abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 december 2011 @ 00:20:24 #1
163650 Greys
pi_106190013
Van Songfestivalweblog.nl

Rona Nishliu voor Albanië naar Bakoe
Rona Nishliu zal Albanië vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Bakoe. De zangeres won de 50e editie van Festivali i Kengës met het lied Suus. Sinds 2003 gaat de winnaar van dit festival naar het Eurovisie Songfestival. Nishliu kreeg niet alleen de meeste stemmen van de jury’s maar won ook de prijs als beste uitvoerende van de avond. Het lied is een compositie van Florent Boshnjaku en van de zangeres zelf. Tweede werd Elton Deda met het lied Kristal, derde werd Saimir Braho met Ajer.

De 25-jarige Nishliu brak in 2004 door toen ze deelnam aan de Albanese versie van Idols waar ze in de top 5 eindigde. Later dat jaar deed ze samen met Vesa Luma en Teuta Kurti mee aan het Festivali i Kengës waar ze als derde eindigden. Daarna nam ze deel aan diverse andere muziekfestivals. Vorig jaar bracht ze nog een cover uit van de hit Pump up the Jam van Technotronic.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106205225
Het schreeuwt lekker weg....
pi_106205367
Wat hebben ze in Albanië toch altijd van die schreeuw-lelijkerds...ja, want haar haar vind ik ook lelijk, en wat heeft ze aan?

Oh en het nummer zullen ze vast en zeker nog 20 x aanpassen, voor nu: laat dat ge-Suus maar lekker thuus!

[ Bericht 11% gewijzigd door grazz op 30-12-2011 15:11:48 ]
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106276025
Het is Albanië, dus het zal inderdaad nog wel flink aangepast worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_106352640
Ja de liedjes van Albanië worden altijd flink aangepast. In 2010 toen ik hun liedje voor het eerst hoorde was ik niet onder de indruk maar de versie die naar het songfestival ging vond ik super.
Ook 2011 vond ik eerst stom en saai maar naar aanpassingen was het een redelijk liedje (niet super).
pi_106356386
Ik reageer hier wel inhoudelijk pas als er een definitieve versie ligt... het is en blijft Albanie inderdaad :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107477681
Draak van een wijf, met een draak van een nummer.
pi_107484459
Ik vind het wel een prima nummer eigenlijk. Ik hou wel van dat melancholische. Met wat aanpassingen (die er vast gaan komen, want het nummer is nu te lang en het is Albanië) kan het echt wel wat gaan worden.
Hoewel dat geschreeuw me echt nachtmerries bezorgd. Ik snap dat het bij het nummer hoort, maar persoonlijk hou ik er niet van.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_109410562
Godverdomme zeg... waar Griekenland standaard met een vlot uptempo Grieksgeorienteerde dansplaat komt presteert dit land het toch ook echt om elk jaar met een soort van schreeuwerig wijf te komen... wat een horror om naar te luisteren
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2012 @ 23:24:01 #10
368283 ato
pi_109411925
Ik vind het nummer prachtig en het nummer is bij mij gegroeid...
Life can be a bitch, so like it..
pi_109416928
Bij mij is het ook gegroeid. Sommige stukken vind ik mooier dan andere stukken, maar over het algemeen vind ik het wel een mooi en dramatisch lied.
pi_109437190
Ik had de hoop dat het nummer aangepakt zou worden, naar goed Albanees gebruik, maar het lijkt erop dat ze het laten zoals het is. Ik vind het niets, en ik kan me ook niet voorstellen dat het gaat scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_109456942
Dat tergende geschreeuw van dat mens.. vorig jaar hadden ze ook zo'n screamqueen... maar toen had het nummer nog iets van melodie... dit is echt verschrikkelijk
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 maart 2012 @ 11:00:55 #14
163650 Greys
pi_109456962
Ik zag van de week op youtube een flink aantal persoonlijke overzichtjes te bekijken van eurovisiefans. 'My personal top-30' enzo. Dit nummer staat echt bij iedereen helemaal in de aller onderste regionen. Begrijpelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109457056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik zag van de week op youtube een flink aantal persoonlijke overzichtjes te bekijken van eurovisiefans. 'My personal top-30' enzo. Dit nummer staat echt bij iedereen helemaal in de aller onderste regionen. Begrijpelijk :D
Stel je voor... je zit als degelijk-Vinex gezin met een kop koffie en kinderen in pyama naar de halve finale te kijken en deze alarminstallatie komt voorbij... dan ga je toch spontaan checken of al je glaswerk nog heel is _O-
  † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2012 @ 17:16:33 #16
368283 ato
pi_109465486
hahaha en ik snap dat niet, ik hoor dit nummer graag. Zo mooi..
pi_109466612
Wat een walgelijk gekrijs :D :r

Het nummer heeft totaal geen opbouw, geen lijn, het gevoel erin dat ze probeert uit te stralen is er gewoon totaal niet en met wat gekrijs eroverheen is het een vreselijk nummer :D

Lachwekkend gewoon, zo slecht _O-
pi_109466902
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:16 schreef ato het volgende:
hahaha en ik snap dat niet, ik hoor dit nummer graag. Zo mooi..
Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2012 @ 18:52:29 #19
368283 ato
pi_109576743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.
Ik heb het idee dat wij een beetje dezelfde smaak hebben ..
pi_110102731
Ik zit de liedjes weer eens in volgorde te luisteren... maar goddomme ik blijf hier zo agressief van worden... dat geschreeuw :X

Ik geloof never nooit dat we dit gaan terugzien in de finale
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2012 @ 18:55:34 #21
163650 Greys
pi_110103908
Oeh dat is een treffende beschrijving ja, 'er agressief van worden'.
Dat heb ik namelijk ook :D

Zo van Kap nou met je gekrijs anders help ik je een handje :r }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_110104067
Precies :D

Ik wil dingen kapot maken :')
pi_110539937
Ze begint goed, maar dan... verschrikkelijk!!!
pi_111102674
Ik heb mezelf net weer 3 minuten gepijnigd... ik wil het Riagg adviseren om de lijnen open te gooien na het horen van dit lied... mensen zullen hulp nodig hebben :+
pi_111594996
Ik vind 'm ook prachtig. Aan de reacties te zien een nummer dat je helemaal geweldig of helemaal niets vind. Nu ook één van mijn favorieten naast Macedonië, Italië en Nederland.

Eerste repetitie:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')