abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:38:20 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_109717338
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)zorgt-voor-mega-rij/

Amerika is in de ban van de grootste jackpot ooit. Vandaag kan de gelukkige winnaar van de USA Mega Millions loterij ruim een half miljard dollar op zijn rekening bijschreven. De grootste gokkers van het land, de inwoners van Las Vegas, hebben echter een probleempje.
De staat Nevada is namelijk één van de vijf Amerikaanse staten die niet meedoet aan de miljoenenloterij. Daarom trekken inwoners van Las Vegas massaal naar het westen.


De rij voor Terrible's Lotto Store, precies op de grens tussen Californië en Nevada.

Precies op de grens tussen Nevada en Californië ligt namelijk Lotto Store Road. En aan de Californische kant van die weg ligt Terrible’s Lotto Store, voor inwoners van Vegas de meest dichtstbijzijnde winkel om legaal Lotto-tickets te kopen.


Terrible’s is voor de gelukzoekers uit Vegas slechts drie kwartier rijden, waardoor het miniscule dorpje Primm de afgelopen dagen werd overspoeld door mensen die een miniscule kans (1 op 176 miljoen) willen maken op de hoofdprijs. En dat zorgde voor enorme rijen voor de winkel van Terrible.

Volgens de Las Vegas Sun kon de wachttijd gisteren oplopen tot vier uur. Desondanks was de sfeer goed, aldus de krant. De wachtenden hadden namelijk genoeg om over te praten.

“The mood was festive as people excitedly discussed how they would spend their jackpot winnings, even though they had to wait upwards of four hours to enter the red-and-white lottery building near the Nevada-California border.”

Het winnende lotnummer wordt vanavond om acht uur plaatselijke tijd getrokken. De aanstaande miljonair zal nog wel belasting moeten betalen over de prijs.
===================
500 miljoen dollar als hoofdprijs. WTF...
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:40:18 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109717436
Hopelijk doen m'n ouders mee, lijkt me wel een aardige erfenis later :D
pi_109717602
Omzet wordt geschat op 1,2 miljard. Toch lekker voor IRS
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:49:10 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109717815
Ik snap nooit zo goed dat mensen spontaan loten gaan kopen als ze een bizar hoge prijs kunnen winnen. Alsof je al niet voor je hele leven binnen bent als je tien miljoen wint (op zich kan het al met minder natuurlijk). Alles daar boven is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet echt zaligmakend.

Als er nou een loterij komt waarbij er 500 prijzen van een miljoen komen, ja dan snap ik dat je massaal loten gaat inkopen. Want dan is er zowaar een enigzins redelijke kans (nog steeds heel klein natuurlijk) dat je een miljoen wint. Wat al een fantastisch bedrag is uiteraard.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:51:00 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109717886
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat mensen spontaan loten gaan kopen als ze een bizar hoge prijs kunnen winnen. Alsof je al niet voor je hele leven binnen bent als je tien miljoen wint (op zich kan het al met minder natuurlijk). Alles daar boven is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet echt zaligmakend.

Als er nou een loterij komt waarbij er 500 prijzen van een miljoen komen, ja dan snap ik dat je massaal loten gaat inkopen. Want dan is er zowaar een enigzins redelijke kans (nog steeds heel klein natuurlijk) dat je een miljoen wint. Wat al een fantastisch bedrag is uiteraard.
Omdat ze het niet kunnen verdragen dat ze wellicht wel hadden gewonnen als ze wel mee hadden gedaan.
pi_109718080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nooit zo goed dat mensen spontaan loten gaan kopen als ze een bizar hoge prijs kunnen winnen. Alsof je al niet voor je hele leven binnen bent als je tien miljoen wint (op zich kan het al met minder natuurlijk). Alles daar boven is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet echt zaligmakend.

Als er nou een loterij komt waarbij er 500 prijzen van een miljoen komen, ja dan snap ik dat je massaal loten gaat inkopen. Want dan is er zowaar een enigzins redelijke kans (nog steeds heel klein natuurlijk) dat je een miljoen wint. Wat al een fantastisch bedrag is uiteraard.
Met 500 mio kun je natuurlijk wel echt gek gaan doen. Met 10 mio moet je toch nog enige terughoudendheid betrachten.

Verder... who gives a shit?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109718287
Heerlijk om het geld te winnen... dan zou je echt denken dat je droomt _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O*
Maar je weet hoe hoger de prijs hoe minder kans op winnen omdat het bedrag wel financiert moet worden door mensen... dat betekent vele loten.
Als je in die rij alleen al staat is de kans om te winnen al super klein... laat staan het hele land :P
pi_109718311
Loterijen :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:17:07 #9
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_109718736
Dat is nog eens wat anders dan die paar miljoen van de staatsloterij. Maar ja, bij ons haalt de staat winstmarges waar ondernemers slechts van kunnen dromen.
  Forum Admin zaterdag 31 maart 2012 @ 00:26:25 #10
232445 crew  Specularium
pi_109719049
Maar hunnie hebben geen Gaston.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:28:03 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109719099
Vandaag hoorde ik iemand op de radio die een boek verkoopt in Amerika voor 40 dollar per stuk. Hij beweert dat het winnen van deze loterij niets met geluk te maken heeft en je er wel degelijk invloed op kunt uitoefenen. :')

Volgens mij heeft deze schrijver een stuk bauxiet in zijn hersenpan. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:35:43 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109719350
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:26 schreef Specularium het volgende:
Maar hunnie hebben geen Gaston.
Gaston is wel een baas inderdaad _O_
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:41:16 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109719569
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Vandaag hoorde ik iemand op de radio die een boek verkoopt in Amerika voor 40 dollar per stuk. Hij beweert dat het winnen van deze loterij niets met geluk te maken heeft en je er wel degelijk invloed op kunt uitoefenen. :')

Volgens mij heeft deze schrijver een stuk bauxiet in zijn hersenpan. :')

:{²
Als hij een miljoen boeken verkoopt dan is z'n verdienste hoger dan de gemiddelde lotto-jackpot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109719964
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk doen m'n ouders mee, lijkt me wel een aardige erfenis later :D
Dan mag je hopen dat ze het niet verbrassen ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:57:25 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109720051
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan mag je hopen dat ze het niet verbrassen ;)
Ze kan beter hopen dat ze zorgen dat het niet onder NL erfrecht valt, belastingtechnisch :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109720083
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Leandra het volgende:
Ze kan beter hopen dat ze zorgen dat het niet onder NL erfrecht valt, belastingtechnisch :+
Dat is punt 2 ja ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109720416
Een half miljard is wel heerlijk om te winnen. Je kan direct heel je familie in de "adelstand" verheffen.
pi_109720527
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:12 schreef PKRChamp het volgende:
Een half miljard is wel heerlijk om te winnen. Je kan direct heel je familie in de "adelstand" verheffen.
Voor 30 Britse Pond kun je al een titel kopen: http://www.highlandtitles.com/
Hoef je geen half miljard voor te winnen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109726984
Er is een tijdje terug een onderzoek geweest naar wat voor geluk het winnen van een idiote hoge schandalige prijs nu brengt.
Verrassend genoeg waren die mensen na verloop van tijd ongelukkiger dan voor het winnen van die prijs. Behalve mensen die heel veel weggaven aan goede doelen trouwens.

Ik zal eens kijken of ik een link kan vinden van dat onderzoek.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_109727202
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Vandaag hoorde ik iemand op de radio die een boek verkoopt in Amerika voor 40 dollar per stuk. Hij beweert dat het winnen van deze loterij niets met geluk te maken heeft en je er wel degelijk invloed op kunt uitoefenen. :')

Volgens mij heeft deze schrijver een stuk bauxiet in zijn hersenpan. :')

:{²
Het gros van de mensen die een loterij winnen worden er niet gelukkiger op, nee.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:44:06 #21
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_109727333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Voor 30 Britse Pond kun je al een titel kopen: http://www.highlandtitles.com/
Hoef je geen half miljard voor te winnen.
Gaaf :7

Werkt dat ook in Nederland?
Lord op m'n paspoort lijkt me wel wat.
pi_109728003
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:38 schreef Xa1pt het volgende:

Het gros van de mensen die een loterij winnen worden er niet gelukkiger op, nee.
Hetgeen niet aan het geld ligt, maar aan hoe de omgeving daar vaak mee omgaat (lees: willen ook even meevreten uit de ruif).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:09:09 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109728024
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze kan beter hopen dat ze zorgen dat het niet onder NL erfrecht valt, belastingtechnisch :+
Geen zorgen :+ De grootste zorg is dat de kans zo klein is om te winnen :')

O de prijs is blijkbaar al gevallen? Dan heb ik zeker pech want ik heb niks gehoord ;(
pi_109730615
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef kwiwi het volgende:
O de prijs is blijkbaar al gevallen? Dan heb ik zeker pech want ik heb niks gehoord ;(
Of ze liggen bewustloos onder de tafel met een papieren fesstmutsje op, en met op en naast de tafel 34 lege flessen sterke drank.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:17:18 #25
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109731271
En als Nevada het verboden heeft, en ze inwoner zijn van Neevada betekent dat niet dan dat ze ook niet uitbetaald mogen krijgen?

Of is het verbod alleen op de aankoop van de kaartjes? :?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')