abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 9 november 2011 @ 07:45:26 #1
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104151003
Wel potverdriedubbeltjes, mijn vriendin heeft weer eens besloten te stoppen met roken. Op zich goed en ik moet er ook ooit aan geloven.

Maaaaaaar, nu kwam ze met de suggestie dat ik misschien beter buiten zou kunnen gaan roken omdat het anders voor haar te zwaar was om het stoppen vol te houden. Lekker is dat, met de strenge winter voor de deur.

Waarom ik dit toch ga opvolgen, onder protest, is misschien omdat we het appartement toch willen gaan verkopen en dat gaat beter als het rookvrij is, en omdat ik stiekem hoop dat ze het volhoudt.

Nu maar eens zien hoelang ik het volhoudt om buiten te roken. Zijn er meer rokers die 's avonds naar buiten moeten thuis?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_104151059
Als jij van haar buiten moet roken omdat het anders te moeilijk voor haar is gaat het haar niet lukken.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:05:58 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104151130
Ik rookte altijd buiten, beter leefbaar in huis! :D

Scheelt ook een hoop gerook, dus is misschien ook wel goed voor TS. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Forum Admin woensdag 9 november 2011 @ 08:11:28 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104151162
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Als jij van haar buiten moet roken omdat het anders te moeilijk voor haar is gaat het haar niet lukken.
Daar ben ik ook bang voor, aan de andere kant ben ik het ook wel eens met wat SicSicSics zegt, dat ik ook minder ga roken.

Wordt alleen in het weekend 's ochtends lastig, dan zie ik mezelf nog niet snel even buiten staan met een duffe kop in mijn boxershorts om een kater te lijf te gaan met een paar peuken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:22:06 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104151235
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:11 schreef Pharkus het volgende:
Wordt alleen in het weekend 's ochtends lastig, dan zie ik mezelf nog niet snel even buiten staan met een duffe kop in mijn boxershorts om een kater te lijf te gaan met een paar peuken.
Kwestie van gewenning denk ik. Eerst koffie aanrammen, douchen, aankleden en daarna op een stoeltje een lekker peukie en een bakkie koffie op het balkon.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:36:32 #6
9236 stardust
..............
pi_104151383
Rook ook altijd buiten. geen problemen mee.
No Sign .............
  woensdag 9 november 2011 @ 08:40:37 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_104151437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 07:45 schreef Pharkus het volgende:
Wel potverdriedubbeltjes, mijn vriendin heeft weer eens besloten te stoppen met roken. Op zich goed en ik moet er ook ooit aan geloven.

Maaaaaaar, nu kwam ze met de suggestie dat ik misschien beter buiten zou kunnen gaan roken omdat het anders voor haar te zwaar was om het stoppen vol te houden. Lekker is dat, met de strenge winter voor de deur.

Waarom ik dit toch ga opvolgen, onder protest, is misschien omdat we het appartement toch willen gaan verkopen en dat gaat beter als het rookvrij is, en omdat ik stiekem hoop dat ze het volhoudt.

