abonnement Unibet Coolblue
pi_105116889
Hi,

5 Jaar geleden begon het, mijn vader kreeg pijn aan zijn knie. Hij had het moeilijk in die tijd. Hij werkte bij een sloop bedrijf, en deed zware werk. Hij had verschillende onderzoeken gehad in het ziekenhuid, maar ze konden niets vinden. Hij leeft nu al 5 jaar jaar met deze knie. Soms zit hij in de garage te huilen, hij loopt op af en toe op krukken, en hij wordt natuurlijk gek van die pijn!

Nu over zijn werk, Hij heeft een baas. Die baas is ook nog is familie van ons. Die baas moest natuurlijk van alles doen. Dat hij onwerkelijk verklaart werd ofzoiets. Hij werkte steeds maar door. De baas had toen iets besloten hij gaf hem een papier, en zei. Onderteken deze papier maar even, dan maakt het voor ons beiden makkelijker. Natuurlijk vertrouwde mijn vader hem. Immers, hij heeft bijna geen verstand van die soort papieren. Die brief bleek later dus "oplichterij". Die papier gaf aan dat hij ontslag nam, Waar de baas niets over had vertelt! Hij zat dus in ziekte wet, hij werd natuurlijk doorbetaalt door de Uitkering. Dat heeft volgens mij: ww-uitkering.

Maar, de baas, Hij wist dat mijn vader het moeilijk had!, en vorig jaar kreeg hij een nieuwe vrachtauto. Hij was daar hartstikke blij mee! hij zette er een nieuwe kachel in, zijn muziek cd's etc. Die vrachtwagen was een vervanger voor die zware werk! Willems had hem de eerste week al die vrachtauto afgepakt, en gezegd dat anderen hem moesten gebruiken. Hij kreeg natuurlijk weer zwaar werk. Er zijn nog een hoop oneerlijke dingen gebeurt.

Mijn moeder heeft wel eens met hem gepraat, maar zonder resultaat. Dus na al dit, nadat hij die papier moest ondertekenen, (false-geshriften) Was mijn moeder uiteraard boos, en belde hem op een Zaterdag avond rond 8 uur. Zijn dochter nam op. En mijn moeder vroeg of de baas haar ook kan terugbellen als hij tijd heeft.

De baas belde terug rond 10 uur. Mijn moeder lag al op bed. Hij zei: Waarom bel je mei zo laat, en stoor je me in mijn vrije tijd? Mijn moeder zei: Kunnen we ook even een keer met elkaar praten over deze situatie? Hij zei: Ik heb ook privacy, en hij hing op. En dan denk je echt van: familie? Natuurlijk heeft dit mijn ouders heel pijn gedaan. ik heb er zelf ook veel moeite mee om mijn vader zo te zien.

Bij mijn vader was Trombose geconstrueerd in zijn knie. Hij heeft dus spuiten gekregen, elke ochtend 1, en in de Avond. Hij heeft een hekel aan spuiten, en vooral als hij dat zelf moet doen. Hij kin het niet doen het waren 90 spuiten!, hij heeft nu al 4 pakketen gehad: (4x90). Mijn moeder doet dat, zij kon dat. Mijn moeder is ook soms weg. Dus, hij zat daar op een stoel alleen, met die spuit hij kon hem er niet in krijgen. ik lag al op bed, om half 3 maakte hij me wakker, met de vraag: Of ik hem er in wil doen.

Ik had het natuurlijk erg moeilijk op school, en dan ook nog op h/Vwo niveau.

Na alles, is hij in een depressie + psychische problemen geraakt. Er komt bijna elke dag een psycholoog met hem praten. Hij praat allemaal onzin, en ik word daar natuurlijk hellemaal gek van

1 Avond werd het hem te veel, hij zat in de Garage, gooide zijn medicijnen weg. En begon alcohol te drinken. Hij zat daar 2 uur keihard te huilen, Mijn oma kwam, mijn oom etc. Maar hij wou niet praten. Rond 12 uur kwamen er speciale mensen uit Groningen.
Ik had dus echt geen nachtrust, en was er ook een beetje klaar mee.

En nu, nu heeft die man iets gedaan, Hij heeft iets gedaan met die papieren, waardoor de uitkering stop is gezet, hij krijgt dus geen geld meer. Heeft die man ons nog niet genoeg pijn gedaan? Is dit wat hij tegen zijn familie doet? Weet hij wel wat hij ons aandoet?
Zijn vrouw is mijn vader zijn nichtje, en heeft nog nooit gebeld van: hoe gaat het? kost het zoveel moeite voor hun om te bellen, of een kaartje te sturen? Zijn vrouw is zijn Nichtje, en praat nooit met hem! Natuurlijk willen mijn ouders niet met hem praten, mijn Oom heeft al met hem gepraat: Maar hij praat zich allemaal vrij.. Ooh hem wil ik graag terug! Zijn vrachtauto wacht op hem!

Gemeen.. gewoon gemeen.

En nog 1 ding, een week na dat hij ontslagen was, (Dat was dus gebeurt toen hij nog niet wist dat hij hem had opgelicht) had de baas een bedrijfsfeestje. ik was met hem mee. Het bedrijf bestond 25 jaar! Hij herdacht de doden, en riep de mensen naar voren die 25 jaar hadden gewerkt. Mijn vader had daar 25 jaar gewerkt! En was hij vergeten.. de collega's riepen nog: En hij dan? hij kreeg een beetje een rood hoofd en negeerde het. Verschillende collega's hebben ruzie daarover gehad met hem. Hij zei: ik ben hem gewoon vergeten kan toch gebeuren).

Hij leeft nog steeds met die pijn, depressie, problemen. Hij is hellemaal in de war. Hij vertelt mij vaak dat hij zichzelf om het leven wil brengen.

Ik zelf, ben 14 jaar. En dat is heel moeilijk voor mij om dit allemaal te zien, en aan te horen..
Mijn moeder,
Werkt nu keihard, ze werkt teveel. ze is ook uitgeput.

Mijn ouders hebben ook al een advocaat gevraagt. Dat kost ons natuurlijk hartstikke veel geld! En als dat ook niet lukt, hmm.. hoe moeilijk hebben we het dan. Mijn moeder werkt in een kas, dat betaalt niet erg goed.
Dit is alles wat ik weet, en heb gehoord

Wat is jullie reactie hierop?
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:29:37 #2
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_105117198
Ik denk dat je dit beter niet in KLB kan posten.

Sterkte voor je vader en de rest van je gezin.
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:31:02 #3
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105117286
Indien waar: Zet dit in een ander topic. Klaagbaak is niet geschikt. & succes met alles, heel herkenbaar, dat wel (ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn pa, wel zonder de drank enzo).
pi_105117385
Jeetje, wat een naar verhaal. Enige reactie wat ik kan geven is dat ik jou veel sterkte wens.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:33:46 #5
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_105117466
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Bill_E het volgende:
En honden hebben een baas, personeel heeft een werkgever.
Mijn werkgever is niet mijn baas. Mijn baas is degene aan wie ik verantwoording afleg. Die man is niet de eigenaar van het bedrijf. De eigenaar van het bedrijf is de werkgever (of het bedrijf is de werkgever).
pi_105117577
Wat een naar verhaal zeg.
Sterkte man.
Twiddel
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:35:32 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_105117578
Trouwens, het is wel klote voor jullie. Ik zou zeggen ga naar de rechtswinkel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:36:51 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105117646
Je hebt alle reden tot klagen TS! Alleen zou ik dit in WGR posten, dan krijg je serieuze reacties want die verdien je.
pi_105117650
Dat hebben we al gedaan @Bill_E
pi_105117702
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:34 schreef AppelSJ het volgende:
Ik was van plan de scherm van de iPod Touch te veranderen, Ik ging dus met zo'n kleine metalen dingetje langs de randen om de scherm eraf te halen, dat lukt niet hellemaal. Ik raakte ineens iets aan en ik hoorde een krakend geluid! Er zat ineens een witte vlek aan de linker kant van de scherm. De Lcd is dus blijkbaar defect aan die kant.

Ik ben terug naar de winkel gegaan, en ze hebben hem laten opsturen naar Apple, en zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijg. Dat kan toch niet zomaar, ik denk dat ik hellemaal geen nieuwe krijg!
Wat denken jullie?

Iemand anders is naar de winkel gegaan voor me, maar ze zeiden gewoon dat hij werd opgestuurd en ik waarschijnlijk een nieuwe kreeg.
Ik vind TS een ontzettend rare snuiter.
Je suis Charlie Sheen
pi_105117803
@NotYou, Ja dat klopt, Ik wou hem inderdaad vervangen. Hoezo rare snuiter? ..
pi_105117865
Een beetje jouw vaders vertrouwen schenden. Damn, die durft.
pi_105117974
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Lithia het volgende:
Jeetje, wat een naar verhaal. Enige reactie wat ik kan geven is dat ik jou veel sterkte wens.
Trotse Twentenaar
pi_105118196
Wel een kutsituatie man :{ veel sterkte
Rossoneri siamo noi.
pi_105118413
Wow echt klote om te horen.
Pak die ex-baas kei maar dan ook keihard terug zou ik zeggen.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_105118503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef WH141 het volgende:
Wow echt klote om te horen.
Pak die ex-baas kei maar dan ook keihard terug zou ik zeggen.
Inderdaad. Hij weet zelf ook wel dat hij hier niet meer onderuit komt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:58:13 #17
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_105118892
Verzamel knuppels, breekijzers, stokken en dergelijke. Trommel je vrienden op en ga die baas van je pa eens een bezoekje brengen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:07:48 #18
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_105119302
Akelig
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_105119350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:07 schreef Longcat. het volgende:
Respect man.

[..]

Dit maakt het ongelovig.
nee maar, wat is TS? Ik ben niet zo bekend op deze forum.
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:12:18 #20
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105119471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:09 schreef AppelSJ het volgende:

[..]

nee maar, wat is TS? Ik ben niet zo bekend op deze forum.
Ik heb niet je hele topic gelezen, maar je had hem beter hier kunnen maken denk ik zo:
Relaties & Psychologie
daar zijn de mensen wat serieuzer; klaagbaak (waar je nu zit) is meer voor lachen en leedvermaak enzo :')
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:12:57 #21
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105119500
wel zielig
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_105119741
Zonder de trollfase. Succes man shit happens.
pi_105120070
Wat een grafsreek, TS... Hoop dat alles goedkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105122296
TS wat een rotzak is je vaders werkgever,het feit dat het familie is bewijst maar weer de stelling dat je beter niet bij familie in dienst kan treden!

Sterkte voor je vader en beterschap gewenst,voor je oom die hem zo slecht behandeld zou ik zeggen veel bad karma gewenst!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_105126262
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:35 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens, het is wel klote voor jullie. Ik zou zeggen ga naar de rechtswinkel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef AppelSJ het volgende:
Dat hebben we al gedaan @Bill_E
En wat zei de rechtswinkel?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')