abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2012 @ 13:32:55 #251
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110092986
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:23 schreef Saviola het volgende:
Maar de beste verdedigers bij de tegenpartij focussen wel op die sterren waardoor jongens als Bergenheim veel meer ruimte kregen en opeens konden uitblinken terwijl ze dat in het regular season niet echt deden. Overigens hadden St Louis en Lecavalier wel gewoon meeste points bij Tampa in de playoffs hoor ;)
Volgens mij zit in het aanpakken van de sterren weinig verschil met regular season, zeker als het om een divisie rivaal gaat. Daarnaast is Hossa al lang niet zo 'hot' meer als hij eerste helft van het seizoen was. Van Toews moet eerst nog maar blijken of hij zijn oude vorm terug kan krijgen, hij is pas net terug van zijn blessure en heeft nog geen wedstrijd weer gespeeld.

Wat betreft deze matchup hebben beide teams ook dramatisch PP% en Chicago ook nog eens een dramatische PK% van 78%. Die van Phoenix is 85%.

Chicago heeft wel meer offensieve kwaliteit, maar ik denk dat Phoenix een beter collectief en goaltending heeft.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 9 april 2012 @ 13:50:42 #252
107005 Saviola
CM Legend
pi_110093546
Ik ben eigenlijk nog steeds niet verkocht aan Mike Smith. Heb hem zovaak zien prutsen bij Tampa.. ook al heeft ie nu goeie stats bij Phoenix..
Niet dat goaltending bij de Hawks zo goed is maarja.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_110093730
Mike is echt een held bij Phoenix. Heb hem juist alleen maar goed zien "keepen". Ik denk dat het meer aan Tampa lag dan aan Mike. Ik heb alleen minder Tampa Bay wedstrijden gekeken als jij, dus kan zijn huidige prestaties minder goed vergelijken met voorgaande jaren.

Unrelated, maar interessant:
drosennhl twitterde op zondag 08-04-2012 om 01:16:51 The Devils set the expansion era NHL record for best PK percentage at 89.6. Dallas held record previously at 89.3 percent in 1999-00. reageer retweet
  maandag 9 april 2012 @ 14:09:22 #254
107005 Saviola
CM Legend
pi_110094193
Bij Tampa had ie nogal het probleem en te vaak en op te slechte momenten zn goal te ver uitkwam omdat ie altijd zelf de puck wou ophalen. Zo heeft ie heel wat goals binnen gekregen, omdat ie dan de puck weggaf of niet tijdig terug in zn goal stond..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 9 april 2012 @ 17:28:12 #255
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110100922
We gaan het zien! Ondanks dat ik er een hard hoofd in heb dat de Caps het ver gaan schoppen (misschien maar goed ook dat ze zonder druk spelen dit keer) kijk ik enorm uit naar een hoop matchups ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_110101344
Boston gaan de play-offs in met twee 4th lines, dus zij gaan het echt niet met twee vingers in de neus klaren deze keer.
pi_110130561
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef BusterPosey het volgende:
On a sidenote:
Mooie overwinning in fantasy league in mijn FOK!-rookie seizoen! *O* *O*
Nog gefeliciteerd trouwens! Zelf een waardeloos seizoen, mede omdat ik afwezig was op draft day. Dom dom dom dom!
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:03:12 #258
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110130755
Ik ben op het einde nog heel ver terug gezakt, omdat ik al heel snel was uitgespeeld, maar kudos voor de overwinning!

Volgend jaar gaan we hopelijk opnieuw een fantasy league doen :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_110131323
Congrats BusterPosey. Ik heb in de laatste 2 weken een jump gemaakt van 6e naar 3e waar ik best tevreden mee ben. Vooral te danken aan Ryan Miller's goede run en Brian Elliott. Volgend seizoen moet ik echt fatsoenlijke centers hebben.

Het was in ieder geval heel tof om mee te doen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:07:08 #260
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_110132912
Dank voor de felicitaties allemaal ^O^. Wat mij betreft ben ik er volgend jaar zeker bij om mijn titel te verdedigen. Hopelijk zijn we dan met minimaal 2 actieve teams meer, want 8 teams is eigenlijk net iets te weinig voor mij gevoel.

Nu gaan we genieten van de play-offs!
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_110135294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:07 schreef BusterPosey het volgende:
Dank voor de felicitaties allemaal ^O^. Wat mij betreft ben ik er volgend jaar zeker bij om mijn titel te verdedigen. Hopelijk zijn we dan met minimaal 2 actieve teams meer, want 8 teams is eigenlijk net iets te weinig voor mij gevoel.

Nu gaan we genieten van de play-offs!
Stiekem 7 want die gast die laatste is geeindigd heeft geen ruk eraan gedaan en heeft nog 200 games over ofzo :{
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:52:53 #262
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_110137046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Stiekem 7 want die gast die laatste is geeindigd heeft geen ruk eraan gedaan en heeft nog 200 games over ofzo :{
Ja, dat is inderdaad ook zo. Die heeft het hele seizoen onderaan gebungeld en hoeft wat mij betreft geen uitnodiging te krijgen voor de fantasy league volgend jaar.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_110137322
Ik ben benieuwd naar de Blues.
pi_110141733
Ik heb dit forum vandaag ontdekt maar ik zou volgend jaar graag meedoen aan de fantasy. Duurt nog even maar ik meld het alvast even:). ik beloof dat ik het actief zal spelen;). Ik speel al een aantal jaren met vrienden NFL en NBA fantasy maar ijshockey is toch mijn sport alleen niemand uit mijn omgeving volgt het..

Mijn voorspelling voor de conference quarterfinales:

Rangers-Ottawa 2-4
Rangers eindigden toch wat minder goed in de regular season en ik voel een upset.
Boston-Washington 4-2
Caps spelen dit jaar gewoon niet goed genoeg om Boston in een series te verslaan.
Florida-New Jersey 1-4
Devils spelen solide genoeg voor een volgende ronde.
Pittsburgh-Philly 4-3
Dit wordt denk ik de meest spannende (maar laat ik het hypen maar over aan de media). Ik heb geen idee wie hier door gaat maar als fan van de Penguins ben ik verplicht om de Penguins te kiezen.

Vancouver-LA 4-0
Ondanks dat de Kings de laatste tijd goed op dreef zijn en Quick goed bezig is dit seizoen denk ik dat de Canucks dit makkelijk winnen.
St Louis-San Jose 2-4
San Jose is weer op volle sterkte en ik denk dat hun ervaring de doorslag gaat geven.
Phoenix-Chicago 4-2
De verdediging van de Coyotes verslaan de aanval van de Blackhawks.
Nashville-Detroit 4-3
Rinne gaat shutouts halen tegen de weinig scorende Red Wings. De Predators worden denk ik de verrassing van deze playoffs.

Ik zag verder onderstaand spel bij ESPN Fantasy. Ik heb me aangemeld en als hier animo is kan ik ook wel een league aanmaken!

http://games.espn.go.com/playoff-hockey-challenge/en/frontpage
pi_110142629
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:28 schreef Katth het volgende:
We gaan het zien! Ondanks dat ik er een hard hoofd in heb dat de Caps het ver gaan schoppen (misschien maar goed ook dat ze zonder druk spelen dit keer) kijk ik enorm uit naar een hoop matchups ^O^
Ben benieuwd of het wat gaat worden met de Caps. Heb ze 2 weken geleden in DC 2x gezien, en speelde toen absoluut niet playoff-waardig. Wellicht dat de terugkomst van Backstrom ze kan helpen.

Zelf ben ik erg benieuwd hoe de NY Rangers het in de playoffs gaan doen. Record tegen de Sens was dit jaar niet goed en ik weet niet of het wel zo gemakkelijk gaat, zoals ik in de voorspellingen voorbij zie komen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:19:10 #266
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110143167
Ik heb vrijdag toevallig vrij, dus ik kan mooi de 1e wedstrijd kijken v/d Caps.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_110147356
http://prohockeytalk.nbcs(...)ist-get-zach-parise/

Canes willen Parise. Hij gaat ongetwijfeld de grootste free agent worden straks in the off season.
pi_110148361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef emokid het volgende:
http://prohockeytalk.nbcs(...)ist-get-zach-parise/

Canes willen Parise. Hij gaat ongetwijfeld de grootste free agent worden straks in the off season.
Yup, en ik denk dat men diep in de buidel moet gaan tasten voor hem. 7 miljoen per jaar moet ie er wel uit kunnen slepen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_110152810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Yup, en ik denk dat men diep in de buidel moet gaan tasten voor hem. 7 miljoen per jaar moet ie er wel uit kunnen slepen.
Ik denk niet dat een team als de Canes daaraan gaat beginnen. Het is niet bepaald een 'big market' team, en het zou volgens mij voor het eerst zijn, dat de Canes een free agent van zo'n formaat binnenhalen (je haalt toch een Captain van een ander team).

Wat denken we btw van Rick Nash? Waar gaat die heen?
pi_110153234
Maar dat is het juist. Canes willen die stap maken naar het signen van grote spelers. Tuomo Ruutu's contractverlenging zagen mensen ook niet aankomen. $20m over 4 jaar. (flink overpaid trouwens)

Wat een held trouwens die Burke _O_
http://prohockeytalk.nbcs(...)n-a-goddamn-lottery/

“They won a lottery. They won a goddamn lottery and got the best player in the game. Pittsburgh model, my ass. They got the best player in the lottery, Ray Shero’s an excellent GM and a friend of mine, but I love when people talk about the Pittsburgh model.”

[ Bericht 34% gewijzigd door emokid op 10-04-2012 20:48:31 ]
pi_110168518
Edmonton Oilers winnen de Draft Lottery. Gaan voor de 3e keer op rij 1st pick kiezen :') :') unfrigginreal dit

Als ze verstandig zijn gaan ze deze pick traden voor een goaltender. Aan nóg meer talent heeft dit team echt niets.
pi_110169926
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 02:31 schreef emokid het volgende:
Edmonton Oilers winnen de Draft Lottery. Gaan voor de 3e keer op rij 1st pick kiezen :') :') unfrigginreal dit

Als ze verstandig zijn gaan ze deze pick traden voor een goaltender. Aan nóg meer talent heeft dit team echt niets.
Hmm een nieuwe Crosby/Ovi/Malkin/Stamkos zit er anders nog niet tussen bij al die 1st picks.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 11 april 2012 @ 11:09:40 #273
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110173526
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 02:31 schreef emokid het volgende:
Edmonton Oilers winnen de Draft Lottery. Gaan voor de 3e keer op rij 1st pick kiezen :') :') unfrigginreal dit

Als ze verstandig zijn gaan ze deze pick traden voor een goaltender. Aan nóg meer talent heeft dit team echt niets.
:')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_110185799
@TSNResearch: OTT is 11-1-1 past 13 games at MSG. If u r looking for a 1st round upset. OTT over NYR is a possibility.

Iets zegt mij dat de Rangers het niet makkelijk gaan krijgen..

Vanavond eindelijk play-offs. Crunch time _O_
Philadelphia - Pittsburgh komt er op hier.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:01:11 #275
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_110188612
Boston maakt net bekend dat Nathan Horton niet zal spelen gedurende de hele playoffs.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')