abonnement Unibet Coolblue
pi_112065269
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:32 schreef Luna3 het volgende:
EINDELIJK de langgewenste septum laten zetten....ik ben blij!
Fotoooooo :P
pi_112065275
Is die al op 4 mm? Want zonder snor is die niet zo vet he...
pi_112067424
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Fotoooooo :P
Er zit nu nog een klein onopvallend retainertje in, totdat er (na genezing) een ringetje in kan. Kan niet wachten! Nu zou ik een cameralens in mijn neus moeten duwen om twee balletjes te kunnen zien; niet zo charmant nog, haha.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:49 schreef matchline het volgende:
Is die al op 4 mm? Want zonder snor is die niet zo vet he...
Braaf op 1.2 gezet; hoor van ervaringsdeskundigen en de piercer zelf dat je van 4 mm al snel op 8 mm zit. Mijn neus is zo klein dat ik bij 8 mm geen neus meer heb ben ik bang, hehe. De tang erop was vervelender dan de naald voor wie nog wil.
pi_112068326
Het is maar een klein velletje waar het doorheen gaat hè, valt gelukkig mee.
Iets als een tepelpiercing of een tragus staat mij totáál niet aan... Ik hou niet van die scherpe pijn, heb liever een uur een tattoonaald in m'n huid :+

Ik ben nu klaar met piercings, heb ze in mijn wenkbrauw, tong, 2x neus, 2x helix, microdermal pols, industrial en een conch.
Heb alleen van de conch veel last gehad, de rest genas erg snel :)
pi_112071555
Dunste velletje van je lichaam ja. Ik heb ook een tragus, verder (nog, hehe) niks. Vond de tragus ook meevallen (op het nare geluid na dan), maar ben heel mijn leven ook al naalden gewend... Viel me vandaag op dat ik de 'verplichte' naalden eigenlijk nooit eng vind, maar de vrijwillige (piercings) toch een beetje zenuwen op doen spelen. Watje heh.

Als de noodzaak uitblijft is het blijkbaar toch anders. ;)
pi_112082525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef Luna3 het volgende:
Dunste velletje van je lichaam ja. Ik heb ook een tragus, verder (nog, hehe) niks. Vond de tragus ook meevallen (op het nare geluid na dan), maar ben heel mijn leven ook al naalden gewend... Viel me vandaag op dat ik de 'verplichte' naalden eigenlijk nooit eng vind, maar de vrijwillige (piercings) toch een beetje zenuwen op doen spelen. Watje heh.

Als de noodzaak uitblijft is het blijkbaar toch anders. ;)
Ik heb een hekel aan álle naalden.. Vooral die met bloedprikken, bloeddonatie, tandartsverdoving.. Allemaal dus.
Maar van een tatoeagenaald geniet ik juist weer heel erg :D Ben voor 2 tattoo's in totaal 4x geweest, wat een heerlijkheid :')
  zondag 27 mei 2012 @ 11:12:55 #257
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112082597
Was ik toch bijna mijn nape piercing kwijt.
Gelukkig was het voornamelijk zwelling (door ontstekingstroep) en die was met een paar dagen zeezouten een stuk minder
Volgende keer bij de kapper vragen of ik wel geknipt kan worden door iemand met meer dan 3 hersencellen
  zondag 27 mei 2012 @ 17:31:53 #258
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_112093724
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben me een beetje aan het inlezen over stretchen.. en ik begin me toch wat af te vragen..
Er wordt beweerd dat een taper alleen bedoeld is om te stretchen, in 1 keer, en als dat lukt meteen een plug of ander sieraad in je oor te doen.. Dat zou dus betekenen dat je die taper nooit lang inhoudt..
Maar waarom zijn ze er dan in leuke kleurtjes en motiefjes? Kun je ze op je genezen eindmaat wel inhouden als sieraad oid?
Ik heb vaak gewoon tapers een paar dagen ingehouden, juist omdat ik meestal acryl tapers kocht met een motiefje. Het wordt echter vaak afgeraden, maarja - ik ben een eigenwijze knuppel.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_112110160
Heb zojuist allerlei type ringetjes besteld bij alloverpiercings; zijn daar goede ervaringen mee? Heb die naam hier vaak gelezen, maar niet opgelet hoe de recenties waren...
  maandag 28 mei 2012 @ 00:09:51 #260
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112110947
Ik heb daar door de jaren heen veel besteld en ben altijd tevreden :Y
Ben nu onwijs verliefd op deze mooie houten plugs O+ O+

misschien toch maar weer gaan stretchen dus... (heb ze anderhalf jaar geleden uitgedaan)
an urge to help mankind overcomes me
pi_112112724
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:09 schreef saaw het volgende:
Ik heb daar door de jaren heen veel besteld en ben altijd tevreden :Y
Ben nu onwijs verliefd op deze mooie houten plugs O+ O+
[ afbeelding ][ afbeelding ]
misschien toch maar weer gaan stretchen dus... (heb ze anderhalf jaar geleden uitgedaan)
Aah, goed te horen! Had op anatometal gezocht naar die ringetjes, maar die hadden ze niet. Zoek nu eigenlijk nog een D-ring voor mijn septum, maar nergens te vinden, alleen voor tepels...beetje groot in mijn neus :|W


Die houten rozen zijn inderdaad erg mooi. Maar gaat in houd geen zweet en lichaamsvoch trekken? Ik hoor van mensen met metalen tunnels dat het wel eens stinkt, dat metaal met zweet. Hoe hygienisch is dat dan met houten tunnels?
pi_112116876
Ik heb ook goede ervaringen met AllOverPiercings, had laatst alleen een bioplast labretje besteld en die bleek na de tijd vééél te klein. Da's dan wel jammer..
Maar de levering gaat goed én snel.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:46:09 #263
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_112119338
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:55 schreef Luna3 het volgende:
Heb zojuist allerlei type ringetjes besteld bij alloverpiercings; zijn daar goede ervaringen mee? Heb die naam hier vaak gelezen, maar niet opgelet hoe de recenties waren...
Ik bestel al anderhalf jaar van AOP, nooit klachten gehad! Heb altijd m'n orders die ik vóór 5 uur s'middags bestelde de volgende ochtend in de bus gehad en bij grotere bestellingen krijg je d'r een net doosje bij. Altijd fijn.

Ik kan niks anders dan positief zijn. En ik heb een keer gratis plugs gewonnen terwijl ik blut was. Dus huzzah! O+
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_112198785
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb ook goede ervaringen met AllOverPiercings, had laatst alleen een bioplast labretje besteld en die bleek na de tijd vééél te klein. Da's dan wel jammer..
Maar de levering gaat goed én snel.
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik bestel al anderhalf jaar van AOP, nooit klachten gehad! Heb altijd m'n orders die ik vóór 5 uur s'middags bestelde de volgende ochtend in de bus gehad en bij grotere bestellingen krijg je d'r een net doosje bij. Altijd fijn.
Ik kan niks anders dan positief zijn. En ik heb een keer gratis plugs gewonnen terwijl ik blut was. Dus huzzah! O+
Fijne berichten, zie net een mailtje dat ik het morgen in huis heb!!! (tweede pinksterdag besteld) Ook blij, nu al! :P


-edit- HET IS BINNEN!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Luna3 op 30-05-2012 14:56:30 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:52:20 #265
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112243408
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:48 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Die houten rozen zijn inderdaad erg mooi. Maar gaat in houd geen zweet en lichaamsvoch trekken? Ik hoor van mensen met metalen tunnels dat het wel eens stinkt, dat metaal met zweet. Hoe hygienisch is dat dan met houten tunnels?
De lucht die je ruikt ik oorkaas, geen zweet. Oorkaas is eigenlijk niks meer en of minder dan dode huid die niet wegkan tussen je oor en sieraad.
En dat moet je gewoon even schoonmaken. Alleen hout en organics verzorg je met olie en metalen tunnels kan je afspoelen onder de douche. Hout moet je zelfs uit de badkamer laten als je douchet.
pi_112249739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef GimmeGore het volgende:
De lucht die je ruikt ik oorkaas, geen zweet. Oorkaas is eigenlijk niks meer en of minder dan dode huid die niet wegkan tussen je oor en sieraad.
En dat moet je gewoon even schoonmaken. Alleen hout en organics verzorg je met olie en metalen tunnels kan je afspoelen onder de douche. Hout moet je zelfs uit de badkamer laten als je douchet.
Bah! haha. Heb zelf geen tunnels trouwens, maar hoorde het van een vriendinnetje die metalen tunnels in heeft.

En tja, hout gaat werken als het nat wordt natuurlijk ja.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:56:06 #267
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112253777
vriendin van me had een ontstoken oor, incl alle vochtige viezigheid die daarbij hoort. Dus ging ze downsizen, maar ze moest echt heel ver terug (van 22mm naar iets van 12mm misschien wel nog kleiner) alleen had ze op dat formaat niks anders dan hout.
Dat was echt zo ontzettend ranzig, dat hout had het vocht van de ontsteking geabsorbeert :r

ow en:
Stretchen doe je niet met een schroef!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112253901
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef GimmeGore het volgende:
vriendin van me had een ontstoken oor, incl alle vochtige viezigheid die daarbij hoort. Dus ging ze downsizen, maar ze moest echt heel ver terug (van 22mm naar iets van 12mm misschien wel nog kleiner) alleen had ze op dat formaat niks anders dan hout.
Dat was echt zo ontzettend ranzig, dat hout had het vocht van de ontsteking geabsorbeert :r

ow en:
Stretchen doe je niet met een schroef!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha!! Screw this! ~O>
pi_112253993
Ik kwam gister dit tegen...pfff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en heb ook ooit een gepierced oor gezien (gewoon orbelgaatje) met een Pseudomonas erin; dat was dus binnen een week helemaal aan het wegrotten. Op het moment dat je denkt 'ik moet toch maar eens naar de dokter', ben je eigenlijk al te laat.

Ook gelezen dat je sebum op je septum kan krijgen en ruiken... Weet iemand of dat vooral bij het strechen van je septum voor kan komen, of kan dat gewoon bij ieder pierce-gaatje?!
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:08:34 #270
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_112254080
Bedankt voor de info over de houten plugjes etc, nu kijk ik daar nog viezer tegenaan ):
Ik vind zeer grote tunnels (>10 mm) al echt zo'n afknapper bij een leuk meisje... En nu denk ik daar gelijk die geur maar bij :')

Mijn septum kan eindelijk een 5 mm pincer hebben ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:11:11 #271
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112254160
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:04 schreef Luna3 het volgende:

Ook gelezen dat je sebum op je septum kan krijgen en ruiken... Weet iemand of dat vooral bij het strechen van je septum voor kan komen, of kan dat gewoon bij ieder pierce-gaatje?!
zal vast wel kunnen, maar bij een standaard gaatje (of dat nou 1.2mm of 1.6 is) heb je natuurlijk veel minder oppervlak waar de/het (?) sebum zich kan ophopen.
pi_112254396
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef GimmeGore het volgende:
zal vast wel kunnen, maar bij een standaard gaatje (of dat nou 1.2mm of 1.6 is) heb je natuurlijk veel minder oppervlak waar de/het (?) sebum zich kan ophopen.
Klinkt geruststellend; heb een 1.2. Fieuw! Misschien toch maar unicura halen. Heb ik mijn tragus ook dagelijks mee gewassen back then, en nooit problemen gehad.


quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef luciferist het volgende:
Bedankt voor de info over de houten plugjes etc, nu kijk ik daar nog viezer tegenaan ):
Ik vind zeer grote tunnels (>10 mm) al echt zo'n afknapper bij een leuk meisje... En nu denk ik daar gelijk die geur maar bij :')

Mijn septum kan eindelijk een 5 mm pincer hebben ;)
Kijk maar uit dus dat je bij 5 mm geen sebum in je neus krijgt, dan ruik je het namelijk zelf de hele dag, hehe!


Oh, trouwens, ik vond die grote tunnels bij Rochelle http://www.rochelle.nu/rochelle-perts.html echt heel vet. Zij was al knap, maar die tunnels maakte haar alleen maar interessanter vond ik. Meestal vind ik het ook too much. Ook bij mannen trouwens.
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:24:00 #273
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_112254533
Ik douche 2x per dag, en heb hem lang niet de gehele dag in, maak hem buiten het doucen om 3-4x per dag schoon ;) ik draag ook altijd een pincer, dus die trek je er iets makkelijker uit dan die barbels (:
pi_112254636
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:24 schreef luciferist het volgende:
Ik douche 2x per dag, en heb hem lang niet de gehele dag in, maak hem buiten het doucen om 3-4x per dag schoon ;) ik draag ook altijd een pincer, dus die trek je er iets makkelijker uit dan die barbels (:
Ik douche (als ik geen 'vieze dingen') ;) doe 1 x per dag, maar heb flaconnetjes met natriumchloride in huis, en dat spoel ik iedere keer tegen mijn tussenschot aan als ik voel dat 'ie vast zit of als ik toevallig toch in de badkamer ben.

Ik wil hem nu al omwisselen, maar wacht nog maar even totdat de 6 weken voorbij zijn. Hoop dat ik dat kan volhouden...
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:31:02 #275
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_112254767
Ik had hem dezelfde of de dag erna omgewisseld, en ik snoof gewoon een beetje water op of ging naar een stoombad op de sportschool..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')