kogelwerende deuren? ik geloof er neits van dat dat atm standaard op politieauto's zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
De users hier vergeten vaak wat voor extra opties in een standaard politie auto zitten.
Ik noem bv kogelwerende deuren, communicatie in de breedste zin van het woord.
Overige voorzieningen.
En verder wat Dagonet zegt...
of wil je dat ze het hier mee gaan doen..?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:35 schreef DonJoris het volgende:
Godnondejuus, 90k voor een politieauto, serieus het zijn maar agenten hoor. Die gasten rijden rond in bakken van 4 keer hun jaarsalaris.
Een standaard politiewagen kost ook geen 90k.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kogelwerende deuren? ik geloof er neits van dat dat atm standaard op politieauto's zit.
mwah ik denk toch snel een eurie of 70Kquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een standaard politiewagen kost ook geen 90k.
40k staat in het bericht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mwah ik denk toch snel een eurie of 70K
een 90k auto zou een standaard wagen behoren te zijn....quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een standaard politiewagen kost ook geen 90k.
Eigenlijk wel ja. Maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef woid het volgende:
een 90k auto zou een standaard wagen behoren te zijn....
Informeer eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kogelwerende deuren? ik geloof er neits van dat dat atm standaard op politieauto's zit.
en waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Informeer eens zou ik zeggen.
Die zitten er zeker standaard op.
Dan heb ik het over DEUREN, niet over ramen.
Even voor de duidelijkheid.
Als je het filmpje kijkt, dan hoor je mevrouw de hoofdcommissaris vrolijk zeggen dat zowel de techniek als de administratie de politie 'te veel is'. Daarom zitten die ook in de aanbesteding. Waardoor je bij de eerste de beste wijziging of volgende aanbesteding het hele zaakje opnieuw moet aanbesteden (over duur maken gesproken) Dus voor die hele communicatie-apparatuur-en-nog-meer is de politie nu opeens ook afhankelijk geworden van een auto-dealer.quote:De users hier vergeten vaak wat voor extra opties in een standaard politie auto zitten.
Ik noem bv kogelwerende deuren, communicatie in de breedste zin van het woord.
Overige voorzieningen.
En verder wat Dagonet zegt...
trollquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:10 schreef Hadewijn het volgende:
Waarom moet dat zo duur? Gewoon een VW Golf met ingebouwd navigatiesysteem, likkie verf erover, zwaailichtje erop en radiootje inbouwen. Dat hoeft toch niet bijna een ton te kosten?
Ja tuurlijk, ik kijk het elke dag.quote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef woid het volgende:
[..]
jij gelooft ook zeker nog in the A-team...
in de grote steden rijden ze vaak op de fiets, en juist daar zouden kleine goedkopere wagens volgens mij een goede aanvulling kunnen zijn. toyota aygo ftw.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik kijk het elke dag..
Misschien beter om per korps te kijken wat het beste is. In de grote steden betere wagens dan bijvoorbeeld in Groningen...
In Duitsland is zo'n auto veel goedkoper, plus dat er geen diefstalbelasting betaald hoeft te worden, en de Duitse overheid zal bij Porsche ook wel de nodige korting hebben kunnen bedingen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:48 schreef woid het volgende:
90k maar?
tsss, red je het niet mee!!
[ afbeelding ]
da's dubbelquote:Op donderdag 29 december 2011 12:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In Duitsland is zo'n auto veel goedkoper, plus dat er geen diefstalbelasting betaald hoeft te worden
dat doen ze in NL ook..., ze hebben gewoon een budget en proberen daar naar eigen inzicht zo veel mogenlijk voor te krijgen.quote:, en de Duitse overheid zal bij Porsche ook wel de nodige korting hebben kunnen bedingen.
in DE betalen die Zwergen het..?quote:Maar in Nederland presenteert "onze" overheid gewoon de rekening, de belastingbetaler betaald toch wel.
De NS is geen overheidsinstelling..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens waarom zo hysterisch?
Zijn er nog mensen die kwaliteit verwachten van een overheidsinstelling? Je verwacht toch ook van de NS niet dat ze je goedkoop van A naar B kunnen brengen.
Nee, slechts voor 100% eigendom van de staatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De NS is geen overheidsinstelling..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |