abonnement Unibet Coolblue
pi_105419009
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Fou het volgende:
Is er eigenlijk een truc om op hakken te lopen? Ik heb laarsjes met (naald)hakken van 11 cm, maar het lopen valt nog vies tegen.
Kun je beter grote of kleine passen maken? etc? :')
Beetje schuinweg stappen. Schaatsbeweging (maar niet zo overdreven natuurlijk :P)
Life is sweet, life is bitter...
pi_105419036
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:35 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Jaloers dat jij ze al hebt!
Hoe zitten ze bij je kuiten, erg ruim?
Ja bij mij zitten ze wel ruim bij de kuit. Maar dat heb ik bij iedere laars. zelfs laarzen die zogenaamd voor smalle kuiten zijn. Dus ik ben het gewend :D
Denk dat ze voor normale kuiten prima zijn.
Heb je ze al binnen? wel pics posten he
Life is sweet, life is bitter...
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:42:22 #203
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105420416
Laarzen zitten bij mij ook ruim bij mijn kuiten, maar ik blijf ze gewoon dragen!
Lange leve spillebeentjes not!

@Rimpelsteeltje je nieuwe aanwinsten zijn echt leuk!! Heb je ze al vaak aan? ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 17:44:03 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105420483
Mijn kerstman hintte dat ik binnenkort een schoenenrekje nodig zou hebben. :9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105420680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn kerstman hintte dat ik binnenkort een schoenenrekje nodig zou hebben. :9
bofkont... :-)
pi_105421051
blink pumps die ik laatst had besteld zijn nu in de sale bij wehkamp, heb zwart wit maar rood is ook leuk

nu 27.96(witzwart en roodzwart)
pi_105421096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:59 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ja bij mij zitten ze wel ruim bij de kuit. Maar dat heb ik bij iedere laars. zelfs laarzen die zogenaamd voor smalle kuiten zijn. Dus ik ben het gewend :D
Denk dat ze voor normale kuiten prima zijn.
Heb je ze al binnen? wel pics posten he
Ik had gister dus de link voor track&trace gekregen en dacht; zal wel maandag worden. Zou vandaag een dagje naar mn ouders gaan, zat ik in de trein stond de status op "chauffeur is onderweg" ik balen! Gauw opgezocht hoelaat de postman ongeveer komt op mijn adres, tussen 1 en half 4, en mn vriend gesmeekt of hij die paar uurtjes in mn kamer wilde vertoeven. He did, dus ze liggen thuis op me te wachten tot ik er straks weer ben. Can't wait!! :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 18:15:36 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105421618
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef sijs het volgende:

[..]

bofkont... :-)
Dat sowieso!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105421679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
blink pumps die ik laatst had besteld zijn nu in de sale bij wehkamp, heb zwart wit maar rood is ook leuk
[ afbeelding ]
nu 27.96(witzwart en roodzwart)
Altijd hatelijk als schoenen afgeprijsd worden terwijl je ze al hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105421704
Oh nee gelukkig, mijn maat is uitverkocht! Dat maakt het minder zuur haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 19:19:59 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423896
Liken jullie allemaal Nelly op Facebook trouwens? Niet bedoelt als spam, maar als hulp :+ .
Als je nu liket krijg je een kortingscode voor 10 euro korting bij besteding van 50 euro of meer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105427439
Hmm voor een sleehak is deze best wel leuk

What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:54:57 #213
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105427884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Liken jullie allemaal Nelly op Facebook trouwens? Niet bedoelt als spam, maar als hulp :+ .
Als je nu liket krijg je een kortingscode voor 10 euro korting bij besteding van 50 euro of meer.
Haha goeie tip! Dat wordt weer een like op Facebook ;)
pi_105428192
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef Danielle83 het volgende:
Laarzen zitten bij mij ook ruim bij mijn kuiten, maar ik blijf ze gewoon dragen!
Lange leve spillebeentjes not!

@Rimpelsteeltje je nieuwe aanwinsten zijn echt leuk!! Heb je ze al vaak aan? ;)
Precies, ik hou ook stug vol met mn spillepoten. Zal waarschijnlijk toch nooit verandering in komen :P
En tnx! Ik heb de hele dag er in gelopen. Wel thuis, en de hele dag alleen maar naar de vloer gekeken. Shoes make me happy :)
lol
Life is sweet, life is bitter...
pi_105428234
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Ik had gister dus de link voor track&trace gekregen en dacht; zal wel maandag worden. Zou vandaag een dagje naar mn ouders gaan, zat ik in de trein stond de status op "chauffeur is onderweg" ik balen! Gauw opgezocht hoelaat de postman ongeveer komt op mijn adres, tussen 1 en half 4, en mn vriend gesmeekt of hij die paar uurtjes in mn kamer wilde vertoeven. He did, dus ze liggen thuis op me te wachten tot ik er straks weer ben. Can't wait!! :D
Cooool! Ben benieuwd hoe je ze vind :D
Life is sweet, life is bitter...
pi_105428379
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Precies, ik hou ook stug vol met mn spillepoten. Zal waarschijnlijk toch nooit verandering in komen :P
En tnx! Ik heb de hele dag er in gelopen. Wel thuis, en de hele dag alleen maar naar de vloer gekeken. Shoes make me happy :)
lol
Kuitspieren gaan trainen!
Of gaan dansen of hardlopen daardoor ben ik 'gezegend' met dikke kuitspieren
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105428642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kuitspieren gaan trainen!
Of gaan dansen of hardlopen daardoor ben ik 'gezegend' met dikke kuitspieren
Ik fiets elke dag 40 minuten.
Ik werk staand/lopend, dus sta sowieso 28 tot 38 uur per week(wisselt), dan nog huishouden elke dag (2 trappen) en ik dans al 10 jaar elke zondag. Zero kuitspier (ofja, ze zijn er vast wel, maar je ziet er niks van)
Life is sweet, life is bitter...
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:14:06 #218
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105428717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kuitspieren gaan trainen!
Of gaan dansen of hardlopen daardoor ben ik 'gezegend' met dikke kuitspieren
Bij mij helpt het ook niet. Ik heb altijd gedanst en hardlopen doe ik nog steeds.
Het is helaas de magere bouw die in de familie ingekoekt zit :X
pi_105428840
Armspieren gaan hier trouwens wel altijd als n tierlier. dat is dan weer echt ruk :P
Life is sweet, life is bitter...
pi_105429000
bij mij passen laarzen nooit omdat mijn kuiten veel te stevig zijn :( dus als iemand een beetje wil hebben, doneer ik graag :s) (ben verder niet dik ofzo, alleen mn kuiten en bovenbenen word ik gek van, zo stevig dat die zijn -O- )
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:20:58 #221
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105429007

zijn binnen *O*
Dat grijze is gewoon ook zwart trouwens, maar dan lak, dus beetje vertekenende foto.
Ben al druk in de weer met de glitters, foto's volgen als alles gedroogd is natuurlijk.
an urge to help mankind overcomes me
pi_105429530
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij passen laarzen nooit omdat mijn kuiten veel te stevig zijn :( dus als iemand een beetje wil hebben, doneer ik graag :s) (ben verder niet dik ofzo, alleen mn kuiten en bovenbenen word ik gek van, zo stevig dat die zijn -O- )
Same here! Ben ook niet dik maar heb echt benen en kuiten die zwaar uit verhouding zijn met de rest van mijn lijf want mijn taille is dan weer super smal. Mja daar passen geen laarzen omheen :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 21:45:06 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105430109
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:20 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
zijn binnen *O*
Dat grijze is gewoon ook zwart trouwens, maar dan lak, dus beetje vertekenende foto.
Ben al druk in de weer met de glitters, foto's volgen als alles gedroogd is natuurlijk.
Ben benieuwd! Ben sowieso benieuwd naar een echte foto van die schoenen; vind ze wel leuk!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105431794
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Same here! Ben ook niet dik maar heb echt benen en kuiten die zwaar uit verhouding zijn met de rest van mijn lijf want mijn taille is dan weer super smal. Mja daar passen geen laarzen omheen :D
nou dat uit verhouding heb ik ook, vind mn benen ook echt niet mooi :{ en dan lees ik zo vaak mensen bij wie de laarzen te wijd zitten, waarom is t niet wat gelijkmatiger verdeeld? ;(
pi_105431949
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nou dat uit verhouding heb ik ook, vind mn benen ook echt niet mooi :{ en dan lees ik zo vaak mensen bij wie de laarzen te wijd zitten, waarom is t niet wat gelijkmatiger verdeeld? ;(
Ja ik vraag het me ook af! Maar aan de andere kan sport ik best veel, dus snap ik ook wel weer dat mijn kuiten wat gespierder zijn. Maar heb gelukkig een paar laarzen die passen!
Maar over het algemeen vervloek ik mijn kuiten als ik weer eens mooie laarzen zie maar de rits niet dicht kan.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')