Als 't alleen om een deur gaat? Dan is 't wel duur. Ik ken veel spuiters die een stuk goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef r8v2 het volgende:
Ik vind dat niet echt duur. Spuiten in Polen is goedkoper ja, maar voor NL vind ik dat inclusief laswerk best een nette prijs.
Zal ik morgen eens doen, kan ik gelijk de foto's naar wimbo in barneveld sturen en naar drieskens ofzo? Ook een volvo klassiekers restaurateurquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:53 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Als 't alleen om een deur gaat? Dan is 't wel duur. Ik ken veel spuiters die een stuk goedkoper zijn.
Hyman: doe eens pics wat er allemaal roestig is?
Tis ook nog niet echt heel warm dus heb je ook nog niet ècht de airco nodig, als je maar voor de zomer hebt ofzo is het goed tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, draagarmen links en rechts besteld, motorsteunrubber is al binnen. Kwam er gister helaas wel achter dat de airco niet aanslaat. Overbruggen van de druksensor leert me dat er te weinig druk in het systeem zit, terwijl het in november volgens de facturen nog afgevuld is, zal wel ergens lekken dus Wordt vast weer een prijzig verhaal
Eerst draagarmen en motorsteunrubber maar doen, heeft wat meer prioriteit
Ook student he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt, maar airco onderhoud is een stukje lastiger zelf te doen (of je moet gewoon die 10 bar slangen los trekken ) en vaak fiks aan de prijs. Daar baal ik dus van
I feel you bro!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
Jep
Die draagarmen zijn al weer een 'rib uit m'n lijf' na de velgen Is maar 150 euro, maar dan moet hij ook nog uitgelijnd worden
Zo'n airco kan ik er dan niet bij hebben De vorige eigenaar was ook oprecht verbaasd omdat hij 5 maanden terug nog afgevuld, gevacumeerd en gerepareerd (verbindingsstukje vervangen) is. Vage shit
Zag dat de stekker wel nogal geoxideerd was, dus die ga ik voor de zekerheid gewoon even schoon maken
Ja airco is maf duur idd. Bij mijn auto kost dat ook een godsvermogen :Squote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt, maar airco onderhoud is een stukje lastiger zelf te doen (of je moet gewoon die 10 bar slangen los trekken ) en vaak fiks aan de prijs. Daar baal ik dus van
8k ? ik zie alleen 800.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef Bart-Willem het volgende:
8k? Hebben ze 't motorblok verguld ofzo?
Oh verkeerd gelezen.quote:
Zelfde hierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef H-D het volgende:
Daarom kan ik ook niet wachten tot ik een fatsoenlijke baan heb en du meer geld voor allerlei auto geralateerde dingen
Geeftniet, 8k aan reparaties had ik ook ècht niet gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen.
@ hierboven: in Geldrop zit ook iemand die oud type airco's om kan bouwen naar de nieuwe types, handig voor 240's! Is niet eens duur.
Mja over +/- 1.5 jr hoop ik iig klaar te zijn met studeren dus hopelijk dan ook een betere baan.quote:
Goede twee jaar hier nog. En dan nog geen vetpot , maar dan moet een goede 740 ofzoiets er wel vanaf kunnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Mja over +/- 1.5 jr hoop ik iig klaar te zijn met studeren dus hopelijk dan ook een betere baan.
740 is al wel een upgrade toch en misschien gaat je salaris wel heel snel stijgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede twee jaar hier nog. En dan nog geen vetpot , maar dan moet een goede 740 ofzoiets er wel vanaf kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |