abonnement Unibet Coolblue
pi_110391975
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vond dat ze gelijk had hoor, je weet dat je er aan mee doet en dan kom je bij een berg en kan je er nieteens op, dan ben je als dochter toch genaaid.
Dat kan wel zo zijn maar dan hoef je je moeder nog niet uit te schelden. Erg respectloos was het.
pi_110394417
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vriendjespolitiek is altijd wel aan de orde, maar het is hier net een basisschoolklasje: de popi-jopi's tegen de 'losers': de knappe heren, de knappe dames en het jonge sportieve stel, de rest lijkt wel niet 'cool genoeg' ofzo voor ze. Bedreiging m'n reet :') Sowieso, de zwaksten als laatste die berg op laten gaan -O- :N
Ik vond het bij het vorige seizoen toch veel minder opvallend. hier is het echt een duidelijke scheidingslijn tussen 2 kampen. En de deelnemers zijn allemaal veel minder interessant nu. Op de een of andere manier pakt 't me toch niet zo. Aflevering 3 vond ik echt zeer matig, de slechtste tot nu toe.

Ik bedoel.. komop die proef met die vlaggetjes en dat memory spel :') ook hoe dat geëdit was... heel erg saai.
bedenk wat leuks ofzo..
There are only 151 Pokémon.
pi_110397549
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar dan hoef je je moeder nog niet uit te schelden. Erg respectloos was het.
Nou en of. Ik zal het niet in m'n hoofd moeten halen bij m'n eigen moeder zo'n respectloos gedrag te tonen, maar daarvoor heb ik te veel respect voor haar.
pi_110398143
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
http://blog.daum.net/punky_insun/4169897

Hier staan nog wat mooite foto's van PE uit Korea :s)
Leuk. Vond trouwens Korea best de moeite waard.
pi_110398922
Faal eigenlijk dat ze laten zien dat Hansiepansie maar niet om een slaapplek vraagt en Robin zich daar aan ergert, en het volgende shot is van de volgende dag :') waar hebben ze nou geslapen? :')

Vorige jaren lazen de makers hier mee, dus misschien kunnen jullie hier iets mee... de volgende keer beter opletten :s)
pi_110399247
'Hij keek steeds naar me. Volgens mij wilde hij ook met mij tongen'

:') :')

Volgens mij had Robin uiteindelijk een slaapplek gevonden, ofniet?
  maandag 16 april 2012 @ 16:08:17 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110399404
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef WammesWaggel het volgende:

Vorige jaren lazen de makers hier mee, dus misschien kunnen jullie hier iets mee... de volgende keer beter opletten :s)
Oh en staken ze er ook wat van op? Of lurkten ze alleen? Ik heb de vorige 2 seizoenen pas afgelopen week gekeken namelijk. :')

Dat gehansiepansie van Robin mag ze ook wel mee ophouden. Als ik Hans was dan zou ik haar slaan. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110403534
Ze zijn iets te ver van het oorspronkelijke format afgestapt. Dat geneuzel met die envelop :N

Seizoen 1 werkte met een puntensysteem per etappe, dat was het meest fair en zo vielen de slechtste lifters automatisch af.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_110403564
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn iets te ver van het oorspronkelijke format afgestapt. Dat geneuzel met die envelop :N

Seizoen 1 werkte met een puntensysteem per etappe, dat was het meest fair en zo vielen de slechtste lifters automatisch af.
Oh ja, da's waar ook! Dat puntensysteem, dat werkte prima _O_
Ja doei.
pi_110406280
Puntensysteem werkte toen echt goed inderdaad _O_ .

Ik vind dit seizoen niet echt heel boeiend, ik kom er op een of andere reden niet lekker 'in'. Annebet is wel een leuk meisje trouwens... :9 :@ .
pi_110406662
Puntensysteem, dat klopt ja. Dat moet weer terug. Nu kun je continu een van de slechtste koppels zijn (telkens als een na laatste binnenkomen bijvoorbeeld) en uiteindelijk toch nog de hele reis winnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110408052
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oh en staken ze er ook wat van op? Of lurkten ze alleen? Ik heb de vorige 2 seizoenen pas afgelopen week gekeken namelijk. :')

Ja zij hebben toen oa een nieuwe voice-over ingezet, zelf kijk ik dit seizoen wel met veel plezier trouwens :)

Don't give me that fokking bullshit Hansiepansie :P
pi_110426382
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vriendjespolitiek is altijd wel aan de orde, maar het is hier net een basisschoolklasje: de popi-jopi's tegen de 'losers': de knappe heren, de knappe dames en het jonge sportieve stel, de rest lijkt wel niet 'cool genoeg' ofzo voor ze. Bedreiging m'n reet :') Sowieso, de zwaksten als laatste die berg op laten gaan -O- :N
Ja dit ja. Ik krijg er een ontzettend naar gevoel van, en dan geen LEUK naar gevoel als toen met die gozer en die meid met die tattoo's tegen Reinier (drive, klootzak!) en Clarinca.. Dat was geweldig, leuke ruzies .. Dit zijn echt van die jonge popi-jopi-figuren allemaal.. Vooral die 2 meiden zijn verschrikkelijk, dat gegil op die berg met dat memory-spel, zulke aandachtstrekkers. Ik irriteer me aan dat soort figuren in real life, die wil ik NIET in mijn favo tv-programma zien.

Ik heb me hier lang op verheugd, een nieuwe peking.. maar wat valt het ontzettend zwaar tegen zeg! Het is misgegaan bij de casting, maar goed .. dat blijft ook moeilijk natuurlijk.

Oh als ik me de koppels van begin- jaren herinner.. die roodharige meid met dr vader, reinier en clarinca , egbert & josefien , karla & sophie .. daar is dit toch allemaal niks bij joh!
  dinsdag 17 april 2012 @ 08:25:24 #41
208890 June.
Seriously?
pi_110427175
Egbeeeeeeeert!! :P
Shine bright like a diamond.
pi_110440379
Hier nog een Peking Express kijker. Erg jammer dat ze maar zo kort in Zuid-Korea zijn gebleven. Misschien te koud? :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:10:14 #43
208890 June.
Seriously?
pi_110443924
Ik vind het wel leuk dat ze naar de Fillipijnen gaan, weer andere omgeving en andere mensen etc.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:39:21 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110445247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:25 schreef June. het volgende:
Egbeeeeeeeert!! :P
Ik vond die Egbert zo grappig altijd. :D Leuk stel, ik was echt fan van ze. :Y
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110457782
Net weer even wat oudere afleveringen teruggekeken, van peking naar bombay.. en ja, die deelnemers waren gewoon véél leuker.
There are only 151 Pokémon.
pi_110458060
aantal afleveringen is volgens mij ook lager geworden. Dit seizoen 8 afleveringen dacht ik ergens gelezen te hebben.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:33:33 #47
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_110460197
Ik heb alleen het seizoen van Midden-Amerika gezien en dan nu deze.
Maar dit seizoen zit er nog niet veel spanning in. Komt denk ik voornamelijk door de goede wegen en het makkelijk liften.
吴 曼 迪
pi_110460556
helena :')
pi_110460933
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
Ik heb alleen het seizoen van Midden-Amerika gezien en dan nu deze.
Maar dit seizoen zit er nog niet veel spanning in. Komt denk ik voornamelijk door de goede wegen en het makkelijk liften.
Dat gaat hopelijk in de Filipijnen veranderen!
gr gr
pi_110461249
idd, derdewereldswegen zoals in zuid-china, rusland alles ten oosten van moskou etc.. dat is veel leuker om te zien wat voor barrels daar rondrijden en hoe mensen daar leven in huizen.
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')