abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 december 2011 @ 07:55:17 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_106155459
Ik haat op de huidige tijdsgeest. Anno 2011 is de wereld niet meer leuk. Nederland is van een liberaal (liberaal in de goede zin van het woord, dus niet wat de VVD hieronder verstaat) veranderd in een politiestaat, rechts, saai en burgerlijk met Anton Mussert-achtige initiatieven als 'Burgernet', waar oude vieze wijven de Godganse dag voor het raam koekeloeren om te kijken of er nog baldadige jeugd is om anoniem aan te geven via een klik- en tiplijn van de politie. :r

Was het maar 1964. De tijd van mijn ouders. O+ Goede muziek: Beatles, John Lennon *; Nederland (en Fryslan) was toen een paradijsje. O+ Woodstock. Bezetting door studenten van universiteiten. Progressieve tijdsgeest, progressieve politiek, Joop den Uyl :7 Provo, Kabouters, Witte Fietsen Plan, Roel van Duyn etc.


Adoreer hier de jaren 60 en 70.

Kunnen we dit jaar met 31 december niet de huidige tijdsgeest wegjagen, deze tijdsgeest is naargeestig. :'( 1960 kom terug, ik mis je. ;(
  donderdag 29 december 2011 @ 07:56:18 #2
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_106155461
Terechte klacht!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_106155469
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 07:56 schreef TimKuik het volgende:
Terechte klacht!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_106155470
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 29 december 2011 @ 08:02:09 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_106155475
quote:
dezen dus!
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_106155510
Sexuele revolutie, vrouwen met harige sponsen *G* :9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_106155519
De tijd dat de DDR en de USSR nog bestonden

_O_
Gelukkkig is er nu Hugo Chávez, die temminste wat durft te zeggen tegen de VS.
pi_106155530
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:13 schreef Computeroplossing het volgende:
De tijd dat de DDR en de USSR nog bestonden

_O_
Gelukkkig is er nu Hugo Chávez, die temminste wat durft te zeggen tegen de VS.
Vergeet niet Mao he, de man van 72 miljoen doden _O_
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:15 schreef Zapato het volgende:

[..]

Vergeet niet Mao he, de man van 72 miljoen doden _O_
Mao :r
Een vijand van de Sovjet-Unie.
Het zijn trouwens 40 tot 70 miljoen doden.
pi_106155553
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:16 schreef Computeroplossing het volgende:

[..]

Mao :r
Een vijand van de Sovjet-Unie.
Het zijn trouwens 40 tot 70 miljoen doden.
Man, die Mao kon Stalin nog een puntje aan zuigen hoor.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155559
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:19 schreef Zapato het volgende:

[..]

Man, die Mao kon Stalin nog een puntje aan zuigen hoor.
Qua doden ja.
pi_106155567
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:19 schreef Computeroplossing het volgende:

[..]

Qua doden ja.
Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.

Nee, waarde vrind. Mao > Stalin.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155593
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:21 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.

Nee, waarde vrind. Mao > Stalin.
Gelukkig voor jouw leef je niet in de SU toen Stalin nog leefde, toen had je een gratis rit naar een goelag gekregen.
Nep communist

pi_106155610
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:26 schreef Computeroplossing het volgende:

[..]

Gelukkig voor jouw leef je niet in de SU toen Stalin nog leefde, toen had je een gratis rit naar een goelag gekregen.
Nep communist

Goelags. :')

Mijn camping is minder comofortabel. :)
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155617
lijkt wel of iedereen beter verzorgd is. ook de vrouwen lopen er keurig bij.
tegenwoordig wel anders.
pi_106155621
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:21 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.

Nee, waarde vrind. Mao > Stalin.
Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.
Stalin deed alles bewust.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106155633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:29 schreef Zapato het volgende:

[..]

Goelags. :')

Mijn camping is minder comofortabel. :)
Je zal wel anders piepen als je er in zat

pi_106155646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.
Stalin deed alles bewust.
Onzin Stalin zorgde er voor dat iedereen eten had en hij zorgde er voor dat VS spoinnen, kapatalisten en facisten werden opgepakt.

Alles voor het volk O+
pi_106155680
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.
Stalin deed alles bewust.
Zwaluwen als ik me niet vergis, niet mussen.

Maar hij wilde ook een Grote Sprong Voorwaarts via staal, maar toen verhongerden er tientallen miljoenen Chinezen, die niemand verder miste, daar niet van.

Stalin was een typisch gevalletje veel geblaat weinig wol.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155685
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:34 schreef Computeroplossing het volgende:

[..]

Onzin Stalin zorgde er voor dat iedereen eten had en hij zorgde er voor dat VS spoinnen, kapatalisten en facisten werden opgepakt.

Alles voor het volk O+
Stalin was anders hoofdelijk verantwoordelijk voor de Holodomor = 7-8 miljoen doden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106155698
Links bolwerk hier. Linkse of Rechtse extremisme, het is even kut.
History became legend, legend became myth.
pi_106155718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:40 schreef Zapato het volgende:

[..]

Zwaluwen als ik me niet vergis, niet mussen.

Maar hij wilde ook een Grote Sprong Voorwaarts via staal, maar toen verhongerden er tientallen miljoenen Chinezen, die niemand verder miste, daar niet van.

Stalin was een typisch gevalletje veel geblaat weinig wol.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Sprong_Voorwaarts
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106155753
quote:
Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquè Yùndòng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.

Spreeuwen, of mussen. Niet zwaluwen iig, du bist richtig

Om de verplichtte doelstellingen aan 'staal' te produceren in de dorpshoogovens werd bij afwezigheid van ijzererts overgegaan tot omsmelten van het eigen eetgerei, pannen en woks, landbouwwerktuigen, haarspelden, spijkers, scharnieren, kortom alles wat maar van ijzer was, en bij afwezigheid van kolen werd overgegaan tot verbranding van de eigen hutten en huizen inclusief de daken in de volkshoogovens

Staal _O_
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106155768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef Zapato het volgende:

[..]

Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquè Yùndòng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.

Spreeuwen, of mussen. Niet zwaluwen iig, du bist richtig

Om de verplichtte doelstellingen aan 'staal' te produceren in de dorpshoogovens werd bij afwezigheid van ijzererts overgegaan tot omsmelten van het eigen eetgerei, pannen en woks, landbouwwerktuigen, haarspelden, spijkers, scharnieren, kortom alles wat maar van ijzer was, en bij afwezigheid van kolen werd overgegaan tot verbranding van de eigen hutten en huizen inclusief de daken in de volkshoogovens

Staal _O_
Zat het net te lezen.
Dat vervolg:

Het leverde geen staal op maar integendeel volledig onbruikbaar 'ijzer', zodoende in feite een geweldige vernietiging van het weinige wat men nog had maar ook de tijdsinvestering ging verloren en werd onttrokken aan de voedselproductie.

:')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106155775
Wat een baas he.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')