abonnement Unibet Coolblue
pi_110015261
Neukt er hier ook nog eens iemand zonder er voor te betalen?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:23:14 #52
282714 Sovjet
CCCP ☭
pi_110015322
Nog nooit betaald voor seks... zal nooit gebeuren ook. Stappen en een goed en open (spontaan) karakter zijn meer dan genoeg om regelmatig van bil te kunnen gaan.
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
pi_110023817
Sesks isf goedd!! Bier ookhf
pi_110038018
Nederlands, Surinaams, Antiliaans, Zuid-Koreaans
  zondag 8 april 2012 @ 14:39:24 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_110056987
+Bulgaars
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_110106982
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 01:13 schreef area51 het volgende:
Nederlandse
Duitse
Poolse
Slowaakse
Belgische
Franse
Letse
Russische
Belarussische
Oekrainse
Hongaarse
Roemeense
Bulgaarse
Albaanse
Macedonische
Turkse
Egyptische
Dominicaanse
Braziliaanse
Jamaicaanse
Cubaanse
Thaise
Chinese
Jij gaat ook weleens naar de hoeren?
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110107100
met dames uit....Nederland/Italië/IJsland/Algerije ennnnn of course...Friesland( 8)7 ) :W
pi_110107345
Friesche poppedopjes zijn lekkerrr
pi_110107724
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Pisica het volgende:
Friesche poppedopjes zijn lekkerrr
Ja er lopen verrassend veel leuke rond....wat opzich weer raar is als je die mannen ziet...hehehe...nee het enige wat me aan hun stoort is dat accent wat ze dan(meestal) hebben...als ik moet kiezen dan liever een zachte G dan dat Friese klote-toontje O-)
pi_110107746
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Ja er lopen verrassend veel leuke rond....wat opzich weer raar is als je die mannen ziet...hehehe...nee het enige wat me aan hun stoort is dat accent wat ze dan hebben...als ik moet kiezen dan liever een zachte G dan dat Friese klote-toontje O-)
Hoeveel moet het kosten?
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110107840
ze zijn lief, lekker, sympathiek en vaak bescheiden in Fryslan, maar dat zijn ze in bv Limburg ook wel....
het accent: vaak denken ze zelf dat ze wel hel goed abn spreken ...
maar al met al leuke provincie hoor
pi_110108369
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Hoeveel moet het kosten?
Die snap ik even niet.... 8)7

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:27 schreef Pisica het volgende:
ze zijn lief, lekker, sympathiek en vaak bescheiden in Fryslan, maar dat zijn ze in bv Limburg ook wel....
het accent: vaak denken ze zelf dat ze wel hel goed abn spreken ...
maar al met al leuke provincie hoor
Dat dus, het is ook geen ramp of zo, maar sommige hebben het zo erg dat het me tegenstaat 8-)
pi_110108602
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Die snap ik even niet.... 8)7

Simpel zat: hoeveel breezertjes duw je erin voor je met het poesje mag spelen.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110108917
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Simpel zat: hoeveel breezertjes duw je erin voor je met het poesje mag spelen.
Ten eerste, aan jou een vraag, hoeveel gaat het kosten om ons jouw domme opmerkingen te besparen? :P

Maar om dan even in te gaan op je vraag(die meer over jou zegt dan over mij....ook gezien je hoerenloperij in Duitsland ;) )

Ik ga soms wel eens met een vrouw wat drinken, wat ik dan niet doe...is opletten hoeveel ze drinken, ik ben namelijk zo'n vreemd persoon die iemand dan wil leren kennen, ot het simpelweg leuk wil hebben....en niet alleen maar zit te tellen: hoeveel kost me dit?..zou ik jou ook aanraden ;)

By the way....als ik met een meid afspreek om wat te gaan drinken zijn ze toch echt ergens in de 20.... dus de kans op een breezer is vrij klein aangezien de meeste vrouwen, let op, vrouwen( hoeren weet ik niet) .....na hun 20ste geen breezers meer tanken ;)
pi_110109386
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Ten eerste, aan jou een vraag, hoeveel gaat het kosten om ons jouw domme opmerkingen te besparen? :P

Maar om dan even in te gaan op je vraag(die meer over jou zegt dan over mij....ook gezien je hoerenloperij in Duitsland ;) )

Ik ga soms wel eens met een vrouw wat drinken, wat ik dan niet doe...is opletten hoeveel ze drinken, ik ben namelijk zo'n vreemd persoon die iemand dan wil leren kennen, ot het simpelweg leuk wil hebben....en niet alleen maar zit te tellen: hoeveel kost me dit?..zou ik jou ook aanraden ;)

By the way....als ik met een meid afspreek om wat te gaan drinken zijn ze toch echt ergens in de 20.... dus de kans op een breezer is vrij klein aangezien de meeste vrouwen, let op, vrouwen( hoeren weet ik niet) .....na hun 20ste geen breezers meer tanken ;)
Voor 2k houd ik voortaan mijn mond wel hoor. Ik vraag me af wat hoerenloperij in Duitsland ermee te maken heeft.

Ik zeg niet dat je zit te tellen. Ik vraag me gewoon af hoeveel drankjes jij er in hebt gepleurd voor ze met haar beentjes wijd gaat. Zo'n lastige vraag is dat toch niet?
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110109577
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Voor 2k houd ik voortaan mijn mond wel hoor. Ik vraag me af wat hoerenloperij in Duitsland ermee te maken heeft.

Ik zeg niet dat je zit te tellen. Ik vraag me gewoon af hoeveel drankjes jij er in hebt gepleurd voor ze met haar beentjes wijd gaat. Zo'n lastige vraag is dat toch niet?
En daar heb ik meer dan ruimschoots antwoord op gegeven, dat je dat niet schijnt te kunnen verwerken in jouw brein is niet mijn probleem, ik heb dus geen drank nodig(zoals sommige hoerenlopers misschien) om een vrouw te verleiden....maarja ik weet dat niet iedereen zo gezegend is... ;) have a nice day
pi_110110219
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:00 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

En daar heb ik meer dan ruimschoots antwoord op gegeven, dat je dat niet schijnt te kunnen verwerken in jouw brein is niet mijn probleem, ik heb dus geen drank nodig(zoals sommige hoerenlopers misschien) om een vrouw te verleiden....maarja ik weet dat niet iedereen zo gezegend is... ;) have a nice day
Of ben je gewoon te gierig om een drankje te kopen voor die gieren?
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110111303
ze zijn wel gierig hoor die Friesche popjes ...wat dat betreft zijn ze in het zuiden des lands wat meer geëmancipeerd...
maar goed als je er wat breezers in gooit kun je er wel je voordeel mee doen en zo voor een kleine investering een prachtige meid aan je stok rijgen
pi_110116244
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef Pisica het volgende:
ze zijn wel gierig hoor die Friesche popjes ...wat dat betreft zijn ze in het zuiden des lands wat meer geëmancipeerd...
maar goed als je er wat breezers in gooit kun je er wel je voordeel mee doen en zo voor een kleine investering een prachtige meid aan je stok rijgen
Nou daar heb ik dan weer weinig van gemerkt _O- maargoed, nu hebben we het over een nationaliteit die geen nationaliteit is 8)7
pi_110117329
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

maargoed, nu hebben we het over een nationaliteit die geen nationaliteit is 8)7
jij kwam met Friesland aanzetten :{
Maar goed, inderdaad terug on topic...ik houd wel van laaiende dames uit Roemenie/Polen en dat soort streken...die zijn niet zo lief als de Friesche popjes maar wat tegengas is ook wel lekker, al kan je daar ook een kippeboutje uit de randstad voor nemen
pi_110117438
quote:
18s.gif Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef Pisica het volgende:

[..]

jij kwam met Friesland aanzetten :{
Maar goed, inderdaad terug on topic...ik houd wel van laaiende dames uit Roemenie/Polen en dat soort streken...die zijn niet zo lief als de Friesche popjes maar wat tegengas is ook wel lekker, al kan je daar ook een kippeboutje uit de randstad voor nemen
Nouja nu je het zegt, ik heb wel iets met de oostblok dames, haha, alleen geen seks mee gehad, en daar gaat het toch wel om hier :X
pi_110117500
Oostblokdames zijn kk geil!
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_110118290
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Oostblokdames zijn kk geil!
Zo kan je het ook beschrijven ja :')

ik vind ze vaak wel een sterke persoonlijkheid hebben, en de gelaatstrekken zijn gewoon nice....hoe geil ze wel of niet zijn kom ik misschien nog wel es achter _O-
pi_110119192
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Zo kan je het ook beschrijven ja :')

ik vind ze vaak wel een sterke persoonlijkheid hebben, en de gelaatstrekken zijn gewoon nice....hoe geil ze wel of niet zijn kom ik misschien nog wel es achter _O-
Ze hebben humor :) en laaiend dat ze kunnen worden als ze hun zin niet krijgen _O-
het is weer eens wat anders dan een Prada/Gucci/Fendi meisje uit Laren
  woensdag 11 april 2012 @ 13:40:05 #75
282714 Sovjet
CCCP ☭
pi_110179188
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:05 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Oostblokdames zijn kk geil!
Eensch... Westeuropese vrouwen zijn over het meerendeel veel minder vrouwelijk. Qua uiterlijk en qua innerlijk. Maar goed in elk land heb je mooierds en gedrochten. Hier alleen meer gedrochten dan mooierds... :P
☭ Да здравствует коммунизма! ☭
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')