abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:20:25 #26
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109172292
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:13 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Erg teleurstellend trouwens toen ze op haar eigen planeet haar masker afdeed.
Ik zat echt met het idee van "yess, eindelijk krijgen we haar te zien", 't was ook het perfecte moment ervoor: Tali thuis, met steentje in d'r hand, dankbaar dat Shep dit voor elkaar heeft gekregen...

...en we zien een rug :X }:|
Dit :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:21:23 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109172334
Wat ik echt denk is dat Bioware met Mass Effect 1 en 2 te veel variabelen hebben gecreëerd en daarmee geen idee hadden hoe zij al deze keuzes konden implementeren in een einde. En dan hebben we het niet eens over eindes die genoeg voldoening zouden bevatten voor iedereen.

Dus hebben ze maar besloten om het niet te doen en een massive Deus Ex Machina einde eraan te kleven. Kost minder tijd en geld.
pi_109172719
Omfg, mensen zijn serieus TE dom.
Dus, iemand gaat dood, hij gaat uit het potje. Ok, beetje triest, maar kan het begrijpen. Wave start opnieuw omdat hij de host is. Die wave, gaat er nog iemand dood, en de rest ook. Dus het potje zou gewoon afgelopen zijn, en we zouden onze credits en xp krijgen. Maar de host gaat eruit voordat de mission failed. Hij krijgt zijn xp en credits niet, en wij beginnen opnieuw. Dit keer met 2 man. Allebei dood, ik deed mijn best niet, wilde gewoon kappen en mijn shit krijgen. Gaan we allebei dood, gaat die andere dude eruit, weer hij zijn shit niet, en ik begin opnieuw in mijn eentje aan wave 6. Wtf is er mis met sommige mensen? :') Als ze letterlijk 5 seconden langer wachten krijg je je xp etc gewoon.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:32:29 #29
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109172744
Ik denk dat ze veel dingen hebben geschrapt omdat ze anders tijd tekort kwamen.
Zoals zo'n scene waarbij je Tali eindelijk eens ziet.
Zouden ze op T-shirts moeten drukken : I've played 3 series of mass effect and all i got is this lousy photo :(

En het gaat helemaal niet om een happy end voor Shepherd, een slecht eind is ook prima maar laat daar dan meer van zien.
Ik heb het gevoel alsof ik een film zit te kijken en vlak voor het eind blijkt het bestand corrupt te zijn.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:33:39 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109172779
Waarom blijven sommige mensen Shepard verkeerd schrijven? Je hebt toch inmiddels 3 delen gespeeld of niet? :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:34:18 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109172802
Shepard-commander.

Legion :'( :'(

WHY U DIE WHYYYYYYYYYYYYY
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109172812
Overigens is Adept compleet useless in silver. Al die mobs ontwijken je attacks gewoon. Ze rollen gewoon weg en je mist elke warp/throw, tenzij je er vlak voor gaat staan, waardoor je meteen doodgaat.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:35:37 #33
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109172850
Gewoon snipen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109172876
Eh, nee. Want dan zijn je cooldowns zo lang als de leeftijd van de zon.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:36:42 #35
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109172888
Stasis bubble yo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:37:03 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109172897
Heb je cooldowns nodig dan als soldier?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109172906
Ook die cooldown is te lang om er nog een warp/throw voor detonation achteraan te gooien.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:37:41 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109172929
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Heb je cooldowns nodig dan als soldier?
Hij speelt adept ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_109172999
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ook die cooldown is te lang om er nog een warp/throw voor detonation achteraan te gooien.
Alleen een pistool meenemen en het helpt ook als je een andere biotic in je team hebt die jou warp kan raken voor een explosion.
Tevens helpt het als je non-biotic teammates de andere enemies neermaaien ipv die ene (van de 3 of 4) die blauw is, maar dat laatste is vrij lastig voor de meeste mensen :').
Get it and Bet it
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:41:34 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109173064
Laatste keer over het einde.

quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:20 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
Onderstaande is wel een aardig artikel waarom de klagende fans wel degelijk een punt (wel geteld 5 zelfs) hebben:

http://www.gamefront.com/(...)s-the-fans-are-right
Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.

De andere drie punten zijn of pertinent onwaar of gewoon zeer open voor interpretatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109173148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Alleen een pistool meenemen en het helpt ook als je een andere biotic in je team hebt die jou warp kan raken voor een explosion.
Tevens helpt het als je non-biotic teammates de andere enemies neermaaien ipv die ene (van de 3 of 4) die blauw is, maar dat laatste is vrij lastig voor de meeste mensen :').
Het is idd heel vervelend als mensen op mijn warp target gaan lopen schieten. :P
Ik heb ook alleen een pistool bij me, maar ze duiken gewoon weg van mijn throw als ik ze geraakt heb met warp. Public lobbies zijn gewoon om te huilen soms.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:47:23 #42
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109173293
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Het is idd heel vervelend als mensen op mijn warp target gaan lopen schieten. :P
Ik heb ook alleen een pistool bij me, maar ze duiken gewoon weg van mijn throw als ik ze geraakt heb met warp. Public lobbies zijn gewoon om te huilen soms.
Dubbel throw helpt ook niet?
pi_109173318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dubbel throw helpt ook niet?
Ontploft niet. Anders was het mooi geweest, die cooldown is super kort.
Maar ik ben ook nog maar level 13, dus misschien wordt het allemaal wat makkelijker.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:50:06 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109173415
Ik heb trouwens nog nooit iemand horen ragen in een public game :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_109173435
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
Laatste keer over het einde.

[..]

Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.

De andere drie punten zijn of pertinent onwaar of gewoon zeer open voor interpretatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste probleem is dat ze deden voorkomen dat je in Rome, Milaan, Napels kon uitkomen terwijl je eigenlijk altijd in Rome uitkomt en het maakt niet heel veel uit of je nou via Parijs, Munchen of New York gaat.

Ik denk net als Sinji dat ze teveel variabelen hadden waardoor het onmogelijk / te duur werd om voor al die mogelijkheden een fatsoenlijk einde te verzinnen.
Get it and Bet it
pi_109173477
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand horen ragen in een public game :P
Ik wel *O* en dat was een nederlander _O-.
Get it and Bet it
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:53:48 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109173554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Grootste probleem is dat ze deden voorkomen dat je in Rome, Milaan, Napels kon uitkomen terwijl je eigenlijk altijd in Rome uitkomt en het maakt niet heel veel uit of je nou via Parijs, Munchen of New York gaat.
Uh. Dat maakt heel veel uit. Een verhaal bestaat niet alleen uit een begin en een einde. Ooit een boek gelezen? Mass Effect is een game en geen boek, maar de fundamenten van verhaalvertelling zijn nog steeds toepasbaar.

Overigens zijn er genoeg mogelijkheden om op andere eindes uit te komen, maar goed. Dat hoef ik niet nog een keer te vertellen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109173724
Het is trouwens best vreemd dat humans (en quarians naar aanleiding van Tali's foto) de enige rassen zijn die haar hebben.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:01:14 #49
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109173857
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Fir3fly het volgende:
Laatste keer over het einde.

[..]

Twee prima punten. Het einde was inderdaad te kort (hoewel een groot gedeelte van de gesprekken daarvoor er ook wel onder kunnen vallen) en zoals ook te zien is hier is een te groot gedeelte niet duidelijk genoeg uitgelegd. Dat is inderdaad een grote fout van BioWare.

De andere drie punten zijn of pertinent onwaar of gewoon zeer open voor interpretatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Uh. Dat maakt heel veel uit. Een verhaal bestaat niet alleen uit een begin en een einde. Ooit een boek gelezen? Mass Effect is een game en geen boek, maar de fundamenten van verhaalvertelling zijn nog steeds toepasbaar.

Overigens zijn er genoeg mogelijkheden om op andere eindes uit te komen, maar goed. Dat hoef ik niet nog een keer te vertellen.
Ik begrijp dat jij geen problemen hebt met het einde, dat heb ik ook niet. Maar wees er tenminste wel open voor waarom anderen er wél problemen mee hebben.

Bioware heeft hard geadverteerd in hun game als een die sterk onderhevig is aan keuzes. Het einde, oftewel de climax van al deze keuzes blijkt eentje te zijn waaruit je kan kiezen uit welke kleur shockwave de Reapers worden verslagen.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:01:16 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109173862
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is trouwens best vreemd dat humans (en quarians naar aanleiding van Tali's foto) de enige rassen zijn die haar hebben.
Dat vind ik niet het meest vreemde.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')