En het argument dat je ondertussen aan iets groters toe bent en je het heel graag wil en er goed overna gedacht hebt werkt niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het heeft überhaupt al veel moeite gekost om dit goedkope hokje voor de deur te krijgen .. Moet wel toegeven, goedkoper kan het ook zowat niet
Passat is wel echt veel duurder in aanschaf. Voor dat budget zou ik eerder de Volvo nemen. Of de Laguna 2 maar daar hoorde ik niet altijd positieve verhalen over:pquote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Sorry heren, ik ga niet meer terug naar 89 . Op dit moment blijf ik steken tussen een S40, Laguna 2 of Passat.
Ramp technisch gezien, wat ik op het Laguna forum las, maar het is wel een heule mooie. Volvo is financieel gezien en qua opties voor dat geld het best, maar ik weet er helemaal niets van en vraag me dus af of ik een redelijk iets voor 2500 kan vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef r8v2 het volgende:
Laguna 2 sowieso niet doen Een Passat is te burgerlijk (alhoewel een S/V40 ook aardig meedoet ).
Hij is zeker mooi. Vooral de 3.0 V6. Maar er gaat gewoon teveel mee mis ')quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ramp technisch gezien, wat ik op het Laguna forum las, maar het is wel een heule mooie. Volvo is financieel gezien en qua opties voor dat geld het best, maar ik weet er helemaal niets van en vraag me dus af of ik een redelijk iets voor 2500 kan vinden.
Watvoor motor wil je?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nope, ik wil geen station. Dat is mij weer te veel ruimte!
Eentje waarmee ik kan inhalen. Dat ging met moeite in mijn oude Laguna, die had een 1.8 die 1296 moest duwen. Dus ik denk een 2.0, hangt me allemaal van de belasting/verbruik af. Op benzine/lpg, diesel kan ik niet verantwoorden. Zal zeker niet meer dan 15000 gaan rijden in het jaar.quote:
Automaatquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef r8v2 het volgende:
Geen problemen met terugschakelen: 1.8. Lui rijden: 2.0.
Airco zou ook wel fijn zijn. Dacht dat dat zowaar standaard was? In ieder geval gaat het nu nog niet op. Eerst moet ik weer vast 20 uur in de week kunnen doen. Dat ik dat nu niet kan doen is ook de reden dat ik mezelf voorttuf in een Micra.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef IrishBastard het volgende:
Voor 2500 kun je mijn 2.0 overnemen Onderhoudsboekjes er bij, en alle facturen van wat ik zelf gedaan heb. 171 gelopen, bak gereviceerd en distributie volgens mij 40k terug. Komend weekeinde weer de olie, filters en bougies.
Is van 97 maar erg netjes, half leer enzo. Alleen geen airconditioning of cruise control
Nope .. Misschien over een paar maanden ... Lijkt me iig heerlijk om met een 240 of 740 op vakantie te gaan ipv de Astra van paps en mamsquote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef H-D het volgende:
[..]
En het argument dat je ondertussen aan iets groters toe bent en je het heel graag wil en er goed overna gedacht hebt werkt niet?
1.8 heeft toch 115pk. Moet opzich niet onderbedeeld zijn denk ik. En volgens mij ook meer dan de Laguna 1.8. Iig de oude Laguna'squote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Eentje waarmee ik kan inhalen. Dat ging met moeite in mijn oude Laguna, die had een 1.8 die 1296 moest duwen. Dus ik denk een 2.0, hangt me allemaal van de belasting/verbruik af. Op benzine/lpg, diesel kan ik niet verantwoorden. Zal zeker niet meer dan 15000 gaan rijden in het jaar.
Is dat geen argument op zich? Dat je niet meer hun auto hoeft:P onafhankelijkheid enzoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope .. Misschien over een paar maanden ... Lijkt me iig heerlijk om met een 240 of 740 op vakantie te gaan ipv de Astra van paps en mams
Ik houd daarentegen wel van het design van de 740 . Maar wel het model van voor '90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |