Neequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Lastpost het volgende:
Moeite doen om een mail te sturen over dergelijke zaken![]()
Buiten dat, onterechte klacht:
[ afbeelding ]
Zeker als je ziet dat ditzelfde het geval is bij PSV-Heerenveen en Twente-Feyenoord.
Ik wind mij niet op, ik vind het alleen opvallend dat het altijd zo is maar dat kon ik ook wel van die neuzen zender verwachten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef Het.Beest het volgende:
Ah joh. Waarom zou je je daar in godsnaam druk om maken. Wat wil je dan? Twee pagina's die netjes over ADO Den Haag en de andere twee over Ajax? Natuurlijk wordt Ajax wat nadrukkelijker besproken, heeft ook te maken met hun nieuwe titelkansen neem ik aan. ADO doet momenteel voor spek en bonen mee, daar valt wat mij betreft verder ook niet zo gek veel over te melden. Ik ben hartstikke voor Feyenoord, maar als je je hier over opwindt heb je binnen de kortste keren een diepe depressie te pakken.
Stukje 1 staat toch echt geschreven vanuit Ado perspectief, dat het negatief opent doet daar niets aan af en blijft toch echt gaan over beiden clubs zoals ook elders op de pagina's terug te zien is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Hier gaat stukje 1 over ajax, 2 en 3 ook.
Bij Feyenoord - Twente: Stukje 1 Feyenoord stukje 2 Twente en stukje 3 gezamelijk over vorig seizoen.
NOS kijk ik al niet meer maar af en toe wel handig teletekst op de computer voor de uitslagen. Studio sport ben ik mee gekapt net als die andere zooi die ze uitzenden. Ik houd het meestal gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord en de rest van de week kijk ik bijna geen tv.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:04 schreef Het.Beest het volgende:
Er zijn inderdaad wel eens dingen waar ik ook mijn twijfels bij heb, maar over het algemeen probeer ik mij er niet aan te storen. In het verleden heb ik wel eens gehad dat ik naar een wedstrijd van Ajax keek op Eredivisielive en constateerde dat het stadion halfleeg was. Om dan vervolgens op teletekst te lezen dat de ArenA met 47.000 man bommetje vol zat is dan wel een beetje gek. Veel liever stop ik mijn tijd in het weerleggen van onjuiste informatie over Feyenoord. Ik wist nog dat de Telegraaf niet al te lang geleden met een sensatiekop kwam op hun site over mogelijke rellen tijdens de benefietwedstrijd van Feyenoord tegen de IJsselmeervogels. Daar klopte niets van en binnen no-time was de dikke headliner weer van de site. Die sensatiezoekerij vind ik dan toch een stuk storender.
Nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:14 schreef Arcee het volgende:
Teletekst.
Mensen die Teletekst niet meer gebruiken.:')
Dagelijks, al decennia lang.quote:
Of sommige clubs lopen minder hard in de reet van NOS te borenquote:
Hehe, dit ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of sommige clubs lopen minder hard in de reet van NOS te borenStudio Voetbal is hier een mooi voorbeeld van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |