abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105676009
Vanavond tijdens het shoppen van de kerstcadeau's ging mijn broertje en ik even snel wat bij de burgerking eten. Terwijl wij zitten te eten ligt mijn Iphone op het blad waarop het eten ligt. Er komen 2 meiden aanlopen met een hardtekening-actie, spreken geen nederlands en het is allemaal heel vaag en erg opdringerig. Ik vertrouw het niet en wijs ze af, toch blijven ze aandringen. Hun handtekening-blad zo dicht voor mijn gezicht houden en ook voor dat van mijn broertje dat wij beide geen zicht meer op onze tafel hadden. Wij blijven nee zeggen en de meiden gaan er vandoor. Mijn broertje maakt nog het "grapje" of ik alles heb.. Toen kwam ik er achter dat mijn telefoon weg was. Gelijk naar de teamleider gegaan, die gaf aan dat als ik aangifte gedaan had, ik sowieso de beelden zou krijgen waarop alles duidelijk te zien is, aangezien er veel camera's hingen.

Mijn telefoon is verzekerd bij ProAssist, ook tegen diefstal. Echter moeten er dan duidelijke sporen van braak schade zijn en die zijn er natuurlijk niet. Wel heb ik de camera beelden. Heeft iemand ervaring met een gelijke situatie bij ProAssist? En hoe groot schatten jullie mijn kans in dat mijn telefoon vergoed wordt?
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:44:21 #2
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_105682293
Er zijn vast kleine lettertjes in je contract waarin staat dat je je telefoon altijd uit het zicht moet bewaren of zo.

Verzekeringsmaatschappijen :{w
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:05:59 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_105683710
Schopje WGR.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_105686005
quote:
Echter moeten er dan duidelijke sporen van braak schade zijn en die zijn er natuurlijk niet.
Zo'n telefoonverzekering neem je toch juist voor het geval je wordt beroofd op straat?

Heb je een link en naam van de verzekering?
pi_105686179
Ah, de bekende truc, dit.

Wel een vreemde verzekering. Als er sporen van braakschade zouden zijn, moet het apparaat ergens uit gehaald zijn. Uit de auto of uit huis ofzo. Dan valt 't al onder andere verzekeringen (auto, inboedel etc.). Mooie fopverzekering dus.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_105686450
Een telefoon op de tafel leggen kan wel eens een 'kleine-lettertjes-reden' zijn om niet uit te keren kan ik me zo voorstellen.
pi_105692418
iphone 4 kun je tracen heh
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:46:30 #8
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_105694366
Volgens mij ben je inderdaad genaaid met die verzekering TS. Het lijkt me typisch zo'n aangesmeerde overbodige verzekering, omdat zoals al eerder gezegd, bij braaksporen dit hoogstwaarschijnlijk al onder een andere verzekering valt.

Dat wil echter niet zeggen dat je geen kans maakt de telefoon toch vergoed te krijgen, als je duidelijk bewijs hebt van de diefstal (camerabeelden) en uiteraard aangifte hebt gedaan. Toch maar met die verzekeringsclub bellen, het is een gevalletje "nee heb je, ja kun je krijgen..."
Veel succes TS!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_105694707
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Volgens mij ben je inderdaad genaaid met die verzekering TS. Het lijkt me typisch zo'n aangesmeerde overbodige verzekering, omdat zoals al eerder gezegd, bij braaksporen dit hoogstwaarschijnlijk al onder een andere verzekering valt.

Dat wil echter niet zeggen dat je geen kans maakt de telefoon toch vergoed te krijgen, als je duidelijk bewijs hebt van de diefstal (camerabeelden) en uiteraard aangifte hebt gedaan. Toch maar met die verzekeringsclub bellen, het is een gevalletje "nee heb je, ja kun je krijgen..."
Veel succes TS!
Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt, ook bij ProAssist ja. Er moeten duidelijk sporen van braak aanwezig zijn, want anders kun je fluiten naar je vergoeding :+ Achteraf heb ik toen mijn telefoon toch nog terug gevonden, dus goed afgelopen.

En, wat de post hierboven ook zegt.. iPhone 4 kan je terugvinden. Moet het wel geactiveerd zijn natuurlijk :')
Succes ermee.
pi_105696192
Je bent sowieso achterlijk als je op een openbare plek je telefoon iPhone (merk moet dan natuurlijk ook even vermeld worden :') ) op een tafeltje legt.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:40:58 #11
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_105697684
Look at me! I've got an iPhone!

Waarom leg je een iPhone op een dienblad terwijl je gaat eten in een restaurant voor paupers?
1- om gezien te worden met een iPhone?
2- om gezien te worden met een iPhone?
3- om gezien te worden met een iPhone?
4- omdat je je iPhone zat bent en eindelijk eens een echte telefoon wilt.

Ik vrees dat je niets krijgt uitgekeerd; je bent er onzorgvuldig mee omgegaan.
Ook hoi !
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:35:33 #12
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_105699293
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
Look at me! I've got an iPhone!

Waarom leg je een iPhone op een dienblad terwijl je gaat eten in een restaurant voor paupers?
1- om gezien te worden met een iPhone?
2- om gezien te worden met een iPhone?
3- om gezien te worden met een iPhone?
4- omdat je je iPhone zat bent en eindelijk eens een echte telefoon wilt.

Ik vrees dat je niets krijgt uitgekeerd; je bent er onzorgvuldig mee omgegaan.
Omdat hij tijdens het zitten vervelend zit in je broekzak?

Jammer TS, ik denk het niet. Zoals hierboven vermeld is de verzekering verder onnodig, aangezien de inboedelverzekering dit afdekt mocht er braakschade zijn.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:07:25 #13
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_105702545
Staat duidelijk in de voorwaarden dat je mobiel NIET verzekerd is bij verlies. En diefstal alleen als dit plaats vond onder bedreiding, geweld of sporen van braak. Altijd eerst de voorwaarden lezen voordat je wat afsluit.

Verder dekt je verzekering wel alle val- vocht-, en stootschade met 40 euro eigen risico. Nog best uitgebreid dus! :W
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:08:42 #14
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_105702594
Maar ik vind het wel absurt dat er tokkies zijn die niet met hun takke van andermands spullen kunnen blijven! Neqschot.
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:00:21 #15
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_105706748
Via warnbig.png kun je trouwens een topictitel verandering aanvragen: Telefoon gestolen, niet verzekerd.

Ik vrees het ergste voor je in dit geval. Verzekeringen zijn er om geld te verdienen en dekken dit soort zaken veelal niet. Ik zou me eerder zorgen maken over het belgedrag. Ik neem aan dat je daar wel aan gedacht hebt en dat je je abonnement hebt laten blokkeren?
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')