Ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Erg teleurstellend trouwens toen ze op haar eigen planeet haar masker afdeed.
Ik zat echt met het idee van "yess, eindelijk krijgen we haar te zien", 't was ook het perfecte moment ervoor: Tali thuis, met steentje in d'r hand, dankbaar dat Shep dit voor elkaar heeft gekregen...
...en we zien een rug
Hij speelt adeptquote:
Alleen een pistool meenemen en het helpt ook als je een andere biotic in je team hebt die jou warp kan raken voor een explosion.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ook die cooldown is te lang om er nog een warp/throw voor detonation achteraan te gooien.
Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:20 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
Onderstaande is wel een aardig artikel waarom de klagende fans wel degelijk een punt (wel geteld 5 zelfs) hebben:
http://www.gamefront.com/(...)s-the-fans-are-right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Het is idd heel vervelend als mensen op mijn warp target gaan lopen schieten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Alleen een pistool meenemen en het helpt ook als je een andere biotic in je team hebt die jou warp kan raken voor een explosion.
Tevens helpt het als je non-biotic teammates de andere enemies neermaaien ipv die ene (van de 3 of 4) die blauw is, maar dat laatste is vrij lastig voor de meeste mensen .
Dubbel throw helpt ook niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Het is idd heel vervelend als mensen op mijn warp target gaan lopen schieten.
Ik heb ook alleen een pistool bij me, maar ze duiken gewoon weg van mijn throw als ik ze geraakt heb met warp. Public lobbies zijn gewoon om te huilen soms.
Ontploft niet. Anders was het mooi geweest, die cooldown is super kort.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
Laatste keer over het einde.
[..]
Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.
De andere drie punten zijn of pertinent onwaar of gewoon zeer open voor interpretatie.Grootste probleem is dat ze deden voorkomen dat je in Rome, Milaan, Napels kon uitkomen terwijl je eigenlijk altijd in Rome uitkomt en het maakt niet heel veel uit of je nou via Parijs, Munchen of New York gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk net als Sinji dat ze teveel variabelen hadden waardoor het onmogelijk / te duur werd om voor al die mogelijkheden een fatsoenlijk einde te verzinnen.Get it and Bet it
Ik wel en dat was een nederlander .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand horen ragen in een public game
Uh. Dat maakt heel veel uit. Een verhaal bestaat niet alleen uit een begin en een einde. Ooit een boek gelezen? Mass Effect is een game en geen boek, maar de fundamenten van verhaalvertelling zijn nog steeds toepasbaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat ze deden voorkomen dat je in Rome, Milaan, Napels kon uitkomen terwijl je eigenlijk altijd in Rome uitkomt en het maakt niet heel veel uit of je nou via Parijs, Munchen of New York gaat.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
Laatste keer over het einde.
[..]
Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.
De andere drie punten zijn of pertinent onwaar of gewoon zeer open voor interpretatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp dat jij geen problemen hebt met het einde, dat heb ik ook niet. Maar wees er tenminste wel open voor waarom anderen er wél problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh. Dat maakt heel veel uit. Een verhaal bestaat niet alleen uit een begin en een einde. Ooit een boek gelezen? Mass Effect is een game en geen boek, maar de fundamenten van verhaalvertelling zijn nog steeds toepasbaar.
Overigens zijn er genoeg mogelijkheden om op andere eindes uit te komen, maar goed. Dat hoef ik niet nog een keer te vertellen.
Bioware heeft hard geadverteerd in hun game als een die sterk onderhevig is aan keuzes. Het einde, oftewel de climax van al deze keuzes blijkt eentje te zijn waaruit je kan kiezen uit welke kleur shockwave de Reapers worden verslagen.
Dat vind ik niet het meest vreemde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is trouwens best vreemd dat humans (en quarians naar aanleiding van Tali's foto) de enige rassen zijn die haar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |