Het zijn veelal nieuwe luxe appartementen in een erg mooie moderne stijl, dus ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Copycat het volgende:
Dus jij ziet jezelf wel in een seniorenappartement wonen? En senioren in studentenflats?
En de domotica is al klaar voor je toekomstig verval. Plus vaak heb je een loopbrug naar de zorgvoorzieningen. Compleet met oplaadpunt voor je scootmobiel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef 8baan het volgende:
Het zijn veelal nieuwe luxe appartementen in een erg mooie moderne stijl, dus ja.
2e deel snap ik niet.
Nee, die 'meuk' zit er niet in, tenminste niet dat ik weet. Volgens mij zijn het doodnormale appartementen, echter mooi/nieuw en modern.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zoals al gezegd, dit gaat doorgaans om seniorenwoningen of gelijkvloerse woningen met bepaalde aanpassingen voor mindervaliden. Niet zo heel raar dat die woningen bestemd zijn voor een bepaalde groep mensen.
Is in mijn woonplaats ook hoor, alle mooie ruime appartementen zijn voor senioren. Wij hebben in een flat gewoond die langzamerhand seniorenflat werd; nieuwe bewoners moesten 55+ zijn. (Wat 55+ ers met drie slaapkamers moeten, geen idee).quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef 8baan het volgende:
[..]
Nee, die 'meuk' zit er niet in, tenminste niet dat ik weet. Volgens mij zijn het doodnormale appartementen, echter mooi/nieuw en modern.
staat erbij hoe hoog de servicekosten zijn? Want die kunnen nog wel eens redelijk hoog zijn.quote:
Ouderen zijn 'meuk' volgens jou? Lekker respectvol.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef 8baan het volgende:
[..]
Nee, die 'meuk' zit er niet in, tenminste niet dat ik weet. Volgens mij zijn het doodnormale appartementen, echter mooi/nieuw en modern.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ouderen zijn 'meuk' volgens jou? Lekker respectvol.
lees eens opnieuwquote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Klopt , maar daar ging het mij niet om.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
staat erbij hoe hoog de servicekosten zijn? Want die kunnen nog wel eens redelijk hoog zijn.
Zet je leesbril eens op Opa.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tja, nou je het zo zegt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Is in mijn woonplaats ook hoor, alle mooie ruime appartementen zijn voor senioren. Wij hebben in een flat gewoond die langzamerhand seniorenflat werd; nieuwe bewoners moesten 55+ zijn. (Wat 55+ ers met drie slaapkamers moeten, geen idee).
Geloof me, je wilt NIET in een seniorencomplex wonen. Hoe meer ouderen er kwamen wonen, hoe meer gezeik er was. Ik mocht bijvoorbeeld een keer niet mee in de lift, want dan werd hij volgens de oudjes te zwaar als we er met zijn vijven in stonden. En er werd gemopperd over fietsen die voor de flat stonden in plaats van in de schuur
![]()
Sociale verhuurders teren op subsidie, en ik zie niet in waarom de subsidieverstrekker niet bepaalde eisen ten behoeve van de doelmatige verdeling van de middelen zou kunnen stellen. Of het werkelijk zo doelmatig is als een babyboomer, die eerst 2 ton winst op de eigen woning heeft gemaakt, vervolgens "sociaal" gaat huren, laten we even in het midden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef 8baan het volgende:
Ja, klopt, al die mooie appartementen zijn voor ouwe lullen![]()
Lijkt een typisch geval leeftijdsdiscriminatie, not?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |