abonnement Unibet Coolblue
pi_109558250
Even op canyourunit.com gekeken en deze zegt het volgende:

quote:
Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 256 MB 64 MB
De rest is allemaal goed. Bij de vorige Guild Wars zei die site ook dat ik hem niet kon runnen en dat deed 'ie verder prima. Iemand die me wat meer kan vertellen?
pi_109558316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:32 schreef Zironako het volgende:
Even op canyourunit.com gekeken en deze zegt het volgende:

[..]

De rest is allemaal goed. Bij de vorige Guild Wars zei die site ook dat ik hem niet kon runnen en dat deed 'ie verder prima. Iemand die me wat meer kan vertellen?
Specs zijn officieel nog niet uit. Veel mensen konden gw2 ook gewoon op hun laptop spelen. Ik denk dat je het wel aankan op low details ?
pi_109558421
Dat zou wel echt tof zijn :). De pc waar ik alles op hoog kan spelen, is de familie computer, dus die meot gedeeld worden met m'n broer en ouders. Als het op low gespeeld kan worden op mijn eigen laptop, kan ik in ieder geval spelen wanneer ik wil. Ben ook aan het overwegen een computer samen te stellen om dit soort spellen in wat hogere kwaliteit te spelen.
pi_109558679
Wat ik begreep is dat ik met mijn 3 jaar oude pc alles nog op high kan spelen. Dus je hoeft niet eens zo heel veel geld kwijt te zijn.
pi_109558768
Dat was ik ook niet van plan. Werk in een supermarkt, dus mijn inkomen is minimaal. Hoorde van een collega dat hij een prima computer heeft laten samenstellen voor +-400 euro. Aangezien mijn interesse vooral bij mmo's ligt, hoeven de specs inderdaad niet gigantisch te zijn. Zelf weinig verstand van computers, dus moet eens research gaan doen :).
pi_109559440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Zironako het volgende:
Dat was ik ook niet van plan. Werk in een supermarkt, dus mijn inkomen is minimaal. Hoorde van een collega dat hij een prima computer heeft laten samenstellen voor +-400 euro. Aangezien mijn interesse vooral bij mmo's ligt, hoeven de specs inderdaad niet gigantisch te zijn. Zelf weinig verstand van computers, dus moet eens research gaan doen :).
Ga maar is naar DIG forum. Zijn zat mensen die je willen helpen samenstellen. Ik wil ook wel is kijken voor je als je iets hebt.
pi_109559495
Zal eens kijken :). Zoals ik al zei heb ik er zelf behoorlijk weinig verstand van. Als het Guild Wars 2 op high kan spelen vind ik het genoeg. Budget rond de 400-450 lijkt me genoeg :). Heb verder gewoon een laptop waar ik al mijn schoolwerk etc op kan doen, dus hoef er verder geen pakket bij te hebben van Word of iets dergelijks :).
pi_109560944
Elke video die ik zie spelen ze een charr , human of norn. Ik zie eigenlijk nooit een asura :(
pi_109560971
Die race is nog niet beschikbaar in de bèta, alleen de drie die jij beschrijft. Heb overigens net een mesmer-video gezien en vond die class er erg interessant uitzien, denk dat dat mijn main gaat worden.
pi_109561005
Ah daarom dus. Ik had al zo'n gevoel.

Ik zit nog steeds te twijfelen. Het lijkt me allemaal zo vet.

Maar het meeste waar ik tussen twijfel is thief of necromancer.
pi_109561200
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:23 schreef Lamabal het volgende:

[..]