Nu maar eens zien hoelang ik het volhoudt om buiten te roken. Zijn er meer rokers die 's avonds naar buiten moeten thuis?
Is dit niet het moment om eens te stoppen met verslaafd zijn?
Let wel: vrijwel alle rokers kunnen geen kritiek hebben op hun vieze gewoonte, maar vrijwel alle rokers zouden willen dat ze zonder konden...
censuur :O
pi_104152329
Alleen als ik bij mijn ouders ben, daar ben ik de enige roker. Thuis rook ik verder gewoon binnen.
En op het werk moet ik ook naar buiten, maar dat is bijna logisch te noemen tegenwoordig.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 9 november 2011 @ 09:32:22 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_104152423
Ik heb het een tijd gedaan ook in de winter. Vooral de neukpeuk buiten roken is gewoon kut!
Verder ga je wel minder roken dan :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Forum Admin woensdag 9 november 2011 @ 09:32:34 #10
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104152428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:40 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Is dit niet het moment om eens te stoppen met verslaafd zijn?
Let wel: vrijwel alle rokers kunnen geen kritiek hebben op hun vieze gewoonte, maar vrijwel alle rokers zouden willen dat ze zonder konden...
Ja en nee, ik heb al eens geprobeerd om samen met mijn vriendin te stoppen. Een goede relatietest, maar om nou te zeggen prettig....
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 9 november 2011 @ 10:33:54 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104153800
Lukt toch niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104162455
wij roken thuis ook buiten. Omdat ik gewoon niet wilt dat mijn dochtertje in een doorrookt huis moet wonen
pi_104163591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wij roken thuis ook buiten. Omdat ik gewoon niet wilt dat mijn dochtertje in een doorrookt huis moet wonen
Wat maakt het uit. Zij gaat straks ook roken omdat vader en moeder dat ook doen. Lekkere kansloze toekomst
  woensdag 9 november 2011 @ 15:40:13 #14
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_104163663
Zij stopt maar buiten. Je gaat toch straks als het weer gaat vriezen niet buiten roken.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_104163782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat maakt het uit. Zij gaat straks ook roken omdat vader en moeder dat ook doen. Lekkere kansloze toekomst
Kan hij nou toch wel gewoon buiten roken omdat dat beter is voor zn dochter :')
pi_104163822
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef rumiii het volgende:

[..]

Kan hij nou toch wel gewoon buiten roken omdat dat beter is voor zn dochter :')
Uiteraard, maar het is een kansloos perspectief. Roken in huis is echt een tokkie actie. Hoe ranzig zeg. Blegh
pi_104164619
Lekker onderbouwd die laatste paar meningen.

Pharkus: Netjes, straks in de vrieskou een kacheltje neerzetten misschien? Of inderdaad zelf stoppen, dat is natuurlijk de betere optie.
  woensdag 9 november 2011 @ 16:55:35 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_104166615
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:05 schreef LompeHork het volgende:
Lekker onderbouwd die laatste paar meningen.

Pharkus: Netjes, straks in de vrieskou een kacheltje neerzetten misschien? Of inderdaad zelf stoppen, dat is natuurlijk de betere optie.
Wij hadden een kacheltje in de schuur *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Forum Admin woensdag 9 november 2011 @ 19:21:38 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104172534
Kacheltje is een goed idee, denk alleen dat die warm wordt net na mijn peuk.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_104176962
Ik rook ook buiten vanaf het begin aangewend en het bevalt prima en rook ook een stuk minder als ik buiten rook :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_104177123
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Pharkus het volgende:
Kacheltje is een goed idee, denk alleen dat die warm wordt net na mijn peuk.
Je kan ook informeren naar zo'n warmtelamp, die zijn volgens mij relatief snel opgewarmd en zijn tegenwoordig helemaal niet zo prijzig meer. En och, anders is de optie om te stoppen nog een goed idee natuurlijk ;)
pi_104177170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat maakt het uit. Zij gaat straks ook roken omdat vader en moeder dat ook doen. Lekkere kansloze toekomst
Tja, Ik zou nu een kutopmerking kunnen plaatsen over hoe jou kinderen terecht zullen komen met een vader met zoveel vooroordelen en omhoog gevallen gedrag als jij, maar laat ik dat maar gewoon niet doen *)
pi_104177475
Mooi, laten we het hier bij.
  Forum Admin donderdag 10 november 2011 @ 09:42:35 #24
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104193121
Eerste avond en ochtend buiten gerookt. Inderdaad minder gerookt. Ik maak nu wel meer handig gebruik van de UPC pauzefunctie. Verder redt de wifi het net niet / net wel buiten, ook nog een aandachtspuntje.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_104194929
Die pauzefunctie is dan inderdaad wel een uitkomst!
Hmm, repeatertje ertussen zetten? Hoewel dat misschien wat overdreven is voor die paar minuten dat je buiten staat ;)

Wel beter dat je minder rookt, zelf zou ik dat waarschijnlijk ook doen, misschien toch een optie om te gaan overwegen binnenkort!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')