abonnement Unibet Coolblue
pi_108587253
Ik wed.... Dat ik na mijn 30ste een pittig kort ROOD kapsel zal hebben _O- :@
Ik heb het al eens eerder gehad en het is rete gemakkelijk en en en .... gewoon... omdat :Y
*)
Kan ik lekker voldoen aan het stereotype O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108587385
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
haar boven je schouders is echt niet per definitie pittig kort rood he :P
(dat is een definitie die alleen jongens tot 23 hanteren)
Lang haar staat mij lang zo goed niet als kort, dus vandaar de schaar er in :9
vind jouw kapsel echt leuk staan idd, valt zeker niet in de 3/4 kuitbroek categorie wat mij betreft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:27:44 #153
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_108587546
Pittig kort rood is gelukkig ook geen synoniem voor crocs, tuinbroeken, 5 kinderen en een afgetrokken kop :P
Ik ga naar de winkel op mijn maddens. Wish me luck ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_108587585
Ik vind het sowieso belachelijk dat in Nederland de norm is dat je na je 35e uitgerangeerd bent. Mn moeder werd nog fotomodel toen ze 40 was. En ze was smoking hot doing that.
Wat me nog het meeste pijn doet zijn de vrouwen die er in principe nog prima uit zien, maar zichzelf helemaal down dressen en wegcijferen, of omdat ze kinderen/gezin hebben, of omdat 'men' vind dat ze niet meer meetellen, want ja, als je van de markt af bent, dan moet je ook geen moeite meer doen om er appetijtelijk uit te zien, dat heeft geen zin meer hoor. (Hebben die mensen nooit van zelfrespect gehoord)
Ik heb dan ook diepe bewondering voor een specifieke leuke oude dame (jaartje of 85 denk ik) die altijd keurig in n mooi rokje, leuke hakjes en een hoedje door het dorp wandelt om haar boodschapjes te doen. Zo hoort het, en niet anders.
In Nederland mag je je nooit goed voelen of jezelf verbeteren, nee nee, doe maar gewoon (of liever nog; minder dan gewoon) dan doe je al gek genoeg. Toch?
En ik vind het prima als er mensen zijn die er lekker losjes bij willen lopen omdat ze dat echt diep van binnen het allerfijnste vinden. Maar ik geloof dat dat in de meeste gevallen niet zo is. Dat blijkt wel uit alle haat en nijd die hun blikken verspreiden...

(SQ, superleuk dat je je optut! Blijven doen. EN wtf? dik? volgens mij moet je n second opinion, want uit je foto's lijkt dat helemaal niet iig :P)
Life is sweet, life is bitter...
pi_108587718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Pittig kort rood is gelukkig ook geen synoniem voor crocs, tuinbroeken, 5 kinderen en een afgetrokken kop :P
Ik ga naar de winkel op mijn maddens. Wish me luck ;(
Good luck !! Als ik meer dan 20 stappen moet zetten; doe ik mijn high heels niet aan :@ _O- Toch maar eens meer gaan doen :D

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat in Nederland de norm is dat je na je 35e uitgerangeerd bent. Mn moeder werd nog fotomodel toen ze 40 was. En ze was smoking hot doing that.
Wat me nog het meeste pijn doet zijn de vrouwen die er in principe nog prima uit zien, maar zichzelf helemaal down dressen en wegcijferen, of omdat ze kinderen/gezin hebben, of omdat 'men' vind dat ze niet meer meetellen, want ja, als je van de markt af bent, dan moet je ook geen moeite meer doen om er appetijtelijk uit te zien, dat heeft geen zin meer hoor. (Hebben die mensen nooit van zelfrespect gehoord)
Ik heb dan ook diepe bewondering voor een specifieke leuke oude dame (jaartje of 85 denk ik) die altijd keurig in n mooi rokje, leuke hakjes en een hoedje door het dorp wandelt om haar boodschapjes te doen. Zo hoort het, en niet anders.
In Nederland mag je je nooit goed voelen of jezelf verbeteren, nee nee, doe maar gewoon (of liever nog; minder dan gewoon) dan doe je al gek genoeg. Toch?
En ik vind het prima als er mensen zijn die er lekker losjes bij willen lopen omdat ze dat echt diep van binnen het allerfijnste vinden. Maar ik geloof dat dat in de meeste gevallen niet zo is. Dat blijkt wel uit alle haat en nijd die hun blikken verspreiden...

(SQ, superleuk dat je je optut! Blijven doen. EN wtf? dik? volgens mij moet je n second opinion, want uit je foto's lijkt dat helemaal niet iig :P)
Mijn oma is een perfect voorbeeld. Is 80 en élke dag gaat ze zich nog optutten ook al moet ze nergens naartoe O+ Als ze mijn hakken ziet; vraagt ze of ze een keer aan mag doen :P Ze zegt zelf dat ze zoiets nooit zou kopen maar vindt het wel super chic :Y
Oma draagt ook heel vaak hele nette mantelpakjes en is erg met de mode mee *;
Heerlijk vrouwtje is het :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:37:37 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_108587952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
(SQ, superleuk dat je je optut! Blijven doen. EN wtf? dik? volgens mij moet je n second opinion, want uit je foto's lijkt dat helemaal niet iig :P)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:43:01 #157
78498 classpc
I don't like change
pi_108588175
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
haar boven je schouders is echt niet per definitie pittig kort rood he :P
(dat is een definitie die alleen jongens tot 23 hanteren)
Lang haar staat mij lang zo goed niet als kort, dus vandaar de schaar er in :9
Zoals je het nu hebt is het leuk toch? Niet te kort :) .

quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wed.... Dat ik na mijn 30ste een pittig kort ROOD kapsel zal hebben _O- :@
Ik heb het al eens eerder gehad en het is rete gemakkelijk en en en .... gewoon... omdat :Y
*)
Kan ik lekker voldoen aan het stereotype O-)
Ik ging een beetje dood van binnen ;( . Jouw haar is juist zo mooi...
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_108588199
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je hoofd is wel 1 vd belangrijkste :s)
Life is sweet, life is bitter...
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:48:11 #159
78498 classpc
I don't like change
pi_108588377
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt het nou uit hoeveel je weegt? Het gaat toch om je innerlijk? En zolang je je er zelf goed bij voelt natuurlijk.
Mensen die alleen naar uiterlijk kijken zijn gewoon oppervlakkig :{ (niet dat ik zeg dat iemand hier dat is hoor) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:50:34 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_108588451
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef classpc het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit hoeveel je weegt? Het gaat toch om je innerlijk? En zolang je je er zelf goed bij voelt natuurlijk.
Mensen die alleen naar uiterlijk kijken zijn gewoon oppervlakkig :{ (niet dat ik zeg dat iemand hier dat is hoor) .
hoooo da's een hele andere discussie :D :D
Het ging over wel of niet dik, ik ben toch nog wel dik momenteel :D
(maar die hoort hier ook niet thuis denk ik ;) )
disclaimer
pi_108588598
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoooo da's een hele andere discussie :D :D
Het ging over wel of niet dik, ik ben toch nog wel dik momenteel :D
(maar die hoort hier ook niet thuis denk ik ;) )
En je bent keigoed aan het afvallen meid :* ^O^ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik ging een beetje dood van binnen ;( . Jouw haar is juist zo mooi...
:@ :@ :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108588707
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef classpc het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit hoeveel je weegt? Het gaat toch om je innerlijk? En zolang je je er zelf goed bij voelt natuurlijk.
Mensen die alleen naar uiterlijk kijken zijn gewoon oppervlakkig :{ (niet dat ik zeg dat iemand hier dat is hoor) .
Ja je innerlijk is inderdaad ook best belangrijk :D (oeps). Daarna wel je ogen en je hoofd ^O^ En je schoenen natuurlijk. Lol.
:P
Life is sweet, life is bitter...
pi_108588768
En tetten.

O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_108588826
Muuuuh die heb ik nieeee ;(
als sneeuw voor de zon :'(
Life is sweet, life is bitter...
pi_108589039
Heerlijke discussie over het optutten. Naar mijn hakken wordt gestaard, gewezen, hoofden omgedraaid. Oh en je hoort ze erover praten. Ik snap dat nooit. Het zijn schoenen. Big deal.
Helemaal leuk is trouwens als ik kinderwagen mee heb.
pi_108589183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef Nevertheless. het volgende:
Heerlijke discussie over het optutten. Naar mijn hakken wordt gestaard, gewezen, hoofden omgedraaid. Oh en je hoort ze erover praten. Ik snap dat nooit. Het zijn schoenen. Big deal.
Helemaal leuk is trouwens als ik kinderwagen mee heb.
JAAAA!!! Een lotgenoot!!! _O_ _O_ _O_
Ik voel met je mee :Y
Life is sweet, life is bitter...
pi_108589328
Hahah fijn dat het herkenbaar is. Hoewel ik ook denk dat waar je in nederland woont er ook wel mee te maken heeft..
pi_108589353
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik woon zelf in het fantastische dorp Eindhoven, maar die blikken krijg ik vooral op mijn werk... (IT-afdeling :') )
Ik werk ook in de IT, maar ik werk alleen maar met mannen dus die vinden het helemaal niet erg als ik mijn hakken naar het werk aantrek :D
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108589397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:13 schreef Nevertheless. het volgende:
Hahah fijn dat het herkenbaar is. Hoewel ik ook denk dat waar je in nederland woont er ook wel mee te maken heeft..
Noord Brabant
:|W
Life is sweet, life is bitter...
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:16:38 #170
78498 classpc
I don't like change
pi_108589420
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoooo da's een hele andere discussie :D :D
Het ging over wel of niet dik, ik ben toch nog wel dik momenteel :D
(maar die hoort hier ook niet thuis denk ik ;) )
Je hebt gelijk. Sorry :@ .
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ja je innerlijk is inderdaad ook best belangrijk :D (oeps). Daarna wel je ogen en je hoofd ^O^ En je schoenen natuurlijk. Lol.
:P
Juist je schoenen, toch? :P
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:31:46 #171
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108589904
Ik had ze al in een sc-topic gezet, maar hier werd er ook ergens naar gevraagd. Ik zit alleen even mijn hakkenschoenen hier neer, denk niet dat jullie zo in mijn All Stars geïnteresseerd zijn ;)





Die eerste zwarte zijn zogenaamde Caractere schoenen van het dansen ;) En die met de polkadot zijn mijn eerste hakkenschoenen dus die kan ik niet wegdoen O+
Even verkleint, maar aanklikbaar :Y Die schoen voor de glitterschoen staat twee keer op verschillende plaatsen :P
吴 曼 迪
pi_108590324
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
Ik had ze al in een sc-topic gezet, maar hier werd er ook ergens naar gevraagd. Ik zit alleen even mijn hakkenschoenen hier neer, denk niet dat jullie zo in mijn All Stars geïnteresseerd zijn ;)

[ link | afbeelding ]
[ [url=http://i43.tinypic.com/jkgdgi.png]afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]

Die eerste zwarte zijn zogenaamde Caractere schoenen van het dansen ;) En die met de polkadot zijn mijn eerste hakkenschoenen dus die kan ik niet wegdoen O+
Even verkleint, maar aanklikbaar :Y Die schoen voor de glitterschoen staat twee keer op verschillende plaatsen :P
Ohhnoesss ik heb zo een hekel aan laarzen zoals de middelste en rechter op de allerbovenste rij, bovenste foto..!

Die sasha hakken blijven O+ die cognac met veters..
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:46:29 #173
78498 classpc
I don't like change
pi_108590406
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:31 schreef megamandy het volgende:
Ik had ze al in een sc-topic gezet, maar hier werd er ook ergens naar gevraagd. Ik zit alleen even mijn hakkenschoenen hier neer, denk niet dat jullie zo in mijn All Stars geïnteresseerd zijn ;)

[ link | afbeelding ]
[ [url=http://i43.tinypic.com/jkgdgi.png]afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]

Die eerste zwarte zijn zogenaamde Caractere schoenen van het dansen ;) En die met de polkadot zijn mijn eerste hakkenschoenen dus die kan ik niet wegdoen O+
Even verkleint, maar aanklikbaar :Y Die schoen voor de glitterschoen staat twee keer op verschillende plaatsen :P
Leuk dat je deze foto's post :) . Nu ga ik eens even naar je schoenen kijken ;) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:46:32 #174
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108590409
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:43 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ohhnoesss ik heb zo een hekel aan laarzen zoals de middelste en rechter op de allerbovenste rij, bovenste foto..!

Die sasha hakken blijven O+ die cognac met veters..
Die heb ik zes jaar geleden ofzo gekocht maar draag ik nooit meer :') die heb ik meer als reserve omdat ik anders helemaal geen laarzen meer had. Soms als ik met de hond ga lopen en het was vies weer dan draag ik ze.
Dus wees gerust :P
吴 曼 迪
pi_108590712
Oh dat zijn goeie overzichtelijke foto's. Ik moet ook zo'n bestand aanleggen. Handig hoor!
Life is sweet, life is bitter...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')