abonnement Unibet Coolblue
pi_107622730
Ach ja shit happens leer je de rest ook weer meer waarderen. Ik weet al bijna nietm eer beter slaap al meer als een maand op dit luchtbed.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107622746
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

altijd wat te zeuren he :6
is dit al zeuren? :{
pi_107622779
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:04 schreef Partingglass het volgende:
Ach ja shit happens leer je de rest ook weer meer waarderen. Ik weet al bijna nietm eer beter slaap al meer als een maand op dit luchtbed.
ja, dat is wel waar inderdaad. Eigenlijk zijn we allemaal maar verwend en kunnen we veel niet meer waarderen.
pi_107622804
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:05 schreef maen het volgende:

[..]

is dit al zeuren? :{
ik wist het :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_107622848
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:06 schreef maen het volgende:

[..]

ja, dat is wel waar inderdaad. Eigenlijk zijn we allemaal maar verwend en kunnen we veel niet meer waarderen.
Heb dat de afgelopen maanden wel gemerkt. Dat je met veel minder eigenlijk net zo gelukkig kunt zijn. Maar kan ook weer niet wachten totdat die situatie afgelopen is hahaha
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107623035
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik wist het :P
:+
pi_107623106
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Heb dat de afgelopen maanden wel gemerkt. Dat je met veel minder eigenlijk net zo gelukkig kunt zijn. Maar kan ook weer niet wachten totdat die situatie afgelopen is hahaha
hmm ja het is vaak de reactie van anderen waardoor we meer/beter willen. Ik bedoel als jij gelukkig bent met je luchtbedje, dan is dat toch prima? Wat maakt het dan uit wat anderen vinden..

(ok, mss raar voorbeeld, maar je snapt mijn punt vast wel)
pi_107623261
Ik snap het. Gelukkkig is een groot woord hoor maar zeker niet ongelukkig.

we hebben gekozen om op een manier uit elkaar te gaan die voor ons beide de best mogelijk start geeft om weer verder te gaan.

Dit soort dingetjes zijn tijdelijk en kom je overheen. Het is niet altijd even feest en soms baal je wel even maar dat weegt niet op voor mij tegen het goed afsluiten van een relatie van 13,5 jaar. Je hebt zoveel mooie momenten samen meegemaakt en het is zeg maar je halve leven iig zeker dat stuk van je leven wat je, je herinnerd. Bent samen van pubertje naar "volwassen" gegaan samen gegroeid als mens etc. Vind het prachtig zeker met de ontwikkelingen van laatste week dat we gewoon nog zo goed bevriend kunnen zijn.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107625470
het klinkt alsof het allemaal helemaal goed gaat komen ;)
pi_107625845
Middag. :+
pi_107626105
goede middag meneer.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107626276
heee! hoe zit het nou met die meet? Is daar al duidelijkheid over? Wanneer & waar & wie enzo? :P
pi_107626478
ik heb geen idee. was mijn eerste dag op KOF! iedereen kent elkaar hier lijkt het erg goed dus eigenlijk niet veel aandacht aanbesteed moet ik bekennen
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107626648
we zijn al veel langer aan het plannen ;) maar er komt niets concreets uit. Je bent uiteraard welkom om ook te komen :Y
pi_107626715
uit ervaringen met andere fora zou ik zeggen een iemand kiest zeg 2 of 3 data en een of twee plaatsen. dan kijk je waarnaar toe de meeste willen en op welke dag de meeste kunnen.

en dank je!
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107626884
jah.. voor de datum is al een doodle gaande. Maar meer dan 3 mensen konden er niet tegelijk :P of er is gewoon geen animo meer?
pi_107626945
Die link is spoorloos? :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107626964
Koekje heeft m vast nog wel?

oh, heb m zelf ook al gevonden
pi_107627071
Voor april kan ik sowieso niet, dus ik vul 'm niet in.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107627181
misschien dat ie uitgebreid kan worden?
pi_107627201
weekend van sint patricksday kan ik niet voor de rest volgens mij altijd. Oh nee fok. Ga ook nog naar disneyland in maart. kan ik nog wijzigen?

Je kunt een meeting misschien anders inderdaad beter iets verder vooruit plannen zeg april/mei dan kan iedereen er nu al rekening mee houden en hebben ze minder op de lanning staan.

Edit: laat maar je kunt wijzingen
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107627240
We zijn er al lang mee bezig :+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_107627284
deze loopt al een hele tijd hoor ;)
pi_107627539
Ik merk het. Ik zou het echter anders doen. Ik ken het van een andere forum waar we de eerste onofficieele meeting wilde organiseren ene half jaar beizg geweest etc.

Uiteindelijk gewoon een poll gemaakt met daarin de keuze uit 3 datums. De vroegste datum was 2 maanden verder.

na die poll nog een poll gemaakt met een plaats. Het is was een meeting nederland/belgie dus je moet beetje centraal.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')