Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitdagende dingen hou ik meestal wel lang genoeg volquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik baal behoorlijk, telkens kom ik met goede ideeën, registreer domeinnamen, wil een goede start maken, maar dan kakt de motivatie en de inspiratie helemaal in, en gebeurt er niks meer mee. Hoe houden jullie zoiets vol?
Een Google site?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef MouzurX het volgende:
Verdient een google site eigenlijk wel iets of is het echt veel beter om zelf een domeinnaam te hebben?
Dat werkt zeker motiverend!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.
Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Ik ben ouderwets, print alles dubbel uit en in excel, kleine moeite en aangifte was binnen 10minuten klaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Skiet het volgende:
Ik heb uitstel aangevraagd. Betaal veel facturen in Dollars en het viel me tegen die allemaal te vinden om die aan te geven als uitgaven in dat vakje bij inkomsten uit overig werk.
Over motivatie. Ik heb dat soms ook, ik ga morgen een nieuw bureau en bureaustoel kopen. Nieuwe computer en Dell 23" scherm zijn binnen. Ik hoop dat wat comfort mij ertoe zet om dingen weer echt goed aan te pakken. Dat verwacht ik wel, doe nu alles op mijn 13" laptop of 17" laptop van de zaak liggend op de bank lol
Je bent wel de boel aan het belazeren met die site.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
Mijn vacebook.nl begint geld te maken, pas 2 dagen in de lucht en nu al 3 euro
Zo heb je binnen de kortste keren een adsense ban te pakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
tering.. trots op zijn ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef benx het volgende:
definieer domeinen alleen voor adsense?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
AdSense for Domains, maar volgens mij gingen ze daarmee stoppen. Weet ook niet of dat wat oplevert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:08 schreef benx het volgende:
Dus ik mag het zo niet houden? Wist ik niet, hoe doe je dat dan met domeinen alleen voor adsense?
Dat ik met vacebook.nl geen andere plannen heb dan geld maken op mensen die verkeerd typenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
definieer domeinen alleen voor adsense?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |