 januari 2004 @ 21:41:54 #254
79067 Zwarte-Piet
met zwarte piemel
pi_16378610
Geen zorgen snoesje, Zwarte Piet navigeert wel
  zondag 18 januari 2004 @ 22:43:55 #255
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16380908
* Rondracend over het eiland is Gerritje helemaal het afgesproken tijdstip vergeten! De gebouwde mega-ark is al klaar om te vertrekken als de ingebouwde wekker plotseling in zijn hoofd begint te loeien.

"Ohoh, Mama Faat zal boos zijn als ik te laat kom!! denkt Gerritje in zichzelf .

* Zo hard als ie kan begint Gerritje op zijn trappers te hengsten. Hij moet er niet aan denken dat hij straks alleen achterblijft op het ter ziele gaande eiland!!

Aangekomen bij de Villa ziet Gerritje niet meer dan een kale vlakte.
Waar zijn die druktemakers zo 1-2-3 nou weer naar toe .

Dan krijgt hij een geniale ingeving.
We hadden afgesproken op de hoge Fok!Eiland-berg!! Hoe had ik dat nou kunnen vergeten...

* Snel wordt de stoere Gerritje-crossfiets er weer bij gepakt, en al wat ie kan racet de jeugdige eilander naar de hoogste berg van Fok!Eiland. Er lijkt maar geen eind te komen aan de vele haarspeldbochten, maar in de verte ziet Gerritje de mega-ark al staan, dus het doel is in zicht!!

Uitgeput komt hij enkele minuten later aan op het hoogste puntje. De loopplank is echter al binnengehaald, dus voor de laatste maal zal Gerritje een stunt moeten uithalen met zijn fiets om aan boord te kunnen komen.

* Een flinke aanloop en dito crossfiets-sprong later ligt Gerritje uitgeput op het zachte gras in de Villa-tuin.

Euh, w.... waa.... waar ben ik?

Tollend op zijn benen gaat Gerritje richting de altijd gezellige keuken, waar vele stemmen elkaar over-stemmen, en een heeeerlijke geur zich verspreid. Nu weet ie het weer, hij is weer thuis, hij is bij Villa Faat!

* Gerritje weet het zeker; hij is gered!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 18 januari 2004 @ 22:52:34 #256
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16381196
* Iedereen is ondertussen aan dek en ook de laatste slaven van Juno die
met alle speelattributen uit de speeltuin van Gerritje komen aan rennen

Met een grote bons is Gerritje samen met zijn fietsje net op tijd aangekomen,
Mama Faat vangt hem op, zet hem zijn regenmutsje vast op en knuffelt hem...

We laten ons meedrijven op de stroom Ilyaantje

Het kan zijn dat onze ark het niet houdt en doormidden breekt, het kan zijn dat
we met man en muis vergaan en op de bodem van de oceaan terecht komen
Maar het kan ook zijn dat we naar Europa drijven of naar Amerika of naar Fantasia

Wie weet blijven we wel voor altijd als ghost ship varen over de wereldse
wateren op zoek naar vaste land

Het maakt niet uit, het condoceaan register is aan boord,
er is voedsel, drank en heel leuk gezelschap

Faat staat omarmt met Alexander en Ilyana, met Juno en De Zwarte Bok met
Zwarte Piet en Fearin en ook de kleine Gerrit houdt ze dicht tegen zich aan

Allemaal kijken ze nog 1 keer naar Fokeiland en zwaaien

* Laat ons drinken, laat ons feesten het water komt er bijna aan...........

VAARWEL, FOKEILAND!!!!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')