abonnement Unibet Coolblue
pi_110627072
De edit knop is weer ver te zoeken
Jaaa, dansen! dansen!
pi_110627390
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 12:51 schreef meowingtons het volgende:
De edit knop is weer ver te zoeken
:6

Wat ben je toch weer subtiel :D

EDIT (!!!!):

Even wat minder zwaars dan maar. Het gaat dan ook op de zomer aan :)
pi_110637838
Hehehe, subtiel is zo saai :D

Ik zag gisteren ofzo wat mensen een track van Seven Lions op facebook postten, die viel wat tegen, maar toen kwam ik dit tegen:


Heerlijke track, frisse sound :)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_110643479
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef meowingtons het volgende:
Hehehe, subtiel is zo saai :D

Ik zag gisteren ofzo wat mensen een track van Seven Lions op facebook postten, die viel wat tegen, maar toen kwam ik dit tegen:


Heerlijke track, frisse sound :)
Klopt, viel me ook al op bij die track! :)
Seven Lions heeft inderdaad een paar lekkere remixes op z'n naam staan ^O^
pi_110645320

:o

[ Bericht 9% gewijzigd door AlexanderC op 22-04-2012 20:28:17 ]
Nosce te ipsum.
pi_110649814
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef meowingtons het volgende:
Hehehe, subtiel is zo saai :D

Ik zag gisteren ofzo wat mensen een track van Seven Lions op facebook postten, die viel wat tegen, maar toen kwam ik dit tegen:


Heerlijke track, frisse sound :)
Nice doet me aan Nuphlo denken
pi_110653139
quote:
17s.gif Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef MarsX het volgende:

[..]

Nice doet me aan Nuphlo denken
Interessante tracks wel, misschien eens wat meer opzoeken ooit
Jaaa, dansen! dansen!
pi_110702814
Wat vinden jullie van mijn amateuristische mixje? :o


mijn tweede mixje pas :P
pi_110705728

Mooi nummer O+

quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tyron het volgende:
Wat vinden jullie van mijn amateuristische mixje? :o


mijn tweede mixje pas :P
Eens kijken of ik er aan toe kom. Ik zal je dan wat feedback geven. :)
Nosce te ipsum.
pi_110705760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 01:12 schreef AlexanderC het volgende:

Mooi nummer O+

[..]

Eens kijken of ik er aan toe kom. Ik zal je dan wat feedback geven. :)
Dankje, het is gewoon een mix. Heb wat nummers ingekort (logisch) en hier en daar wat ge-edit.
pi_110709884
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef Tyron het volgende:
Wat vinden jullie van mijn amateuristische mixje? :o


mijn tweede mixje pas :P
Hey,

Persoonlijk houd ik erg van het beluisteren van mixes thuis. Dat wil zeggen, mixes van > 30 min.

Even een paar opmerkingen. Vat ze niet negatief op, maar meer als aanwijzing :)

- De mix duurt ruim 10 minuten en je gooit er acht tracks tegenaan. Dit zorgt ervoor dat je vrijwel alle tracks maar even kunt laten horen. Wellicht is het dan beter om de mix gewoon wat langer te laten duren, zodat alle nummers fatsoenlijk kunnen worden gedraaid. Het lijkt er nu op alsof je zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd wilt afspelen ;)

- De overgangen van de nummers vind ik (mede door de kortheid en hoeveelheid aan tracks) erg abrupt en soms wat onlogisch klinken. Als je naar bekende (en vaak onbekende, maar goede) mixes luistert dan hoor je dat een track vaak eerst wordt 'aangekondigd' alvorens hij pas echt opkomt. Tussen Modestep en OMG & Shockwave hoorde ik wel een poging in je mix, maar dit klonk niet helemaal zo als het zou moeten :P. Begrijp me niet verkeerd, zeker bij deze agressieve variant van dubstep kan het goed zijn om een track abrupt te laten binnenvallen als 'drop' maar doe dit dan niet te vaak.

- Verder vond ik de mix vrijwel de hele tijd erg 'in your face'. Dit is sowieso al het geval bij de agressieve stijl die je in je mix weergeeft, maar persoonlijk houd ik er ook van om af en toe een downtempo, rustig gedeelte te hebben. Het kan zijn dat dit een persoonlijke voorkeur is, maar imo zou het de mix geen kwaad doen.

- Het einde van je mix vond ik overigens wel gaaf. Mooi climax nummer (Real Trauma - Fire) met dat melodische gedeelte en goed afgesloten met die piano die langzaam wegkwijnt. ^O^

Concluderend, probeer eens wat meer tijd te nemen voor de individuele nummers (langere mix?) en gooi d'r niet te vaak abrupte overgangen tegenaan. Wat meer variatie in stijl zou naar mijn mening ook mooi zijn.

Ik weet niet wat het doel is van je mixes, om op feesten te draaien of om thuis te beluisteren? Als het het tweede is, probeer dan ook eens een chillout-dubstep mix te maken, zodat je wellicht meer bekend raakt met die variant en het later kunt combineren met evt. wat harder werk.
pi_110710170
quote:
Een en al liefde voor dit nummer en Asa & Koan Sound.
Als die eerste kick en snare erin klapt.... niet normaal gewoon _O_ _O_ _O_

Dat intro alleen al is perfect, om over die ziek lage bassline maar te zwijgen. Prachtig hoeveel kracht er achter die bassline en kicks zitten, maar het toch zo'n relaxed nummer blijft.
Het tweede gedeelte (vanaf 3:00) is overigens ook echt hemels te noemen :9~

Hoop dat Koan Sound snel weer eens wat rustiger werk gaat produceren :)

Dit blijft ook zo'n eeuwig favoriet nummer dat net zo lekker is O+
  Redactie Frontpage dinsdag 24 april 2012 @ 11:23:18 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_110712872
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef meowingtons het volgende:
Hehehe, subtiel is zo saai :D

Ik zag gisteren ofzo wat mensen een track van Seven Lions op facebook postten, die viel wat tegen, maar toen kwam ik dit tegen:


Heerlijke track, frisse sound :)
Deze is echt fijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:44:49 #89
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_110715618
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:51 schreef mr.flame het volgende:

Dit blijft ook zo'n eeuwig favoriet nummer dat net zo lekker is O+
Ja, die man heeft idd vette dingen gemaakt, en ik vind dit wel zijn beste plaat...

