abonnement Unibet Coolblue
pi_108608350
Ik zoek een zwarte Adidas t-shirt met een glimmende afdruk van het logo ook in het zwart. Iemand een idee?
pi_108609317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef rioolheffing het volgende:
Ik zoek een zwarte Adidas t-shirt met een glimmende afdruk van het logo ook in het zwart. Iemand een idee?
Niet met zwarte opdruk maar verder niks anders kunnen vinden:
http://www.google.nl/imgr(...)ved=1t:429,r:5,s:118
pi_108642294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Niet met zwarte opdruk maar verder niks anders kunnen vinden:
http://www.google.nl/imgr(...)ved=1t:429,r:5,s:118
[ afbeelding ]
Thanks voor het zoeken :) Maar ik zoek toch de glimmende, vind deze een beetje te gewoontjes :) Deze is het btw:

pi_108804036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze schoenen vandaan komen?
Hier staan ze online, zijn ook in 2 andere kleuren zwart en grijs: http://www.thehypefashion(...)id=13&product_id=241
pi_109091935


Weet iemand in welke winkel ik zo'n soort shirt kan vinden(liefst Zwolle). Wil eerst eens kijken hoe zoiets staat voordat ik er 40 euro aan uit geef.
pi_109094856
WE had zoiets.
pi_109096746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:58 schreef ongelovelijk het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand in welke winkel ik zo'n soort shirt kan vinden(liefst Zwolle). Wil eerst eens kijken hoe zoiets staat voordat ik er 40 euro aan uit geef.
Fittz

Hebben allemaal spul van het merk waar dat shirt ook van is(Zumo)

edit: Zit in Zwolle
pi_109131729
Ik zoek deze zonnebril in het zwart, weet iemand welke dit is? of waar een vergelijkbaar model te krijgen is?

PSN: Metal_Akilla
pi_109132058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef Akilla het volgende:
Ik zoek deze zonnebril in het zwart, weet iemand welke dit is? of waar een vergelijkbaar model te krijgen is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Ray Ban toch?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_109133344
Wayfarer indd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_109152482
Ik ben op zoek naar naar schoenen in de kleur navy met zolen in de kleur red brick, iets zoals deze:


Winn Perry Navy Suede Quoddies
of

Yuketen Angler Moc in Navy Suede
of

Oak Street Bootmakers Navy Suede Red Brick Sole Trail Oxford

Dus gewoon iets in die richting, lekker voor in de zomer. Alleen dan het liefst wel wat goedkoper dan sommige bovenstaande merken.
Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar misschien dat ik gewoon de verkeerde te pakken had of dat ik gewoon op het verkeerde zat te zoeken, maar ik had helaas geen succes.
Kent iemand van jullie toevallig wat schoenen die hier op lijken en hier verkrijgbaar zijn voor niet al te veel geld?
pi_109270492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Xylon het volgende:
Ik ben op zoek naar naar schoenen in de kleur navy met zolen in de kleur red brick, iets zoals deze:

[ afbeelding ]
Winn Perry Navy Suede Quoddies
of
[ afbeelding ]
Yuketen Angler Moc in Navy Suede
of
[ afbeelding ]
Oak Street Bootmakers Navy Suede Red Brick Sole Trail Oxford

Dus gewoon iets in die richting, lekker voor in de zomer. Alleen dan het liefst wel wat goedkoper dan sommige bovenstaande merken.
Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar misschien dat ik gewoon de verkeerde te pakken had of dat ik gewoon op het verkeerde zat te zoeken, maar ik had helaas geen succes.
Kent iemand van jullie toevallig wat schoenen die hier op lijken en hier verkrijgbaar zijn voor niet al te veel geld?
http://www.riverisland.co(...)y-boat-shoes--261153
http://www.riverisland.co(...)r-boat-shoes--256610

zoiets?
pi_109282845
quote:
Dit komt inderdaad in de buurt ja, vooral qua model omdat dat ook boat shoes zijn. Alleen in plaats van leer dan nog gewoon suede en zolen in de kleur red brick :) .
pi_109303917
Dat zijn mooie zomerschoentjes. Ik lees even mee daarvoor ;)

Zelf zoek ik eigenlijk ook nog een casual colbertje wat makkelijk op een spijkerbroek gedragen kan worden met een tshirt of shirt eronder. En wat niet een te veel pakken uitstraling heeft. Iemand enig idee waar je zoiets kan kopen? Ik zat al wat jeansmerken af te zoeken naar zoiets maar ik heb nog niet helemaal gevonden wat ik zoek.
pi_109305027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:20 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijn mooie zomerschoentjes. Ik lees even mee daarvoor ;)

Zelf zoek ik eigenlijk ook nog een casual colbertje wat makkelijk op een spijkerbroek gedragen kan worden met een tshirt of shirt eronder. En wat niet een te veel pakken uitstraling heeft. Iemand enig idee waar je zoiets kan kopen? Ik zat al wat jeansmerken af te zoeken naar zoiets maar ik heb nog niet helemaal gevonden wat ik zoek.
H&M en V&D heeft wel van dat soort colbertjes.
pi_109305192
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

H&M en V&D heeft wel van dat soort colbertjes.
Dat zijn dan weer niet echt de winkels waar ik wat koop.

Dit soort zoek ik maar dan in een andere kleur.
http://webstore-nl.scotch(...)azer.html?color=3577
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:04:28 #42
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_109312348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat zijn dan weer niet echt de winkels waar ik wat koop.

Dit soort zoek ik maar dan in een andere kleur.
http://webstore-nl.scotch(...)azer.html?color=3577
Kijk gewoon eens bij suit supply. Zijn ook wel meer 'casual' jasjes te vinden. Anders kun je een netter jasje nemen en dan dmv een pochet en spijkebroek wat meer casual maken. Je zou ook Zara kunnen proberen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_109332466
Weet iemand waar ik de grijze (stoffen) halfhoge gympen kan krijgen die Nick uit The Voice Kids heel vraag draagt? Ik heb helaas geen foto, maar misschien dat iemand me kan helpen.
pi_109572794
Niet echt een kledingstuk, maar weet iemand waar ze dit soort tassen (voor mannen) verkopen:

  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:41 #45
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_109573540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef squatt3r het volgende:
Niet echt een kledingstuk, maar weet iemand waar ze dit soort tassen (voor mannen) verkopen:

[ afbeelding ]
Mijn moeder noemt dit altijd homo tasjes ;(
Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk dat ze die bij elk premium merk wel wat van hebben hoor. Kijk daar eerst eens ^O^
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_109574062
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Mijn moeder noemt dit altijd homo tasjes ;(
Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk dat ze die bij elk premium merk wel wat van hebben hoor. Kijk daar eerst eens ^O^
Haha waarschijnlijk klopt dat ook (dwz dat imago heeft het). Ik heb al bij de bijenkorf rondgekeken, maar dat viel mij eigenlijk fors tegen..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 17:34:56 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:42:42 #47
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_109574299
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:34 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Haha waarschijnlijk klopt dat ook (dwz dat imago heeft het). Ik heb al bij de bijenkorf rondgekeken, maar dat viel mij eigenlijk fors tegen..
Ik zou eens op de websites kijken van (om eens duur te doen) armani enzulks, bij tassen zullen er vast wel wat tussen zitten ^O^ succes
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:49:52 #48
261627 sciter
The world is my playground.
pi_109574547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Xylon het volgende:
Ik ben op zoek naar naar schoenen in de kleur navy met zolen in de kleur red brick, iets zoals deze:

[ afbeelding ]
Winn Perry Navy Suede Quoddies
of
[ afbeelding ]
Yuketen Angler Moc in Navy Suede
of
[ afbeelding ]
Oak Street Bootmakers Navy Suede Red Brick Sole Trail Oxford

Dus gewoon iets in die richting, lekker voor in de zomer. Alleen dan het liefst wel wat goedkoper dan sommige bovenstaande merken.
Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar misschien dat ik gewoon de verkeerde te pakken had of dat ik gewoon op het verkeerde zat te zoeken, maar ik had helaas geen succes.
Kent iemand van jullie toevallig wat schoenen die hier op lijken en hier verkrijgbaar zijn voor niet al te veel geld?
Dankje
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat zijn dan weer niet echt de winkels waar ik wat koop.

Dit soort zoek ik maar dan in een andere kleur.
http://webstore-nl.scotch(...)azer.html?color=3577
Ik zou eens bij de America Today kijken, ik weet niet of je daar wel heengaat? Wellicht ook Men at Work, soms zit er nog weleens wat minder puberaal spul tussen.
Dankje, gewoon even twee posts in het topic die mijn vraag beantwoorden voordat ik hem gesteld heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door sciter op 27-03-2012 17:55:25 ]
pi_109574740
Hallo,
Ik zag laatst iemand met een t-shirt met stoer! erop die je voor baby's kan kopen, ook met lief!
maar waar kan je die voor heren kopen? :$
Groetjes
pi_109579869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
Ik zag laatst iemand met een t-shirt met stoer! erop die je voor baby's kan kopen, ook met lief!
maar waar kan je die voor heren kopen? :$
Groetjes
Dat is volgens mij een Baby-kledinglijn :p Sws vraag ik me af waar je dat voor nodig hebt, maargoed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')