abonnement Unibet Coolblue
pi_138002671
Ik blijf die baby creepy vinden. Brrr
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_138619693
Ik ben net begonnen aan seizoen 1, zit nu bij episode 3. Ik vind het concept aardig, de sprookjes van Grimm vertalen naar onze tijd en een in krimi-vorm gieten. Maar kom op, de special effects bij het vervormen van de gezichten van de bad guys zijn echt pover :') , de personages zijn wat flauw, die afrikaan met de oorbel :') de kaalhoofdige tante :') en de maitresse die totaal geen diepgang heeft. Anyway ik vind de locaties wel heel mooi, de westkust van de V.S. met de enorme naaldwouden en bijna moessonregens, prachtig.
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:17:53 #253
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_138656535
Nou weten we eindelijk waaraan ze Nick herkennen als Grimm zijnde.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_138657798
Mooi dat er dit seizoen weer een hoofdlijn in het verhaal zit. Het vorige seizoen was meer elke aflevering een sprookje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138661988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Curiosity het volgende:
Nou weten we eindelijk waaraan ze Nick herkennen als Grimm zijnde.
:Y
En dat een mannelijke Hexenbiest een Zauberbiest heet. hoe zou een Hexenbiestbaby eruit zien?
Het is wel tof om te zien dat ze naar een mooie seizoensfinale toewerken, zo in de laatste 5 of 6 afleveringen.

Ik ben wel erg benieuwd naar de bruiloft van Monroe en Rosalee. Het moet gewoon ergens mis gaan met Nick. Burt de Eisbieber die er per ongeuk wat uitflapt ofzo, iets onbenulligs :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:08:51 #256
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_138667201
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef WheeleE het volgende:

[..]

:Y
En dat een mannelijke Hexenbiest een Zauberbiest heet. hoe zou een Hexenbiestbaby eruit zien?
Het is wel tof om te zien dat ze naar een mooie seizoensfinale toewerken, zo in de laatste 5 of 6 afleveringen.

Ik ben wel erg benieuwd naar de bruiloft van Monroe en Rosalee. Het moet gewoon ergens mis gaan met Nick. Burt de Eisbieber die er per ongeuk wat uitflapt ofzo, iets onbenulligs :+
Een beetje actie op de bruiloft zou leuk zijn.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:02:45 #257
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139055275
Goede aflevering weer.

Wel zielig voor Adalind, mooie scene ook buiten het politiebureau, een kippenvel moment.
Ik vond de opmerking van Nick echt geweldig tegen Renard "you find that attractive, really?"geweldig.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139283487
Oeh, een junior-Grimm!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:53:24 #259
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139287522
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:27 schreef WheeleE het volgende:
Oeh, een junior-Grimm!
Super.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139295649
Het was óf Grimm, óf een of andere super bad-ass Wesen. Na die Skalengek was het wel duidelijk :Y
Arme meid...als Wu al knetter werd na 1 keer, wat zal zei zich dan al die tijd waus hebben gevoeld...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 27 april 2014 @ 09:25:29 #261
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_139296074
quote:
2s.gif Op zondag 27 april 2014 07:53 schreef WheeleE het volgende:
Het was óf Grimm, óf een of andere super bad-ass Wesen. Na die Skalengek was het wel duidelijk :Y
Arme meid...als Wu al knetter werd na 1 keer, wat zal zei zich dan al die tijd waus hebben gevoeld...
Inderdaad arme meid, maar wel gaaf dat er weer een nieuw karakter bij komt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_139533433
Aww yeah! Deze aflevering was goed! ^O^
Truble is een toffe aanvulling. Ze wist goed raad met die twee creepy zuigbeesten.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 4 mei 2014 @ 20:37:11 #263
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_139561409
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef WheeleE het volgende:
Aww yeah! Deze aflevering was goed! ^O^
Truble is een toffe aanvulling. Ze wist goed raad met die twee creepy zuigbeesten.
"Ah crap, you too?"

Ben benieuwd of alle Grimms dezelfde 'supergaven' hebben. Of onderling ook weer verschillen. De één kan heel goed horen, de ander...?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zondag 4 mei 2014 @ 21:43:36 #264
14328 WheeleE
StrikeE
pi_139565574
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:37 schreef MrStock het volgende:

[..]

"Ah crap, you too?"

Ben benieuwd of alle Grimms dezelfde 'supergaven' hebben. Of onderling ook weer verschillen. De één kan heel goed horen, de ander...?
Ze is lekker nuchter ja :D
Volgens mij hebbne Grimms alleen de gaven om Wesen te kunnen zien. Nick zijn extra's kwamen toch na zijn zombie-zijn, na dat groene slijm van Baron Samedi?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 4 mei 2014 @ 22:37:56 #265
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_139569387
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ze is lekker nuchter ja :D
Volgens mij hebbne Grimms alleen de gaven om Wesen te kunnen zien. Nick zijn extra's kwamen toch na zijn zombie-zijn, na dat groene slijm van Baron Samedi?
Oh, ik meende dat ze ook sowieso al sterker, sneller qua reflex waren enzo dan de gemiddelde mens... Dat goed horen kan inderdaad van dat zombie-zijn.... is eigenlijk helemaal niet meer teruggekomen... is het eruit geschreven? Kan me niet herinneren dat ze het 'opgelost' hebben, dat hij zo koud/lijkachtig werd, of is mijn geheugen nu gewoon echt zo brak?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:26:17 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140074395
omgggggg

Wat een epic finale _O_

Kan niet wachten :X
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:54:55 #267
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140075415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
omgggggg

Wat een epic finale _O_

Kan niet wachten :X
Was inderdaad epic, welke kant gaan we nu op.
En Wu, die weet nu helemaal niet meer wat hij moet denken :-)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 18 mei 2014 @ 09:23:31 #268
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140081587
Oh en Adelind moet haast wel zwanger zijn.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 18 mei 2014 @ 11:26:30 #269
14328 WheeleE
StrikeE
pi_140083231
Whoah wat een aflevering!! :D
Dit is zoals seizoensfinales horen te zijn! Genoeg open eindjes om het spannend te houden en genoeg materiaal voorde nieuwe seizoenen. Renard ziet er best dubieus uit, arme man.
Heeft iemand een idee wat die appel die Trubel op de trapleuning achterliet betekende? Ik moest aan de giftige appel van Sneeuwwitje denken, maar er werd verder niks mee gedaan.

Dat Trubel de bruiloft op stelten kwam zetten zag je al wel snel aankomen. Ik ben alleen heel blij dat Monroe en Rosalee wel hun ceremonie hebben kunnen afronden. Als dat óók mis was gelopen... ;(
Er zaten overigens wel een hoop diverse Wesen door elkaar. Eisbieber, muisachtigen, Löwen, vast ook wat Blutbaden en Fuchsbau. Dat dat allemaal samenging zonder knokken (nou ja, voordat er een Grimm binnenstormde).

Gelukkig is/was seizoen 4 al bevestigd. Nu maar wachten...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140085382
Ik denk idd ook wel dat Adalind zwanger is, dat was het eerste waar ik aan dacht. Ik vond juliette trouwens best vervelend. Ik snap dat t allemaal vervelend is, maar Nick kon er toch niks aan doen...
  zondag 18 mei 2014 @ 17:58:31 #271
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140095726
Maar dat Nick opeens geen Grimm meer is zou dat komen doordat hij het bed heeft gedeeld met Adelind en hierbij zijn genen (letterlijk) heeft doorgegeven, ik snapte de link niet zo met dat drankje, dacht dat zij dat gebruikte voor die inhaalleer truc.
Maar hij moest dat drinken anders zou er iets ergs gebeuren wat achteraf dus zijn niet meer Grimm zijn is.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_140095849
Ja viktor had toch tegen Adalind gezegd: weet je nog hoe nick jouw krachten heeft afgepakt? Ik wil dat jij ook zoiets doet. Ofzo
  zondag 18 mei 2014 @ 18:25:56 #273
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_140096553
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik vond juliette trouwens best vervelend. Ik snap dat t allemaal vervelend is, maar Nick kon er toch niks aan doen...
Ik denk dat Juliette al genoeg heeft megemaakt met het hele Grimm gebeuren.
Op een gegeven ogenblik is de koek op, dan trek je het niet meer.
Is dat punt nu bereikt?

(En krijgen we volgend seizoen dan een nieuwe love interest voor Nick, een lekker wijf dit keer, die wat minder mekkert en uiteindelijk wel wilt trouwen?)
Burnt to the core but not broken
pi_140097008
Nou laten we het hopen..
  zondag 18 mei 2014 @ 19:31:46 #275
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140099279
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:02 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja viktor had toch tegen Adalind gezegd: weet je nog hoe nick jouw krachten heeft afgepakt? Ik wil dat jij ook zoiets doet. Ofzo
Nick moest haar toen bijten voor bloed enz, nou we zullen zien hoe het afloopt, wel spannend hoor.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')