dat dus. Daarnaast kunnen online tooltjes je misschien op deze manier ook al makkelijk ongeveer vertellen of je voor een dergelijke lening in aanmerking komt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:37 schreef malleable het volgende:
Vraag dit gewoon aan de dealer, en bereken ook wat het kost als je 'gewoon' een lening bij de bank neemt en de auto zelf koopt.
gewoon sowieso, ik zo sparen en dan pas de auto kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Handige tip; spaar het geld eerst op voordat je prive gaat leasen, dit is namelijk de duurste manier om een auto te rijden.
Maar wel zeker van je maandelijkse kosten en als je de leasetermijnen kan opbrengen, waarom zou je het dan niet doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Handige tip; spaar het geld eerst op voordat je prive gaat leasen, dit is namelijk de duurste manier om een auto te rijden.
Ik vermoed dat de term 'leasen' hier misleidend is. Als ik de tekst lees wordt hier eigenlijk een geldlening bedoeld en wordt TS wel eigenaar. Zou TS een lease-auto nemen zou hij immers ook naar het leasebedrijf gaan ipv de dealer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Omdat het zeker niet goedkoop is?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wel zeker van je maandelijkse kosten en als je de leasetermijnen kan opbrengen, waarom zou je het dan niet doen?
Omdat je achterlijk veel geld over de balk weggooit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wel zeker van je maandelijkse kosten en als je de leasetermijnen kan opbrengen, waarom zou je het dan niet doen?
Je kunt prima een auto leasen via de merkdealer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de term 'leasen' hier misleidend is. Als ik de tekst lees wordt hier eigenlijk een geldlening bedoeld en wordt TS wel eigenaar. Zou TS een lease-auto nemen zou hij immers ook naar het leasebedrijf gaan ipv de dealer.
Zoals ik het lees is die ouwe golf zelfs nog niet afbetaald, en toch wil TS een auto van 10x dat bedrag kopen. Maar, desondanks ben ik het met droogdok eens dat iedereen wel zelf moet weten waar hij z'n geld aan uitgeeft. Als TS 50-100 euro ofzo in de maand aan rente weg wil gooien is dat in principe gewoon de prijs die hij betaalt om die auto te rijden terwijl hij er het geld niet voor heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat je achterlijk veel geld over de balk weggooit.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef CafeRoker het volgende:
Maar, desondanks ben ik het met droogdok eens dat iedereen wel zelf moet weten waar hij z'n geld aan uitgeeft.
zeer waarquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar hij vroeg om een reden om het niet te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |