Las dan maar een bedenktijd in!quote:
"iets met olie in de benzine".... klinkt als een lekke koppakking, dat kost bakke met geld om te laten herstellen.... niet doen dusquote:Hij zei dat de reden dat ie het verkocht is dat hij het niet gebruikte en het duur was om te onderhouden. Iets met olie in bezine of zo iets en roesten. Ik ben een leek met auto's dus ik vroeg mij af of dit een goede deal was en hoe het precies zit?
Als geld uitgeven een soort investeren is, heb je gelijk.quote:Een soort investering dus ...
Roest ... ?quote:
Nee, roest.quote:
Klopt. Oude BMW's zijn niet dol op moderne benzine. De meeste eigenaars mixen dan twee-takt-olie 1:100 bij de benzine.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef xbcc het volgende:
duidelijk, bedankt!
nee hij bedoelde dat er iets gemengds erin moest als brandstof dat het dan beter voor de motor is.
dat en leek en een auto is geen goedde inverstering.. meestal kosten ze meer dan wat je er voor krijgt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef 2cv het volgende:
Gezien het aantal keer 'ofzo' in je post zeg ik: niet doen.
rust is lighter than carbonfiber (staat op mijn autoquote:
dat leer je niet 123 ik zit al wat jaartjes in de oudeauto's en kan niet lassenquote:
waarschijnlijk loodvervanger... die motoren hadden nog lood nodig om de klepzetels te smeren...in huidige benzine zit geen lood meer, moderne motoren hebben geharde klepzetels en dat niet meer nodigquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef xbcc het volgende:
duidelijk, bedankt!
nee hij bedoelde dat er iets gemengds erin moest als brandstof dat het dan beter voor de motor is.
Say whut..?? Meen jij deze..?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Oude BMW's zijn niet dol op moderne benzine. De meeste eigenaars mixen dan twee-takt-olie 1:100 bij de benzine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |