quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
En die Paus maar met een opgeheven vingertje de goede zeden prediken. En maar anderen veroordelen. En de RK-kerk maar als moreel superieur neerzetten.
Elke andere criminele organisatie van deze opvang zou worden vervolgd en opgedoekt.
Maar als Nikita generaliseert dan mag jij dat dus ook? Als zij water uit een sloot drinkt dan jij ook..? Negeer al die generaliserende mensen toch, of geef zelf het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Paddy, ik stel vrij duidelijk om wie het gaat, neem mevrouw(dr) nikita als voorbeeld, niet te beroerd om nep-foto's te plaatsen als het om moslims gaat, noemt mij een pedo als ik haar erop wijs, maar wel te beroerd om 1 reactie te plaatsen bij dit bericht.....
Ik viel jou niet persoonlijk aan, en ik snap wel degelijk je redenering, ik stel daar alleen iets anders tegenover
Aahw wat lief!, het heeft een vriendje die even voor haar opneemt, een dag later...of is het gewoon een kloontje?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar als Nikita generaliseert dan mag jij dat dus ook? Als zij water uit een sloot drinkt dan jij ook..? Negeer al die generaliserende mensen toch, of geef zelf het goede voorbeeld.![]()
Verder heeft Nikita als appel die niet ver van de Geert Wilders-boom valt ook iets te lang in het gras gelegen, geloof ik.![]()
Laat toch kletsen man, jij weet beter.
Sorry man, ik dacht dat ik in het Moslimlingerie-topic net een paar lijntjes naar beneden zat.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Aahw wat lief!, het heeft een vriendje die even voor haar opneemt, een dag later...of is het gewoon een kloontje?
in ieder geval mag je Paddy best zelf om uitleg vragen...triest mannetje
weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit is een totaal ander onderwerp, ga het dus ook maar even aangeven
Nee...kom op man, je hebt volgens mij die hele klote-foto niet gezien waar ik zo'n discussie over had....dus waar bemoei je je eigenlijk mee? daarom reageer ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sorry man, ik dacht dat ik in het Moslimlingerie-topic net een paar lijntjes naar beneden zat.
Ik verdedig jou trouwens lullo, leer lezen.
Nee, ik heb je hele discussie niet gezien. Ik heb de gebruiker dr.nikita echter al vaak genoeg gezien dus ik wilde gewoon even je mening delen. Om dan meteen zomaar iemand die je bijvalt van je af te schoppen.. ga toch fietsen man.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nee...kom op man, je hebt volgens mij die hele klote-goto niet gezien waar ik zo'n discussie over had....dus waar bemoei je je eigenlijk mee? daarom reageer ik zo
Ja ik zeg toch excusesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik heb je hele discussie niet gezien. Ik heb de gebruiker dr.nikita echter al vaak genoeg gezien dus ik wilde gewoon even je mening delen. Om dan meteen zomaar iemand die je bijvalt van je af te schoppen.. ga toch fietsen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |