abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:44:24 #1
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110301164
Google Adsense & dergelijke: Deel 40 tijd voor de Belastingdopic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_110304050
Goede TT :)
pi_110304776
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_110305259
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal behoorlijk, telkens kom ik met goede ideeën, registreer domeinnamen, wil een goede start maken, maar dan kakt de motivatie en de inspiratie helemaal in, en gebeurt er niks meer mee. Hoe houden jullie zoiets vol? -O-
Uitdagende dingen hou ik meestal wel lang genoeg vol :9
Maar dat is vooral het programmeer- en designwerk bij mij dan. Nu ook alweer uren bezig :7
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:12:11 #5
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_110308112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
Een Google site?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:14:48 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_110308161
Zo ook ik had last van een grote motivatiedip :P
Nog steeds eigenlijk maar ga het proberen op te pakken weer.

Vielen jullie belastingaangiften ook zo tegen met al die inkomsten? Heb gelezen dat de belastingdienst een 'speerpunt' heeft gemaakt van inkomsten uit ander werk dit jaar dus heb er maar extra aandacht aan besteedt in me aangifte :')
pi_110308455
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.

Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
pi_110313606
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:12 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Een Google site?
site.google.com
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_110314209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.

Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Dat werkt zeker motiverend!

Straks in mijn nieuwe huis een bureau van 2.00 of 2.20m, 24" scherm en een relaxed stoel.
pi_110314492
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:

Ik ben ouderwets, print alles dubbel uit en in excel, kleine moeite en aangifte was binnen 10minuten klaar ;)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110324128
Ik heb interesse om een dagboek hier bij te houden. Ik heb al 1 jaar een domein met de volgende eigenschappen:
Exacte zoekopdrachten per maand: 6.600
CPC 0.39 (verhouding adsense/amazon inkomsten schat ik op 30/70)
Domeinnaam structuur: als heet keyword "groene grote auto" is, is me domeinnaam groen-grote-auto.org
Markt=USA/engels
Site heeft al enkele tientjes opgeleverd in de eerste maanden dat hij online was, maar dat was met weinig content en sinds een half jaar heeft de domein geparkeerd gestaan.

Een betere seo analyse volgt nog, maar ben op dit moment niet thuis en kan niet bij mijn normale tools:
Hoewel concurrentie "hoog" is volgens google:
intitle:"groene grote auto" = 42.800
"groene grote auto" = 104.000
Eerste pagina vanuit USA:
1: amazon category page
2: wiki
3: microniche site
4: slechte microniche site
5: specifieke productpagina
6. slechte microniche site
7: ebay link
8: facebook link
9: youtube link
10: pdf

Ik zie hier wel brood in, ik ga dingen wel outsourcen voor een budget van ~$50 denk. Tips e.d. zeer welkom! Ik probeer vaak updates te plaatsen!
Verwachting is, laten we zeggen ~2 euro per dag autopilot over ~2-3 maanden
pi_110326974
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro *O*
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_110329371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro *O*
Je bent wel de boel aan het belazeren met die site.

Het enige waar je op kan klikken is de advertentie. Bovendien heb je geen inhoud, behalve een logo van Facebook :')
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_110329500
quote:
Zo heb je binnen de kortste keren een adsense ban te pakken.
pi_110332004
quote:
tering.. trots op zijn dit :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110332393
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_110332835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
definieer domeinen alleen voor adsense?
pi_110332854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
AdSense for Domains, maar volgens mij gingen ze daarmee stoppen. Weet ook niet of dat wat oplevert.
pi_110332976
Dat is gestopt volgens mij, voornamelijk vanwege het hoge aantal bullshit-domeinen die toch op de 1 of andere manier hoog in google kwamen te staan.
pi_110332981
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

definieer domeinen alleen voor adsense?
Dat ik met vacebook.nl geen andere plannen heb dan geld maken op mensen die verkeerd typen :')
pi_110333099
tsja net als je k3 spelletjes zeker :) en ware toevoeging voor het wereld wijde web
pi_110333213

[ Bericht 100% gewijzigd door benx op 14-04-2012 23:31:30 ]
pi_110343813
Heb een maand geleden een site gekocht en daarop het aantal bezoekers per maand verdubbelt naar 2.300 en inkomsten uit Adsense en m4n bijna verdubbelt naar 43 euro in de afgelopen 30 dagen. Maar ik heb er eigenlijk geen tijd meer voor en pas binnenkort zelf niet meer in de doelgroep.

Wat is een goede prijs om voor de site te vragen? Weinig arbeidsintensief, geen kosten gemaakt om te adverteren, 2000 unieke bezoekers per maand, 43 euro inkomsten/maand.
pi_110345037
Stuur maar even een dm, misschien heb ik wel interesse.
pi_110393579
CTR van 0,05% :')

Ik doe iets heel erg verkeerd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')