Bij de LT's waar de 6 cylinder dieselblokken uit komen ging het iig vaker mis heb ik gelezen ..quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Bart-Willem het volgende:
Met de diesels zijn niets mis hoor. Er zijn wat (kleine) indianenverhalen over de 6-cilinder diesel maar als je ziet wat voor kilometerstanden ermee gehaald kunnen worden zijn ze minstens zo goed als een redblock. Het heeft alleen 1 nadeel: je moet eigenlijk elke 7500km de olie verwisselen en er gaat bijna 8 liter in. En de distributieriemen vervang-klusis niet heel gemakkelijk (ben je wel enkele uren zoet mee, niet zoals bij de redblocks in max anderhalf uur).
Nadelen: ze zijn slomer en stinken wat meer (tenzij goed onderhouden). En een koude start is minder leuk in de winter.
Ben er nog niet geweest.. Ouders werken tegenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Bart-Willem het volgende:
Jep, de LT's hadden vaak koelingsproblemen. Op zich ook niet vreemd want de motorruimte was een stuk kleiner en het koelsysteem was in die busjes te smal bemeten. Tel daarbij op dat bedrijfswagens over 't algemeen enorm afgeragd worden et voila!
Ben je al wezen kijken bij die Zwitserse 240?
Wat lopen die te piepen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest.. Ouders werken tegen
Stage begint al in de 2e op het mbo.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef Bart-Willem het volgende:
Maar hij loopt nu toch stage? Aka: dan is 'ie bijna klaar toch?
Misschien moet je het gewoon doen en dan kunnen je ouders er ooook niet meer omheenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar hee, wacht ook al jaren op de dag dat er een T5 voor de deur staat
Dat neem ik aan van welquote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Hyman het volgende:
Ach, over 4 jaar heb je vast wel íets anders dan je AX!
Dat het te duur is enzo. Ben wel aardig afhankelijk van hun voor een betaalbare verzekeringquote:
Eerste zelfs al, maar ik zit in de tweede jaquote:
Zo gaat het er hier in huis niet aan toe. Niet totdat ik een fatsoenlijk inkomen hebquote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon doen en dan kunnen je ouders er ooook niet meer omheen
maar das misschien wel weer minder voor je relatie met je ouders, afhankelijk van hoe ze het opnemen
Hmm jammer. Dan moet je het inderdaad toch positief bekijken dat je over een paar jaar sowieso iets anders hebt. Of toch je ouders proberen te overtuigen met iets, maar als ik je zo hoor is dat niet makkelijk?:Pquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel
[..]
Dat het te duur is enzo. Ben wel aardig afhankelijk van hun voor een betaalbare verzekering
[..]
Eerste zelfs al, maar ik zit in de tweede ja
[..]
Zo gaat het er hier in huis niet aan toe. Niet totdat ik een fatsoenlijk inkomen heb
Omdat ik mijn Laguna verkocht heb en eigenlijk weer een wat grotere auto wil. Een S60 is mij te duur in de belasting, S40 kan net. (max 1350kg schaal, meer wil ik niet doneren aan de staat). Het gaat dus om een benzine variant.quote:
Het heeft überhaupt al veel moeite gekost om dit goedkope hokje voor de deur te krijgen .. Moet wel toegeven, goedkoper kan het ook zowat nietquote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm jammer. Dan moet je het inderdaad toch positief bekijken dat je over een paar jaar sowieso iets anders hebt. Of toch je ouders proberen te overtuigen met iets, maar als ik je zo hoor is dat niet makkelijk?:P
Koop dan een 740/940. Vele malen betrouwbaarder en voor 2500 heb je een mooie.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat ik mijn Laguna verkocht heb en eigenlijk weer een wat grotere auto wil. Een S60 is mij te duur in de belasting, S40 kan net. (max 1350kg schaal, meer wil ik niet doneren aan de staat). Het gaat dus om een benzine variant.
[edit] @H-D, en ja, ik vind hem inderdaad best wel oke in de looks.
Een hele mooie naar mijn ideequote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Koop dan een 740/940. Vele malen betrouwbaarder en voor 2500 heb je een mooie.
Die meteen twee belastingschalen hoger zit en een totaal ander design heeftquote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Koop dan een 740/940. Vele malen betrouwbaarder en voor 2500 heb je een mooie.
Nu mijn autogeschiedenis bestaat uit modellen uit 1991 en 1996 ben ik toe aan iets nieuwers, maar toch enigszins betaalbaar voor een student. Dus een iets modernere auto deze keer Voor een oudje heb ik een Fiat 133 onder een zeil die nog aan de praat gekregen moet worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Koop dan een 740/940. Vele malen betrouwbaarder en voor 2500 heb je een mooie.
Precies, 1350kg is echt max.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die meteen twee belastingschalen hoger zit en een totaal ander design heeft
Dat andere design is veel mooier en een 740 sedan weegt rond de 1300kg en een 940 sedan net iets meer dan 1400...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die meteen twee belastingschalen hoger zit en een totaal ander design heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |