quote:
Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef Finitio het volgende:[..]
Misschien heb jij genoeg omgeschreven naar je eigen woorden?
Ik ben wederom erg teleurgesteld in de ESL, wat een stelletje prutsers, zou niemand aanraden om in Rotterdam rechten te gaan studeren. Ik sluit sowieso niet uit dat de rechtenfaculteit binnen afzienbare tijd uit Rotterdam zal verdwijnen.
Heb net even zelf opnieuw nagekeken met het standaardmodel er naast. Ik tel van de 9 kantjes precies 0,5 kantje dat van mij is....maar ja ze bekijken het opnieuw dus er valt nog weinig te juichen. Moesten die studenten nou echt klagen?

Ze hebben het trouwens erger gemaakt voor zichzelf. Nu hadden ze gewoon geen cijfer, maar ze mochten wel deelnemen. Maar nee, ze moesten ontevreden zijn

dus klagen ze bij de examencommissie. De examencommissie zit nu iedereen op plagiaat te controleren

. Nou laten we eerlijk zijn hoeveel studenten hebben in onaanvaardbare mate plagiaat gepleegd? Ik neem aan iedereen die beschuldigd is zowieso en uhum ik ook en waarschijnlijk nog meerderen. Het schijnt dat de examencommissie strenger kan zijn en dus ergere sancties dan een 0 geven gaat opleggen

.
Ik zit net trouwens naar het Rijnmond nieuws te kijken waar de voorzitter van de examencommissie heeft gesproken en expliciet heeft laten horen het eens te zijn met de docenten. Blijkbaar bedoelden de docenten dat de standaardmodellen als inspiratie dienden

Finitio had jij je vorig jaar ook laten inspireren?
Volgens mij is de media aandacht ook niet goed:
http://www.google.nl/#q=e(...)ba5&biw=1440&bih=809En mochten ze me nog ontdekken dan heb ik dus voor altijd smet op mijn naam
Zeurende studenten