Ik heb nu nog geen account. Ik heb het er meer over dat wanneer ik een Ipod tweedehands koop en diegene heeft er al een Apple account op, dat ik zijn profiel als het ware kan verwijderen en me opnieuw kan registreren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is niet het geval, huidige account kan gewoon op je nieuwe iPod
Dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen account. Ik heb het er meer over dat wanneer ik een Ipod tweedehands koop en diegene heeft er al een Apple account op, dat ik zijn profiel als het ware kan verwijderen en me opnieuw kan registreren.
Ja dat kan, precies wat LompeHork zeiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen account. Ik heb het er meer over dat wanneer ik een Ipod tweedehands koop en diegene heeft er al een Apple account op, dat ik zijn profiel als het ware kan verwijderen en me opnieuw kan registreren.
Yup, gewoon een harde reset geven via iTunes en opnieuw registreren. Het wijst zich vanzelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Blester het volgende:
Hoe werkt dit dan? Kan ik als het ware zijn account van dit product afhalen en me opnieuw registreren?
Door simpel de iPod op je computer aan te sluiten en iTunes te starten. Dan zal iTunes vragen of jij je eigen account wilt overzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Blester het volgende:
Hoe werkt dit dan? Kan ik als het ware zijn account van dit product afhalen en me opnieuw registreren?
Ik raad je aan om de iPod aan de computer te hangen, en te herstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Blester het volgende:
Dat is herstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Oké. Ipod heeft toch ook een optie voor fabrieksinstellingen? Zodat ik al de rommel van de vorige eigenaar eventueel kwijt ben?
Geen enkel probleem, als je vragen hebt of problemen ondervindt gewoon weer postenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef Blester het volgende:
Oh excuses, ik weet echt nog vrij weinig van Apple producten af. Ik heb verder altijd met Android gewerkt etc. op mijn tablet. Hartelijk bedankt voor jullie goede en vooral snelle hulp!
Nee, als ik daar inlog met het account krijg ik weer die optie niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Naar een gratis app gaan in de app store. Druk op kopen, maak een account. Hier heb je geloof ik wel de functie om "geen" te kiezen bij betaalgegevens.
dit moet je wel via itunes doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Naar een gratis app gaan in de app store. Druk op kopen, maak een account. Hier heb je geloof ik wel de functie om "geen" te kiezen bij betaalgegevens.
Je moet ook niet inloggen maar een nieuw account maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, als ik daar inlog met het account krijg ik weer die optie niet.
Klik links op je iPod en zoek herstellen. Klik erop en wacht tot hij klaar is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef Blester het volgende:
Het is nu gelukt (wat een vreemde manier trouwens van Itunes) nu ben ik ingelogged met mijn Apple account en hij ziet de Ipod touch ook. Hoe herstel ik hem nu verder of gebeurd dat automatisch? (dat alle apps eraf zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |