Dat moet je af en toe opnieuw doen, had ik ook. Doe de usb uit je telefoon en laptop, doe opnieuw in je laptop, houd volume omlaag ingedrukt en doe in telefoon. Ik had drie pogingen nodig geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef Apotheose het volgende:
hij blijft hangen in dit scherm:
[ afbeelding ]
of duurt dat gewoon lang?![]()
Ligt er aan hoe je hem aankoppelt. Is het met een ravijn, moker of drilboor? Dan is de kans op schade grootquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef Apotheose het volgende:
hmz nou er zit echt weinig / geen beweging in... Snap er niks van. Hoop niet dat dit schade kan toebrengen aan phone![]()
![]()
Zorg dat je laptop aan de lader ligt en stop met proberen als je telefoon onder de 50% batterijniveau komt. Als je telefoon namelijk uitvalt tijdens het updaten kun je een probleem hebben, anders is er weinig risico.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Apotheose het volgende:
ja ik stel me misschien aan maar ik vind dit nooit echt geruststellend.
Laat eens bij het aansluiten de volumeknop los na een paar seconden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Apotheose het volgende:
ja ik stel me misschien aan maar ik vind dit nooit echt geruststellend. Heb m nu al 8 x aangesloten maar hij doet niks. Stom.
![]()
Power knop + volume down knop (precies tegelijk)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef pindaplukker het volgende:
Fuuuuck, screenshot knop is na de update verdwenen.
Hoe maak ik nu een screenshot ??
Bij mij ook. Maar dat even opnieuw instellen is minder werk dan er hier een post over typenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
HuhSinds de update is het geluidje van de meldingen een standaard T-Mobile-geluid. Terwijl ik die niet heb ingesteld. Vaag...
Ik moest ook even m'n geluidje weer opnieuw instellen, en dat hele lange wachten voor hij ook maar iets ging doen heb ik ook gehad. Geduld hebben hielp.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
HuhSinds de update is het geluidje van de meldingen een standaard T-Mobile-geluid. Terwijl ik die niet heb ingesteld. Vaag...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:58 schreef Apotheose het volgende:
ja het is idd al verholpen. Ik ben altijd veel te snel ongeduldig...Thx anyways!
Half uurtje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:58 schreef Apotheose het volgende:
Nou ik dacht dat het verholpen was maar helaas... Hoe lang heb jij moeten wachten, Yvonne?
Foto?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef hybris132 het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
Klinkt als typische valschade bij zo'n scherm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef hybris132 het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
het punt is dat de telefoon niet gevallen is. Ik had dat ding in een kastje gelegd en de volgende ochtend zat er ineens een soort haarscheurtje in. 2 dagen later waren er een paar kleinere bijgekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkt als typische valschade bij zo'n scherm.
komt eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem aan dat ik de streep niet hoef te omcirkelen in de foto.
[ Bericht 8% gewijzigd door hybris132 op 20-07-2012 09:17:45 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |