abonnement Unibet Coolblue
pi_104778496
Death is just another state of mind.
pi_104838086
Altijd gedacht dat deze van Kryptic Minds was...

Blijft hard...
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:43:14 #53
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104840083
Mensen die nog fijne dubstep weten, niet van die "filth" onzin (daar heb ik al genoeg van) maar heerlijk chille tracks?

Stiekem vind ik namelijk die tracks die Mt Eden in 't begin maakte erg fijn en wil ik meer van dat soort muziek O+

Jaaa, dansen! dansen!
pi_104841166
Haha, die tweede drop op 1:50... Wat moet die mooi klinken op een dik soundsysteem! :)
pi_104841418
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:54 schreef meowingtons het volgende:
Mensen die nog fijne dubstep weten, niet van die "filth" onzin (daar heb ik al genoeg van) maar heerlijk chille tracks?

Stiekem vind ik namelijk die tracks die Mt Eden in 't begin maakte erg fijn en wil ik meer van dat soort muziek O+

Dubstep met vocals?
Check deze twee mixes + tracklist

Meer experimentelere / chillout / ambient dubstep?:
Check Solitude voor 20+ uur aan dubstep (gratis legaal te downloaden)

http://soundcloud.com/solitude

Relaxte dubstep?
Begin eens te kijken bij artiesten zoals Phaeleh enz.

Chillout dubstep / liquid drum&bass youtube-kanalen:

http://www.youtube.com/user/17tumba

http://www.youtube.com/user/MrSuicideSheep

Gewoon even op die kanalen abonneren en je hebt relaxte dubstep genoeg :)
pi_104841775
Danku zo moet ik wel wat vinden denk ik :)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104844136
Iemand hier al het nieuwe album van Kill The Noise geluisterd?

PS:
http://soundcloud.com/khazedub/electrode-khaze-trip-to-the :9~
pi_104844631
Die Ep is best wel lekker ja, vooral die KOAN sound remix erin :9~
Jaaa, dansen! dansen!
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:19:19 #60
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_104850078
Vanavond Benton, N-Type en Addergebroed! :7
Flesje bier
pi_104851385
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond Benton, N-Type en Addergebroed! :7
Lekker zagen dus vanavond in sittard ? :D
pi_104852648
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Lekker zagen dus vanavond in sittard ? :D
Uiteraard. 5e keer Dubzero voor mij. (8>
Flesje bier
pi_104852788
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Uiteraard. 5e keer Dubzero voor mij. (8>
Sweet :)
Ik kan eindelijk vanaf volgende week naar dubstep party's. _O_
Dubzero is aan te raden? De line-up ziet er anders beest uit.
pi_104873518
Gister op een dubstep feest geweest waar ook glitchhop, experimenteel, post-dubstep werd gedraaid, iemand die hier goede nummers van weet? Ik weet de namen van de gasten die daar draaiden namelijk niet.
pi_104879018
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister op een dubstep feest geweest waar ook glitchhop, experimenteel, post-dubstep werd gedraaid, iemand die hier goede nummers van weet? Ik weet de namen van de gasten die daar draaiden namelijk niet.
Toevallig in Groningen? Werd namelijk in de bovenzaal wel gedraaid, je zou even kunnen kijken welke gasten daar draaiden en het ze vragen op facebook;)

Vond het een matige avond, zelfs terwijl ik niet geheel nuchter was... Enige pluspunt was Distance die heerlijk draaide O+ (op de verschrikkelijke rewinds na) Youngsta was toch echt te tam en ging ook nog eens rewinden bij Distance :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104879151
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:28 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Toevallig in Groningen? Werd namelijk in de bovenzaal wel gedraaid, je zou even kunnen kijken welke gasten daar draaiden en het ze vragen op facebook;)

Vond het een matige avond, zelfs terwijl ik niet geheel nuchter was... Enige pluspunt was Distance die heerlijk draaide O+ (op de verschrikkelijke rewinds na) Youngsta was toch echt te tam en ging ook nog eens rewinden bij Distance :')
Ja, in Simplon. :P Ik was zo'n beetje de hele tijd in die bovenzaal want beneden vond ik het een beetje tegenvallen, had Distance als leukste verwacht maar verder niks meer van meegekregen ik wist ook niet wanneer hij draaide. Die gasten in de bovenzaal klopten niet echt met de programmering op de site geloof ik. Weet wel wat namen nu maar op youtube vind je niks. Eigenlijk zoek ik gewoon de setlists ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gitaarmat op 27-11-2011 15:36:54 ]
pi_104879429
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ja, ik was in Simplon. :P Ik was zo'n beetje de hele tijd in die bovenzaal want beneden vond ik het een beetje tegenvallen, ik had Distance als leukste verwacht maar verder niks meer van meegekregen ik wist ook niet wanneer hij draaide. Die gasten in de bovenzaal klopten niet echt met de programmering op de site geloof ik. Weet wel wat namen nu maar op youtube vind je niks. Eigenlijk zoek ik gewoon de setlists ofzo.
Mja Distance verwachtte ik niets van na Youngsta (was maar even wat eten met m'n vriendin tijdens youngsta... maar toen we terugkwamen en Distance begon, deed me zo erg aan Emalkay denken :9~ Oh wat heerlijke set was dat.

Mja filmpjes ze je daar altijd weinig, veel mensen spacend aan de pillen (ook een aantal aan de paddo's deze keer kwam ik achter na wat gesprekken :')) en sowieso is het er lekker donker rave achtig. Setlists vinden zou ook lastig zijn.. Porbeer die Jay-P te vinden, die heeft sowieso vet lang gedraaid en daar heb ik wat van meegekregen, flink wat glitch in ieder geval. Van Fancey Jancey heb ik niets meegekregen, maar die zijn sowieso makkelijk te bereiken geloof ik.

Niet geschoten is altijd mis ;)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104879567
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Mja Distance verwachtte ik niets van na Youngsta (was maar even wat eten met m'n vriendin tijdens youngsta... maar toen we terugkwamen en Distance begon, deed me zo erg aan Emalkay denken :9~ Oh wat heerlijke set was dat.

Mja filmpjes ze je daar altijd weinig, veel mensen spacend aan de pillen (ook een aantal aan de paddo's deze keer kwam ik achter na wat gesprekken :')) en sowieso is het er lekker donker rave achtig. Setlists vinden zou ook lastig zijn.. Porbeer die Jay-P te vinden, die heeft sowieso vet lang gedraaid en daar heb ik wat van meegekregen, flink wat glitch in ieder geval. Van Fancey Jancey heb ik niets meegekregen, maar die zijn sowieso makkelijk te bereiken geloof ik.

Niet geschoten is altijd mis ;)
Ja, klopt ik zal eens proberen wat op te zoeken of een setlist te vangen. Bovenzaal vond ik wel erg chill sfeertje. :) Verwachting was meer van tevoren dat ik dacht dat Distance vetste act zou zijn maar uiteindelijk dus bijna niet beneden geweest. :')
pi_104879624
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond Benton, N-Type en Addergebroed! :7
Wat viel dat vies tegen zeg. Benton draaide zéér matig, domweg zwakke nummers. N-Type was af en toe wel leuk maar heel vaak house-achtige mixes ertussendoor, niks voor mij aangezien ik een schijthekel heb aan house.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Sweet :)
Ik kan eindelijk vanaf volgende week naar dubstep party's. _O_
Dubzero is aan te raden? De line-up ziet er anders beest uit.
Normaal is Dubzero echt een heel chill feestje maar gisteren was dat dus echt niet zo. Fucking veel kinders van 14/15 waarvan ook nog eens groot deel op de schijven zat. :')! Normaal veel chiller volk daar, hoop dat de volgende editie gewoon weer zo is.
Flesje bier
pi_104880050
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ja, klopt ik zal eens proberen wat op te zoeken of een setlist te vangen. Bovenzaal vond ik wel erg chill sfeertje. :) Verwachting was meer van tevoren dat ik dacht dat Distance vetste act zou zijn maar uiteindelijk dus bijna niet beneden geweest. :')
Boven is meestal wel fijn, ik ga het dan ook moeilijk krijgen met machtig 10 december al denk ik dat de benedenzaal dan toch de voorkeur heeft, noisia en dirtyphonics :9~ O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104880195
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Boven is meestal wel fijn, ik ga het dan ook moeilijk krijgen met machtig 10 december al denk ik dat de benedenzaal dan toch de voorkeur heeft, noisia en dirtyphonics :9~ O+
Ja, ik zag de line-up. Moet toch maar weer heen gaan. :P
pi_104880656
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ja, ik zag de line-up. Moet toch maar weer heen gaan. :P
't is wel bijna uitverkocht, er liggen nog maar 4 kaarten bij de plato bijvoorbeeld...

Is er eigenlijk ook een drum and bass topic?

[ Bericht 4% gewijzigd door meowingtons op 27-11-2011 16:06:28 (vraag) ]
Jaaa, dansen! dansen!
pi_104880728
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef meowingtons het volgende:

[..]

't is wel bijna uitverkocht, er liggen nog maar 4 kaarten bij de plato bijvoorbeeld...

Is er eigenlijk ook een drum and bass topic?
Zo, wat gaat dat snel de laatste tijd. Alles verkoopt daar zo'n beetje uit. :o
Ja: 170 Intalex Drum n Bass #46 Enjoy the music!
pi_104880957
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Zo, wat gaat dat snel de laatste tijd. Alles verkoopt daar zo'n beetje uit. :o
Ja: 170 Intalex Drum n Bass #46 Enjoy the music!
Mag ook wel, prima feesten daar :) en toch niet te druk, waardoor je een beetje chille sfeer krijgt

en danku:)
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')