Stel je voor... je zit als degelijk-Vinex gezin met een kop koffie en kinderen in pyama naar de halve finale te kijken en deze alarminstallatie komt voorbij... dan ga je toch spontaan checken of al je glaswerk nog heel isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik zag van de week op youtube een flink aantal persoonlijke overzichtjes te bekijken van eurovisiefans. 'My personal top-30' enzo. Dit nummer staat echt bij iedereen helemaal in de aller onderste regionen. Begrijpelijk
Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:16 schreef ato het volgende:
hahaha en ik snap dat niet, ik hoor dit nummer graag. Zo mooi..
Ik heb het idee dat wij een beetje dezelfde smaak hebben ..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Haar geschreeuw vind ik wat minder, maar de periodes dat ze dit niet doet, vind ik erg mooi. Ik denk dat dit echt een love-it-or-hate-it nummer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |