quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu stijgen de kansen dat we door zijn met zo'n 3% toch?
Dat is helaas altijd al zo geweest (zucht).quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Voor NL een positieve ontwikkeling denk ik... wel jammer dat politiek een rol speelt
Ach Azerbeidzjan is gewoon een zure verliezer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef Eierdop het volgende:
Hoe Ironisch...
Armenie wordt door Azerbeidan beschuldigt van genocide tijdens de oorlog Karabach en de Armenen ontkennen dit.
Monaco heeft het Eurovisiesongfestival een keer gewonnen in 1971.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef WhiteBeard het volgende:
Waarom hebben Polen, Tsjechie, Andorra en Monaco afgezegd?
Hebben het druk met voorbereidingen van het Europees Kampioenschap 2012 dat in Polen en Oekraïne georganiseerd zal worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:20 schreef WhiteBeard het volgende:
Waarom hebben Polen, Tsjechie, Andorra en Monaco afgezegd?
Je bent goed geinformeerd zie ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat maakt het nu uit dat het 18/18 is? Nederland stuurt vast weer een of ander faalnummer met bijbehordende faalartiesten en vraagt zich vervolgens al falende af waarom ze weer ergens onderaan de ranking staan te falen. Hint: nee, het is geen vriendjespolitiek, we zuigen gewoon.
Ik heb net een berichtje ontvangen uit Armenië, ik zei jammer dat Armenie niet meedoet, ze zei dat het beter was om niet mee te doen dan wel mee te doen. Waarschijnlijk vind een groot deel van de Armeense bevolking dat, het is een trots volk wat zich niet wil verlagen ook al zouden ze goede prestaties neerzetten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Nog vorige week zijn 2 Azerbeidzjaanse soldaten op de grens doodgeschoten door het Armeense leger. Dus ze zouden sowieso niet echt warm onthaald worden in Azerbeidzjan. Beter dat ze niet gaan dus.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:12 schreef trancethrust het volgende:
Wat maakt het nu uit dat het 18/18 is? Nederland stuurt vast weer een of ander faalnummer met bijbehordende faalartiesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |