Kan zijn, maar de Qliner bussen van Arriva en Qbuzz rijden op de snelweg minimaal 110/120.quote:Op zaterdag 12 november 2011 03:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar dat doet niets af aan het feit dat die bussen gewoon begrensd horen te zijn. Ook een Qliner-bus mag nergens harder dan 100 KM/u.
De Qliner-bussen van Connexxion (nu dus in het noorden alleen nog lijn 350) zijn allemaal begrensd op ~100 KM/u.
Inderdaad. Maar we zullen zien hoe snel deze gaat .quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:34 schreef Bitlord het volgende:
Ach, alweer een nieuw topic? Deze ging toch minder snel dan somiige voorgaanden.
Dan heb ik of iets gemist, of jij zit er ff naast dan wel te trollen: 80 is de max voor bussen. Bussen met een T100-goedkeuring (dat zijn dus de bussen zonder staanplaatsen en met gordels) mogen 100 KM/u.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de Qliner bussen van Arriva en Qbuzz rijden op de snelweg minimaal 110/120.
En waarom zouden ze eigenlijk begrenst moeten zijn? Als alle stoelen beschikken over veiligheidsriemen mogen ze ook gewoon 120 rijden. Die nieuwe Qliners hebben namelijk geen staanplaatsen meer.
Kan best zijn, maar de Qliners rijden echt wel harder dan 110.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan heb ik of iets gemist, of jij zit er ff naast dan wel te trollen: 80 is de max voor bussen. Bussen met een T100-goedkeuring (dat zijn dus de bussen zonder staanplaatsen en met gordels) mogen 100 KM/u.
Begrenzen op meer dan 110 KM/u zou dus onlogisch zijn.
Of misschien heeft de buschauffeur een Jedi Trick gebruikt...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan heb ik of iets gemist, of jij zit er ff naast dan wel te trollen: 80 is de max voor bussen. Bussen met een T100-goedkeuring (dat zijn dus de bussen zonder staanplaatsen en met gordels) mogen 100 KM/u.
Begrenzen op meer dan 110 KM/u zou dus onlogisch zijn.
Wat ons terugbrengt bij mijn vraag, óf die dingen dus begrensd zijn of niet. Aangezien er hier verschillende dingen over gezegd worden, ga ik daar dus geen uitsluitsel over krijgen hier. Geeft niet; niet gevraagd is altijd mis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar de Qliners rijden echt wel harder dan 110.
thxquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef HetBrabandertje het volgende:
Dat ziet eruit als Utrecht Overvecht
Nah, ik vraag het in de kantine nog wel eens aan één van de Qbuzz-chaufsquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt het hier proberen denk ik: http://casfiles.net/arriva/phpbb3/
Dat krijg ik als ik Qbuzz-forum intik
Dat rijden ze niet. Als jij meent te zien dat ze 110 rijden zou ik een bril overwegen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar de Qliners rijden echt wel harder dan 110.
Goeie comeback zeg!quote:Op zondag 13 november 2011 11:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat rijden ze niet. Als jij meent te zien dat ze 110 rijden zou ik een bril overwegen.
kilometerteller afwijking.quote:Ik heb de cc standaard op 100 staan en als je dan ingehaald wordt door een Qliner dan rijdt die dus echt wel harder dan 100.
Arriva rijdt de 315 alleen op dinsdag en donderdagquote:Ontopic: Rijdt Arriva eigenlijk altijd al op 315? Ik zag vandaag een 315 van Arriva rijden maar ik meende dat Connexxion daar eerst op reed.
Nee, niet en ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
Weet iemand wanneer de soap in de regio Utrecht is afgelopen?
Wanneer worden daar eens knopen doorgehakt om iemand de concessie toe te wijzen?
Of is het in bezwaar gaan een never ending story?
Laten we het daar maar op houden dan. En bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
kilometerteller afwijking.
[..]
Arriva rijdt de 315 alleen op dinsdag en donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |