Dat was ook niet de bedoeling iigquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef welkominspace het volgende:
zeker niet met chocolade/suiker, dat remt je trip behoorlijk
Dit inderdaad, geeft de beste trip.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef moonmovies het volgende:
Water aan de kook brengen. Als het gekookt is de truffels erbij (in kleine stukjes snijden eerst) en daarna de truffels ongeveer 15 minuten in het water laten en af en toe roeren. Belangrijk is dat je het water niet laat koken, dus laat het op een laag pitje en haal het af en toe van het vuur.
Daarna schenk je het in een beker en drink je het op. De stukjes kan je er inlaten en alsnog op eten, of eruit zeven. Net wat je zelf liever hebt.
dit is wel het beste eigenlijk, al dat gedoe voor hetzelfde effect uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef babipangang het volgende:
Zijn gewoon rauw te eten, hebben een beetje notensmaak
half FOK! heeft ze al in huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
goffedomme waarom zag ik het niet
Als je ze kookt of te heet maakt gaat de werkzame stof naar de klote en zijn het niet meer dan vieze champignons. Dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:21 schreef welkominspace het volgende:
zijn ze trouwens niet gewoon te roerbakken ofzo?
lekker truffel-noodles ofzo
maar als thee lukt(zonder te koken idd) dan zou je het wel door je gerecht kunnen verwerken als het al van het vuur af is denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Als je ze kookt of te heet maakt gaat de werkzame stof naar de klote en zijn het niet meer dan vieze champignons. Dus ik denk het niet.
Ik had die link van jou of nietquote:
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef Staal het volgende:
Verkapt, ik zit aan de truffeltopic..
Als je nu even verder had gelezen op die site:
http://www.magic-truffels.nl/gebruik-magic-truffels
Tip: neem ze niet in zure stemming.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had die link van jou of niet?
[..]
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?
Maar je hebt vast de OP niet gelezen?
i knowquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Tip: neem ze niet in zure stemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |