Foto'squote:Op woensdag 4 april 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goh.
Ben nu onderweg naar huis, was al die tijd bij mijn vriend en had alleen hakken mee genomen. Dus loop nu als een kreupele over het station.
Noob.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goh.
Ben nu onderweg naar huis, was al die tijd bij mijn vriend en had alleen hakken mee genomen. Dus loop nu als een kreupele over het station.
I love you, baby,quote:
Daarom nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was the Hunger games toch een matige film. Het is dat ik op dinsdag gratis naar de bios kan want 9 euro was het niet waard
Hmm bepaalde mensen hebben daar een ander idee bijquote:Op woensdag 4 april 2012 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goh.
Ja leuk TS releasequote:
true truequote:
Meisjes A1.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:54 schreef Pixell het volgende:
Vrijdag een dansant op de hockey, ook met alle A jeugd.. Als dat maar goed gaat met bier voor 1e!
[ afbeelding ]
Die heb ik gehad, de 3e en laatste keer dat ik er ben wezen eten. Ben er nog steeds van aan het bijkomen. Een broodje helemaal volgelegd met ui, sla, tomaat, kaas en saus, en dan 5 cm dik aan vlees erop.quote:
Daar ga ik ook sowieso heen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gratis bioscoop vind ik dan nog leuker dan thuis kijken. Volgende week naar american pie
Son, I am proud.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, tentamen net binnengekopt als een baas. Volgens mij heb ik elke som goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |