Dit is typisch zo'n nummer wat beter klinkt via een mp3tje dan live. Vindt het een leuk nummer maar ik twijfel ook over de eindpositie.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Een matig nummer in mijn ogen. Het couplet is nog best redelijk, maar het refrein is gewoon niet goed.
Zeker teleurstellend inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Dat mokkel is heel Europa afgereisd om overal te playbacken... ik heb het lied niet gehoord maar alleen daarom hoop ik eigenlijk al dat ze flopt
Hier:quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef Deceit het volgende:
Is er al een live versie ergens te vinden?
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook... maar op sommige momenten lijkt ze net even achter de woorden aan te bewegen met haar mond...quote:
Het refrein is toch wel erg schreeuwerig, zelfs op de plaat al, en ik betwijfel dan ook of er veel televoters enthousiast gaan worden over dit nummer. Zeker als het op het ESF live een beetje tegenvalt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liedje is inderdaad verre van beroerd... ben ook erg benieuwd hoe dit en Italie het gaan doen... jammer dat ze precies na elkaar optreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |