abonnement Unibet Coolblue
pi_105980651
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:52:06 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105980827
die schoenen zijn echt heeel leuk, die paarse ook maar moeilijker te combineren.
Hoe zou zoiets staan onder een rokje?
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:53:12 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105980897
hmmm alleen niet in haar maat :(
pi_105980939
Bijna net zo leuk als tangoschoenen. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:56:35 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105981094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Bijna net zo leuk als tangoschoenen. :Y)
:D bijna net zo leuk.
had je ze nou nog gekocht?
pi_105981101
Ja, echt stom. :( Ik kan ze ook niet ergens anders vinden.

Wickie, bedankt. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105981121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:56 schreef becky27 het volgende:

[..]

:D bijna net zo leuk.
had je ze nou nog gekocht?
Ja, ik heb ze gekocht! Ze zijn prachtig! En zitten heerlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105981253
Ik heb wel een ander model gevonden, maar ik vind deze minder leuk:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:59:42 #9
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_105981254
Die groene vind ik echt leuk voor Ivan Claudia! :Y

Of voor Driekus van Mefke, want die is van de groen :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105981273
Ojee, wat heb ik gedaan?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:00:24 #11
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_105981291


Die TrackStyle's van Rienk nog een keer. Want ik vind ze zo mooi O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105981342
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef wickie het volgende:
Ojee, wat heb ik gedaan?
Weet je geen ander adresje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:02:48 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105981412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

Die TrackStyle's van Rienk nog een keer. Want ik vind ze zo mooi O+
stoere stappers!!!!
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:04:12 #14
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105981464
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef wickie het volgende:
Ojee, wat heb ik gedaan?
bedankt he :P

Ze zijn leuk maar niet in de goede maat, nog even een paar jaartjes wachten (nou ja, als ze zo doorgaat zit ze over 5 maanden in maat 28).
pi_105981575
Jawel waar ik ze heb gekocht. Waarschijnlijk waar het plaatje vandaan komt.
Ik heb die ik toen postte gekocht voor Mette. Ze zijn heeeeeel fijn.
Staan ook heel leuk onder een jurkje of rokje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:29:53 #16
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_105982718
Keep is ook een gaaf merk.. Keep pretzel is het leukste.
pi_105982832
O dom, lees nu alles pas goed. Eehhmmm nee geen idee.. Anders even mailen wanneer ze weer kleinere maten krijgen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105983765
De schoentjes van Sofie nog een keer, ik vind ze zo mooi!

*poef* nu is het weg
pi_105983848
Ik wil ook nieuwe schoenen kopen voor.mn kind...heeft al sinds september zn schoenen. Tijd voor wat nieuws :P
pi_105986198
oew vlinder die zijn zeker mooi!

Ik ga eens even googlen want trackstyle is een van de weinige merken die Pepijn past. En die is echt weer aan een nieuw paar klittenband schoenen toe.


GRMBL die hebben ze (net als nog een heleboel andere leuke) alleen in breedte maat 3,5 en 5... en Pepijn heeft toch echt 2,5 nodig.

[ Bericht 27% gewijzigd door p_iglet op 23-12-2011 23:48:00 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 09:54:19 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105994185
Wij hadden schoenen van Nimkid, in de uitverkoop van de zomer weliswaar die heel goed zitten op smalle voeten.mweet niet in welke maat Pepijn nu zit, maar elefanten zat vroeger ook mooi.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105994730
Elefanten zijn mooi smal inderdaad :Y Ik heb ook een smalpootje en die heeft nu een paar Elefanten en een paar Bo-bell laarsjes. De laarsjes met veters EN rits omdat ze wel zulke spekkuitjes heeft dat ze de meeste laarsjes niet aankrijgt.

Ik denk dat we binnenkort op zoek moeten naar maat 24 maar ik ben alweer bang dat het een flinke zoektocht wordt -O-
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:26:34 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105995603
Lastig hè? Ik had nu voor het eerst van mijn leven uitverkoopschoenen voor een van de jongens. Ik vis altijd achter het net }:| ook gympies zijn altijd te breed. Sommige Nikes zitten goed, maar Vans hoeven we niet eens te proberen. :'(

Maar mijn kleine is alweer door zijn schoenen gesleten, dus die moeten nodig vervangen worden. Weer de uitverkoop proberen maar ik vrees het ergste.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105995999
In maat 22/23 ging bobell hier nog NET (naja nog wat breed, maar hij slipte er iig niet uit), maar nu zijn zijn voeten in de lengte gegroeid, maar niet in de breedte. We zitten hier op breedte maat 2/2,5, Maat 25 ongeveer.

Maar ik heb hier in de buurt een winkel gegoogled die onder andere trackstyle verkoopt, dus daar gaan we eens kijken. Dat zal wel volgende week zaterdag worden.
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:58:04 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105996308
Mijn jongste heeft smaller dan 2. Dat bestaat helaas niet. :') maar er zijn best schoenen die wel goed gaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105996505
smaller dan 2 is een reden voor orthopedisch schoeisel...
Piedro maakt wel breedte maat 1 en 1,5 maar die zijn dan niet meer leverbaar via gewone winkels, maar, via orthopedische schoenmakers.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:09:23 #27
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105996577
Een reden voor orthopedisch schoeisel?? :o wtf?

Jij loopt al een jaar of 5 op wat we maar kunnen vinden en ik hoop maar dat z'n voeten breder worden met groeien?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105996644
Naja het moet dus niet, maar als je echt niets meer kunt vinden dan zou ik via de huisarts toch echt een verwijzing naar een orthopedisch schoenmaker vragen. Je kunt er altijd eens gaan kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Dan heb je nog een eigen bijdrage van 60 euro per paar of iets dergelijks, maar dan ben je nu ook minstens kwijt voor schoenen gok ik.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:14:59 #29
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105996713
Ja, want ze hebben allemaal smalle voeten. Alleen orthopedisch schoeisel, dat klinkt als lelijke horrelvoetschoenen :@ en het oog wil ook wat natuurlijk. ;)

Vooralsnog slaag ik wel steeds voor min of meer passende schoenen. Maar duur inderdaad
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105996923
Nee joh dat valt tegenwoordig best mee. Dat was 30 jaar geleden zo. Nu kan er van alles.
Maar zolang je nog wat geschikts kunt vinden is het niet nodig natuurlijk.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:52:57 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105997670
Argh! Niet na zitten denken gisteren en voor Oscar de verkeerde maat besteld... -O-
Nu maar de juiste maat besteld en de mt27 retour.

Sasha is iig helemaal blij met de schoenen. *O*
***
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:09:39 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_105999857
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Lastig hè? Ik had nu voor het eerst van mijn leven uitverkoopschoenen voor een van de jongens. Ik vis altijd achter het net }:| ook gympies zijn altijd te breed. Sommige Nikes zitten goed, maar Vans hoeven we niet eens te proberen. :'(

Maar mijn kleine is alweer door zijn schoenen gesleten, dus die moeten nodig vervangen worden. Weer de uitverkoop proberen maar ik vrees het ergste.
Maar je hebt toch verschillende soorten vans enzo? niet alles is groot en lomp.
Sk8 high is een hele smalle bijvoorbeeld of is dat nog steeds te groot? :D
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:50:40 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106001178
die kan ik nog wel eens proberen dan. Extra factor is nu natuurlijk ook de smaak van het kind in kwestie. Zomaar iets kopen zit er niet meer in. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106001733
Ik vind deze heel leuk, maar gebruiken jullie dit soort gympen als enige schoenen of als schoenen voor erbij?

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106001826
Als enige. Hoezo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106002158
Als enige? Ik heb meestal een paar of 3 a 4 in een maat waarvan 1 a 2 paar goede loopschoenen en een paar gympen al zijn het er nu toevallig 2 paar. En dan nog laarsjes bijv.
pi_106002274
Wij hebben één paar schoenen voor Ivan en een paar laarsjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106003589
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben één paar schoenen voor Ivan en een paar laarsjes.
Wij ook voor Niels. Ik vroeg me dus af of zulk soort gympen geschikt zijn om iedere dag op te lopen, omdat Niels binnenkort nieuwe schoenen nodig heeft.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:05:49 #39
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106003679
ik vond het voor die kleintjes niet verantwoord dus kocht ik altijd goede degelijke schoenen met een goede contrefort enzo. En dan vaak voor zomers een paar gympjes voor de leuk naast sandalen.

nu lopen mijn grote alleen maar op sportschoenen. Maar zo wordt mij aan alle kanten verzekerd, zijn die tegenwoordig prima voor voeten.
En ze slijten minstens twee paar rubber laarzen ook per jaar. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106004561
Haha, jouw kinderen lopen teveel :D Twee paar regenlaarzen! Of bedoel je dat ze dan te klein zijn?

Mijn gevoel zegt ook dat gympen slecht zijn voor de voeten, dat werd je vroeger ook goed ingepeperd. Waarom zijn ze nu wel oke?
Maar Ivan heeft zulke leuke gympjes O+ Van Adidas geloof ik? Waar heb je die gekocht?
Zijn ze eigenlijk wel van leer?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106004914
Lucas heeft 1 paar schoenen: topdingen ^O^
(heeft deze al best lang... toch maar ns maat gaan checken)

en regenlaarzen en snowboots voor af en toe
maar hij loopt t liefst op blote voeten O+
pi_106007000
Oh, leren All Stars vind ik ook erg leuk, die schijnen toch ook erg stevig te zijn (schreef Buuf dat niet een keer?)

Niels heeft ook snowboots :Y Voor koude dagen op de fiets en voor in de winter op het strand zijn die ook erg fijn! Hij wilde ze eerst absoluut niet aan, toen heb ik verteld dat het maanlaarzen zijn voor astronauten en nu vindt hij het zijn "stoere laarzen" en wil hij ze juist aan :P

En hij is ook gek op zijn "muts met de beer" Cooki!! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106008290
Twinkly, wat leuk om Niels met de muts te zien O+ (en mooie foto!)
De leren allstars zijn perfect, wmb...
alleen lucas heeft ze heel erg afgesleten: hij gebruikt ze al remblokken :P
zn snowboots doe ik idd ook op de fiets aan :Y
pi_106008453
Wolf heeft zn nieuwe snowboots nog nooit aangehad, ik had maar vroeg ingeslagen vanwege de strenge winter die verwacht werd :') :')

Die leren Allstars hierboven zijn leuk zeg!! en die donkerblauwe Adidas die Ivan eerst had vond ik ook geweldig :9~
Op zulke schoenen zou ik hem wel continue laten lopen, maar op die stoffen van Keep dan weer niet(ik vind ze wel erg leuk trouwens).. vind ik meer wat voor ''erbij'' zoals van de zomer en dan afgewisseld met stevige sandalen ofzo.
Wolf heeft momenteel snowboots,regenlaarsjes,(tweedehands) lage schoentjes en zwarte leren laarsjes O+ dat is echt een superaankoop geweest.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:50:46 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106009502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Twinkly het volgende:
Haha, jouw kinderen lopen teveel :D Twee paar regenlaarzen! Of bedoel je dat ze dan te klein zijn?

Mijn gevoel zegt ook dat gympen slecht zijn voor de voeten, dat werd je vroeger ook goed ingepeperd. Waarom zijn ze nu wel oke?
Maar Ivan heeft zulke leuke gympjes O+ Van Adidas geloof ik? Waar heb je die gekocht?
Zijn ze eigenlijk wel van leer?
Nee nee, dan zijn ze af, geen profiel keer, of scheuren/gaten. Echte boerenjongens hè. :+ ze spelen veel buiten en hebben veel vriendjes die buiten wonen.
Sportschoenen hebben vaak een goed voetbed tegenwoordig. Althans volgens de schoenwinkel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:01:59 #46
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_106009879
Rienk heeft een paar schoenen, een paar laarzen en een paar snowboots.
Jelte heeft nu alleen een paar A@pies O+

Mijn man en ik hebben ook maar een paar schoenen pp. En nog wat afgetrapte voor het klussen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_106012942
Oe laten we het maar niet over mijn schoenentic hebben haha
Evie heeft zwarte leren laarsjes. Groene leren laarsjes, rode maryjanes, aardbeiregenlaarsjes en paarse snowboots...


En Liene draagt alleen nog maar roze hoge wrapz van babypaws.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106013441
Twinks, Mette draagt ze best veel.
Ze heeft ook een paar laarzen en regenlaarzen. Deze gympen zijn best flexibel, voor gympen dan. Binnen heeft ze ze nooit aan, dan loopt ze blote voeten. Dus relatief gezien over een hele dag heeft ze ze niet zoveel aan. Maar haar voeten groeien zo snel dat ik me arm zou kopen aan goede meestal dure schoenen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106031027
Ja, dat is ook zo wickie. Niels draagt vooral zijn slofjes, binnen doen we zijn schoenen meteen uit.
En ze zijn inderdaad een stuk goedkoper zeg!

Ik ga even rondkijken, waar bestellen jullie vooral schoenen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106031303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Twinkly het volgende:
Haha, jouw kinderen lopen teveel :D Twee paar regenlaarzen! Of bedoel je dat ze dan te klein zijn?

Mijn gevoel zegt ook dat gympen slecht zijn voor de voeten, dat werd je vroeger ook goed ingepeperd. Waarom zijn ze nu wel oke?
Maar Ivan heeft zulke leuke gympjes O+ Van Adidas geloof ik? Waar heb je die gekocht?
Zijn ze eigenlijk wel van leer?
Wij hebben ze online bij Brandos gekocht. We hebben een aantal paren besteld en alleen de schoenen gehouden die we fijn vonden zitten.

De eerste "verantwoorde" schoenen die we kochten voor Ivan waren van Shoesme en de schoenen voelen voor mij hetzelfde. Die van Adidas zijn van suède (aan de buitenkant). Ik loop zelf juist heel goed op sneakers en mijn lief ook, beter dan op de "verantwoorde" schoenen die wij vroeger van onze ouders kregen. Daarom koop ik ze denk ik ook vrij makkelijk voor Ivan - projectie. :Y)

Ik kijk vrijwel altijd naar Adidas en Puma omdat ik weet dat dat fijne sneakers zijn. Ik heb nu zelf voor het eerst Onitsuka Tigers en die bevallen prima, dus die zou ik ook zonder problemen voor Ivan kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106086097
Niels heeft nieuwe schoenen! Tja, klittenband en zilver, maar ze zijn iig wel goed ;)


We liepen eerste de Ziengs binnen. Daar hebben we zijn voeten op laten meten en zou hij maat 24 moeten hebben. Een paar schoenen gepast en volgens de verkoper zaten ze hem perfect. Toen we lieten zien dat zijn huidige schoenen maar heel ietsjes kleiner waren kon hij dat alleen niet verklaren. Hij stak een stokje in de schoen om de binnenruimte te meten en toen bleek het stokje ineens korter dan Niels' voet :') hmmmjah, want hij "kon de hele schoen niet meten". Maar zijn vinger kon bijna achter Niels' voet als hij zat (!). We twijfelden, want er was een Shoesme schoen die goed leek te zitten en flink afgeprijst was.
Toch zijn we nog naar een kinderschoenenwinkel gegaan en zijn z'n voeten electronisch opgemeten: hij zat precies op de grens naar maat 25 en zou dus echt maat 25 moeten hebben. De verkoopster was heel eerlijk en zei dat hij er dan ook echt tot de zomer mee zou moeten kunnen doen, in plaats van ons 24 te verkopen zodat we snel weer terug zouden komen. Zij gingen uit van 10-12 mm groeiruimte bij nieuwe schoenen. En ze keek ook echt naar de breedte van de schoen bij de tenen.
Ik ben dus wel blij dat we echt zijn gaan passen bij een goede winkel en niet zelf (online) wat hebben uitgezocht. Want dan zou ik waarschijnlijk de verkeerde schoenen uitgekozen hebben.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_106100117
Leuke schoenen Twinkly! Wij gaan iedere 3 maanden even voeten laten meten. Meestal kopen we dan ook een paar maar laatste keer ook niet. Dan haal ik ze ergens anders. Maar ik vind het erg belangrijk om goede schoenen te hebben voor Daan en ze dus ook professioneel te laten opmeten. We hebben zo'n mooi voeten kaartje waarop de metingen staan.

Straks in januari weer heen, dan zal ook de uitverkoop wel begonnen zijn.
pi_106100955
Leuke schoenen voor Niels! Die zou ik ook gekocht kunnen hebben!
Hier laten we ook regelmatig de voetjes opmeten, zeker als ik begin te twijfelen. Ik koop eigenlijk altijd schoentjes iets vooruit. Dyon heeft nu een ruime 23 en draagt al een paar in maat 24. Hij loopt echt precies gelijk op met zn broer, dus een paar reserveschoenen heeft hij altijd.

Happy: zo'n voetenmeetdingetje hebben we hier ook! Erg handig he! Zo meet ik het dus zelf en daarna evt. in de winkel.
pi_106104763
Twinkly, ik heb dezelfde ervaring. De voeten op laten meten doe ik bij de kinderschoenenspeciaalzaak. De dames daar zien ook echt of de schoenen goed zitten of niet.
Dan maar wat duurder!
pi_106104859
Octo, is dat Strating? ms ga ik Lucas' nieuwe schoenen gewoon voor de gezelligheid wel in Almere kopen O+
Hij heeft al vanaf mei maat 21, dat kan haast niet waar zijn, maar toch...
dus zo duur zijn deze niet: 7 maanden met 1 maat :o
pi_106156736
Ik vind ze leuk Twinkly, ook de kleur! Ik ben ook meer voor veterschoenen, maar klitteband is wel erg handig hoor
En Wolfs eerste schoentjes komen ook van de Nimco. Ook hier de ervaring met Ziengs dat hij een kleinere maat zou nodig hebben dan ze bij Nimco (uitgebreider) hadden gemeten.

Wij gaan in januari maar weer even laten opmeten, kijken of hij zn Dr Martens O+ maat 24 al goed zou passen.
Ik heb zelf echt geen idee he, hoe ik nou moet voelen/kijken/meten of het hem goed zit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106157152
Leuk hoor Twinkly!

Minke heeft nu deze:

en deze:


Beiden in maatje 21... maar bij de Vans heb ik het idee dat ze al wat klein worden, dus binnenkort ook maar es laten meten.
pi_106157276
Lijnloos wat heb je toch awesome smaak <3 die bovenste Vans zijn geweldig!
:)
pi_106157320
Hihi, ik ben echt Vans-fan.... en eigenlijk bestel ik altijd haar schoentjes online (sneakertjes.nl) daar hebben ze vaak ook wel opruiming of laatste maatjes is de aanbieding en soms heb je daar mee geluk :@
pi_106165184
Ah wat een ideaal topic! Mijn meisje is 16 maanden en heeft maat 21. Ik koop haar schoentjes altijd bij een kinderschoenenwinkel in Amsterdam (Familius) en af en toe ook via hun website

[ Bericht 16% gewijzigd door RockabeIIa op 04-01-2012 00:07:13 ]
pi_106168572
Wij hebben net deze voor Dana gekocht, fijn die uitverkoop :)

  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:20:30 #62
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106378155
Iemand nog tips voor een goeie kinderschoenenwinkel in/om utrecht??

Madam zit ineens wel heel krap in haar maatje 20
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106378262
Wanneer zijn jullie begonnen met schoentjes? Liesje is nu 16 maanden en kan een paar meter los lopen. Ze loopt nog niet buiten, zeker met dit weer. Ik heb het idee dat ze daarom nog geen schoenen nodig heeft. Alleen zie ik om me heen dat andere ouders soms wel direct schoenen kopen als hun kind los gaat lopen. Hoe hebben jullie het aangepakt?

Of kan ik dit beter vragen in het dreumestopic?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:42:52 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_106379372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:20 schreef Reilain het volgende:
Iemand nog tips voor een goeie kinderschoenenwinkel in/om utrecht??

Madam zit ineens wel heel krap in haar maatje 20
Mulder schoenen in Ijsselstein
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106379748
lucas kreeg zn eerste schoentjes na een paar weken...
informatief

en verder : zodra je t leuk vindt.....

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 04-01-2012 00:21:34 ]
pi_106379969
Nou ja, natuurlijk vind ik het leuk om schoentjes te kopen, maar ik ga niet om die reden eerder schoentjes kopen. Los van dat goede schoentjes nogal wat kosten, wil ik het liefst dat haar voeten zich zo goed mogelijk ontwikkelen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:56:11 #67
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106379999
Jeps hier ook na een paar weken...
Oona ging alleen heel snel... binnen 2 weken van 1ste keer poping tot loslaten naar volledig los lopen.. Begreep ook dat de schoenmaat binnen die paar weken flink kan veranderen..

Oona had altijd heel kleine voetjes.. en toen ze ging lopen ineens 2 maten erbij..
(En nu weer een paar weken later dus op zoek naar nieuwe schoenen)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106380056
Loopt Oona al buiten? Of gebruik je de schoentjes ook binnen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:58:07 #69
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106380123
Jeps.... Die schoentjes vooral voor buiten..
Binnen toch weer vaker slofjes....

Daarom ook wat langer gewacht.... this harstikke duur die schoentjes, terwijl ze ze in t begin maar weinig dragen.. (Oona teminste)

Natuurlijk ook door het weer nu.. In t begin gaan ze toch wat vaker tegen de vlakte ;) Dus loopt Oona niet altijd buiten... wordt zo vaak een nat pak dan haha..
Nu ze steviger loopt en minder valt loopt ze wel vaker buiten.. maar nu worden de schoentjes dus te klein.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106380207
Nja, dan wacht ik gewoon nog een tijdje. Binnen loopt ze op blote voetjes/nopjessokken/slofjes, buiten loopt ze nog helemaal niet (met die weer probeer ik het ook niet), dus dat laat ik dan nog maar even zo.
pi_106381347
deze krijgt lucas ws binnenkort O+



[ Bericht 38% gewijzigd door -Caroline- op 04-01-2012 08:17:28 (grapje weggehaald) ]
pi_106881466
Omdat het lopen nu zo goed gaat, ben ik vandaag toch schoentjes gaan kopen. Deze zijn het geworden:



Het was even wennen, maar al snel scheurde ze de hele winkel door. O+
pi_106881839
Leuk Cantare! O+
Waren ze duur?

Jongste loopt nog niet los, maar ik hou wel mn ogen al een klein beetje open weer voor schoentjes. Ik weet nog wel van oudste dat ik het supermoeilijk vond om een geschikt (want flexibel) paar schoenen naar mijn smaak (want niet flexibel) te vinden. :')
:)
pi_106882056
Ze heeft momenteel maat 15/16 overigens, dus voorlopig blijft ze sowieso Toos Loopschoenloos :+
:)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:48:13 #75
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106882354
Leuk zijn ze Cantare!

Oona heeft net nieuwe laarzen :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106893577
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef mignonne het volgende:
Leuk Cantare! O+
Waren ze duur?

Jongste loopt nog niet los, maar ik hou wel mn ogen al een klein beetje open weer voor schoentjes. Ik weet nog wel van oudste dat ik het supermoeilijk vond om een geschikt (want flexibel) paar schoenen naar mijn smaak (want niet flexibel) te vinden. :')
Uhm, tsja, wat is duur? Deze waren 45 euro. Het viel mij eigenlijk wel mee, want ik had me eerst gericht op Shoesme-schoentjes, en die zijn vaak nog wat duurder. Alleen de winkel met Shoesme was dicht, en ik had juist nú tijd, dus ben ik verder gaan kijken. En toen kwam ik bij deze. Voldeed aan mijn 3 eisen: 1. flexibel zooltje,a 2. leer, 3. niet roze of zilver. :P

Het volgende paar schoentjes koop ik misschien wel op internet, want dan heb je meer keuze. Alleen voor nu vond ik het wel belangrijk om in de winkel goed te meten en te passen en gelijk te zien hoe ze erop liep.
pi_106893740
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:48 schreef Reilain het volgende:

Oona heeft net nieuwe laarzen :D
foto?
pi_106893792
Leuk zijn ze Cantare!

In januari naar een warm land gaan, isniet handig :')
Zomerschoenen zijn nog een beetje schaars in de winkels..
Was op zoek naar zomerschoenen, hoeft niet eens onwijs open te zijn maar hij heeft nu van die iets hogere, en dat lijkt me niet zo fijn met warmte...
In ons dorp dus nog niet te vinden...
pi_106893848
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef mignonne het volgende:
Ze heeft momenteel maat 15/16 overigens, dus voorlopig blijft ze sowieso Toos Loopschoenloos :+
Haha, dat is wel heel klein! Maar ze is ook 5 maanden jonger dan mijnes, toch? Die heeft nu maat 21-22.
  maandag 16 januari 2012 @ 23:02:29 #80
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106893867


Ik was dus juist op zoek naar laarsjes ;) Wat warmer!
Helaas heeft mevrouw aardige kuiten en van de 3 paar laarsjes die er nog maar waren (ze gaan bijna naar de lentecollectie toe) was dit de enige die ze paste..

Maar ze stonden wel erg leuk! Ondanks dat ik eigelijk niet voor zilver wilde gaan...

En 50% korting was ook wel erg fijn ;) (Moest ook wel, voor de oorspronkelijke prijs had ik ze nooit gekocht)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106894200
Stoere boots voor Oona!

Heuh, wtf is dít? :?

pi_106894271
Ik gok weer een of andere creatie van crocks of een van hun neppe bedrijven. Vind ze echt afschuwelijk :$
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106894303
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Cantare het volgende:
Stoere boots voor Oona!

Heuh, wtf is dít? :?

[ afbeelding ]
hoe lelijk is dat :')
pi_106894353
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef Sam1993 het volgende:
Ik gok weer een of andere creatie van crocks of een van hun neppe bedrijven. Vind ze echt afschuwelijk :$
Nee, 't is ook van Clarks! Ik vind het net z'n soort rare Japanse uitvinding.
pi_106894425
haha. ik vond ze welwat weghebben van crocks met die gaatjes overal in de hielen.
Clarcks heeft normaal hele goede mooie schoentjes volledig van leer dus wie dit ontworpen heeft is toe aan vakantie denk ik.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 16 januari 2012 @ 23:13:59 #86
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106894446
Wauwwwwwwwww die zijn gaaf :N :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106923096
hey Morretje

ik heb deze voor Leah gekocht afgelopen week.
Bij Bristol

Van 45 euro voor 22,50 (ik meen vanaf maat 20)

Leah draagt nu 23 trouwens
pi_106923326
Hai Lily,

dank! Dat lijkt wel op wat ik leuk vind. Echt nieuwe koop ik alleen nog niet, ze loopt nog steeds niet genoeg om echt te kunnen zeggen dat ze loopt.. :P Het komt, het komt.
Vind ze wel erg leuk!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_106923558
ach zo, ja natuurlijk. Dit zijn wel stevige laarsjes, niet heel handig voor net lopen inderdaad.
pi_106927365
superleuk Lily O+

Son welke maat heeft Floris? Ik heb hier een paar baby teva's, blauw met eendjes geloof ik. die kun je best gebruiken als je dat wil hoor. Volgens mij zijn ze nieuw.

Cantare ze wordt over 2 weken 1. oudste liep met 13 maanden, jongste loopt nu aan 1 hand, hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar toch hou k mn ogen al n beetje open.
:)
pi_106927631
Hij heeft maat 21/22 nu Mignonne.
En dat zou fijn zijn (als t de goede maat is ;)). Lief!
pi_106927782
Mignonne, ik heb nog wel wat voor je in maat 17, Bardossa's oefenschoentjes. En Shoesme eerste schoentjes in maat 19 (ze vallen als 18).
Wies gaat deze nooit passen denk ik, die heeft nu al grote voeten.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106929473
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij heeft maat 21/22 nu Mignonne.
En dat zou fijn zijn (als t de goede maat is ;)). Lief!
meet zn voetjes anders even op, dan meet ik die dingen voor je op. Het is geloof ik maat 18/19 ofzo? Maar ik begreep van oa Mefke dat die teva's heel groot vallen. Ik kan het proberen natuurlijk :P
En anders kan ik kijken wat ik nog aan unisexigs heb staan in de kast in die maat.

oh wicks lief haha, ik kijk tzt wel. Ik vind eerste schoentjes eigk iets bijzonders :@ vandaar dat ik er ook zo'n zeikerd mee was met oudste :') Ik bewaar ze, net als t eerste pakje.
:)
pi_106930184
Heb even zn schoentjes gemeten, die zijn ongeveer 12,5 a 13 cm (aan de binnenkant ;))
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:54:07 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106930260
Van die Bardossa schoentjes had ik ook als eerste schoentjes, mijn lange dunnes hebben poppevoetjes :D

Begonnen bij maat 18 geloof ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106930406
Mignonne, zeer begrijpelijk! Iniedergeval met kleinpoot ervaring, kleine maatjes en leuke schoenen is een behoorlijke zoektocht. Mij bevielen de bardossa's heel goed en de Shoesme ook. Heerlijk flexibel en beginnen al klein. ik heb ze gewoon in de sale voor de helft gekocht, toen waren ze goed te doen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106961888
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Heb even zn schoentjes gemeten, die zijn ongeveer 12,5 a 13 cm (aan de binnenkant ;))
De teva's zijn precies van rand tot rand 12.5

Het zijn deze:



we kregen ze doorgeschoven van neefje, maar ik betwijfel of hij ze gedragen heeft, ze zien er helemaal nieuw uit.
Je kunt ze zo meenemen als je dat wilt hoor, voor die vakantie hoef je toch geen nieuwe schoenen te kopen, dat zou zonde zijn...
:)
pi_107007366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

De teva's zijn precies van rand tot rand 12.5

Het zijn deze:

[ afbeelding ]

we kregen ze doorgeschoven van neefje, maar ik betwijfel of hij ze gedragen heeft, ze zien er helemaal nieuw uit.
Je kunt ze zo meenemen als je dat wilt hoor, voor die vakantie hoef je toch geen nieuwe schoenen te kopen, dat zou zonde zijn...
Ze zijn wel heel schattig!
Maar ben bang dat ie ze net niet past als ze precies 12,5 cm zijn ;(
pi_107007917
Sonnetje ik heb deze nog ergens in de garage liggen. Maat 22-23 van de primark.
pi_107007939
Ze zijn nog nieuw, Yaro heeft ze nooit gedragen.
Het zijn overigens geen echte stevige stappers, Yaro liep van de zomer nog niet. Maar daardoor heeft hij ze ook nooit aangehad, omdat ik het toen praktischer vond zonder. Weet dus niet hoe ze bevallen als hij er op zou lopen.

[ Bericht 70% gewijzigd door As1981 op 19-01-2012 22:07:37 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:19:46 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107009161
Kleine meisjes schoentjes..... O+
(Onder een spoiler, want groter formaat foto's)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107067862
Ik ben geslaagd voro nieuwe schoenen voor de meiden. Er is een nieuwe outlet van kinderschoenen hier!! Echt super!!
Voor Jaël Petitshoes, maat 26 gewoon al :o

Voor Sarah echte eerste schoentjes nu ze eerste stapjes gaat zetten (wel aan de hand maar toch!) Shoesme maat 20(!) Mijn bigfootjes :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:16:47 #103
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107072172
Ow MP!! Ik wil ook van die Shoesme met dikke veters voor Lientje, die vind ik zoooo leuk!
pi_107072293
Leuk Mamapurk! Hannah had als eerste schoentjes ook zulke van Shoesme O+

Juud, waar kan je die schoenen kopen die je gepost hebt? Ik denk dat Hannah binnenkort uit haar huidige schoenen groeit.
pi_107072506
Ze zijn erg leuk MP! Maar er wordt toch aangeraden dat je pas schoenen koopt als je kind goed loopt? Want anders is Puck ook al aan schoenen toe :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107072645
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn erg leuk MP! Maar er wordt toch aangeraden dat je pas schoenen koopt als je kind goed loopt? Want anders is Puck ook al aan schoenen toe :o
Is waar en binnenshuis heeft ze nooit schoenen aan, maar buiten met die kou vind ik het wel fijn en dit zijn babyschoenen met een extreem flexibele zool :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:27:15 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107073997
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef octopussy het volgende:
Leuk Mamapurk! Hannah had als eerste schoentjes ook zulke van Shoesme O+

Juud, waar kan je die schoenen kopen die je gepost hebt? Ik denk dat Hannah binnenkort uit haar huidige schoenen groeit.
sarenza.nl
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:14:25 #108
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107079883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Juud79 het volgende:
Ow MP!! Ik wil ook van die Shoesme met dikke veters voor Lientje, die vind ik zoooo leuk!
+1 O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_107079991
Leuk zeg dat jullie ze leuk vinden! Ik ben dus zo verliefd op die schoentjes, zou ze voor mezelf ook willen. Volgens mij zitten ze zo lekker!
En ik hou van die felle kleurtjes O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107080714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:27 schreef Juud79 het volgende:

[..]

sarenza.nl
thnx! Wat hebben ze onwijs veel leuke schoentjes daar _O_
pi_107081846
Ow die zijn leuk zeg mamapurk! Ga voor Jelle denk ik ook zoiets zoeken maar dan niet roze ;)
  zondag 22 januari 2012 @ 16:13:44 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107100889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:36 schreef octopussy het volgende:

[..]

thnx! Wat hebben ze onwijs veel leuke schoentjes daar _O_
Ook voor de mama's O-) ;)
  maandag 30 januari 2012 @ 22:10:56 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_107420074
Dit weekend ook nieuwe schoenen gekocht voor Daan, maat 23 maar de afmetingen van maat 24 (binnenmaat 15cm). Mooi nog met 30%korting omdat het nog wintercollectie was (maar vind ze ook best kunnen in het voorjaar toch?)

pi_107420929
Oeh, ERG leuk Happy! O+ O+ O+ ik vind ze zeker gezien de kleur erg leuk voor het voorjaar hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107424481
Erg leuke stappers Happyme!!! Als het niet te warm is kan het prima in het voorjaar toch!
pi_107429985
Ik wil deze voor Thijs O+



[ Bericht 20% gewijzigd door McLaura op 31-01-2012 18:37:08 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_107518334
Ik heb vanmiddag ook nieuwe schoenen voor Fietje gekocht. Ze moest van de fysio stevigere schoenen, dus maar de stad in geweest.
Wat is het nu trouwens lastig nog winterschoenen te kopen zeg.

*poef* nu is het weg
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:29:50 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_107859851
Noortjes shoes zijn binnen!

Ze lijken een beeeetje groot, maar komt ook wel door het broekje
pi_107973192
Mm.. Dames (en heren als die er ook zijn), ik twijfel enorm tussen twee schoenen:
Robeez Mini Shoez On The Trail

of Robeez Mini Shoez Billy

Is er iemand die ervaring heeft met dit merk?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:00:15 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107978149
Geen ervaringen mee. Maar zeldzaam lelijk allebei, vind je niet?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107978380
Foeilelijk idd. Jeetje :r
pi_107996165
De eerste vind ik nog wel gaan... maar die 2e vind ik niks. Sorry... Ken het merk verder ook niet.

Minke heeft ook weer nieuwe schoenen/laarsjes voor de strenge winter gekregen:

Heel prettig, dik in de aanbieding bij Scapino... van 35 voor 4 euro! *O*
pi_107997667
Echt maar 4 euro :D
Voor die prijs al helemaal leuke laarsjes! :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:01:46 #124
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107998064
Die onderste Robeez vind ik juist wel leuk, maar geen ervaring mee.

@Becky, tof! ik heb heel lang getwijfeld over dat model, ze hadden ook rode.. hoe viel de maat?
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:10:31 #125
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_107998288
Iemand ervaring met Hunter voor kinderen? ik wil hetzelfde paar voor Isa kopen als ik zelf ga kopen.
Mijnes vallen precies op maat maar weet niet of dat bij kinderen ook is en kan ook geen winkel vinden? waar ze kan passen.
pi_107999920
4 euro lijnloos? wauw! ik vind ze zo leuk O+
ze zijn heel 'Minke' ook, lekker stoer en stiekem een klein beetje girly <3
:)
pi_108000448
Ja echt.. ik heb ook 3 keer de doos goed nagekeken maar ook bij de kassa was eht maar 4... Wel lief dat mijn moeder ze wilde kopen voor haar en die had de prijs nog niet eens gezien. O+ Dus heeft Minke er ook maar een broek bij gekregen ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:19 #128
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108006476
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Die onderste Robeez vind ik juist wel leuk, maar geen ervaring mee.

@Becky, tof! ik heb heel lang getwijfeld over dat model, ze hadden ook rode.. hoe viel de maat?
Ik heb 23.5 besteld maar ik vind het geen 23.5. Het is eerder 23. En dat is niet erg want daar zit ze net in.
pi_108009155
die reacties over Robeez waren omdat t een vuige spammert is ;)
leuk zijn ze Lijnloos! ik ben ook weer op jacht voor een paar schoenen voor Elin maar ik heb geeeen idee!! ik wil nu een keer geen Clics..maar vind ook niets wel leuks ;(
pi_108014706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
die reacties over Robeez waren omdat t een vuige spammert is ;)
leuk zijn ze Lijnloos! ik ben ook weer op jacht voor een paar schoenen voor Elin maar ik heb geeeen idee!! ik wil nu een keer geen Clics..maar vind ook niets wel leuks ;(
heuh; sneakers een keer? die van Evie kan je bij Aktiesport online scoren, cheapass... :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:34:59 #131
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108015644
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
die reacties over Robeez waren omdat t een vuige spammert is ;)
leuk zijn ze Lijnloos! ik ben ook weer op jacht voor een paar schoenen voor Elin maar ik heb geeeen idee!! ik wil nu een keer geen Clics..maar vind ook niets wel leuks ;(
iamgonna bestel deze



ik vind ze leeeeeeeeeeeeeeuk
pi_108020416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heuh; sneakers een keer? die van Evie kan je bij Aktiesport online scoren, cheapass... :)
sneakers heeft ze al genoeg maar bedankt voor de tip, die van Evie zijn erg leuk maar de kleurstelling is niet echt voor ons, elins garderobe bestaat voornamelijk uit ehm blauw :P

deze zijn ook leuk, en cheap http://www.aktiesport.nl/(...)ilie-mid_656235.html
pi_108020784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

iamgonna bestel deze

[ afbeelding ]

ik vind ze leeeeeeeeeeeeeeuk
Ik ben zelf niet zo van t zilver en goud :+
pi_108024323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

sneakers heeft ze al genoeg maar bedankt voor de tip, die van Evie zijn erg leuk maar de kleurstelling is niet echt voor ons, elins garderobe bestaat voornamelijk uit ehm blauw :P

deze zijn ook leuk, en cheap http://www.aktiesport.nl/(...)ilie-mid_656235.html
jups; die ga ik nog bestellen in de volgende maat ;) heb nog een kortingscode bij aktiesport :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108094751
Ik bleef een twijfelachtig gevoel houden bij de schoentjes van E. Voor mijn gevoel waren ze toch nog wat te lomp/groot. Daarom nu ineens toch maar voor een nieuw paar gegaan. Half dreumesnederland zal er wel mee lopen en er zit geheel tegen mijn principes zilverkleur in, maar ik vind ze O+

pi_108094900
Ik vind ze ook O+ Cantare
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108094919
Ze hadden ze ook nog in brons/lichtroze, die waren nog wat meer afgeprijst, maar dit fuchsiaroze is echt mijn lievelingskleur O+
pi_108094967
Ik hou geloof ik niet zo van licht rose dus ik denk dat ik deze ook mooier vind :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108095009
Dat waren deze. Ook wel oké, maar een stuk saaier, toch?

  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:45:04 #140
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108095163
Dat andere paar vind ik ook veel mooier Cantare. O+
A grand adventure has begun.
pi_108095299
Lente heeft die lichtroze. ;(
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:48:44 #142
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108095375
Dan weet je nu dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt Ssserpente. :+
:*
A grand adventure has begun.
pi_108095496
Leuk zijn ze cantare!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:53:17 #144
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108095632
Dit zijn E.'s nieuwe schoenen:

A grand adventure has begun.
pi_108095869
OW die van Emma vind ik ook leuk! Dat zijn toch 'speciale' schoenen?

En ik vind die lichtroze versie zo op het plaatje wel leuker dan ik me voorstelde, maar zou toch die andere gekozen hebben, ik hou wel van een beetje sprekende kleuren in schoenen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108095947
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef Keshet het volgende:
Dan weet je nu dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt Ssserpente. :+
:*
't Was een grapje. :')

Ik vind roze op zn tijd best leuk, maar niet voor schoenen. Die moeten gewoon zwart of bruin zijn.

Behalve Lente dr Adidassneakers met roze bloemetjesstreepjes. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-02-2012 21:10:23 ]
pi_108095949
Gave schoenen voor Emma! Hoe lopen ze?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:06:13 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108096340
Dat wist ik Ssserpente. :d Als ik ook maar een heel klein beetje gedacht had dat je het serieus meende had ik het ook echt niet geroepen.

Ik ben zelf ook wel meer van de 'veilige' schoenen hoor. Ik ben al zo'n ramp met combineren, als ik ook nog eens rekening moet gaan houden met schoenen ga ik helemaal falen. :D

E. is zelf helemaal fan van d'r schoenen! Ze loopt er heerlijk op en ook echt stabieler dan op gewone schoenen. Ze heeft ze nu 3 weken maar pas de afgelopen week heeft ze ze regelmatig aangehad. De twee weken daarvoor heeft ze op snowboots gelopen. ;)
Maandag hebben we een controle in het revalidatiecentrum, ben benieuwd naar de mening van de experts.
Ik wil in ieder geval dat er iets van anti-slip onder de zolen komt want nu glibbert ze nog een half uur na als ze door water heeft gelopen.

Ze zijn trouwens niet zo geschikt voor het betere stampwerk in plassen. :+

Deze wil ik kopen voor de zomer:
A grand adventure has begun.
pi_108096520
Fijn dat ze zo goed bevallen! Ze zijn speciaal voor Emma's voeten gemaakt, toch? Dat zul je wel merken.

Maaruhm...
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef Keshet het volgende:
Ik ben zelf ook wel meer van de 'veilige' schoenen hoor.
en dan
quote:
Deze wil ik kopen voor de zomer:
[ afbeelding ]

_O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:10:32 #150
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108096584
Ja, ok. Maar dat is anders, want sneakers!
Ik vind ze zo vreselijk leuk :@

EDIT: Ssserpente, of zijn dat nou net de schoenen die Lente ook heeft?
A grand adventure has begun.
pi_108096624
:D
pi_108097158
Lente heeft deze, Keshet.


pi_108097169
Witte streepjes dus. :')
pi_108099413
deze zijn het toch geworden



dus ook streepjes ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:19:29 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108100070
Zoiets heeft mijn jongste in het zwart met kleurenstreepjes
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108100185
en nu heb ik met mij afgesproken dat ze de rest van t jaar alleen nog maar goedkope schoenen krijgt, na die shitload aan kleren en schoeisel :P
pi_108101226
Die zijn leuk Kleurdoos!
pi_108101240
Ik vond deze ook heeeeel gaaf
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2012 @ 00:37:23 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_108105927
die zitten ook lekker :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_108108909
Oehh die laatste zijn leuk voor Dyon :D Helaas maar t/m maat 24 en Adidas valt meestal klein...
pi_108111897
oo ik vind die rode ook stoer! en krijge we ook een aan-spam KD? ;) staat Elin vast leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108111974
juhp, zal die met r mooie puma's ook laten zien straks
pi_108148428
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond deze ook heeeeel gaaf
[ afbeelding ]
oh, die wil ik!
pi_108156208
ik ook voor mijzelf maar n u nog mn maat vinden
pi_108194172
Oew Adidasjes en dan ook nog eens rode :9~ O+ inderdaad erg leuk KD!

Vanmiddag na maanden weer eens Wolfs voeten laten opmeten, en toch goed gedacht want weer een maatje groter.
Kan hij eindelijk de Dr Martens aan maat 24 die ik kocht toen ik zwanger was :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 20 februari 2012 @ 17:48:52 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108194327
koel PJ; oldskool dr Martens, die heb ik ook gehad :)
waar heb je die gescoord?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108195126
Tof he? Ik had paarse vroeger en mn zusje donkerblauwe.Die dingen waren echt onverwoestbaar
Ergens online destijds, ze gingen daar uit assortiment/uit productie oid dus was met veel korting.
Ik meen dat P_iglet ze toen ook gekocht heeft daar voor Pepijn, misschien dat zij de website nog weet?
Ik kan ze zo gauw op google niet vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108195306
Scapino heeft op de website nu alle op alle kinderartikelen 50% korting op het tweede item :)

O+
pi_108195666
hahah ik had vroeger ook Dr Martens :D zwart en donkerblauw en paarse !
pi_108197408
Ik vind Dr Martens schoenen echt heel erg lelijk. Vroeger al en nu nog steeds. Brrr.
Maar ik ben in de minderheid...ik weet het.
  maandag 20 februari 2012 @ 19:13:48 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_108197464
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef lily het volgende:
Ik vind Dr Martens schoenen echt heel erg lelijk. Vroeger al en nu nog steeds. Brrr.
Maar ik ben in de minderheid...ik weet het.
I'll join you. :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_108197713
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef lily het volgende:
Ik vind Dr Martens schoenen echt heel erg lelijk. Vroeger al en nu nog steeds. Brrr.
Maar ik ben in de minderheid...ik weet het.
ik ben ook geen fan, ondanks dat ik ze zelf had en mn zusje nu laarzen heeft die best heel okay zijn
:)
pi_108197882
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef lily het volgende:
Ik vind Dr Martens schoenen echt heel erg lelijk. Vroeger al en nu nog steeds. Brrr.
Maar ik ben in de minderheid...ik weet het.
Ik vind ze ook niet mooi hoor :)
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 20:15:49 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_108200382
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef lily het volgende:
Ik vind Dr Martens schoenen echt heel erg lelijk. Vroeger al en nu nog steeds. Brrr.
Maar ik ben in de minderheid...ik weet het.
ik vind ze zo lomp, maar vooral stug voor die kleine pootjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_108200835
haha ik vind ze ook niet mooi. Vroeger wel, vooral de felle kleuren O+
  maandag 20 februari 2012 @ 20:25:58 #176
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108200937
Half/half of ik vind het heel gaaf staan of foeifoeifoei lelijk.
Meestal 't 2de maar er is toevallig een meisje in de buurt (jaartje of 11/12) die draagt deze:



En het staat 'r zo onwijs gaaf.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 20:54:18 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_108202438
René heeft rode dr martens laarzen gehad O+

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 februari 2012 @ 20:58:26 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108202684
ik vind het O+ want jeugdsentiment....heb er wel warme herinneringen aan, op mijn dr martens en mijn tuinbroek ;)
:X
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108207637
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef Poppejans het volgende:
Tof he? Ik had paarse vroeger en mn zusje donkerblauwe.Die dingen waren echt onverwoestbaar
Ergens online destijds, ze gingen daar uit assortiment/uit productie oid dus was met veel korting.
Ik meen dat P_iglet ze toen ook gekocht heeft daar voor Pepijn, misschien dat zij de website nog weet?
Ik kan ze zo gauw op google niet vinden
Dr martens maakt geen kindermaatjes meer... :'(
Pepijn heeft een paar in maat 23 en in maat 24 gehad.
Maar dat is inmiddels 5 jaar geleden dat ik die besteld heb. Hij is nu net uit zijn donkerpaarse in maat 24 gegroeid. Over 1,5/2 jaar kan Joris ze aan. O+

ik heb ze toen hier besteld: http://www.designer-kids.(...)s_for_Kids_LAST_FEW_
maar daar heb je niet veel meer aan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:44:08 #180
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_108233133
Scapino heeft leuke schoenen!




♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_108233216
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Dr martens maakt geen kindermaatjes meer... :'(
Pepijn heeft een paar in maat 23 en in maat 24 gehad.
Maar dat is inmiddels 5 jaar geleden dat ik die besteld heb. Hij is nu net uit zijn donkerpaarse in maat 24 gegroeid. Over 1,5/2 jaar kan Joris ze aan. O+

ik heb ze toen hier besteld: http://www.designer-kids.(...)s_for_Kids_LAST_FEW_
maar daar heb je niet veel meer aan.
Ojaaaa, via die site opperde jij nog om samen te bestellen, maar ik heb toen toch gekozen voor een NL site dacht ik.

Oeh Moussy die Dr Martens laarzen van rene zijn echt tof O+ O+ Die kleur ook! Ik zou ze zo voor mezelf kopen.
Dacht dat ze daarvan alleen die veterlaarzen hadden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:05:26 #182
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108253310
Ik wist dat niet eens joh dat DR. Martens niet meer voor kinderen gemaakt word, moet je nagaan hoe erg ik me er in verdiep :')

ik weet wel dat er een winkeltje is in Rotterdam die ze wel verkocht, maar dat zal dan wel niet meer.
pi_108334157
http://www.sneakertjes.nl(...)Star-Aruba-Blue.html

Een nieuwe kleur allstars..super mooi. Jammer genoeg is mika's maat er niet.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:16:51 #184
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108335529
die is zeker mooi! lekker zomers :P
  zondag 4 maart 2012 @ 13:21:29 #185
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_108693432
Ik heb nieuwe schoenen voor Mika gekocht, nog steeds maat 27.

En deze waarschijnlijk voor de zomer, al weet ik niet of ze veterschoenen mogen hebbben op de basisschool als ze hun veters niet kunnen strikken.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:18:35 #186
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108703411
hier mag het wel (moet je natuurlijk zelf weten) maar het is niet zo fijn heb ik gemerkt.
Juf heeft niet altijd tijd en ze is weleens gestruikeld daarom koop ik geen veterschoenen meer.

maar leuke vans! t zijn vans toch he :P
pi_108715704
Hier ook geen idee of ze veterschoenen mogen hebben als ze nog niet kunnen strikken. Met gym mag het iig niet.
Moeten hier maar snel leren strikken :P Ik laat hm dus alleen klittenband of ritsjesschoenen naar school aan doen. Zn allstars zijn voor andere dagen of voor de woensdag of vrijdag ochtend (dan hebben ze toch geen gym).
pi_108921200

Tess heeft nieuwe stoere schoenen, het zijn Brakkies.
Ze staan zooooo gaaf onder een spijkerbroek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108921948
Die zijn leuk... Heb ermee in mn handen gestaan gister, ik vind ze erg gaaf Vicky
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_109403163
Vicky, Iris heeft ze ook! En ze is er zo trots op!

En de oudste K3 schoenen, kan van hier geen plaatje linken... maar het zijn van die halfhoge witte soort gympen, met allemaal kleurige soort ritsen op de zijkant. Zo gaaf, en ze is er superblij mee. Een grijns van oor tot oor hoor!
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:30:01 #191
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109417787
Leuk zeg de schoenen van Tess! Ik vind brakkies altijd erg fijne schoenen, goede kwaliteit enzo. De meiden hier hebben ze ook regelmatig gehad.

En nu ben ik op zoek naar schoenen voor mijn oudste. ivm griepgolf hier in huis maar even online op zoek. Maar ik kan nik leuks vinden. Zoek soort ballerina's, maar die zijn of foeilelijk, te breed of heel duur :X Ik ga nog maar even verder zoeken :)
pi_109417816
Stiemie: Scapino? Van die Dr. Vissers?
Met een meidenkwartet
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:34:22 #193
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109417841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 08:31 schreef Cathmar het volgende:
Stiemie: Scapino? Van die Dr. Vissers?
Ja daar heb ik leuke gezien en helemaal niet duur ook :Y Twijfel alleen omdat ze een soort suedelook hebben en dat is niet handig met een kind dat met steppen en fietsen met haar schoenneuzen remt :X Ik wil dus graag schoenen met een extra brede rand voorop of die je kunt poetsen om de kale plekken te camoufleren...

Deze zijn het:
pi_109418485
Dees zijn ook leuk O+

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 09:23:26 #195
5428 crew  miss_sly
pi_109418778
Ik heb deze voor Senna:

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:47:06 #196
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109419310
Snoopy ik denk dat de dame in kwestie daar wel heel blij mee zou zijn, maar of haar vader daar ook zo over denkt... :D

En die van boden zijn ook heel leuk miss, maar ze heeft al gympjes en ze hebben wel een erg hoog gympjes-gehalte...
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:08:34 #197
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109419905
Die rode <3
  vrijdag 23 maart 2012 @ 11:24:02 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109422413
is het erg als ze alleen op gympen lopen? Of is afwisselen met leren schoenen het advies?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:19:46 #199
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109428218
Vicky! Wat een leuke schoenen zijn dat zeg! Hoe hoog zijn ze ongeveer? Tot boven de enkel of net eronder?

Die Mary Janes die ik voorbij zie komen zijn ook geweldig. O+
A grand adventure has begun.
pi_109430190
Ik heb veel te dure schoenen gekocht voor E (maat 23 alweer! :o ), maar het ware de enige die ik écht tof vond, dus maar ff met m'n ogen dicht gepind. ;) Ze waren er ook nog in het rood (ge-wel-dig), maar ja, dat staat bij lang niet al haar kleren... deze kunnen in elk geval overal bij.

O+ *O*


Verder wil ik nog iets van sandaaltjes/teva's/crocs gevallen, gewoon voor erbij. Wat zijn jullie ervaringen?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:12:33 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109430230
Leuke schoenen en gattino's zo te zien O+ Mijn oudste heeft daar nu laarsjes van en die zijn zo fijn!
pi_109430288
Ja, Gattino's :Y Het lijken me hele degelijke schoenen en E liep er zo op weg.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:17:50 #203
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109430421
We zijn er ook heel tevreden over. Alleen die prijs inderdaad :X
pi_109430455
Gattino's zijn ook fijn. Floris zn eerste schoenen waren gattino. Ik zat vandaag ook te kijken voor iets van gympies. Maar bij ons in t dorp heb je dus alleen 2 schoenenwinkels (die dus alleen duurdere merken hebben) en de bristol en die had niks leuks...
Heb niet zo'n zin om 80 euro te betalen zeg maar :P
pi_109456824
Voor de oudste heb ik deze, maar dan zitten er geen lopertjes op die gekleurde ritsjes aan de zijkant:


Leuke ballerinatjes zie ik ook weer voorbij komen!
Ik wil straks als het wat warmer wordt voor zulke schoentjes of sandaaltjes kijken, maar ik vrees dat ze binnenkort een groeispurt gaan maken met die voeten, want ze hebben de hele winter stil gestaan qua groei.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_109474541
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109474645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:19 schreef Keshet het volgende:
Vicky! Wat een leuke schoenen zijn dat zeg! Hoe hoog zijn ze ongeveer? Tot boven de enkel of net eronder?

Die Mary Janes die ik voorbij zie komen zijn ook geweldig. O+
net.erboven.
Tess noemt ze d'r ballerina's :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109483144
Oh lekker roze Snoopy!
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 26 maart 2012 @ 22:28:33 #209
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109550474
Kunnen deze voor een babyjongetje? Of toch meer iets voor meisjes?


Oude (on)bekende.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:32:46 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109550746
Kan heel goed voor een jongetje vind ik.
pi_109560328
Deze vind ik ook erg leuk

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:06 #212
5428 crew  miss_sly
pi_109560361
Die zijn leuk, snoops!
Zoiets wil ik eigenlijk wel voor Senna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109560401
Heeel leuk snoopy!! Alle schoenen die je oppert eigenlijk! Die rode ballerina's op de vorige pagina zijn ook <3
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_109560479
ik zie teveel leuks :'(

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:03:15 #215
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109560579
Ik vind ze ook leuk!

Hier gaat ze alleen altijd klagen over 'r teentjes bij zulk soort schoenen, dus dat wordt niets :P
pi_109560622
oeh en deze, veel te onpraktisch maar wel schattig

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109560851
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109591120
K3 schoenen...tja dat vinden die kleine dametjes fantastisch natuurlijk!

Meike heeft sinds gister ballerina's van little david:




en deze slippers van Orange Babies


Lars heeft deze:



en dan krijgt hij nog een paar teva's tzt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:32:56 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_109596441
*O* De rode ballerina's met cupcakes zijn in bestelling *O* Ze zijn niet heel handig te combineren, maar ach het zijn maar schoenen!

Wedden dat ik straks een heel blij meisje heb O+

Oh snoopy die roze gympies zijn echt helemaal leuk!
*magnietmeerbestellenmagnietmeerbestellenmagnietmeerbestellen*
pi_109596648
leuk stiemie *O*

En troost je, die roze gympies zijn *PIEP* duur :o
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:48:40 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_109620735
Ruben:


En die van Jochem zijn van OrangeBabies, maar kan ik nergens online vinden. Grijs met blauw
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109620918
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Kunnen deze voor een babyjongetje? Of toch meer iets voor meisjes?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze ontzettend leuk O+ O+ maar persoonlijk toch meer wat voor meisjes. Die onderste heeft ook iets een roezeltje bij de naad.
Je hebt ook dit soort slofjes in sandaaltjes variant O+ in exact dezelfde kleur, oa Ko van Oeke had die
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109621646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind ze ontzettend leuk O+ O+ maar persoonlijk toch meer wat voor meisjes. Die onderste heeft ook iets een roezeltje bij de naad.
Je hebt ook dit soort slofjes in sandaaltjes variant O+ in exact dezelfde kleur, oa Ko van Oeke had die
Ja dat dus!
Die van oeke.moest.ik gelijk aan denken! Die.zijn leuker voor jongens vind ik.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:24:56 #224
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109622775
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja dat dus!
Die van oeke.moest.ik gelijk aan denken! Die.zijn leuker voor jongens vind ik.
Mmm... Op zoek naar de slofjes van Ko dus ;)

Nog suggesties baby-sandaal-slofjes met dichte teen?
Oude (on)bekende.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:28:02 #225
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109622963
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Dr martens maakt geen kindermaatjes meer... :'(
Pepijn heeft een paar in maat 23 en in maat 24 gehad.
Maar dat is inmiddels 5 jaar geleden dat ik die besteld heb. Hij is nu net uit zijn donkerpaarse in maat 24 gegroeid. Over 1,5/2 jaar kan Joris ze aan. O+

ik heb ze toen hier besteld: http://www.designer-kids.(...)s_for_Kids_LAST_FEW_
maar daar heb je niet veel meer aan.
Volgens mij kun je ze in Engeland nog gewoon bestellen!
http://store.drmartens.co.uk/c-95-youths.aspx

Zo te zien vanaf maat 23. Je moet alleen wel een afleveradresje in Engeland hebben.
A grand adventure has begun.
pi_109623761
Haha, Mevr Mus, ik had de bovenste, alleen dan bruin.
Nouja met een gespje:

Maar ik zou nu die onderste ook kunnen kopen. Ik vind dat zachte baby-achtige eigenlijk leuker dan specifiek jongens-of meisjesvarianten van iets.
Ik vind ze erg lief in elk geval.
En babypaws zijn sowieso erg fijn! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109623805
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Mmm... Op zoek naar de slofjes van Ko dus ;)

Nog suggesties baby-sandaal-slofjes met dichte teen?
Hm volgens mij had ze deze. Die t zelfde zijn/lijken als de bovenste...maar de kleur vind ik leuker voor een jongen

pi_109623924
Haha Son! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109626781
Voor Morris heb ik deze binnen:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109627273
Leuk zijn die snoopy!

Wij hebben deze laatst gekocht voor floris. Ik vind m zo groot lijken met die schoenen en zn zomerjas aan :') slaat nergens op mja

  woensdag 28 maart 2012 @ 21:42:29 #232
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109627660
@ snoopy van welk merk zijn die roze gympen en waar kan ik ze kopen?
pi_109628171
Gigagaaf.nl maar ik heb ze ook in grotere maten op een andere site gevonden maar weet zo even niet meer waar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:24:26 #234
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109649993
Bedankt Oeke en Sonnetje :D

Erg leuk! Precies waar ik naar op zoek ben O+ En een minder besmettelijk kleurtje dan die ik zelf postte ( heb nogal een smoezelig kind :') )
Oude (on)bekende.
pi_109650436
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef snoopy het volgende:
Voor Morris heb ik deze binnen:

[ afbeelding ]
Leuk! Asics dus? Lijkt me ook wel wat voor Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_109651434
Wolf heeft deze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109653525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk! Asics dus? Lijkt me ook wel wat voor Ivan.
:Y
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109653813
Leuk poppejans!
Ik zou dit ook leuk vinden voor lis


Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109838522
Ik kreeg in de mail A@pies kortingscodes.

Op de volgende modellen krijgt u 10% korting (kortingscode: 10april)
Zie www.baby-schoenen.nl/opruiming

Op alle andere modellen krijgt u 5% korting (kortingscode: 5april)
Zie www.baby-schoenen.nl
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109990328
Gisteren nieuwe schoenen voor m'n dochter gekocht. Wat een moeilijke opgave is dat zeg. Alle schoenen waren te breed. Met inlegzooltjes was er gelukkig nog een paar aardig pas te maken, maar voor de toekomst voorzie ik problemen. Weten jullie welke merken extreem smal vallen? Dochterlief Is trouwens zo goed als 2 jaar en heeft maat 23. Is dol op "sjoehuh" en heeft zich geweldig gedragen tijdens het vele passen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:21:16 #241
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_110015304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Poppejans het volgende:
Wolf heeft deze
[ afbeelding ]

Leuk! Ik betrap jou wel vaker op een goede smaak :P
Oude (on)bekende.
pi_110015315
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:21 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Leuk! Ik betrap jou wel vaker op een goede smaak :P
Ik jou ook in het kleertjestopic :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 10:46:49 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_110016450
Ik kwam er van de week achter dat schoenenreus pumaatjes verkoopt (nu in de sale 50% korting) en de bristol stond helemaal ram-vol met merkschoenen :o dat zijn nou echt winkels waar ik dat niet verwacht.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110016487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:46 schreef moussy het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat schoenenreus pumaatjes verkoopt (nu in de sale 50% korting) en de bristol stond helemaal ram-vol met merkschoenen :o dat zijn nou echt winkels waar ik dat niet verwacht.
Oh dat wist ik ook niet. Leuke kleur en model die Puma's?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 10:51:30 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_110016541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh dat wist ik ook niet. Leuke kleur en model die Puma's?
foto komt er aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 11:00:17 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_110016723


Ze waren er ook in het bruin en wit. Vanaf minimaatjes tot uh.. nou ja Cas heeft maat 36 :D Ze zijn wel van kunstleer, met dan suede op de neuzen, maar voor er bij vond ik ze wel leuk voor 15 euro.

En passen was geen drama, je trekt de binnenzool er uit, zet voet van kind er op en klaar. Er zit een maten-dingetje op de middenzool gedrukt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110017032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]

Ze waren er ook in het bruin en wit. Vanaf minimaatjes tot uh.. nou ja Cas heeft maat 36 :D Ze zijn wel van kunstleer, met dan suede op de neuzen, maar voor er bij vond ik ze wel leuk voor 15 euro.

En passen was geen drama, je trekt de binnenzool er uit, zet voet van kind er op en klaar. Er zit een maten-dingetje op de middenzool gedrukt
oh O+ O+ O+ moet... hebben!! Te leuk voor dat geld!
Over 15 min sta ik in de Schoenenreus :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 11:17:13 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_110017152
:D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

oh O+ O+ O+ moet... hebben!! Te leuk voor dat geld!

dat dus :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110021455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:17 schreef moussy het volgende:
:D

[..]

dat dus :D
-O- :( Niks hier! Ik zag alleen 1 paar in maat ergens in de 30 staan, voor 25 euro
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_110023575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

-O- :( Niks hier! Ik zag alleen 1 paar in maat ergens in de 30 staan, voor 25 euro
Ze hebben hier sowieso echt heel weinig schoenen staan vind ik!

Ik vind ze echt heel leuk, maar Niels zweet al uit zijn normale leren schoenen, dat wordt vast een zwembad in die Puma's.
Gisteren toen we thuiskwamen deed ik zijn laarsjes uit en zijn voetjes waren drijfnat, Poppejans!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 19:12:53 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_110032192
Het zijn idd wel zweetreacertjes, klein voordeel is dat er badstof aan de binnenkant zit.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110131232
Iemand tips voor Regenlaarsjes voor een kind met hoge wreef? Gerbera bijvoorbeeld?
Ik krijg Puck er gewoon niet in -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2012 @ 12:34:59 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_110131779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand tips voor Regenlaarsjes voor een kind met hoge wreef? Gerbera bijvoorbeeld?
Ik krijg Puck er gewoon niet in -O-


:+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110131904
:P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110174069
Poppejans, die sandalen zou ik ook wel voor Dyon willen! Alleen jammer dat er geen Bristol in de buurt is en de kortingsactie al afgelopen is.

Sorry DML, hier geen ervaring met hoge wreef. Ik dacht dat regenlaarsjes altijd wel zouden passen, maar blijkbaar dus niet. Van alle laarsjes die we hebben vallen die van LIEF volgens mij het breedst.

Dyon heeft ook weer een paar nieuwe schoenen, maat 24 alweer:
pi_110225554
DML bedankt voor de kortingscodes!
Nu twijfel ik welke ik ga bestellen........






Die felle zilveren vind ik wel makkelijk te combineren met van alles, maar wou er nog een 'gek' paar bij, gewoon iets leuks.. Knalrode kan ook nog? Die sneakertjes lijken me wel lekker zitten en zijn stoer..

Dilemma's ;)
Help!
pi_110225792
Of die..

Zijn weer mega cute onder jurkjes enzo <3
pi_110226294
Niemand leest mee dus heb toch maar voor nr 2 en 4 gekozen :P Als ze fijn zijn bestel ik wel bij :D
  donderdag 12 april 2012 @ 13:18:02 #259
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_110226689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Sannne het volgende:
Niemand leest mee dus heb toch maar voor nr 2 en 4 gekozen :P Als ze fijn zijn bestel ik wel bij :D
Jij hebt gewoon geen geduld ;) :P :* !
pi_110227585
True :D Maar kvind ze ook allemaal leuk! Ik wil er als ze goed zitten nog een wit en een zwart of bruin paar bij en da's wel effe genoeg denk ik :P
  donderdag 12 april 2012 @ 13:41:24 #261
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_110227787
Ik vind paar 2 en 3 erg leuk!
Mika heeft weer nieuwe vans, leuk onder zijn skinny, chino en van de zomer korte broek.

en nieuwe regenlaarzen die hij nu alleen maar aan wil.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:15:20 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_110256880
hebben die Swedish Hasbeens nou gewoon een goed voetbed voor een kind van ongv 6?

zulks:

pi_110341116
Hier zijn de aapies binnen maar helaas nog veel te groot -O-
Nu twijfel ik, maat kleiner erbij bestellen of maar wachten...
  zondag 15 april 2012 @ 09:32:03 #264
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110341531
Hoi Sanne, ik wil ze ook graag bestellen, welke maat (en waar) heb jij besteld dan? Zijn ze echt veel te groot? Anders zou ik nog wel een paar bij bestellen inderdaad. Hoe oud is je meisje nu?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 15 april 2012 @ 09:36:59 #265
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_110341593
Ik vind de maten van Aapies lastig, het verschil tussen de verschillende maten is groot. De kans bestaat dus dat een maat kleiner niet paste Sanne.
Oude (on)bekende.
pi_110341920
Ik heb even snel teruggelezen en kan eigenlijk mijn antwoord er niet tussen vinden, maar misschien dus een dubbele vraag:
Eva heeft nu die roze slofjes van de Hema en een paar boumy's waar ze nu net in groeit.
Maar dat zijn slofjes en geven niet veel steun tijdens het beginnen met lopen. Ze heeft nu haar eerste losse stappen gezet en de meeste schoenen zijn inmiddels te klein, dus ben aan het zoeken naar iets nieuws.
maar wat voor type schoenen is voor deze ontwikkelingsfase het beste? Geen stugge zool dat weet ik, maar is zo'n slofje dan goed genoeg?
  zondag 15 april 2012 @ 10:09:33 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_110342053
Danic, blote voetjes is zelfs het beste, dus ja slofjes kan nog prima. Buiten is lastiger natuurlijk, daar zou je Shoesme baby-proof kunnen nemen. Die zijn heel flexibel.

Sannne, ik vind die open white super cute!
pi_110343115
Binnen idd regelmatig blote voeten of een maillot, hoewel dat wel gladder is. Ik ga eens even rondkijken. Voorlopig kan ze op de slofjes en blote voeten wel vooruit denk ik.
pi_110343298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand tips voor Regenlaarsjes voor een kind met hoge wreef? Gerbera bijvoorbeeld?
Ik krijg Puck er gewoon niet in -O-
Ik heb Hema regenlaarsjes en dan een maat te groot. Dan is het wel even pielen, maar uiteindelijk krijg ik haar voetje er prima in. (met niet te dikke sokken). Ze heeft nu maat 18 en maat 19 laarsjes gaan.

Bergsteins vallen ook goed ruim bij de wreef, vind ik tot nu toe!
  zondag 15 april 2012 @ 11:08:00 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_110343313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:48 schreef Kursor het volgende:
Gisteren nieuwe schoenen voor m'n dochter gekocht. Wat een moeilijke opgave is dat zeg. Alle schoenen waren te breed. Met inlegzooltjes was er gelukkig nog een paar aardig pas te maken, maar voor de toekomst voorzie ik problemen. Weten jullie welke merken extreem smal vallen? Dochterlief Is trouwens zo goed als 2 jaar en heeft maat 23. Is dol op "sjoehuh" en heeft zich geweldig gedragen tijdens het vele passen.
bekend probleem! Maar dan met een mannelijke peuter en maatje 24. Wij blijven bij shoesme uitkomen. Die hebben 1 leest die driekus prima aankan, zonder zooltjes. We hebben ook hogere braqees gehad, ging ook. Hij heeft voor de zomer ook gympen van de h&m, maar die zijn eigenlijk te breed. En hij heeft tevas en die zetten we heel strak.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110343351
Isis, ik heb maat 13 cm gekozen. Elise's voeten zijn 12,3 cm lang en ik moest er 4 mm bij tellen, dus kan wel kloppen dat ze nog iets groot zijn, maar ze zijn ook zo wijd, en dat vind ik wel jammer.

Heb nu ook slofjes van bambino en die passen heel goed, die zijn ook 13 cm.

Misschien is een wrapschoentje dan een beter idee, die kan je strakker trekken?

De maat onder de 13 cm is 12 cm en dat zou mss idd te strak zijn. Jammer dat ze geen tussenmaten hebben.
Heb ze gewoon besteld op de aapies site en had ze binnen 2 dagen in huis!
pi_110343388
Lastig Sannne, ik heb de laarsjes voor de dame gehad, die blijven wel goed zitten als ze te groot zijn en dat is dan ook niet storend, maar met die schoentjes zou ik het ook niet zomaar aandurven...
pi_110343443
Achja Elise kennende past ze ze volgende maand wel :P

Die cowboylaarsjes? Of de winterlaarsjes (indianen?)
Die zijn ook erg lief!
pi_110343494


Deze ;) inmiddels passen ze prima :D maar ze waren een lange tijd te ruim. Maar de tussenmaat was weer te klein ;)
pi_110343518
Hm die zal ik maar niet bestellen ;) Wel erg gaaf!
pi_110343573
Ik vind/vond ze ideaal! Het waren haar eerste schoenen (ze is van eind juli... vooral in de winter waren ze heerlijk, lekker in huis enzo) bleven goed zitten en pasten ook goed met haar pootje (met extreem hoge bot-wreef) en kleine voetjes (bedoel ze is bijna 2 en heeft maat 18 :D _O-)

Inmiddels heeft ze Shoesme's (van die flex dingen) en hopelijk stapt ze daar een keer zelfstandig op weg binnenkort :P (ipv aan de hand)
pi_110344670
Die winterboots heeft mijn mannetje ook heel veel aangehad vanaf 2 a 3 maand, hij past ze nu, met zijn 6 maand nog prima en ze blijven goed zitten. Wij hebben er ontzettend veel plezier van (gehad)! Heerlijk naar buiten en zo stoer :D

En die roze aapies die jij post, Sannne, die heeft ventje in het grijs met wit. Toevallig gisteren voor het eerst aangedaan. Deze zitten wat strakker en krijg ik moeilijker aan over zijn wreef (moeilijker dan die boots). Het is ook xs nog, misschien zou een maatje groter beter gaan. Ze stonden wel stoer in elk geval! :Y
pi_110347404
Ik heb die winterlaarsjes in het bruin en blauw in maat L voor de liefhebber ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110349511
Dank voor je reactie Mefke. We hebben ook een aantal Shoesme-schoenen gepast. Helaas ook echt te breed. Braqeez hadden ze niet, dus kan nog op zoek naar een andere zaak waar ze die wel verkopen.
  zondag 15 april 2012 @ 14:32:52 #280
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110349620
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:09 schreef Sannne het volgende:
Isis, ik heb maat 13 cm gekozen. Elise's voeten zijn 12,3 cm lang en ik moest er 4 mm bij tellen, dus kan wel kloppen dat ze nog iets groot zijn, maar ze zijn ook zo wijd, en dat vind ik wel jammer.

Heb nu ook slofjes van bambino en die passen heel goed, die zijn ook 13 cm.

Misschien is een wrapschoentje dan een beter idee, die kan je strakker trekken?

De maat onder de 13 cm is 12 cm en dat zou mss idd te strak zijn. Jammer dat ze geen tussenmaten hebben.
Heb ze gewoon besteld op de aapies site en had ze binnen 2 dagen in huis!
Thx ik ga even meten, meisje is precies een maandje ouder dan de jouwe, benieuwd waar zij op zit (is geen lange). :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110350334
Vast 3 cm korter :P
Elise is de dikste en langste van allemaal, lol
  zondag 15 april 2012 @ 14:54:59 #282
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110350551
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Sannne het volgende:
Vast 3 cm korter :P
Elise is de dikste en langste van allemaal, lol
Ja, dat denk ik ook! Olivia is 8,6 kg en 72 cm en las net ergens dat jouw meiske al 11 kg is en 75 cm?! Wat een lekkere grote griet dan! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110351507
Ja, erg he.. Maar heb wel het idee dat dr megasnelle groei nu iets aan het staken is. Ze wordt ook zichtbaar slanker :P Maar schiet wel de lucht in...Terwijl ze helemaal niet veel eet en veel beweegt..
Waar zal het eindigen :D
  zondag 15 april 2012 @ 15:28:16 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_110352089
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Kursor het volgende:
Dank voor je reactie Mefke. We hebben ook een aantal Shoesme-schoenen gepast. Helaas ook echt te breed. Braqeez hadden ze niet, dus kan nog op zoek naar een andere zaak waar ze die wel verkopen.
kursor, deze (jongens)schoen was een hele smalle van van de winter

en dit zijn de zomerschoenen


De leest van beide schoenen is het zelfde, smal dus. Shoesme heeft ook bredere, maar dit is dus een speciale smalle. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets niet ook in meidenschoenen hebben.
En ik weet wat het is om smalle voeten te hebben, heb ze zelf ook. Ballerina's klinken leuk, maar zitten met een smalle voet zelden goed. Veterschoenen zijn ideaal, die kan je lekker strak trekken. En ik draag zelf in de zomer ook veel teva's, birckenstock is voor bijvoorbeeld veel te breed. Succes met zoeken! En oja, deze komen gewoon bij de ziengs vandaan, daar hebben ze ook shoesme.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110352889
We hebben volgens de verkoopster echt al de smalle Shoesme schoenen gepast, maar dat was toch nog te breed. Net wat hogere veterschoenen is inderdaad het beste, maar zitten voor de zomer echt niet in de meisjescollectie. (ziengs ken ik niet, bij ons op het dorp zit Bengel; ook een webshop van)

En van mezelf ook al genoeg ervaring met smalle voeten en niet passende schoenen. Ben dan wel een vrouw, maar heb een vreselijke hekel aan schoenen kopen.
  zondag 15 april 2012 @ 15:54:11 #286
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_110353330
Giga is 1 van de smallere merken die ze in de meeste winkels wel verkopen.
  zondag 15 april 2012 @ 16:40:21 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_110355387
Kursor, shoesme bellen/mailen en vragen? Giga zegt mij dan weer helemaal niets. Welke regio zit je? Ik weet een zaakje hier in de buurt die volgens mij zo'n beetje de gehele shoesme collectie heeft. En ja, smalle voeten is echt niet leuk. Zeker niet in combi met een maatje 41/42...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110364213
voor heel smal, trackstyle voor jongens, twins voor meisjes, beide verkrijgbaar in super smalle maten.
verder piedro.
Pepijn heeft nu schoenen van Giga, inderdaad smal, maar hier eigenlijk nog net iets te breed. Maar goed kleuter vond ze geweldig.
  zondag 15 april 2012 @ 20:19:33 #289
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_110364460
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik vind/vond ze ideaal! Het waren haar eerste schoenen (ze is van eind juli... vooral in de winter waren ze heerlijk, lekker in huis enzo) bleven goed zitten en pasten ook goed met haar pootje (met extreem hoge bot-wreef) en kleine voetjes (bedoel ze is bijna 2 en heeft maat 18 :D _O-)

Inmiddels heeft ze Shoesme's (van die flex dingen) en hopelijk stapt ze daar een keer zelfstandig op weg binnenkort :P (ipv aan de hand)
Volgens mij heb ik die toen van je overgenomen. Ze zijn hier heeeeeeeeel veel gebruikt! Inmiddels draagt zoonlief zijn derde paar en paar 4 ligt al in de kast te wachten :D
Oude (on)bekende.
pi_110371599
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef mefke79 het volgende:
Kursor, shoesme bellen/mailen en vragen? Giga zegt mij dan weer helemaal niets. Welke regio zit je? Ik weet een zaakje hier in de buurt die volgens mij zo'n beetje de gehele shoesme collectie heeft. En ja, smalle voeten is echt niet leuk. Zeker niet in combi met een maatje 41/42...
herkenbaar +1

Hannah heeft ook smalle voeten. Ze heeft laarsjes van Bo-bell gehad die goed zaten en draagt nu smalle shoesme laarzen. Elefanten zijn ook mooi smal :Y
pi_110410826
Ik heb slippers voor Jut en Jul besteld:



Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_111328168
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef snoopy het volgende:
Ik heb slippers voor Jut en Jul besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof O+

Ik wil deze hebben...nou ja voor het kind dan :P

http://www.ikbenzomooi-ba(...)oduct_new/kadootjes-

[ Bericht 2% gewijzigd door geppie op 09-05-2012 12:02:39 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_111328228
Ik loop een beetje te klooien, pagina kan niet gevonden worden, maar roze gestipte slippertjes. Onder het kopje Zomer.

[ Bericht 61% gewijzigd door geppie op 09-05-2012 12:04:53 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_111575848
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:39 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Tess heeft nieuwe stoere schoenen, het zijn Brakkies.
Ze staan zooooo gaaf onder een spijkerbroek.
Na deze post was ik zo verliefd op deze schoenen. Alles wat ik zag voor Sofie was niet zo leuk als deze. Ik kon ze alleen nergens vinden in Zwolle. Vandaag de laatste poging gedaan, nog 1 winkel geprobeerd. En die had ze.

Sofie heeft dus ook nieuwe schoenen..



*poef* nu is het weg
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:39:46 #295
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111604125
Leuk KJ O+ Ik vond ze in de post van Vicky ook al zo leuk idd :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 20 mei 2012 @ 10:50:46 #296
640 snoopy
peanuts
pi_111774400
Deze vind ik ook O+

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_112290454
Ohhh Sofie die zijn leuk!!

Mijn dame had schoentjes cadeau gekregen van mijn schoonzus... Heel leuk!
Beetje erg jammer dus dat ze na kort erop lopen al een flinke kapotte plek onder haar enkel had... (nu ruim een week later nog pijnlijk) Ben er mee terug gegaan naar de winkel (Dolcis).... bleek er een fabrieksfout in te zitten (Soort verzachtend randje miste in 1 schoen)... krijgen we nu en nieuw paar opgestuurd thuis..

Fabrieksfout was voor mij niet te zien, dus nette reactie van ze
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112783644
Niels heeft nieuwe schoenen! *O* Nog steeds maat 25, maar deze vallen een centimeter groter uit dan de maat 25 die hij al had en die nu dus te krap zijn :o Het zijn dezelfde schoenen als Driekus heeft zie ik nu :D
Vanmorgen vroeg ik hem welke kleur schoenen hij graag wilde hebben: "groene!", nou dat is mooi gelukt ;) De verkoopster zei dat de inkopers "groen kost poen" zeggen, omdat felle kleurtjes slecht verkopen voor jongens. Ik vind dat nou juist zo leuk!

Lastig fotograferen, zo'n peuter die speelt dat hij een raceauto is :D




Trouwens, de verkoopster zei dat Shoesme geen verschillende leesten heeft, maar dat het aan de zool ligt hoe breed ze zijn?? :?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 13:10:41 #299
5428 crew  miss_sly
pi_112783884
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:50 schreef snoopy het volgende:
Deze vind ik ook O+

[ afbeelding ]
Ooh, die hebben wij in lichtroze laatst gekocht voor Senna O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:56:15 #300
100412 mefke79
komt goed!
pi_112785531
Twinkly, gave schoenen :P
En waarom zouden felle kleuren nou niet verkopen voor een jongen? Daar snap ik dus echt de ballen van. Maar goed, ik heb natuurlijk een groen afwijking dus dit is serieus het vierde paar groene schoenen. En als ie mag kiezen, kiest ie telkens zelf voor de groene. Tja, kan er weinig anders van maken.

Die opmerking van die leesten snap ik niet zo. Wat ik wel begreep van de meneer van de schoenenwinkel is dat de kwaliteit van shoesme niet meer zou zijn wat het geweest is (iets met produceren in Marokko ipv Portugal oid), maar het kan natuurlijk ook maar zo zijn dat hij dat uit eigenbelang zegt aangezien hij stopt met shoesme en premiumdealer was.

Ik zag gisteren in Eindhoven bij 10tenen de opruiming: 2de paar voor een euro! Kijk dat schiet op. En daar hadden ze ook groene hoge renata's en lage blauw met oranje renatas. Ik durfde ze alleen niet zo mee te nemen (had Driekus niet bij me) omdat ik ze niet mocht ruilen. Maar eens kijken of ik em donderdag even mee kan nemen naar de stad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:12 #301
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_112833574
En dicht
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')