QQQQQQQQ. Jij ook al in beta.
Yep! Kwam zelfs nog iemand van FOK!Games tegen! Ik moet m'n filmpjes nog bewerken, maar die ga je nog wel tegenkomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef Lamabal het volgende:
Elke video die ik zie spelen ze een charr , human of norn. Ik zie eigenlijk nooit een asura :(
Tja, dat waren de rassen waar je bij deze beta uit kon kiezen. Ik denk zelf dat ze de andere twee tot het laatst bewaren...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef Zironako het volgende:
Zal eens kijken :). Zoals ik al zei heb ik er zelf behoorlijk weinig verstand van. Als het Guild Wars 2 op high kan spelen vind ik het genoeg. Budget rond de 400-450 lijkt me genoeg :). Heb verder gewoon een laptop waar ik al mijn schoolwerk etc op kan doen, dus hoef er verder geen pakket bij te hebben van Word of iets dergelijks :).
Ik kon GW spelen op m'n antieke PC, waar alleen de grafische kaart (relatief) recentelijk vervangen is (bij het begin van Aion ging hij dood... Moest toen dus heel snel een nieuwe hebben!)

Intel Core 2 Duo, E6400 (2.1Ghz), 3Gb geheugen, NVIDIA GeForce GTX260 grafische kaart.

Alles moet dus wel naar beneden geschroefd worden en zelfs toen had ik op een paar plekken (vooral daar waar heel veel gevochten werd) wat last van een lage FPS.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:23 schreef Zironako het volgende:
Heb er erg veel zin in. Is er eigenlijk al iets bekend over de specs? Ik speel vooral op een laptop die games als WoW en Aion prima afspeelt. Ook de eerste Guild Wars deed het prima. Zou het al fijn vinden als ik de laagste specs kan spelen :).
Als hij Aion prima speelt, zul je GW2 ook kunnen spelen, maar verwacht geen FPS's boven de 30. Die haalde ik alleen op mijn laptop, en die is pas een jaar oud. (i7 met 16Gb geheugen en een 1Gb grafische kaart)

Let wel op, dit was een beta. Het kan nog zijn dat er dingen geoptimaliseerd worden waardoor het allemaal net wat soepeler gaat.

En dan nog, zelfs op de laagste instellingen ziet het er allemaal al fantastisch uit!
pi_109561362
Ah oke. Ik denk dat ik voor de race asura ga.

Netjes hoor. Ik had stiekem wel verwacht dat ik in de beta kwam. Zit al een poos op gw2 te wachten. Maar helaas pech gehad!

Nu maar gewoon 10 april pre purchase doen. Als gw2 is een keer met die retail list komt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:33:19 #213
192683 AMDB
Visionair.
pi_109561438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef Lamabal het volgende:
Ah oke. Ik denk dat ik voor de race asura ga.

Netjes hoor. Ik had stiekem wel verwacht dat ik in de beta kwam. Zit al een poos op gw2 te wachten. Maar helaas pech gehad!

Nu maar gewoon 10 april pre purchase doen. Als gw2 is een keer met die retail list komt.
Ik ga 'm ook pre-purchasen. En volgende week maar even m'n GW1 account proberen te recoveren (wachtwoord en geheime vraag vergeten :P ). Dus maar even mailen met serial codes. Misschien GWEN nog meer even aanschaffen :P
pi_109561540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik ga 'm ook pre-purchasen. En volgende week maar even m'n GW1 account proberen te recoveren (wachtwoord en geheime vraag vergeten :P ). Dus maar even mailen met serial codes. Misschien GWEN nog meer even aanschaffen :P
Dacht is echt een gedoe. Vriend van me was ook zijn wachtwoord kwijt. Moet je die lui gaan email en blabla en dan na een poos heb je hem.
pi_109561592
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef Lamabal het volgende:
Netjes hoor. Ik had stiekem wel verwacht dat ik in de beta kwam. Zit al een poos op gw2 te wachten. Maar helaas pech gehad!

Nu maar gewoon 10 april pre purchase doen. Als gw2 is een keer met die retail list komt.
ik heb in 2010 al eens met GW2 gespeeld, tijdens de GamesCom. En toen kwamen er allerlei verhalen en begon m'n interesse steeds verder af te zakken. Tot zelfs het punt dat ik af vroeg of ik het nog wel zou kopen. Tot ik dus afgelopen weekend de kans kreeg om (als pers, dus ik mag het zeggen!) te spelen. Toen zijn alle twijfels (behalve dan die PC van mij) verdwenen als sneeuw voor de zon.

En ik ga de pre-purchase digitaal doen. Wil zeker weten dat het goed gaat!
pi_109561769
Waarom zakte je interesse? Van die dingen die ik toen hoorde zat het vol potentie.
pi_109562383
Tof, bedankt voor de reacties :). Denk dat deze laptop hem dan zal draaien. Kan Aion op minimaal/high prima spelen, dus komt goed. Ben overigens begonnen met een mini-projectje als in een GW2 fansite. Uit verveling/oefening voor m'n portfolio.
pi_109562433
Het was met name toen de engineer uit kwam. Ik wil in een fantasie wereld spelen en die engineer was mij te... hoe moet ik het zeggen... te modern. En ik begon steeds meer m'n twijfels te krijgen over die dynamic events.

Uiteindelijk viel het dus reuze mee. Ik heb nog steeds een aantal dingen die ik graag zou zien dat ANet ze wat meer tweaked (of nog helemaal aanpast), maar overal heb ik er nu een goed gevoel bij.
pi_109564192
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het was met name toen de engineer uit kwam. Ik wil in een fantasie wereld spelen en die engineer was mij te... hoe moet ik het zeggen... te modern. En ik begon steeds meer m'n twijfels te krijgen over die dynamic events.

Uiteindelijk viel het dus reuze mee. Ik heb nog steeds een aantal dingen die ik graag zou zien dat ANet ze wat meer tweaked (of nog helemaal aanpast), maar overal heb ik er nu een goed gevoel bij.
Het is wel een beta dus ze zullen nog wel tweaken.

Maar totalbiscuit zei een heel goed punt.

Op een gegeven moment triggerde hij een event. Bij die event moest een NPC 5 eggs doorzoeken en toen had hij de item gevonden die hij zocht.

Maar hoe kan een NPC of jij nou weten dat hij eerst 5 eggs moet doorzoeken. Zulke dingen moet je er gewoon uitlaten.

Dus ipv van search 5 eggs gewoon doen van: Search the eggs untill blablabla
pi_109574781
De enige mmo waar ik in geïnteresseerd ben omdat het geen subfee heeft en er niet teringsaai uitziet met die shit grinds.
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:37:26 #221
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_109581616
Hoe denken jullie (ik ben absoluut geen kenner) dat deze specs het gaan doen met GW2?

(heb maar even een uitdraai gemaakt met hwinfo). Ben vooral benieuwd naar de GPU, want 'eigenlijk' is dit natuurlijk het autocad/3D design broertje van de uhm... vergeten.

pi_109582592
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe denken jullie (ik ben absoluut geen kenner) dat deze specs het gaan doen met GW2?

(heb maar even een uitdraai gemaakt met hwinfo). Ben vooral benieuwd naar de GPU, want 'eigenlijk' is dit natuurlijk het autocad/3D design broertje van de uhm... vergeten.

[ afbeelding ]
Lmao doe aub normaal.

Je runt het met een I7 en een aardige videokaart.

Mijn specs zijn zo 3 jaar ouder en als ik alles zo lees gaat het zelfs daar nog soepel op draaien.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:57:01 #223
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_109582595
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe denken jullie (ik ben absoluut geen kenner) dat deze specs het gaan doen met GW2?

(heb maar even een uitdraai gemaakt met hwinfo). Ben vooral benieuwd naar de GPU, want 'eigenlijk' is dit natuurlijk het autocad/3D design broertje van de uhm... vergeten.

[ afbeelding ]
Kijk anders even bij Guild Wars 2 op www.systemrequirementslab.com
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_109582640
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Two het volgende:

[..]

Kijk anders even bij Guild Wars 2 op www.systemrequirementslab.com
Die site is ruk. Klopt nooit geen fuck van.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:59:16 #225
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_109582732
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Die site is ruk. Klopt nooit geen fuck van.
Alleen met de nieuwste hardware loopt de site soms flink achter. Toch is het een prima indicator voor of je een game wel of niet kan draaien imo.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')