Ik zag laatst eindelijk weer eens iets nieuws van zijn hand, maar toch jammer dat het zo lang stil is geweest rond hem of heb ik het verkeerd...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_110716799
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:40 schreef mr.flame het volgende:

[..]

Hey,

Persoonlijk houd ik erg van het beluisteren van mixes thuis. Dat wil zeggen, mixes van > 30 min.

Even een paar opmerkingen. Vat ze niet negatief op, maar meer als aanwijzing :)

- De mix duurt ruim 10 minuten en je gooit er acht tracks tegenaan. Dit zorgt ervoor dat je vrijwel alle tracks maar even kunt laten horen. Wellicht is het dan beter om de mix gewoon wat langer te laten duren, zodat alle nummers fatsoenlijk kunnen worden gedraaid. Het lijkt er nu op alsof je zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd wilt afspelen ;)

- De overgangen van de nummers vind ik (mede door de kortheid en hoeveelheid aan tracks) erg abrupt en soms wat onlogisch klinken. Als je naar bekende (en vaak onbekende, maar goede) mixes luistert dan hoor je dat een track vaak eerst wordt 'aangekondigd' alvorens hij pas echt opkomt. Tussen Modestep en OMG & Shockwave hoorde ik wel een poging in je mix, maar dit klonk niet helemaal zo als het zou moeten :P. Begrijp me niet verkeerd, zeker bij deze agressieve variant van dubstep kan het goed zijn om een track abrupt te laten binnenvallen als 'drop' maar doe dit dan niet te vaak.

- Verder vond ik de mix vrijwel de hele tijd erg 'in your face'. Dit is sowieso al het geval bij de agressieve stijl die je in je mix weergeeft, maar persoonlijk houd ik er ook van om af en toe een downtempo, rustig gedeelte te hebben. Het kan zijn dat dit een persoonlijke voorkeur is, maar imo zou het de mix geen kwaad doen.

- Het einde van je mix vond ik overigens wel gaaf. Mooi climax nummer (Real Trauma - Fire) met dat melodische gedeelte en goed afgesloten met die piano die langzaam wegkwijnt. ^O^

Concluderend, probeer eens wat meer tijd te nemen voor de individuele nummers (langere mix?) en gooi d'r niet te vaak abrupte overgangen tegenaan. Wat meer variatie in stijl zou naar mijn mening ook mooi zijn.

Ik weet niet wat het doel is van je mixes, om op feesten te draaien of om thuis te beluisteren? Als het het tweede is, probeer dan ook eens een chillout-dubstep mix te maken, zodat je wellicht meer bekend raakt met die variant en het later kunt combineren met evt. wat harder werk.
Bedankt voor je reactie man! Ja vind zelf de aggresieve stijl wel vet, maar zal wel gaan varieren. Had nu ook gewoon enkele nummers met prachtige drops dus ja :P

En dat @ show me a sign, was een beetje vaag, kon er maar niet de juiste track van krijgen aangezien er overal wel alarmen of andere vage geluidjes tussen zaten :P

Verder was het pas mijn tweede mix en heb ik niet echt een doel, vindt het gewoon leuk en wil eerst maar eens wat followers op soundcloud krijgen.

En iets wat ik lastig vind en evt nog wel tips bij zal willen is het aankondigen van een track, op de één of andere manier ligt dat mij niet ofzo en heb ik daar altijd moeite mee :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 24-04-2012 16:22:40 ]
pi_110772614
Ik weet nu eindelijk wat VIP achter de tracktitel betekent: Variation in Production.
Nosce te ipsum.
  woensdag 25 april 2012 @ 18:44:41 #94
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110777985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef AlexanderC het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat VIP achter de tracktitel betekent: Variation in Production.

Moet ik dat lezen als "iets andere productie"?
pi_110781511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef AlexanderC het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat VIP achter de tracktitel betekent: Variation in Production.

heb ik ook nooit geweten. :')
Flesje bier
pi_110781741
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:44 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Moet ik dat lezen als "iets andere productie"?
Zoiets, ja
Nosce te ipsum.
pi_110793486
Toen dit nummer me opviel in een mix had ik het al kunnen weten... natuurlijk is het Phaeleh :P

Wat een goddelijke melodie is dat, prachtig. :)

Nog zo'n top nummer van J-One & Phaeleh _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door mr.flame op 25-04-2012 22:49:38 ]
pi_110795583

of directe link:

Dubstep Mix #2 *2012* Epic! by TyronApollo

Nieuwe mix geupload :P

Natuurlijk zijn alle feedback en complimenten welkom

(In het begin zit trouwens een klein foutje, dan knalt hij er opeens in, waar dat vandaan komt weet ik ook niet :P)
pi_110824998
Dames en heren: de dubstepgitaar
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_110825109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dames en heren: de dubstepgitaar
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')