abonnement Unibet Coolblue
pi_109612317
Oh ik ben Dana-fan O+ wat n leukerd
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:58:39 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109613367
Wat een scheetjes zijn het toch O+ O+ +++
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:59:42 #128
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_109613423
En toch nog een Dido *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_109613733
Wat worden ze toch leuk O+
pi_109615461
Ow even tussendoor een update over Ollie, hij heeft vandaag moed gevat 8-) en is over de schutting van de buren gesprongen en heeft samen met Bo van de buren een kikker gevangen , maar de buurman heeft de kikker gered en mijn man gaat hem dadelijk in de beek uitzetten O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_109615533
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef indaha het volgende:
Ow even tussendoor een update over Ollie, hij heeft vandaag moed gevat 8-) en is over de schutting van de buren gesprongen en heeft samen met Bo van de buren een kikker gevangen , maar de buurman heeft de kikker gered en mijn man gaat hem dadelijk in de beek uitzetten O+
Arme meneer Indaha! Zijn Ollie uit de tuin én een bijna overleden kikker. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109615641
Ja het is moeilijk om de kinders te zien uitvliegen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_109615726
Alle katjes zijn natuurlijk schattig. Maar Dali O+ Ziet er zo knuffelbaar uit. Wat n leuk ventje!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_109617785
yay voor Dido :Y *O* >:)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_109618399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik ben Dana-fan O+ wat n leukerd
Ik ben het helemaal met je eens! O+
pi_109618826
Dido en ik hebben een goed gesprek gehad. :7
Gillen én blazen als ik haar optil: dat motte we niehebbenie. }:|

Dus nadat ze 5 minuten op schoot had lopen klagen en piepen (broerlief die mee was gereisd begon van weeromstuit ook te piepen en Dot kwam regelmatig eens snuffelen waar alle commotie om ging) ging mevrouwtje opeens op haar hurkjes zitten en heeft met grote ogen naar me omhoog zitten staren terwijl ik het over van alles en vooral niets had. _O-

En daarna weer gillen toen ze terug de mand in mocht. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109618850
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens! O+
Ik vind Dana ook zo kewl. O+ :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109620517
Ze worden echt steeds leuker O+ En wat gaat het snel :o

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:05 schreef Cat22 het volgende:

Zij wilde Dot wel maar die moet buiten kunnen en ze wonen op een flat. Ik ben heel benieuwd of dat een echte gezinspoes wordt. Maar anders zou ze best daar in de buurt kunnen rondhangen. Genoeg mensen die op haar letten. Ik heb ze gezegd dat evt. met het asiel te overleggen.
Zou ze dan misschien ergens een schuilhuisje kunnen krijgen ofzo ?
pi_109620857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze worden echt steeds leuker O+ En wat gaat het snel :o

[..]

Zou ze dan misschien ergens een schuilhuisje kunnen krijgen ofzo ?
Zoiets zou dan wel moeten ja en volgens mij kan ze daar overdekt terecht. Haar vorige nestje had ze ook in de flat gekregen ergens. (niet precies gevraagd hoe en waar maar ik gok in een berging of zo). En de halve flat schijnt haar te voeren.
Maar als het effe kan heb ik haar toch liever in een eigen huis met buitenruimte en met eckte eigen baas dan op straat waar toch minder controle is (stel dat de verzorgers verhuizen bijvoorbeeld). Even afwachten dus hoe poesje zich gaat gedragen de komende tijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109729325
Dot en ik hebben samen gelunched. :Y) We hadden voor de salade Nicoise gekozen. Na ja, zij voor de tonijn, ik voor de rest. :9



Nieuwe fase! *O*

De mand is omgedraaid zodat de grutjes op stap kunnen als ze het willen (Dot kwaad!). Maar men vond het nog wat spannend. Dido (natuurlijk :') ) ging even op stap maar na een hoop gepiep en gemiew heb ik haar maar weer bij de familie gezet.


De grutjes hebben het spelen nu ook ontdekt. _O-








En wilden allemaal best even poseren. O+






Maar daar word je wel moe van....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109729587
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:28:30 #142
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_109729947
Wat een leukers O+. Elke nieuwe update vind ik ze weer leuker worden. En wat is dot een statige (bijna chagrijnige, dat wel) poes voor die blik en die houding van d'r.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_109729987
Wat een heerlijkheid !!
Ik kan me helemaal voorstellen dat het voor Dot even schrikken is dat kittens de veilige doos verlaten, haar overzicht, wat doe je ?! :D

Ik vind haar twee verschillende gekleurde poten zo mooi.
pi_109732339
Wat zijn ze al weer gegroeid ,wat leuk dat spelen *; en trotse mama Dot erbij O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_109754624
O+

Tis weer smullen die kleintjes met hun mooie mama..
pi_109754765
Wat een leukerds O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 1 april 2012 @ 15:17:38 #147
269689 crew  Viv
pi_109765013
Haha die rooie knabbelt een heel filmpje lang op z'n achterpootje terwijl de rest druk aan het spelen is. O+
  maandag 2 april 2012 @ 02:12:42 #148
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_109791832
Is Dali nou gemarmerd of is dat maar schijn? :o
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_109801335
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 02:12 schreef Takaiki het volgende:
Is Dali nou gemarmerd of is dat maar schijn? :o
Gemarmerd. :Y

Dido is en blijft de dappere (dodo). O+ Ik zie haar al regelmatig buiten de mand rondscharrelen. En zelfs Dot gaat soms naast me zitten en prrrt en roept op de kinderen dat ze maar eens moeten komen kijken. :D Op Dali en Dido na heeft nog niemand belangstelling.

Dot moest gisteren weer ONTZETTEND (lees: tanden en nagels, lang leve de handschoenen!) boos op me zijn. :( :( :(

Ik had namelijk het gore lef om de kraammand te verschonen. Het was echt nodig, ik doe het het liefst één keer per week maar omdat deze versie best schoon was en madam zo over de zeik gaat als het om mand en kittens had ik het achterwege gelaten.
Zaterdag was hij echt flink vies geworden met allerlei kitten diarreetjes. Ik heb een vermoeden van de dader: Dirkje. Want die scheet me zondagmorgen onder toen ze bij mij op schoot zat. Broek vies en arme Dido (die erbij zat) had ook kop en kont onder de poep. :|W

Maar het meiske kon er weinig aan doen, ze had diarree. Wat ook wel bleek toen ik ze woog, mevrouwtje was niks bijgekomen. Verder lekker slobberen en levendig. En vanaf gisteren geen ongelukjes meer in de mand dus waarschijlijk is dat wel weer in orde.
Nu wegen Dido en Dana ieder zo'n 450 gram en Dirkje en Dali vormen de achterhoede met gewichtjes rond de 400 gram.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109858275
Zo. :{w En nu flikker op met je mand verschonen. :(


Begrepuh? :( Begrepuh? :(

O NOES! :o


De grutjes gaan op Expeditie! *)

Eerst voorzichtig kijken...



Opeens ontdekte iedereen het (inclusief Dot): een wereld buiten de mand.





Ruim is de kinderkamer nog niet, dus zeker als er een grote Cat bij zit, is het best wel dringen. Maar gelukkig vond Dot nog een eigen ligplek.


Al was die even later niet goed en wilde ook zij bij mij in de buurt rondhangen. O+


Dat je kunt scharrelen wil trouwens niet zeggen dat je alles al snapt. _O-
:?

:? :?


En dan is er mammamelk O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')